Je kan het omspinnen tot wat je wilt, maar Turkije claimt dat de bufferzone als een veilig onderhaven moet dienen voor vluchtelingen en civielen, als je in een dag 100,000 mensen er bij krijgt dan kan je kijk op samen wel eens veranderen of bespoedigd worden, dat snap je wel mag ik hopen. Als je Turkse diplomaten hebt gegijzeld dan heb je 100% diplomatieke banden ja, niet gangbare diplomatie, maar wel 100% banden klopt, desondanks toch Peshmerga doorlaten en je door je diplomatische relaties aangevallen worden op grondgebied, jup, ur right.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:53 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Dit zou kloppen bij een normale situatie, maar het is opmerkelijk dat er 1-2 weken voordat ISIS Kobani aanviel, een bufferzone kwam bij Kobani. Waarom niet bij de plekken waar ISIS controle over heeft? Waarom heeft Turkije niet eerder een bufferzone gebouwd terwijl Kobani al 2 jaar in de handen van de YPG is? Juist ja, omdat Turkije al van bronnen wist dat ISIS Kobani zou aanvallen, dus ze hielpen ISIS een handje door de wapen- en ammunitieafvoer voor de PKK af te snijden. Turkije en ISIS hebben 100% diplomatieke contact.
Stoppen met die paranoia zou eerder een idee zijn, no offense.quote:Turkije heeft idd niks te zoeken in Syrie, daarmee zijn we het beide eens. Dus ik zeg: Turkije, stop met het steunen van ISIS-terroristen.
Ziet er naar uit dat PKK/YPG terroristen de grens met Turkije gaan verliezen. Dit betekent geen gewonden meer naar Turkse ziekenhuizen. Geen illegale wapens en mensen smokkel meer naar Kobane/Ayn Al-Arab.twitter:markito0171 twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 13:59:59#Syria #Kobane Images after #IS hit border crossing to #Turkey with several car bombs http://t.co/xHewZeS2rC reageer retweet
Ik merk dit ook van PKK Koerden in mijn omgeving. Paranoia gecombineerd complottheorieën is heel slecht voor je gezondheid. Ik verzoek hen om psychologisch hulp te zoeken om dit te verwerken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:58 schreef Triggershot het volgende:
Stoppen met die paranoia zou eerder een idee zijn, no offense.
Neuh, dan ken je Erdogan niet echt, Erdogan is altijd al een Islamitistische conservatief geweest, zijn uitspraken waren niet strategisch, maar al eeuwig reeds aanwezige opvattingen die hij heeft.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:56 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Zijn opmerkelijke uitspraken(zoals dat van de islamitische amerika's of dat van vrouwen/mannen zijn niet gelijk), zijn gewoon schaduwmanoeuvres om bepaalde dingen op te bergen.
Turkije steunt en dient ISIS niet meer dan de VS dit doet, de ironie is dat Turkije meer op gezanik over haar heen krijgt dan de VS.quote:Ik zal nooit zeggen dat Turkije militair moet ingrijpen in een land waar zij niks te zoeken heeft zonder VN-mandaat: Syrie. Dat houdt dus ook in dat ik vind dat Turkije geen logistieke en diplomatieke steun moet verlenen aan ISIS-terroristen.
Ehm, Erdogan is ook niet bepaald vies van complottheorieen, het heerst in de regio.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:59 schreef Atak het volgende:
Ziet er naar uit dat PKK/YPG terroristen de grens met Turkije gaan verliezen. Dit betekent geen gewonden meer naar Turkse ziekenhuizen. Geen illegale wapens en mensen smokkel meer naar Kobane/Ayn Al-Arab.twitter:markito0171 twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 13:59:59#Syria #Kobane Images after #IS hit border crossing to #Turkey with several car bombs http://t.co/xHewZeS2rC reageer retweet
[..]
Ik merk dit ook van PKK Koerden in mijn omgeving. Paranoia gecombineerd complottheorieën is heel slecht voor je gezondheid. Ik verzoek hen om psychologisch hulp te zoeken om dit te verwerken.
Ik adviseer je om niet serieus te reageren op Koerden op Fok. Je hebt al in tientallen berichten geprobeerd om het uit te leggen maar ze willen geloven wat ze willen geloven. Propaganda vanuit de YPG is hier ook medeschuldig voor. Gisteren dachten ze nog dat ze 80% van Ayn al-Arab in handen hadden maar dat bleek de zoveelste leugen van YPG/PKK. De echte situatie op de grond:quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ehm, Erdogan is ook niet bepaald vies van complottheorieen, het heerst in de regio.
Koerden voeren een heldhaftig strijd in Syrie zonder onderscheid te makken tussen geloof en etniciteit en daarbij helpen ze ook duizenden Arabieren en Turkmenen, dat de Turkse terughoudendheid om in te grijpen en ISIS in een middag op te ruimen van de regio kan behoorlijk frustrerend zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:06 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik adviseer je om niet serieus te reageren op Koerden op Fok. Je hebt al in tientallen berichten geprobeerd om het uit te leggen maar ze willen geloven wat ze willen geloven. Propaganda vanuit de YPG is hier ook medeschuldig voor. Gisteren dachten ze nog dat ze 80% van Ayn al-Arab in handen hadden maar dat bleek de zoveelste leugen van YPG/PKK. De echte situatie op de grond:
[ afbeelding ]
Heb je hier een objectieve bron voor om dat te bewijzen? De Arabieren en Turkmenen worden gedeporteerd en soms afgeslacht door de PKK/YPG. Het is heel verontrustend en ironisch dat sommige de tereurorganisatie PKK/YPG als helden proberen te laten zien. Niemand in de regio ziet PKK als helden behalve PKK sympathisanten. Dat is een feit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Koerden voeren een heldhaftig strijd in Syrie zonder onderscheid te makken tussen geloof en etniciteit en daarbij helpen ze ook duizenden Arabieren en Turkmenen, dat de Turkse terughoudendheid om in te grijpen en ISIS in een middag op te ruimen van de regio kan behoorlijk frustrerend zijn.
Je vraagt om objectieve bronnen, maar strooit zelf met slachtingen en waardeoordelen weggezet als 'feit'. De PKK probeert alleen in leven te blijven en zichzelf te verdedigen, ik heb het meer over de YPG en aangesloten bondgenoten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:13 schreef Atak het volgende:
[..]
Heb je hier een objectieve bron voor om dat te bewijzen? De Arabieren en Turkmenen worden gedeporteerd en soms afgeslacht door de PKK/YPG. Het is heel verontrustend en ironisch dat sommige de tereurorganisatie PKK/YPG als helden proberen te laten zien. Niemand in de regio ziet PKK als helden behalve PKK sympathisanten. Dat is een feit.
De objectieve mens bestaat niet. De PKK en YPG is niet hetzelfde, dat is een fout wat veel Turken maken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:17 schreef Atak het volgende:
Wat is zo heldhaftig om toe te kijken hoe Arabieren in Damascus en Allepo afgeslacht worden? Het is een feit dat PKK/YPG samenwerkt met Assad. Dat maakt PKK/YPG indirect schuldig voor de slachtingen die ergens anders gebeuren. Alle Arabieren die ik ken kosten over de PKK/YPG. Ik verzoek je om niet alles klakkeloos over te nemen wat YPG uitspuwt. Dat is natuurlijk gericht op objectieve mensen op Fok. Niet de fanboys.
PKK/YPG heeft toegekeken hoe Arabieren werden afgeslacht door Assad. Ze hebben zelfs samengewerkt met Assad. Nu het heet onder de voeten van de PKK/YPG lopen wordt ze te huilen en de schreeuwen dat ze helemaal er alleen voor staan. Is dat zo gek? Jij helpt je buren niet. Dan helpen jouw buren jou niet. Simpel als dat. Ik ben het niet met je eens. Dit heeft met objectiviteit te maken. Dit heeft met Karma te maken. Dit heeft met oog voor een oog te maken. Dit heeft met logisch nadenken te maken. Punt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De objectieve mens bestaat niet. De PKK en YPG is niet hetzelfde, dat is een fout wat veel Turken maken.
LOL, hehe. Hafez? Op eens was het stil.twitter:InstantReporter twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 15:50:47Why are we seeing airstrikes on targets in western part of #Kobane city when all pro-YPG maps declare area is under kurdish control? #Syria reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestaan die?quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:22 schreef Atak het volgende:
[..]
PKK/YPG heeft toegekeken hoe Arabieren werden afgeslacht door Assad. Ze hebben zelfs samengewerkt met Assad. Nu het heet onder de voeten van de PKK/YPG lopen wordt ze te huilen en de schreeuwen dat ze helemaal er alleen voor staan. Is dat zo gek? Jij helpt je buren niet. Dan helpen jouw buren jou niet. Simpel als dat. Ik ben het niet met je eens. Dit heeft met objectiviteit te maken. Dit heeft met Karma te maken. Dit heeft met oog voor een oog te maken. Dit heeft met logisch nadenken te maken. Punt.
Dit is dikke onzin. Veel Koerden hebben niet eens een staatsburgerschap gekregen onder de assad regime voor meer dan 40 jaar. Sinds 2012 heeft assad dat maar snel gedaan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:17 schreef Atak het volgende:
Wat is zo heldhaftig om toe te kijken hoe Arabieren in Damascus en Allepo afgeslacht worden? Het is een feit dat PKK/YPG samenwerkt met Assad. Dat maakt PKK/YPG indirect schuldig voor de slachtingen die ergens anders gebeuren. Alle Arabieren die ik ken kosten over de PKK/YPG. Ik verzoek je om niet alles klakkeloos over te nemen wat YPG uitspuwt. Dat is natuurlijk gericht op objectieve mensen op Fok. Niet de fanboys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |