Welke van de 20?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:05 schreef Weissman het volgende:
Waarom beginnen we eigenlijk niet over de vriendin van Montelly?
Oh wacht...
Je bent blijkbaar vergeten hoe je hier uitgekotst bent? Incl je vrouwtje...quote:Op woensdag 26 november 2014 15:04 schreef Weissman het volgende:
Montelly ga aub terug naar de gym, tieten posten ofzo.
Dat is volgens mij nog steeds niet anders, zal ook nooit veranderen denk ik. Maar het ging helemaal niet om mij.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar vergeten hoe je hier uitgekotst bent? Incl je vrouwtje...
Wat mensen allemaal niet doen om hier tussen te komen zeg
Heb je nog filefoto's voor ons, vriendje?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kun je het niet in je eentje afhandelen dat je als een wilde jakhals om je heen slaat in de hoop mensen mee te krijgen?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:15 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jij hebt focking veel eisen sylvesterrr.
Doe normaal hoor..quote:Op woensdag 26 november 2014 15:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je overdrijft weer eens stimo.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:29 schreef Stimorol- het volgende:
Mn tandarts is srs waar een mongool. Wilde hem slaan zowat.
Ja waarom ben je bang? Het moet gewoon. Je overdrijft.
Hij kan niet omgaan met afwijzing.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:28 schreef Unlabeled het volgende:
Maar Montelly waarom heb jij zo'n pik op mij. Dat vraag ik me serieus af. Komt het omdat ik niet op je DMs hapte eerder? Is dat wat mijn karakter zo rot maakt volgens jou? Beetje dat stereotype mocro bois idee die je gelijk hoer noemen als ze genegeerd worden of niet de reactie krijgen waar ze op gehoopt hadden. Jammer hoor...
Ik zeg hem alleen de waarheid, ga nou niet schijnheilig lopen doen. Pas geleden hadden jullie nog over hem hoe blij hij wel niet was omdat hij een uitnodiging van een van hier kreeg voor de meet ivm verleden hierquote:
Unlabeled ik zal straks je normale antwoord geven, zonder gekkigheid. Ben werken nu.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:28 schreef Unlabeled het volgende:
Maar Montelly waarom heb jij zo'n pik op mij. Dat vraag ik me serieus af. Komt het omdat ik niet op je DMs hapte eerder? Is dat wat mijn karakter zo rot maakt volgens jou? Beetje dat stereotype mocro bois idee die je gelijk hoer noemen als ze genegeerd worden of niet de reactie krijgen waar ze op gehoopt hadden. Jammer hoor...
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Unlabeled ik zal straks je normale antwoord geven, zonder gekkigheid. Ben werken nu.
Je trekt het je aan he..quote:Op woensdag 26 november 2014 15:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik zeg hem alleen de waarheid, ga nou niet schijnheilig lopen doen. Pas geleden hadden jullie nog over hem hoe blij hij wel niet was omdat hij een uitnodiging van een van hier kreeg voor de meet ivm verleden hier
Die post staat nog paar topics terug ook.
Come cammen bbyquote:Op woensdag 26 november 2014 15:36 schreef Santello het volgende:
Echt alleen maar drama te lezen hier. Turken come onnnnn
Echt he, gewoon wij weer de chille mocro´s.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:36 schreef Santello het volgende:
Echt alleen maar drama te lezen hier. Turken come onnnnn
Kijk dan niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt he, gewoon wij weer de chille mocro´s.
Net als hun Turkse serie´s vol met drama.
Ik vind het gewoon nep hoe hier tov hem gedaan wordt.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:35 schreef Crip het volgende:
O mi gado. Heb alles gehaald en jullie zijn nog bezig. WOW.
Oke.
Ik ga orange rolls maken.. andere versie van cinnamon rolls.
Foto´s volgen straks.
Lul niet zo slap manquote:Op woensdag 26 november 2014 15:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon nep hoe hier tov hem gedaan wordt.
Dat vroeg de assistente van de uroloog aan mij toen ik op de snijtafel lag voor de besnijdenisquote:Op woensdag 26 november 2014 15:29 schreef Stimorol- het volgende:
Mn tandarts is srs waar een mongool. Wilde hem slaan zowat.
Ja waarom ben je bang? Het moet gewoon. Je overdrijft.
Ik weet het heus wel Montelly, zo naief ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 26 november 2014 15:40 schreef Montelly het volgende:
Ik vind het gewoon nep hoe hier tov hem gedaan wordt.
Hahahquote:Op woensdag 26 november 2014 15:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik weet het heus wel Montelly, zo naief ben ik nou ook weer nietMaar toch bedankt om je zorgen.
Ben jij serieus of maak je een grap? Dat is foute boel...quote:Op woensdag 26 november 2014 16:05 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb t overleefd.
Nu gaan mn kaken niet meer goed dicht. Dat is normaal toch?
Wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:19 schreef mrstylo het volgende:
Ben terug van boodschappen. Gewoon 50 euro lichter
Je kaak ging sowieso niet dicht, blaaskaak.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:05 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb t overleefd.
Nu gaan mn kaken niet meer goed dicht. Dat is normaal toch?
Tanden bedoel ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kaak ging sowieso niet dicht, blaaskaak..
Waarom niet meteen aan de arts gevraagd?
Gedroogde cranberry'squote:
Ga naar de lidl.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:19 schreef mrstylo het volgende:
Ben terug van boodschappen. Gewoon 50 euro lichter
water in flesjes kopen, gastquote:Op woensdag 26 november 2014 16:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gedroogde cranberry's
Water (6x6 flesjes)
Fruit
Groente
Amandel melk (2stuks)
Chips
Kaas
Boter
Ontbijtgranen
Brood
Pure chocolademelk
Yoghurt
Nog paar andere dingen
http://tr.wikipedia.org/w(...)ru%C5%9Fturmas%C4%B1.quote:
http://www.haberler.com/b(...)inda-6570683-haberi/.quote:En Bingol suikasti?
http://tr.wikipedia.org/w(...)%C4%B1r%C4%B1s%C4%B1.quote:Aktutun saldirisi?
Wanneer jij koud water wil, doe je dan een beker in de koelkast?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
water in flesjes kopen, gast
Jij pakt uit!quote:Op woensdag 26 november 2014 16:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gedroogde cranberry's
Water (6x6 flesjes)
Fruit
Groente
Amandel melk (2stuks)
Chips
Kaas
Boter
Ontbijtgranen
Brood
Pure chocolademelk
Yoghurt
Nog paar andere dingen
Je kunt ook bestaande/gebruikte/lege flesjes bijvullen met kraanwater.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wanneer jij koud water wil, doe je dan een beker in de koelkast?
flesjes water in koelkast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |