Nee was juist niet zo erg, maar als je de verhalen moet geloven waren er net zo veel mensen als bij een stadionconcert van Madonnaquote:Op woensdag 26 november 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar dat zal wel erger geweest zijn? Maar niet onder 30 graden zon .. Er werden al mensen af gedragen voordat het begon ..
crowdsurfing?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klinkt meer als een Doe Maar concert.
Oh, die heb ik live gezien in Oldenzaalquote:Op woensdag 26 november 2014 23:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klinkt meer als een Doe Maar concert.
Tof.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:50 schreef MadMaster het volgende:
Stukje Nite Klub van vanavond.
Ik heb een hekel aan filmen tijdens een concert, maar het is omdat Kingstown het zo aardig vroeg...
The Specials - Nite Klub - Melkweg, Amsterdam:
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:50 schreef MadMaster het volgende:
Stukje Nite Klub van vanavond.
Ik heb een hekel aan filmen tijdens een concert, maar het is omdat Kingstown het zo aardig vroeg...
The Specials - Nite Klub - Melkweg, Amsterdam:
Meisjes die afgevoerd worden voordat het concert begonnen is.quote:
Best goede kwaliteit ookquote:Op woensdag 26 november 2014 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
1 van mijn favonummers. Met pics alleen was ik ook al tevreden geweest, maar dit is helemaal top!
56K?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Nee was juist niet zo erg, maar als je de verhalen moet geloven waren er net zo veel mensen als bij een stadionconcert van Madonna
kan me er iets bij voorstellenquote:Op woensdag 26 november 2014 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meisjes die afgevoerd worden voordat het concert begonnen is.
Been there. Grappig, maar eigenlijk wil je er niet bij zijn.
Zit jij me nu ook al uit te lachen over mijn fairtrade phone?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:55 schreef APK het volgende:
Best goede kwaliteit ook
Vast geen windmolentelefoon
Heb je 'em al?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit jij me nu ook al uit te lachen over mijn fairtrade phone?
Komt goed, je kunt er ook gewoon mee bellenquote:Op donderdag 27 november 2014 00:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog bezig om mijn innerlijke weerstand tegen een smartphone te overwinnen.
HTC One M8quote:Op woensdag 26 november 2014 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Best goede kwaliteit ook
Vast geen windmolentelefoon
Hij blijft erg chill and still for the recordings Maar OK hij had nog wat last van Madness Stiffnessquote:
Respect, ik vergeet zulke dingen altijd.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
HTC One M8
Maar na 2 minuten was ik wel klaar met mijn handen stilhouden...
het orakel spreekt?quote:Op donderdag 27 november 2014 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij blijft erg chill and still for the recordings Maar OK hij had nog wat last van Madness Stiffness
Ik zit nu voor de derde keer te kijken en hoop nog steeds het einde van het nummer te horen.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:01 schreef MadMaster het volgende:
HTC One M8
Maar na 2 minuten was ik wel klaar met mijn handen stilhouden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |