Ah geen Paradiso dus, ik dacht ook sinds wanneer hebben ze die trap dan daar gemaakt?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Speeltijd: 1 uur 45 minuten
Lokatie: Melkweg
Ah, de Melkweg is tof.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Speeltijd: 1 uur 45 minuten
Lokatie: Melkweg
De Melkweg is veeeeeel toffer.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:01 schreef drakin het volgende:
Ik ben nog nooit in de Melkweg geweest, wel in Paradiso
Paradiso was mijn tweede huis, Melkweg iets minder...quote:Op woensdag 26 november 2014 23:01 schreef drakin het volgende:
Ik ben nog nooit in de Melkweg geweest, wel in Paradiso
Bij mij precies omgekeerd, Paradiso ben ik wel aantal keer geweest maar veel bandjes kwamen ook in Utrecht ,Arnhem, Nijmegen, Den Bosch, Einhoven, Breda en ja zelfs in Tilburg.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Paradiso was mijn tweede huis, Melkweg iets minder...
En dat is sinds?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:23 schreef sig000 het volgende:
Eigenlijk best apart, sinds ik zelf op zijn tijd ging draaien heb ik geen andere concerten meer bezocht.
Dat is lang geleden, daarna niks meer? Zelfs geen klein straathoekbandje?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:21 schreef chufi het volgende:
Mijn laatste concert was Madonna in Valencia 2007...
Ik heb ook niet zo'n behoefte om naar die hele grote namen te gaan, geef mij maar de kleinere wat knussere concerten.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
Dat Madonna concert was echt een nightmare .. Om 13 u al in de rij staan . hekken open (openlucht) Rennende mensen ... Uiteindelijk op zeg 50 meter.. 2 uur voor aanvang ... Mensen bezetten plekken OK ,,, toen was het nog te doen... Voorconcert begint.. Iedereen on feet and pushing ,, echt geen houden meer aan.. Niet zo mn ding .. .. Werd alleen maar erger dus ik heb me maar terug getrokken en royaal aan het bier gegaan..
Dat vind ik dan weer mooi, van die toevalstreffers.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:33 schreef drakin het volgende:
Ik zag nog een geweldig straathoekbandje in Praag afgelopen zomer. Speelden echt heel mooi klassiek, ook veel publiek bij hen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer mooi, van die toevalstreffers.
Nog wel eens ergens wat in een kelder..quote:Op woensdag 26 november 2014 23:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is lang geleden, daarna niks meer? Zelfs geen klein straathoekbandje?
Ik zag nog een geweldig straathoekbandje in Praag afgelopen zomer. Speelden echt heel mooi klassiek, ook veel publiek bij hen.
Geen idee waar ik de opname kan neerplempen eigenlijkquote:Op woensdag 26 november 2014 23:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer mooi, van die toevalstreffers.
Utupe op Vemio of zo ?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee waar ik de opname kan neerplempen eigenlijk
Was jij niet bij het eerste concert van Nirvana in Paradiso?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
Dat Madonna concert was echt een nightmare .. Om 13 u al in de rij staan . hekken open (openlucht) Rennende mensen ... Uiteindelijk op zeg 50 meter.. 2 uur voor aanvang ... Mensen bezetten plekken OK ,,, toen was het nog te doen... Voorconcert begint.. Iedereen on feet and pushing ,, echt geen houden meer aan.. Niet zo mn ding .. .. Werd alleen maar erger dus ik heb me maar terug getrokken en royaal aan het bier gegaan..
Nee, maar dat zal wel erger geweest zijn? Maar niet onder 30 graden zon .. Er werden al mensen af gedragen voordat het begon ..quote:Op woensdag 26 november 2014 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Was jij niet bij het eerste concert van Nirvana in Paradiso?
Klinkt meer als een Doe Maar concert.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
Er werden al mensen af gedragen voordat het begon ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |