Succes daarmee.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:26 schreef Tink89 het volgende:
Qua wonen is het vooral rot dat we een jaar geleden ons huis gekocht hebben... Nu is het dus vooral even veel geregel qua hypotheek enzo. Ik ben van origine een limburgse, maar woon al 8 jaar in Brabant. De bedoeling is ook om hier in de buurt een appartement te vinden. Bevalt hier namelijk wel prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Pompoensoep als ontbijt? Ik weet niet of ik dat gemakkelijk naar binnen zou krijgen om 7 uur 's ochtends...quote:Op woensdag 26 november 2014 07:05 schreef BananaPancake het volgende:
Ik zit echt tegen heug en meug mijn ontbijt naar binnen te werken. Terwijl het en heerlijk overgebleven pompoensoepje van gisterenavond is. Ik heb gewoon geen trek en dat gebeurt normaal nooit!
Getver dat is een hoop gedoe inderdaad. Heb geen huisraad voor je helaas, anders dan een staande ventilator maar daar is het niet echt het seizoen voorquote:Op woensdag 26 november 2014 08:26 schreef Tink89 het volgende:
Qua wonen is het vooral rot dat we een jaar geleden ons huis gekocht hebben... Nu is het dus vooral even veel geregel qua hypotheek enzo. Ik ben van origine een limburgse, maar woon al 8 jaar in Brabant. De bedoeling is ook om hier in de buurt een appartement te vinden. Bevalt hier namelijk wel prima
Nou ja, opzich weet ik niet of het zo vreemd is.. Ik zie vrij vaak dat je uit eten gaat, whiskey drinkt, borrels hebt, ect (correct me if I'm wrong).quote:Op woensdag 26 november 2014 09:53 schreef Karstman het volgende:
Weegschaal was niet lief, kilo erbij, beetje vreemd en schommelt sowieso behoorlijk de laatste tijd. Vanmiddag weer naar de diėtiste.
O: havermout en banaan
L: 2 boterham bioham, rauwkost, soep, karnemelk
T: komkommer, gekookt ei, mandarijnen
D: nu echt het allerlaatste restje noodlesoep met extra paprika en spitskool
T: heb een bijeenkomst vanavond met een borrel na afloop en geen idee hoe laat ik thuis ben.
Ik heb nog het nodige glaswerk, Tink. Mocht je het nodig hebben dan maak ik dit weekend wel ff een fotootje. En sterkte uiteraardquote:Op woensdag 26 november 2014 08:26 schreef Tink89 het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2014 09:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Succes daarmee.
Heb je een foto? Ik weet nog niet waar ik terechtkom (wel leuk appartement op het oog) en wat ik kwijt kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhm, nee, inderdaad niet het seizoen. Ik hou me toch aanbevolen als ik eenmaal weet waar ik terechtkom.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:52 schreef Karstman het volgende:
[..]
Getver dat is een hoop gedoe inderdaad. Heb geen huisraad voor je helaas, anders dan een staande ventilator maar daar is het niet echt het seizoen voorJullie zijn allemaal lieverds, maar servies en glaswerk e.d. hebben we genoeg. Ik denk dat ik even een FHF-topic open met wat ik wel nog mis, is makkelijker dan hier.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb nog het nodige glaswerk, Tink. Mocht je het nodig hebben dan maak ik dit weekend wel ff een fotootje. En sterkte uiteraard
Vooralsnog iig via pb al een stofzuiger, misschien een waterkoker, een wasmachine, allerlei serviesgoed en andere spulletjes aangeboden gekregen. Doet me goed!K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Klopt, was proeverij afgelopen weekend, vorige week woensdag en donderdag uit eten en morgen waarschijnlijk weer. Nu is dat wat veel maar aan de andere kant is iedere vrijdag uit lunchen en 1 keer in de 2 weken uit eten redelijk normaal voor mij en is dat mijn hele afvalperiode ook niet anders geweest. Nou gaat het afvallen steeds langzamer en kom ik dan wel langzaam op het punt dat de bodem is bereikt. Ik had de vorige keer met de dietiste besproken dat het een goed idee was om te proberen eerst een een tijdje stabiel te zijn en het lichaam te laten wennen aan -43 kilo. Dus wat betreft is het niet raar dat er de ene week wat af gaat en de andere week wat bij.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, opzich weet ik niet of het zo vreemd is.. Ik zie vrij vaak dat je uit eten gaat, whiskey drinkt, borrels hebt, ect (correct me if I'm wrong).
Schommelen is sowieso normaal, je moet naar de trendlijn kijken.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:35 schreef Karstman het volgende:
[..]
Klopt, was proeverij afgelopen weekend, vorige week woensdag en donderdag uit eten en morgen waarschijnlijk weer. Nu is dat wat veel maar aan de andere kant is iedere vrijdag uit lunchen en 1 keer in de 2 weken uit eten redelijk normaal voor mij en is dat mijn hele afvalperiode ook niet anders geweest. Nou gaat het afvallen steeds langzamer en kom ik dan wel langzaam op het punt dat de bodem is bereikt. Ik had de vorige keer met de dietiste besproken dat het een goed idee was om te proberen eerst een een tijdje stabiel te zijn en het lichaam te laten wennen aan -43 kilo. Dus wat betreft is het niet raar dat er de ene week wat af gaat en de andere week wat bij.
En ik moet meer bewegen, dat is ook een feit.
Maar met zulke activiteiten, waar redelijk gemakkelijk 'verkeerd' wordt gegeten, toch niet vreemd dat je groeit? Ondanks dat je in je normale uit eten patroon wel afvalt, voeg je er nu redelijk wat momenten bij. IMHO is het laten wennen niet verkeerd na z'n periode (Weet niet als het nut heeft), maar dan zou ik niet afwijkend gaan eten.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:35 schreef Karstman het volgende:
[..]
Klopt, was proeverij afgelopen weekend, vorige week woensdag en donderdag uit eten en morgen waarschijnlijk weer. Nu is dat wat veel maar aan de andere kant is iedere vrijdag uit lunchen en 1 keer in de 2 weken uit eten redelijk normaal voor mij en is dat mijn hele afvalperiode ook niet anders geweest. Nou gaat het afvallen steeds langzamer en kom ik dan wel langzaam op het punt dat de bodem is bereikt. Ik had de vorige keer met de dietiste besproken dat het een goed idee was om te proberen eerst een een tijdje stabiel te zijn en het lichaam te laten wennen aan -43 kilo. Dus wat betreft is het niet raar dat er de ene week wat af gaat en de andere week wat bij.
Wat stupid boven me zegt.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar met zulke activiteiten, waar redelijk gemakkelijk 'verkeerd' wordt gegeten, toch niet vreemd dat je groeit? Ondanks dat je in je normale uit eten patroon wel afvalt, voeg je er nu redelijk wat momenten bij. IMHO is het laten wennen niet verkeerd na z'n periode (Weet niet als het nut heeft), maar dan zou ik niet afwijkend gaan eten.
Sport
Ik merkte zelf na 25 kilo ongeveer dat het me ook echt minder ging schelen. Ik zat beter in mijn vel, ik had weer leuke kleren, ik kreeg complimentjes, het hoefde allemaal niet meer zo nodig. De allergrootste motivatie was gewoon eventjes weg, natuurlijk wil ik slanker, maar niet meer kostte wat kost. Kan dat het bij jou ook niet zijn? Ik zit trouwens 1,5 jaar later nog steeds rond die -25 en dag is tegelijk een zegen en een vloek, want niet meer afgevallen, maar ook niet echt aangekomen. Hier moet die knop wel een keer weer om.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:35 schreef Karstman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:43 schreef Qwea het volgende:
Maar dan blijkbaar wil men niet genoeg die extra kilo's kwijt als men dan die laatste kilo's niet red.
Yay daar is de troll weerquote:Op woensdag 26 november 2014 13:43 schreef Qwea het volgende:
Maar dan blijkbaar wil men niet genoeg die extra kilo's kwijt als men dan die laatste kilo's niet red.
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef Sjeen het volgende:
Nee klopt... Die motivatie is behoorlijk ver te zoeken als je op een bepaald gewicht al een vreselijk lekker wijf bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |