Nog gecondoleerd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik heb met Willems in de klas gezeten.
De grootste tieten zeker ?quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu ga je te ver.
Daar heb ik ook gewoond
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu ga je te ver.
Daar heb ik ook gewoond
nou nouquote:
Die zin snap ik niet hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kijk er dus niet met een stijve leuter ertegenaan
Als ik dit soort dingen lees, ben ik altijd blij dat ik ging vrouw ben.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zin snap ik niet hoor.
En zo kan ie wel weer he?
Zuid is toch ook de Bijlmer?quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Amsterdam Noord - Troep, tokkie
Amsterdam Centrum - Randje centrum leuk, in het centrum mwoa.
Amsterdam West + Nieuw West - Oud west vanaf postjesweg te doen, Osdorp te groot om te oordelen
Amsterdam Zuid - Leuk alleen sjieke buurten vermijden
Amsterdam Oost - nee
Amsterdam Zuidoost - nee
je woont niet eens in amsterdamquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Amsterdam West + Nieuw West - Oud west vanaf postjesweg te doen, Osdorp te groot om te oordelen
Amsterdam Oost - nee
Amsterdam Zuidoost - nee
welquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je woont niet eens in amsterdam
Probleemwijkenquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
de beste wijk in Amsterdam is Osdorp-Graafdijksplein
Nee, boven amstelveenquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:06 schreef superniger het volgende:
[..]
Dus de sjieke buurten(zuid) liggen gewoon naast de Bijlmer(zuidoost)?
En in Osdorp heb ik ook al gewoondquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
de beste wijk in Amsterdam is Osdorp-Graafdijksplein
Nee, RAI, Duivendrecht en het Arena Gebied/Amstel 3 liggen er tussen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:06 schreef superniger het volgende:
[..]
Dus de sjieke buurten(zuid) liggen gewoon naast de Bijlmer(zuidoost)?
Dat neem ik terug, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet overal hoor. Leuke dijkhuisjes hier en daar.
tram 17 jwzquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
En in Osdorp heb ik ook al gewoondEn het heet DIjkgraafplein.
ook in zuidoost heb je gewoon mooie buurten manquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat neem ik terug, je hebt gelijk
Ligt er aan welke eisen je stelt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ook in zuidoost heb je gewoon mooie buurten man
is overal wel wat te vinden
klopt tram 1 maar die zit altijd propvol en zeker bij LELYLAANGODquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik er woonde reed lijn 1 dacht ik nog tot daar. Weet niet of dat nog steeds zo is.
Helemaal waar. IN elke buurt zijn leuke straten/buurtjes en mindere.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik dacht Barbarossaquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zo heette het aanvalsplan van Nazi Duitsland voor Moskou
Ik ken een vriendin die in Gein woont. In de middag best leuk en de huizen zijn mooi ingedeeld daar maar in de avond komen er veel junks..quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nog niks veranderd dus, dat was vroeger al.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
klopt tram 1 maar die zit altijd propvol en zeker bij LELYLAANGOD
osdorp en bos en lommer de gekstequote:Op dinsdag 25 november 2014 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Amsterdam Oost - nee
Amsterdam Zuidoost - nee
tram 17 heeft dijkgraafplein als eindbestemmingquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik er woonde reed lijn 1 dacht ik nog tot daar. Weet niet of dat nog steeds zo is.
Ahaquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat was voor de gehele sovjet unie , niet 1 stad
Provinciaal.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:09 schreef superniger het volgende:
Ik kom alleen af en toe in het centrum van Amsterdam.
random hoe we het opeens over amsterdam hebbenquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Provinciaal.
Kunnen we dit niet beter voortzetten in de slowchat?
Dat was toen nog niet volgens mij, toen had lijn 1 daar eindpunt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tram 17 heeft dijkgraafplein als eindbestemming
Mijn favoriet is Operatie Live van Omroep MAX.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Aha
Operatie Reinhardt is mijn favoriet
Dat of anders in het Amsterdam topicquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Provinciaal.
Kunnen we dit niet beter voortzetten in de slowchat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |