Je kaak ging sowieso niet dicht, blaaskaak.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:05 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb t overleefd.
Nu gaan mn kaken niet meer goed dicht. Dat is normaal toch?
Tanden bedoel ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kaak ging sowieso niet dicht, blaaskaak..
Waarom niet meteen aan de arts gevraagd?
Gedroogde cranberry'squote:
Ga naar de lidl.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:19 schreef mrstylo het volgende:
Ben terug van boodschappen. Gewoon 50 euro lichter
water in flesjes kopen, gastquote:Op woensdag 26 november 2014 16:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gedroogde cranberry's
Water (6x6 flesjes)
Fruit
Groente
Amandel melk (2stuks)
Chips
Kaas
Boter
Ontbijtgranen
Brood
Pure chocolademelk
Yoghurt
Nog paar andere dingen
http://tr.wikipedia.org/w(...)ru%C5%9Fturmas%C4%B1.quote:
http://www.haberler.com/b(...)inda-6570683-haberi/.quote:En Bingol suikasti?
http://tr.wikipedia.org/w(...)%C4%B1r%C4%B1s%C4%B1.quote:Aktutun saldirisi?
Wanneer jij koud water wil, doe je dan een beker in de koelkast?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
water in flesjes kopen, gast
Jij pakt uit!quote:Op woensdag 26 november 2014 16:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gedroogde cranberry's
Water (6x6 flesjes)
Fruit
Groente
Amandel melk (2stuks)
Chips
Kaas
Boter
Ontbijtgranen
Brood
Pure chocolademelk
Yoghurt
Nog paar andere dingen
Je kunt ook bestaande/gebruikte/lege flesjes bijvullen met kraanwater.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wanneer jij koud water wil, doe je dan een beker in de koelkast?
flesjes water in koelkast.
Zeer hygienisch yes.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt ook bestaande/gebruikte/lege flesjes bijvullen met kraanwater..
.
.
wnr is volgende meet? Dan ben ik dabeiquote:Op woensdag 26 november 2014 14:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kom dan naar de volgende meet. Met je fittie. En je hoofd.
Doe ik maar 1keer. Anders is het niet goed meerquote:Op woensdag 26 november 2014 16:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt ook bestaande/gebruikte/lege flesjes bijvullen met kraanwater..
.
.
Dit_O_quote:Op woensdag 26 november 2014 16:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wanneer jij koud water wil, doe je dan een beker in de koelkast?
flesjes water in koelkast.
Niets mis met kraanwater.quote:
bitch please, weet je hoevel liter water er gebruikt wordt om een sullig wegwerpflesje te maken? !!!!quote:
Gaat niet om kraanwater, gaat om constant lurken aan dezelfde fles en de bacteriën die zich daar verzamelen en krioelen.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niets mis met kraanwater.
Huehuehe.
En daarom heb ik trouwens thuis alleen maar plastic bestek... Hoef ik niet af te wassen, is opruimen makkelijk (de vier hoeken van het doek bij elkaar brengen en het geheel in de kliko mikken) en kan ik niet besmet raken.
waarom per se dopper, omdat het fashionable is? weet je hoeveel je betaalt daarvoor? waarom ga je niet voor een goedkopere versie?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bitch please, weet je hoevel liter water er gebruikt wordt om een sullig wegwerpflesje te maken? !!!!koop gewoon een fatsoenlijk flesje a la dopper en die kan in de afwasmachine ook nog
verspilling
Heb jij dat ook bij borden?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gaat niet om kraanwater, gaat om constant lurken aan dezelfde fles en de bacteriën die zich daar verzamelen en krioelen.
dopper was voorbeeld en dopper steunt waterputten in afrika dus niks, is alleen maar goedquote:Op woensdag 26 november 2014 16:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
waarom per se dopper, omdat het fashionable is? weet je hoeveel je betaalt daarvoor? waarom ga je niet voor een goedkopere versie?
jij bent verspilling.
plastic is anders.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij dat ook bij borden?
Je wast ze toch schoon?
Ga je wel eens naar Primark?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bitch please, weet je hoevel liter water er gebruikt wordt om een sullig wegwerpflesje te maken? !!!!koop gewoon een fatsoenlijk flesje a la dopper en die kan in de afwasmachine ook nog
verspilling
Zeggen zij ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dopper was voorbeeld en dopper steunt waterputten in afrika dus niks, is alleen maar goed
Kutwijf
Nigga please, overdrijf.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij zal het niet eten. Er zit geen kaneel (, red.) op.
Ik vind zulke dingen zo hypocriet altijd. Dat wel erg vinden, maar daarnaast wel winkelen bij de Primark/H&M/Zara en shitquote:Op woensdag 26 november 2014 16:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zeggen zij ja.
Kutwijf.![]()
Alleen maar omdat ik plastic flesjes in de koelkast fijn vind.
Waar heb jij het over zG.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij hebt het over dat dunne plastic dat je aantreft bij halfliterflesjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |