quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:06 schreef OlllllllO het volgende:
[..]
Come to the Darkside. We have cookies
Ja, ik ken ze. Maar ik wist niet dat er bij waren die zo groot konden worden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uit de familie zijdespinnen. Iemand die ik ken had er één als huisdier, beest had een gigantisch web, minstens een anderhalve meter hoog en breed. Beest zelf was ruim 20 cm. Echt fantastisch.
In de woonkamer, in een frame van 1,50 bij 1,50.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ken ze. Maar ik wist niet dat er bij waren die zo groot konden worden.![]()
Hoe houd je iets met zo'n groot web als huisdier?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee man, nog 3 dagen te gaan!
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Er zit al appelmoes en kaneel in.
Appel even in de pan, zodat hij warm is, net tegen het karameliseren aanquote:
Nee, bah. Ik houd niet van warm fruit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:16 schreef OlllllllO het volgende:
[..]
Appel even in de pan, zodat hij warm is, net tegen het karameliseren aan
Daaaamn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de woonkamer, in een frame van 1,50 bij 1,50.
Dat kan. Kwestie van voorkeurquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, bah. Ik houd niet van warm fruit.
Ik ben dom.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You can't flim flam the zim-zam.
Goddomme wat slecht.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You can't flim flam the zim-zam.
Heyquote:
We hadden natuurlijk wel stiekem op een foto gehoopt waarin jij je tanden in een van je koekjes zet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Havermout is onmogelijk charmant op de foto te zetten, heb ik vastgesteld.
Ja maar dat kan niet. Want mijn portie van vandaag is al op.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hadden natuurlijk wel stiekem op een foto gehoopt waarin jij je tanden in een van je koekjes zet.
Dan maar wachten op de volgende portie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dat kan niet. Want mijn portie van vandaag is al op.
Yummy.quote:
Geen voetbal voor mij hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lekker hoor.Hoe was de wedstrijd? Of geen voetbalfan?
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 07:35 schreef Californium het volgende:
Oja hoi. Ik kon niet zo goed slapen dus voor de gein eens vroeg op
quote:
quote:
quote:
Goedemorgen allenquote:
Thijsquote:
quote:
S15!quote:
Wees blij dat je er eentje krijgt, voor hetzelfde geld hadden ze er geenquote:Op woensdag 26 november 2014 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Auto naar de garage gebracht, draak van een leenauto meegekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang leve de leenfiets die ik altijd meekrijg.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wees blij dat je er eentje krijgt, voor hetzelfde geld hadden ze er geen
Ach, je hebt een leenauto waar je vandaag even mee door kanquote:Op woensdag 26 november 2014 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Auto naar de garage gebracht, draak van een leenauto meegekregen
Er was afgesproken dat ze mij thuis zouden brengen, maar daar hadden ze toch geen tijd voorquote:Op woensdag 26 november 2014 09:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wees blij dat je er eentje krijgt, voor hetzelfde geld hadden ze er geen
Wat voor iets is het?quote:Op woensdag 26 november 2014 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was afgesproken dat ze mij thuis zouden brengen, maar daar hadden ze toch geen tijd voorWel leuk om eens ergens anders in te rijden.
Dat bedoel ik, maar een fiets is makkelijker denk ik dan een autoquote:Op woensdag 26 november 2014 09:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lang leve de leenfiets die ik altijd meekrijg.
quote:Op woensdag 26 november 2014 09:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Moe![]()
Al sinds 8 uur aan het gapen, zelfs er iets in doen helpt nietToch een goedemorgen gewenstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Die stomme vereisten ook altijdquote:Op woensdag 26 november 2014 09:39 schreef aeque het volgende:
Ik probeer ook altijd een leenauto mee te krijgen, maar schijnbaar moet je dan eerst in het bezit zijn van een auto en deze daar achterlaten...
Thanks, moest lachenquote:Op woensdag 26 november 2014 09:39 schreef aeque het volgende:
Ik probeer ook altijd een leenauto mee te krijgen, maar schijnbaar moet je dan eerst in het bezit zijn van een auto en deze daar achterlaten...
Gewoon zeggen dat je een proefritje wil maken.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:39 schreef aeque het volgende:
Net als bij een kapsalon dus.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je een proefritje wil maken.
quote:Op woensdag 26 november 2014 09:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat voor iets is het?
[..]
Dat bedoel ik, maar een fiets is makkelijker denk ik dan een auto
In welke vorm breng jij zo een kapsalon terug?quote:Op woensdag 26 november 2014 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net als bij een kapsalon dus.
Als poep.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In welke vorm breng jij zo een kapsalon terug?
Heel stom.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die stomme vereisten ook altijd
Zo ben ik.quote:
Ze vertrouwen me nooit als ik zeg dat ik dan even langs ga bij mijn ouders in Duitsland.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je een proefritje wil maken.
Je zei niet: "Nee dank je, ik loop wel." ?quote:
Mijn hoofd is verpest.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier is niks lewd aan toch?
Ik hoop niet dat het ook roze isquote:
Nee, helaasquote:Op woensdag 26 november 2014 09:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het ook roze is
quote:Op woensdag 26 november 2014 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, helaas gelukkig niet zeg!
In zo'n bruine papieren zak, aansteken, aanbellen en wegrennen.quote:
Dat blijkt. Gatverdamme zegquote:
Ik heb zin in kapsalon.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In zo'n bruine papieren zak, aansteken, aanbellen en wegrennen.
Hihi
[..]
Dat blijkt. Gatverdamme zeg![]()
1990 belde, ze wilde hun grap terug.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
In zo'n bruine papieren zak, aansteken, aanbellen en wegrennen.
Hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wel, maar ook maar voor eventjes denk ikquote:Op woensdag 26 november 2014 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O het had me wel humor geleken hoor
quote:Op woensdag 26 november 2014 10:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat wel, maar ook maar voor eventjes denk ik
Ex van me wilde een roze auto. Een roze jeep
Ecto's zijn lelijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe het niet.
Word ook een ecto.
Gaat me als ontbijt toch wat te ver. En te duur.quote:
Dat gaat me te ver. Je vindt hem wel makkelijk terug op de parkeerplaatsquote:Op woensdag 26 november 2014 10:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat wel, maar ook maar voor eventjes denk ik
Ex van me wilde een roze auto. Een roze jeep
Grote vlag op het dak kan ookquote:Op woensdag 26 november 2014 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gaat me te ver. Je vindt hem wel makkelijk terug op de parkeerplaats
Gaan we van team chubby naar team ecto ja?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe het niet.
Word ook een ecto.
Net met Mega-Steelix gespeeld. Wat een beest.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat me als ontbijt toch wat te ver. En te duur.
Godver, ben ik weer een buitenbeentje.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dun, geen vetjes en weinig spieren.
Steelix.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net met Mega-Steelix gespeeld. Wat een beest.
445 defence.
Klopt. Nu had ze een grijze Renault gekocht. En van binnen zo ingericht dat het leek alsof je op de knuffelafdeling stond van een warenhuis.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gaat me te ver. Je vindt hem wel makkelijk terug op de parkeerplaats
Je hoort vast ergens anders bij.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Godver, ben ik weer een buitenbeentje.
Jij denkt dat iedereen hier ecto is?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Godver, ben ik weer een buitenbeentje.
Gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gaan we van team chubby naar team ecto ja?Dan moet ik nog even.
Dat klinkt vies.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zware leef is zwaar broeder.
Laten we de handen ineenslaan.
Ik had hem nooit, want dan moest je ruilen.quote:
Ik ga voor curvy, maar dan wel slank curvy.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan.
Dan wordt dit straks ECTO SC ipv CHUBBY SC
Vrijdag.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan.
Dan wordt dit straks ECTO SC ipv CHUBBY SC
[..]
Dat klinkt vies.
[..]
Ik had hem nooit, want dan moest je ruilen.
Maar die Mega-Steelix is wel echt de shit. Als ik een ORAS game had, zou dat mijn Mega zijn.
Nog niet, maar daar gaat iedereen wel naartoe als ik het zo lees.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen hier ecto is?
Dat ga ik nooit wezenquote:
Uiteindelijk wel, niemand wordt dikker na het sterven tenzij je in het water ligt.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog niet, maar daar gaat iedereen wel naartoe als ik het zo lees.
Godverdomme, ik lachte zo hardquote:Op woensdag 26 november 2014 10:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ga je daten met Yats en krijg je een steelix?
Ik vind een wordt als curvy te lastig, omdat iedereen er wat anders onder lijkt te verstaan.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga voor curvy, maar dan wel slank curvy.
Wat wordt je starter?quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 10:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij misschien. Of een Lickitung.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Koffie, lekkerquote:Op woensdag 26 november 2014 10:05 schreef OlllllllO het volgende:
Oh jakoffie? Thee? Of wat sterkers?
Dan kan ze the old lickaroo krijgen.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij misschien. Of een Lickitung.
Niet "Licki! Tungtungtungtung!"?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kan ze the old lickaroo krijgen.
Treecko denk ik. Dat was wel altijd mijn favoriet.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godverdomme, ik lachte zo hard
[..]
Ik vind een wordt als curvy te lastig, omdat iedereen er wat anders onder lijkt te verstaan.
[..]
Wat wordt je starter?
Waarom koppel je me aan Yats?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat Mudkip mijn favoriet was. Ik was altijd van de waterstarters.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Treecko denk ik. Dat was wel altijd mijn favoriet.Maar dat was wel de eerste gen waarbij ik de starters vond tegenvallen. Vooral de evoluties.
Ik juist niet. Meestal vuur. Maar ik vond Torchic maar meh.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat Mudkip mijn favoriet was. Ik was altijd van de waterstarters.
Wij zijn als water en vuur, Kaneel.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat Mudkip mijn favoriet was. Ik was altijd van de waterstarters.
Deze vrouw.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wij zijn als water en vuur, Kaneel.
Ik ging altijd voor charmander.Of cyndaquil.
Die hij trouwens altijd al had, maar nu groter en nog meer lijkt 't.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:20 schreef Fera het volgende:
Mega Sceptile is trouwens wel ruk, met die vieze bollen op z'n rug.
Jij en Feer samen.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wij zijn als water en vuur, Kaneel.
Ik ging altijd voor charmander.Of cyndaquil.
Maar hij is wel een Dragon.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:20 schreef Fera het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij en Feer samen.
Al had ik geloof ik wel Cyndaquil in Silver bij mijn eerste.
Piplup in gen 4, al was Torterra daar wel tof.
[..]
Maar hij is wel een Dragon.
Daarom! Ik ging nooit voor de starters met zo'n lelijke evolutie.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:20 schreef Fera het volgende:
Maar in gen 3 hadden ze allemaal lelijke evoluties.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom! Ik ging nooit voor de starters met zo'n lelijke evolutie.
Heb nooit verder gespeeld dan gen 3, overigens.
Op een gegeven moment is de inspiratie op.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar in gen 3 hadden ze allemaal lelijke evoluties.Grovyle is mooier dan Sceptile eigenlijk.
En vanaf daar ging het bergafwaarts met de starters eigenlijk.
Uit gen 6 zijn Froakie en Fennekin wel weer leuk.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is de inspiratie op.
Niet haten op Piplup. Die is zo schattig.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar in gen 3 hadden ze allemaal lelijke evoluties.Grovyle is mooier dan Sceptile eigenlijk.
Piplup is oké, maar niet geweldig.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet haten op Piplup. Die is zo schattig.
Al is gen 4 erg kut.
Ja, eigenlijk heb je daar gelijk in. Gewoon niet laten evolueren.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Torchic was meh ja. Blaziken aan de andere kantquote:Op woensdag 26 november 2014 11:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik juist niet. Meestal vuur. Maar ik vond Torchic maar meh.
Blaziken vind ik ook niets.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Torchic was meh ja. Blaziken aan de andere kant
Moltres was al een quasi-feniks.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Blaziken vind ik ook niets.Ze hadden een prachtige feniks kunnen maken, maar het werd een Bruce Lee kip.
En die laatste ook ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:35 schreef Fera het volgende:
Maar ja, ze hadden natuurlijk Moltres en Ho-oh al.
quote:Op woensdag 26 november 2014 11:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Blaziken vind ik ook niets.Ze hadden een prachtige feniks kunnen maken, maar het werd een Bruce Lee kip.
Gewoon Torchic als pre-evo voor Moltres of Ho-oh.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moltres was al een quasi-feniks.
Of ze bedenken gewoon wat anders. Pokémon is wel enorm uitgemolken maar ze drukken nog wel even door heb ik het idee.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon Torchic als pre-evo voor Moltres of Ho-oh.
Pokémon heeft wel nog steeds een enorme fanbase. En ze verzinnen er wel steeds wat nieuws bij. Dus uitgemolken klinkt wel erg negatief.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of ze bedenken gewoon wat anders. Pokémon is wel enorm uitgemolken maar ze drukken nog wel even door heb ik het idee.
Zolang ze er aan kunnen verdienen blijven ze uitmelkenquote:Op woensdag 26 november 2014 11:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of ze bedenken gewoon wat anders. Pokémon is wel enorm uitgemolken maar ze drukken nog wel even door heb ik het idee.
Maar de nieuwe dingen, zoals al die contests en dingen, zijn lame.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Pokémon heeft wel nog steeds een enorme fanbase. En ze verzinnen er wel steeds wat nieuws bij. Dus uitgemolken klinkt wel erg negatief.
Sowieso zou dat dan gelden voor bijna alle Nintendo games.
Ik speel de delen op de DS nog met veel plezier, zijn ook leuke games.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Zolang ze er aan kunnen verdienen blijven ze uitmelken
Eerste delen waren nog wel leuk
True, Zelda is eigenlijk ook niet vernieuwend meer en Mario is op een retro toer met HD graphics.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Pokémon heeft wel nog steeds een enorme fanbase. En ze verzinnen er wel steeds wat nieuws bij. Dus uitgemolken klinkt wel erg negatief.
Sowieso zou dat dan gelden voor bijna alle Nintendo games.
Is er al een kutpokemon?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Uit gen 6 zijn Froakie en Fennekin wel weer leuk.
Niet iedereen vindt dat lame. Je zult bij dat soort dingen altijd een oude garde hebben die zegt: "Vroegâh was alles beter".quote:Op woensdag 26 november 2014 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar de nieuwe dingen, zoals al die contests en dingen, zijn lame.
Net als de Mega's en alle Dragons.
Als je Pikachu niet kent heb je wel onder een steen gelegen. Zelfs m'n ouders kennen Pikachu.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:43 schreef artelligence het volgende:
Oh Pokémon.
Ik ken ook een Pokémon! Pikachu. Dat is mijn kennis mbt Pokémon.
I'm out
Speel het niet meer, genoeg andere dingen om te spelenquote:Op woensdag 26 november 2014 11:42 schreef El_Thijs het volgende:
Ik speel de delen op de DS nog met veel plezier, zijn ook leuke games.
Ja. Pussitor. En die evolueert in Vagikamon.quote:
Hehehquote:Op woensdag 26 november 2014 11:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja. Pussitor. En die evolueert in Vagikamon.
Zo lekker tussendoor, wel grappigquote:Op woensdag 26 november 2014 11:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Speel het niet meer, genoeg andere dingen om te spelen
Digimon gespot.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja. Pussitor. En die evolueert in Vagikamon.
Squirt Beam. Dribble Pond. Smelly Hole.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heheh
En zijn aanvallen is zeker squirten?
Digimon was zo ongelofelijk kutquote:
Eerste seizoen was vrij baas.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Digimon was zo ongelofelijk kut
Met de nadruk op 'was'quote:
Ik ken Psyduck! QUaaack!quote:Op woensdag 26 november 2014 11:43 schreef artelligence het volgende:
Oh Pokémon.
Ik ken ook een Pokémon! Pikachu. Dat is mijn kennis mbt Pokémon.
I'm out
Patamon en Gatomon waren wel mijn favorieten. Van de eerste had ik zelfs een pluchie.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met de nadruk op 'was'
Goed, die Wargreymon was dan nog wel stoer, maar de rest...
Patamon?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Patamon en Gatomon waren wel mijn favorieten. Van de eerste had ik zelfs een pluchie.
Je hebt ook altijd hoofdpijn?quote:
"Pantoffelmon! Pak ze!"quote:Op woensdag 26 november 2014 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Patamon?
Is dat een stel schoenen?
quote:Op woensdag 26 november 2014 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Patamon?
Is dat een stel schoenen?
Patatmon.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Pantoffelmon! Pak ze!"
"Moment, even de krant pakken en lezen."
Ow dat ding.quote:
Ja. Angemon.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Patatmon.
"het is frietmon"
[..]
Ow dat ding.
Werd dat niet een engel later?
Er was ook een vrouwelijke engel toch? :$quote:Op woensdag 26 november 2014 11:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Angemon.
[ afbeelding ]
Zie hem ripped zijn.Snap alleen niet wat die grijze dingen op zijn bovenlichaam moeten voorstellen.
Nu je het zegtquote:Op woensdag 26 november 2014 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cloyster.
[ afbeelding ]
Binnenste schaamlippen, buitenste schaamlippen, een clit.
Zoiets, en dan ging ie allemaal psycho dingen doen.quote:
Ook suggestief dat Shelder (die voor evolutie) zo'n lange tong heeftquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was ook een vrouwelijke engel toch? :$
Ow ik heb geen idee haha, heb die tekenfilm serie een paar keer gezien waar hij in voor kwam.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoiets, en dan ging ie allemaal psycho dingen doen.
Die pokemon met die tong lickeytong ofzoquote:Op woensdag 26 november 2014 11:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook suggestief dat Shelder (die voor evolutie) zo'n lange tong heeft
Golduck was beter.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik heb geen idee haha, heb die tekenfilm serie een paar keer gezien waar hij in voor kwam.
Al weet ik natuurlijk niet hoe een vagina er uit ziet. :$quote:
Die was wel heet ja, voor een jonge kaneel.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel beter nog, Angewomon.
[ afbeelding ]
That awkward moment when your Digimon is hotter than you.
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die pokemon met die tong lickeytong ofzo
Ja diequote:
Niet verrassend, nee. Ze was ook ongeveer de enige echte 'babe' Digimon. Of je moet Ladydevimon als SM meesteres willen.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al weet ik natuurlijk niet hoe een vagina er uit ziet. :$
Heb het slechts van horen zeggen.
[..]
Die was wel heet ja, voor een jonge kaneel.
Zij was altijd onderwerp in de Digimon hentai.
Waarom? Darwin had het juist constant over seks.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:01 schreef muhahaha het volgende:
Perverse beesten, Darwin zou zich omdraaien in zijn graf.
Het uiterlijk, hoezo zou een beest met een tong zo groot als zijn lijf overleven.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom? Darwin had het juist constant over seks.
Prooi vangen, net als een kameleon.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het uiterlijk, hoezo zou een beest met een tong zo groot als zijn lijf overleven.
Samzzquote:
Hoe moet ik dat zien? Hij likt zijn prooi dood?quote:Op woensdag 26 november 2014 12:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Prooi vangen, net als een kameleon.Alleen dan zijn slachtoffers verlammen met Lick.
I have seen enough hentai to know where this is goingquote:Op woensdag 26 november 2014 12:06 schreef Solique het volgende:
Waarom denk je dat het allemaal uit Japan komt, wat die allemaal verzinnen
Datzelfde kun je zeggen van pauwen, of zangvogels etc.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het uiterlijk, hoezo zou een beest met een tong zo groot als zijn lijf overleven.
Hm mja dat zit niet in de weg als je een snackje eet, zo een mega tong wel lijkt mequote:Op woensdag 26 november 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Datzelfde kun je zeggen van pauwen, of zangvogels etc.
Vraag het de kameleon.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of wat denk je van FOK!kers en hun mega-piemels?quote:Op woensdag 26 november 2014 12:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm mja dat zit niet in de weg als je een snackje eet, zo een mega tong wel lijkt me
Ja, ik moet toegeven dat dat wel lastig slaapt soms. Ik kan niet van mijn ene zij via de buik naar de andere zij komen. Moet altijd via de rugquote:Op woensdag 26 november 2014 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of wat denk je van FOK!kers en hun mega-piemels?
Nadeel van naakt slapenquote:Op woensdag 26 november 2014 12:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik moet toegeven dat dat wel lastig slaapt soms. Ik kan niet van mijn ene zij via de buik naar de andere zij komen. Moet altijd via de rug
Geen last van de kouquote:Op woensdag 26 november 2014 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Het is nu wel een beetje te koud ervoor.
Nergens last van, vond het zelfs warm vannacht.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:18 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Lekker knus tegen elkaar aankruipenquote:Op woensdag 26 november 2014 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Succesquote:Op woensdag 26 november 2014 12:41 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, tijd om naar mijn derde afspraak te gaan van deze week. Ben benieuwd hoe dit zal lopen na 2 positieve gesprekken. Tot later
Succes 3 keer is scheepsrechtquote:Op woensdag 26 november 2014 12:41 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, tijd om naar mijn derde afspraak te gaan van deze week. Ben benieuwd hoe dit zal lopen na 2 positieve gesprekken. Tot later
Gaat hem niet worden hier...Ik heb en teveel vetjes,en teveel spierenquote:Op woensdag 26 november 2014 10:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dun, geen vetjes en weinig spieren.
Dat is wel te hopenquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 10:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
He, alsof daar iets mis mee is. Ik ben awesomequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:46 schreef yats het volgende:
[..]
He, alsof daar iets mis mee is. Ik ben awesomeMaar ik heb al een vriend. Dat bedoel ik eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dat is inderdaad een zeer goede reden. Ik stook niet in relaties.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik heb al een vriend. Dat bedoel ik eigenlijk.
Ik zou het ook niet toelaten.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een zeer goede reden. Ik stook niet in relaties.
I knowquote:
Sorry art. Maybe in another life.quote:
Waarom geen vrolijke film?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:08 schreef Californium het volgende:
Van half 9 tot kwart voor 2 aan 1 stuk doorgewerkt. Toen hield de motor ermee op! Dus nu thuis maar weer even een zielige film kijken
Rocky 3 ?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:08 schreef Californium het volgende:
Van half 9 tot kwart voor 2 aan 1 stuk doorgewerkt. Toen hield de motor ermee op! Dus nu thuis maar weer even een zielige film kijken
Lekker tochquote:Op woensdag 26 november 2014 15:28 schreef Myraela het volgende:
Ohmy. Dat krijg ineens zomaar je rijbewijs van je moeder. Nouja de lessen.Mijn mama is de beste.
Nouja, ik vond het wel een beetje van de zotte.quote:
Gewoon alles stoten tot je zo blauw ziet dat ze je aardbeismurf noemenquote:Op woensdag 26 november 2014 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Verdikkeme, was ik net van mijn blauwe plekken af, stoot ik weer mijn been.
Ben jij ook zo dat je soms naar je eigenlijk lichaam kijkt en je afvraagt waar in hemelsnaam al die blauwe plekken vandaan komen?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik moest op m'n werk elke ochtend met kratten sjouwen, m'n onderarmen waren aan de binnenkant helemaal bont en blauw. Het was net alsof ik mishandeld wasquote:Op woensdag 26 november 2014 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben jij ook zo dat je soms naar je eigenlijk lichaam kijkt en je afvraagt waar in hemelsnaam al die blauwe plekken vandaan komen?
Laatste keer bij de huisarts vroeg die even of ik niet mishandeld was."Nee meneer, ik ben gewoon onhandig"
Komt goed! Wel een leuk 'cadeau' overigens.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik vond het wel een beetje van de zotte.Maar als mijn moeder zoiets bedenkt kan je haar daar niet meer vanaf praten.
Ik vind zitten in een auto al eng, morgen moet ik er zelf in rijden. Ik ben best wel nerveus.
*team onhandig*quote:Op woensdag 26 november 2014 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Story of my life, ja. Ik ben of enorm onhandig of krijg gewoon snel blauwe plekken. Of beide.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben jij ook zo dat je soms naar je eigenlijk lichaam kijkt en je afvraagt waar in hemelsnaam al die blauwe plekken vandaan komen?
Laatste keer bij de huisarts vroeg die even of ik niet mishandeld was."Nee meneer, ik ben gewoon onhandig"
`Volgens mijn vriend ben ik gewoon onhandigquote:Op woensdag 26 november 2014 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je VIERt nu een feestjequote:Op woensdag 26 november 2014 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Een 4 voor een tentamen waar ik niks voor had gedaan en zelfs probeerde een laag cijfer te halen ivm herkansingmogelijkheid.
Ik vind het toch best knap van mezelf.
Nice!quote:Op woensdag 26 november 2014 15:28 schreef Myraela het volgende:
Ohmy. Dat krijg ineens zomaar je rijbewijs van je moeder. Nouja de lessen.Mijn mama is de beste.
Ik kreeg het ook van mijn ouders, leuk cadeau toch.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik vond het wel een beetje van de zotte.Maar als mijn moeder zoiets bedenkt kan je haar daar niet meer vanaf praten.
Ik vind zitten in een auto al eng, morgen moet ik er zelf in rijden. Ik ben best wel nerveus.
Klinkt bekendquote:Op woensdag 26 november 2014 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoop daar ook elk jaar met mijn verjaardag stiekem op.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:28 schreef Myraela het volgende:
'Ik loop steeds tegen deuren aan'quote:Op woensdag 26 november 2014 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
`Volgens mijn vriend ben ik gewoon onhandig"
Ik had er ook zes jaar op gehoopt ja, maar helaasquote:Op woensdag 26 november 2014 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop daar ook elk jaar met mijn verjaardag stiekem op.Vet tof van je moeder!
Wie weet komt het nogquote:Op woensdag 26 november 2014 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop daar ook elk jaar met mijn verjaardag stiekem op.Vet tof van je moeder!
Jij was al te vroeg verdorven voor zo'n deal zeker?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:04 schreef Myraela het volgende:
Toen ik jonger was hadden veel van mijn vrienden een dealtje met hun ouders. Als zij niet zouden gaan roken, dan zouden ze een rijbewijs krijgen.
Ik rookte mijn eerste sigaret in groep 8.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij was al te vroeg verdorven voor zo'n deal zeker?
Ik heb van m'n 11e tot m'n 20e gerookt. Ben nu 11,5 jaar gestoptquote:Op woensdag 26 november 2014 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.Hoelang ben je al gestopt dan?
Een van de weinige in Nederland, hier of in je omgeving?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik rookte mijn eerste sigaret in groep 8.Al heb ik dat natuurlijk nooit verteld.
En volgens mij ben ik een van de weinige die nu niet rookt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:34 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, ben weer thuis.
Intake liep goed, goed gesprek en de functie is duidelijk. Ze gaan me voorstellen en het kan 50/50 zijn omdat ik een heel wisselend/versnipperd CV heb.
Ik hoor deze week of ik a.s. vrijdag al op gesprek kan
Klinkt goed.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:34 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, ben weer thuis.
Intake liep goed, goed gesprek en de functie is duidelijk. Ze gaan me voorstellen en het kan 50/50 zijn omdat ik een heel wisselend/versnipperd CV heb.
Tis zelfs een harde eis (wens) die ik heb voor een dame. Ben op zich redelijk soepel, geen wensen wat betreft kleur ogen, haar, lengte etc, maar als ze rookt dan valt ze direct af. Vind het verschrikkelijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
Genoeg mensen die niet roken gelukkig
Dat is goed om te horen, je had toch nog meer ijzers in het vuur momenteel?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:34 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, ben weer thuis.
Van de mensen waar ik vroeger mee om ging.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Een van de weinige in Nederland, hier of in je omgeving?
Ik stem voor. Ik heb een enorme pan erwtensoep gemaakt, stiekem heb ik daar nu nog meer trek in.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Enorme cravings nu om een kapsalon te halen. Hnnggg.
Struggles.
quote:
Jazeker. Hopelijk wordt het ook wat, dus we zullen het zienquote:
Is de erwtensoep een recept die op je site komt? Zo ja dan ga ik hem eens proberen.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik stem voor. Ik heb een enorme pan erwtensoep gemaakt, stiekem heb ik daar nu nog meer trek in.
Gisteren had ik nacho's gemaakt, met kip, chorizo en cheddar. Fucking awesome. Dat was de laatste vakantiedag, nu weer gezond eten.
Dat klinkt goed, die nacho's, krijg er honger van.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik stem voor. Ik heb een enorme pan erwtensoep gemaakt, stiekem heb ik daar nu nog meer trek in.
Gisteren had ik nacho's gemaakt, met kip, chorizo en cheddar. Fucking awesome. Dat was de laatste vakantiedag, nu weer gezond eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |