Heel veel hebben met -yan andere weer niet. Turkse Armenen zijn best wel goeie mensen vergelkeken met het tuig dat in Armenië zit. Ze willen Karabakh nog steeds niet teruggeven.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:23 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zozo mogen Armeniërs tegenwoordig weer een achternaam met -yan hebben in Kemalistan?!
twitter:joansalihi twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 14:11:52#BREAKING: Thousands of people from Turkey and North Kurdistan on their way to #kobane border after the #IS attacks earlier today. reageer retweet
quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:26 schreef Atak het volgende:
[..]
Heel veel hebben met -yan andere weer niet. Turkse Armenen zijn best wel goeie mensen vergelkeken met het tuig dat in Armenië zit. Ze willen Karabakh nog steeds niet teruggeven.
twitter:ArtWendeley twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 11:10:03#Kobane: Sources from both sides say #IS is attacking from the silos area on Turkish side of the border! http://t.co/QvSoGje1rm reageer retweet
twitter:kyaksar twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 14:25:58ISIS is attacking from the Turkish side of the border#Kobane http://t.co/EBpcdbtYejhttp://t.co/iKRXEc2LKL http://t.co/zjc52pjtyq reageer retweet
Is er al een NAVO appeal gedaan op Turkije, ja?quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:35 schreef IPA35 het volgende:
Dat dit land nog onderdeel is van de NAVO verbaast mij. Thracië als buitengrens is veel makkelijker te verdedigen en dan hebben we tenminste geen islamitische ruggenprikkers in onze alliantie.
Zij steunen de vijanden van de rest van de NAVO. Niet super slim.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is er al een NAVO appeal gedaan op Turkije, ja?
Lijkt mij eerder de grenzen niet goed onder controle.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zij steunen de vijanden van de rest van de NAVO. Niet super slim.
Waarom valt ISIS Kobane aan VANUIT de Turkse grenspost (dus niet ergens onder prikkeldraad door gesneaked).quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder de grenzen niet goed onder controle.
Er zijn ook Koerden die via de Turkse grens strijden, laat staan dat de Peshmerga officieel toestemming had om via Turkije Kobani in te gaan en tegen ISIS te strijden, laat staan dat dankzij Amerikaanse geniale acties ook ISIS en PKK de handen hebben weten te krijgen op Amerikaanse wapens, VS uit de NAVO flikkeren maar of gewoon janken om te janken?
Waarom heeft ISIS Turkse diplomaten gegijzeld, waarom heeft ISIS de Turkse consulaat ingenomen, waarom heeft ISIS Turkse grongebied ( Shah Suleyman ) omsingeld, omdat Turkije de ISIS steunt, waarom laat Turkije de Peshmerga door Turks grondgebied reizen naar Kobani, omdat ze de ISIS steunen? Lekker definitie heb jij van steun, fouten, wanbeleid, onachtzaamheid zijn de verklaringen waar ik eerder naar zoek.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waarom valt ISIS Kobane aan VANUIT de Turkse grenspost (dus niet ergens onder prikkeldraad door gesneaked).
Waarom lieten zij vorige jaar JAN/IF en Tsetsjeense groepen een sterk loyalistisch gebied aanvallen vanuit zuid Hatay?
Er is geen bewijs voor dat eerste.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waarom valt ISIS Kobane aan VANUIT de Turkse grenspost (dus niet ergens onder prikkeldraad door gesneaked).
Waarom lieten zij vorige jaar JAN/IF en Tsetsjeense groepen een sterk loyalistisch gebied aanvallen vanuit zuid Hatay?
Die YPG gasten uit dat filmpje vechten zeker met Turkse soldaten en niet met ISIS strijders?quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is geen bewijs voor dat eerste.
Wat maakt het uit, het zijn dezelfde 'onderbouwingen' voor 'Turkije moet uit de NAVO / hoort niet bij het westen/EU' retoriek.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is geen bewijs voor dat eerste.
Heeft ISIS de grenspost dan ingenomen op het Turkse leger? Kan me wel voorstellen dat een stelletje onervaren dienstplichtigen op de vlucht slaan als ze een keer echt moeten vechten i.p.v. Koerdische dorpjes plat te branden maar toch. Erg vreemd hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom heeft ISIS Turkse diplomaten gegijzeld, waarom heeft ISIS de Turkse consulaat ingenomen, waarom heeft ISIS Turkse grongebied ( Shah Suleyman ) omsingeld, omdat Turkije de ISIS steunt, waarom laat Turkije de Peshmerga door Turks grondgebied reizen naar Kobani, omdat ze de ISIS steunen? Lekker definitie heb jij van steun, fouten, wanbeleid, onachtzaamheid zijn de verklaringen waar ik eerder naar zoek.
Turkije is een vijand van Europa. Dat was me 300 jaar geleden ook al wel duidelijk hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, het zijn dezelfde 'onderbouwingen' voor 'Turkije moet uit de NAVO / uit de EU / hoort niet bij het westen' retoriek.
Er is gewoon niet genoeg bewijs, klaar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Die YPG gasten uit dat filmpje vechten zeker met Turkse soldaten en niet met ISIS strijders?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Heeft ISIS de grenspost dan ingenomen op het Turkse leger? Kan me wel voorstellen dat een stelletje onervaren dienstplichtigen op de vlucht slaan als ze een keer echt moeten vechten i.p.v. Koerdische dorpjes plat te branden maar toch. Erg vreemd hoor.
Een land als Turkije hoort ook niet bij de EU, maar hetzelfde geld voor landen als Roemenië, Griekenland enz.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, het zijn dezelfde 'onderbouwingen' voor 'Turkije moet uit de NAVO / hoort niet bij het westen/EU' retoriek.
Ja en in 1853 was het de bondgenoot van Europa tegen Rusland, sinds 1946 tegen de Sovjet en in 1950 de moedige troepen die vochten in Korea voor een Westers systeem, zoals ik al zei hypocriete belangen ten top.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:21 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Turkije is een vijand van Europa. Dat was me 300 jaar geleden ook al wel duidelijk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |