SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks
[..]
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.
Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FilmpjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Drilboor, hiker regio Breda
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
Hojdhopper, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset)
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Wave103, hiker regio Utrecht
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
dery1990, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden
Privéchauffeurs
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur/Lijnbus chauffer
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven
Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
FacilitairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nieuwe chauffeurs:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door joppie_saus op 26-11-2014 06:41:37 ]#26 || Luciano da Silva![]()
Het is dat ik zaterdag daar 200 km vandaan zit, anders had ik zo even kunnen helpen. Woon er vlakbijquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mja, misschien toch eens tijd vrijmaken dan zaterdag![]()
Al ben ik totaal geen autokenner wat betreft technische zaken, dus gebreken zal ik niet herkennen
Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Wellicht dat ik iemand kan meelokken, al ken ik vrijwel niemand die wél verstand van auto's heeft en zit ik vooral argumenten te bedenken om niet te gaan kijken omdat ik qua woon-werkafstand geen auto nodig heb en het iets te impulsief zou zijn en blablablaquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:20 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Het is dat ik zaterdag daar 200 km vandaan zit, anders had ik zo even kunnen helpen. Woon er vlakbij![]()
Ik ga echter wel op het Skoda-forum kijken![]()
![]()
Skoda forum is zeker een aanrader. Zelf ook veel bruikbare tips gevonden waar op te letten en wat uit te testen. Plus dat je er ook met al je vragen terecht kan en je verder natuurlijk project-topics van andere kan doorlezen voor inspiratie
#26 || Luciano da Silva![]()
Ik zal morgen even een topicje maken over waar ik op moet letten. Heb inmiddels een zeker persoon uit dit topic bereid gevonden mee te gaan ALS ik ga, dus nu eerst even een nachtje slapen en als ik morgen hetzelfde voel dan ga ikquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:03 schreef joppie_saus het volgende:
Skoda forum is zeker een aanrader. Zelf ook veel bruikbare tips gevonden waar op te letten en wat uit te testen. Plus dat je er ook met al je vragen terecht kan en je verder natuurlijk project-topics van andere kan doorlezen voor inspiratie
Alleen eens uitzoeken hoe het zit met verzekering als je zo'n bak meteen meeneemt. Hoorde iets over van te voren afsluiten en dan bevestigen als je hem ophaalt, maar dat moet ik nog eens uitzoeken.![]()
Ik heb onze verzekering gebeld, die gaven me toen een ander telefoonnummer. Die gebeld op zaterdag en het kenteken doorgegeven en toen had ik direct een tijdelijke verzekering voor 14 dagen. Dinsdag kwam een brief voor de omzetting naar definitief en toen was het alweer geregeld.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zal morgen even een topicje maken over waar ik op moet letten. Heb inmiddels een zeker persoon uit dit topic bereid gevonden mee te gaan ALS ik ga, dus nu eerst even een nachtje slapen en als ik morgen hetzelfde voel dan ga ik
Alleen eens uitzoeken hoe het zit met verzekering als je zo'n bak meteen meeneemt. Hoorde iets over van te voren afsluiten en dan bevestigen als je hem ophaalt, maar dat moet ik nog eens uitzoeken.#26 || Luciano da Silva![]()
Klinkt ook makkelijk dan. Dan alleen nog uitzoeken of ik mijn 4-jarige hike-ervaring kan inzetten om te beginnen met 1 of 2 schadevrije jarenquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:36 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik heb onze verzekering gebeld, die gaven me toen een ander telefoonnummer. Die gebeld op zaterdag en het kenteken doorgegeven en toen had ik direct een tijdelijke verzekering voor 14 dagen. Dinsdag kwam een brief voor de omzetting naar definitief en toen was het alweer geregeld.![]()
![]()
Goedenavond![]()
In de zoektocht naar werk ben ik gestuit op het vak van hiker en heb dan ook een sollicitatie gestuurd naar Autoreset. Vanmiddag het bericht ontvangen dat ik volgende week op gesprek mag komen
Uit de OP kan ik concluderen dat ik mij gewoon netjes moet kleden, dus donkere spijkerbroek en net overhemd is in orde?
En kunnen jullie doorgewinterde hikers mij nog verdere tips geven?
Alvast bedankt![]()
![]()
Er zullen misschien wel bedrijven zijn die dit doen maar de vraag is of die dan ook echt goedkoper zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klinkt ook makkelijk dan. Dan alleen nog uitzoeken of ik mijn 4-jarige hike-ervaring kan inzetten om te beginnen met 1 of 2 schadevrije jaren![]()
Spijkerbroeken zijn niet toegestaan, dus trek een pantalon of een nette chino aan.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Goedenavond![]()
In de zoektocht naar werk ben ik gestuit op het vak van hiker en heb dan ook een sollicitatie gestuurd naar Autoreset. Vanmiddag het bericht ontvangen dat ik volgende week op gesprek mag komen
Uit de OP kan ik concluderen dat ik mij gewoon netjes moet kleden, dus donkere spijkerbroek en net overhemd is in orde?
En kunnen jullie doorgewinterde hikers mij nog verdere tips geven?
Alvast bedankt
Maak je verder vooral niet zenuwachtig voor de sollicitatie
Uit welke regio kom je?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.![]()
is een beige chino in orde denk je?quote:Op woensdag 26 november 2014 00:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Spijkerbroeken zijn niet toegestaan, dus trek een pantalon of een nette chino aan.
Maak je verder vooral niet zenuwachtig voor de sollicitatie
Uit welke regio kom je?
regio Leiden hier![]()
![]()
Jahoorquote:Op woensdag 26 november 2014 00:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is een beige chino in orde denk je?
regio Leiden hier
Vraag me af hoor, of ze dat doen...quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klinkt ook makkelijk dan. Dan alleen nog uitzoeken of ik mijn 4-jarige hike-ervaring kan inzetten om te beginnen met 1 of 2 schadevrije jaren#26 || Luciano da Silva![]()
Net voor het eerst in m'n hiker carriere fooi(¤20,-) gevangen bij het afleveren van een A6. Waren sowieso al heeeule gastvriendelijke mensen![]()
![]()
Nice!quote:Op woensdag 26 november 2014 12:30 schreef S-RS het volgende:
Net voor het eerst in m'n hiker carriere fooi(¤20,-) gevangen bij het afleveren van een A6. Waren sowieso al heeeule gastvriendelijke mensen
Your opinion of me is none of my business.![]()
Chillquote:Op woensdag 26 november 2014 12:30 schreef S-RS het volgende:
Net voor het eerst in m'n hiker carriere fooi(¤20,-) gevangen bij het afleveren van een A6. Waren sowieso al heeeule gastvriendelijke mensen
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Balen dat ik geen studie volg, heb bij 2 werkgevers gesolliciteerd.
Niks van gehoord.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Ik zou er een topic over openen in R&P.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:51 schreef K44S het volgende:
Balen dat ik geen studie volg, heb bij 2 werkgevers gesolliciteerd.
Niks van gehoord.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Zo dan! Dat is een stevige fooi!quote:Op woensdag 26 november 2014 12:30 schreef S-RS het volgende:
Net voor het eerst in m'n hiker carriere fooi(¤20,-) gevangen bij het afleveren van een A6. Waren sowieso al heeeule gastvriendelijke mensen![]()
![]()
Je naam doet je niveau eer aan.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:28 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik zou er een topic over openen in R&P.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Op je knieën geweest jongen?quote:Op woensdag 26 november 2014 12:30 schreef S-RS het volgende:
Net voor het eerst in m'n hiker carriere fooi(¤20,-) gevangen bij het afleveren van een A6. Waren sowieso al heeeule gastvriendelijke mensen#26 || Luciano da Silva![]()
Vervelende EW..Steeds te laat bij het opnemen, bel ik een minuut later terug hoor ik vervolgens dat het "al geregeld" is. Alweer 2 weken niet gewerkt, zal een leuk salaris worden eind v/d maand.. Toch maar eens een echt baantje gaan zoeken
أنا مغربي![]()
Of gewoon je telefoon opnemen.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:34 schreef A_Valbuena het volgende:
Vervelende EW..Steeds te laat bij het opnemen, bel ik een minuut later terug hoor ik vervolgens dat het "al geregeld" is. Alweer 2 weken niet gewerkt, zal een leuk salaris worden eind v/d maand.. Toch maar eens een echt baantje gaan zoeken
![]()
![]()
Ja dat gaat ook echt als je in de les zitquote:Op donderdag 27 november 2014 01:45 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Of gewoon je telefoon opnemen.
أنا مغربي![]()
Ik heb nu 1 dag doordeweeks vrij. Het kan goed zijn dat dit na de kerst niet meer het geval is.
Is het de moeite waard om te solliciteren?
Kun je ook regelmatig werken als je niet een dag vrij hebt, maar bijvoorbeeld wel 's middags/ 's avonds zou kunnen?![]()
Vaker niet dan wel. Ik heb sinds afgelopen maand een rooster waarbij ik pas om kwart voor 5 in eindhoven moet zijn, dus ben ook tot dan beschikbaar. Tot dusver nog niet gebeld. Aan de andere kant had ik vorige periode maandag tot 2 uur vrij, en toen had ik zo af en toe wel een ritje. Je moet er dus niet op rekenen, maar het kan wel voorkomen.quote:Op donderdag 27 november 2014 07:28 schreef jevl het volgende:
Ik heb nu 1 dag doordeweeks vrij. Het kan goed zijn dat dit na de kerst niet meer het geval is.
Is het de moeite waard om te solliciteren?
Kun je ook regelmatig werken als je niet een dag vrij hebt, maar bijvoorbeeld wel 's middags/ 's avonds zou kunnen?![]()
Gewoon bij opmerkingen zetten dat je telefonisch niet bereikbaar bent, maar de rit wel sowieso aanneemt. En of ze je ff kan mailen als je moet werken. Dan zetten ze hem gewoon online ^^quote:Op donderdag 27 november 2014 02:54 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Ja dat gaat ook echt als je in de les zit"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."![]()
Doen ze dat bij EW ja? Nooit geweten.quote:Op donderdag 27 november 2014 09:40 schreef qua111 het volgende:
[..]
Gewoon bij opmerkingen zetten dat je telefonisch niet bereikbaar bent, maar de rit wel sowieso aanneemt. En of ze je ff kan mailen als je moet werken. Dan zetten ze hem gewoon online ^^'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Ooit een keer geprobeerd, en toen kreeg ik netjes een mailtje dat ik was ingedeeld. Sindsdien doe ik het eigenlijk altijd voor de zekerheid als ik college tot een uurtje of 5 heb.quote:Op donderdag 27 november 2014 09:58 schreef trolley het volgende:
[..]
Doen ze dat bij EW ja? Nooit geweten.
Dan zet ik erbij hoelaat tot hoelaat ik niet bereikbaar ben, en dat ik sowieso kan werken. Of ze m'n voicemail wil inspreken of mailen als ik een rit krijg."Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."![]()
Handigquote:Op donderdag 27 november 2014 10:37 schreef qua111 het volgende:
[..]
Ooit een keer geprobeerd, en toen kreeg ik netjes een mailtje dat ik was ingedeeld. Sindsdien doe ik het eigenlijk altijd voor de zekerheid als ik college tot een uurtje of 5 heb.
Dan zet ik erbij hoelaat tot hoelaat ik niet bereikbaar ben, en dat ik sowieso kan werken. Of ze m'n voicemail wil inspreken of mailen als ik een rit krijg.
Ik heb eigenlijk nooit echt begrepen waarom ze iedere hiker gaan bellen als ze ritten voor hem/haar hebben voor de volgende dag. Ik bedoel: je hebt zelf toch aangegeven dat je beschikbaar bent, en dus kunt werken de volgende dag? Efficiënter lijkt het mij om gewoon de ritten online te zetten bij de hikers die hebben aangegeven te kunnen werken de volgende dag. Dan hoeven wij alleen nog maar om 17:30 uur op de site te kijken of we ritten hebben gekregen voor de volgende dag of niet.
Het enige nadeel is dat we dan geen telefoontje meer zouden krijgen van onze vrouwelijke plansters![]()
Ik denk, ook uit eigen ervaring, dat er veel hikers zijn die wel op beschikbaar staan maar toch opeens niet kunnen. Zoals ze het nu doen zijn ze er zeker van dat de werknemer ook echt kan.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:45 schreef trolley het volgende:
[..]
Handig
Ik heb eigenlijk nooit echt begrepen waarom ze iedere hiker gaan bellen als ze ritten voor hem/haar hebben voor de volgende dag. Ik bedoel: je hebt zelf toch aangegeven dat je beschikbaar bent, en dus kunt werken de volgende dag? Efficiënter lijkt het mij om gewoon de ritten online te zetten bij de hikers die hebben aangegeven te kunnen werken de volgende dag. Dan hoeven wij alleen nog maar om 17:30 uur op de site te kijken of we ritten hebben gekregen voor de volgende dag of niet.
Het enige nadeel is dat we dan geen telefoontje meer zouden krijgen van onze vrouwelijke plansters
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
Mercedes 300se had Dimitri, ik had een Mercedes S350. Maar je krijgt toch niet beter dan dat he 😐quote:Op donderdag 27 november 2014 10:40 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Jij had toch die 300SE tijdje terug?
Denk dat ik jou morgen kan overtoppen![]()
Ligt net waarvan je houdt, krijg een Porsche 928 mee, uit 1981quote:Op donderdag 27 november 2014 13:40 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Mercedes 300se had Dimitri, ik had een Mercedes S350. Maar je krijgt toch niet beter dan dat he 😐Nee, toch niet![]()
Morgen eerste ritje als PC![]()
Werd eerst gebeld voor een nachtrit van 12-4, die toch maar even laten schieten. Nu wel een ochtendje gelukkig.
Overigens staat er bij de gegevens echt uitsluitend de persoon en de adressen, geen auto, navigatie, instructie niks. Kan dat kloppen? Neem aan dat de persoon wel navigatie heb, maar bevestiging is altijd pluspunt. Gebeurt dat vaker?![]()
Klopt inderdaad, meeste hebben wel navigatie, maar neem altijd eigen navigatie mee. Als er verder geen instructies bijstaan, dan gewoon normaal gedragenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:58 schreef Calomaris het volgende:
Morgen eerste ritje als PC![]()
Werd eerst gebeld voor een nachtrit van 12-4, die toch maar even laten schieten. Nu wel een ochtendje gelukkig.
Overigens staat er bij de gegevens echt uitsluitend de persoon en de adressen, geen auto, navigatie, instructie niks. Kan dat kloppen? Neem aan dat de persoon wel navigatie heb, maar bevestiging is altijd pluspunt. Gebeurt dat vaker?Nee, toch niet![]()
Morgen weer een dagje werken. Allebei kleine autootjes.
Wat is de saaiste auto/dag die jullie hebben gehad bij het hiken?
[ Bericht 11% gewijzigd door DeensZweet op 27-11-2014 16:39:49 (te veel info) ]![]()
Groningen Maastricht met een Aygo....quote:Op donderdag 27 november 2014 16:37 schreef DeensZweet het volgende:
Morgen weer een dagje werken. Een VW Up! en Honda Jazz. Wat is de saaiste auto/dag die jullie hebben gehad bij het hiken?![]()
Maar das meer omdat ik de weg kan dromen onderhand, vooral die A73Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
3 uur Ov heen (4x overstappen), vw UP! voor ritje van 20 minuten en toen weer 2,5 uur terug (3x overstap). Heerlijke dag haha. Wel chill voor de uurtjes.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:37 schreef DeensZweet het volgende:
Morgen weer een dagje werken. Een VW Up! en Honda Jazz. Wat is de saaiste auto/dag die jullie hebben gehad bij het hiken?
Normaal overigens geen problemen met lang ov, maar wel als je om de 30 minutes moet overstappen/ halfuur wachten op overstap.![]()
Terugreis deur tot deur iets van 5,5 uurquote:Op donderdag 27 november 2014 16:37 schreef DeensZweet het volgende:
Wat is de saaiste auto/dag die jullie hebben gehad bij het hiken?
Maar rit heen was dan wel weer leuk, via Duitsland![]()
![]()
Om 08:20 hing EW al aan de telefoon voor een spoedje Groningen - Almere. Ophalen om 11:00 uur, afleveren vóór 12:00 uur
Mag je snel rijdenquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:46 schreef trolley het volgende:
Om 08:20 hing EW al aan de telefoon voor een spoedje Groningen - Almere. Ophalen om 11:00 uur, afleveren vóór 12:00 uur
Mijn saaiste dag was het vervoeren van een autosleutel per OV. Van Harkstede naar Zoetermeer.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:37 schreef DeensZweet het volgende:
Wat is de saaiste auto/dag die jullie hebben gehad bij het hiken?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: