quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:06 schreef OlllllllO het volgende:
[..]
Come to the Darkside. We have cookies
Ja, ik ken ze. Maar ik wist niet dat er bij waren die zo groot konden worden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uit de familie zijdespinnen. Iemand die ik ken had er één als huisdier, beest had een gigantisch web, minstens een anderhalve meter hoog en breed. Beest zelf was ruim 20 cm. Echt fantastisch.
In de woonkamer, in een frame van 1,50 bij 1,50.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ken ze. Maar ik wist niet dat er bij waren die zo groot konden worden.![]()
Hoe houd je iets met zo'n groot web als huisdier?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee man, nog 3 dagen te gaan!
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Er zit al appelmoes en kaneel in.
Appel even in de pan, zodat hij warm is, net tegen het karameliseren aanquote:
Nee, bah. Ik houd niet van warm fruit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:16 schreef OlllllllO het volgende:
[..]
Appel even in de pan, zodat hij warm is, net tegen het karameliseren aan
Daaaamn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de woonkamer, in een frame van 1,50 bij 1,50.
Dat kan. Kwestie van voorkeurquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, bah. Ik houd niet van warm fruit.
Ik ben dom.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You can't flim flam the zim-zam.
Goddomme wat slecht.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You can't flim flam the zim-zam.
Heyquote:
We hadden natuurlijk wel stiekem op een foto gehoopt waarin jij je tanden in een van je koekjes zet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Havermout is onmogelijk charmant op de foto te zetten, heb ik vastgesteld.
Ja maar dat kan niet. Want mijn portie van vandaag is al op.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hadden natuurlijk wel stiekem op een foto gehoopt waarin jij je tanden in een van je koekjes zet.
Dan maar wachten op de volgende portie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dat kan niet. Want mijn portie van vandaag is al op.
Yummy.quote:
Geen voetbal voor mij hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lekker hoor.Hoe was de wedstrijd? Of geen voetbalfan?
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 07:35 schreef Californium het volgende:
Oja hoi. Ik kon niet zo goed slapen dus voor de gein eens vroeg op
quote:
quote:
quote:
Goedemorgen allenquote:
Thijsquote:
quote:
S15!quote:
Wees blij dat je er eentje krijgt, voor hetzelfde geld hadden ze er geenquote:Op woensdag 26 november 2014 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Auto naar de garage gebracht, draak van een leenauto meegekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang leve de leenfiets die ik altijd meekrijg.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wees blij dat je er eentje krijgt, voor hetzelfde geld hadden ze er geen
Ach, je hebt een leenauto waar je vandaag even mee door kanquote:Op woensdag 26 november 2014 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Auto naar de garage gebracht, draak van een leenauto meegekregen
Er was afgesproken dat ze mij thuis zouden brengen, maar daar hadden ze toch geen tijd voorquote:Op woensdag 26 november 2014 09:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wees blij dat je er eentje krijgt, voor hetzelfde geld hadden ze er geen
Wat voor iets is het?quote:Op woensdag 26 november 2014 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was afgesproken dat ze mij thuis zouden brengen, maar daar hadden ze toch geen tijd voorWel leuk om eens ergens anders in te rijden.
Dat bedoel ik, maar een fiets is makkelijker denk ik dan een autoquote:Op woensdag 26 november 2014 09:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lang leve de leenfiets die ik altijd meekrijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |