abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 november 2014 @ 01:45:05 #26
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_147045444
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:34 schreef A_Valbuena het volgende:
Vervelende EW.. :O Steeds te laat bij het opnemen, bel ik een minuut later terug hoor ik vervolgens dat het "al geregeld" is. Alweer 2 weken niet gewerkt, zal een leuk salaris worden eind v/d maand.. Toch maar eens een echt baantje gaan zoeken :z
Of gewoon je telefoon opnemen. :+
pi_147045945
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:45 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Of gewoon je telefoon opnemen. :+
Ja dat gaat ook echt als je in de les zit ^O^
أنا مغربي
pi_147046590
Ik heb nu 1 dag doordeweeks vrij. Het kan goed zijn dat dit na de kerst niet meer het geval is.
Is het de moeite waard om te solliciteren?
Kun je ook regelmatig werken als je niet een dag vrij hebt, maar bijvoorbeeld wel 's middags/ 's avonds zou kunnen?
pi_147046749
Je moet één dag per week beschikbaar zijn. Niet dagdeel.
#26 || Luciano da Silva
pi_147046797
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 07:28 schreef jevl het volgende:
Ik heb nu 1 dag doordeweeks vrij. Het kan goed zijn dat dit na de kerst niet meer het geval is.
Is het de moeite waard om te solliciteren?
Kun je ook regelmatig werken als je niet een dag vrij hebt, maar bijvoorbeeld wel 's middags/ 's avonds zou kunnen?
Vaker niet dan wel. Ik heb sinds afgelopen maand een rooster waarbij ik pas om kwart voor 5 in eindhoven moet zijn, dus ben ook tot dan beschikbaar. Tot dusver nog niet gebeld. Aan de andere kant had ik vorige periode maandag tot 2 uur vrij, en toen had ik zo af en toe wel een ritje. Je moet er dus niet op rekenen, maar het kan wel voorkomen.
pi_147048081
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 02:54 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Ja dat gaat ook echt als je in de les zit ^O^
Gewoon bij opmerkingen zetten dat je telefonisch niet bereikbaar bent, maar de rit wel sowieso aanneemt. En of ze je ff kan mailen als je moet werken. Dan zetten ze hem gewoon online ^^
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_147048376
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:40 schreef qua111 het volgende:

[..]

Gewoon bij opmerkingen zetten dat je telefonisch niet bereikbaar bent, maar de rit wel sowieso aanneemt. En of ze je ff kan mailen als je moet werken. Dan zetten ze hem gewoon online ^^
Doen ze dat bij EW ja? Nooit geweten.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147049240
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:58 schreef trolley het volgende:

[..]

Doen ze dat bij EW ja? Nooit geweten.
Ooit een keer geprobeerd, en toen kreeg ik netjes een mailtje dat ik was ingedeeld. Sindsdien doe ik het eigenlijk altijd voor de zekerheid als ik college tot een uurtje of 5 heb.

Dan zet ik erbij hoelaat tot hoelaat ik niet bereikbaar ben, en dat ik sowieso kan werken. Of ze m'n voicemail wil inspreken of mailen als ik een rit krijg.
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_147049319
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 09:59 schreef DrSnuggle het volgende:
[...]
Jij had toch die 300SE tijdje terug?
Denk dat ik jou morgen kan overtoppen :7
Nee, toch niet
pi_147049464
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 10:37 schreef qua111 het volgende:

[..]

Ooit een keer geprobeerd, en toen kreeg ik netjes een mailtje dat ik was ingedeeld. Sindsdien doe ik het eigenlijk altijd voor de zekerheid als ik college tot een uurtje of 5 heb.

Dan zet ik erbij hoelaat tot hoelaat ik niet bereikbaar ben, en dat ik sowieso kan werken. Of ze m'n voicemail wil inspreken of mailen als ik een rit krijg.
Handig :D

Ik heb eigenlijk nooit echt begrepen waarom ze iedere hiker gaan bellen als ze ritten voor hem/haar hebben voor de volgende dag. Ik bedoel: je hebt zelf toch aangegeven dat je beschikbaar bent, en dus kunt werken de volgende dag? Efficiënter lijkt het mij om gewoon de ritten online te zetten bij de hikers die hebben aangegeven te kunnen werken de volgende dag. Dan hoeven wij alleen nog maar om 17:30 uur op de site te kijken of we ritten hebben gekregen voor de volgende dag of niet.

Het enige nadeel is dat we dan geen telefoontje meer zouden krijgen van onze vrouwelijke plansters :o :'(
pi_147049889
Zijn er nog hikers hier die grote oranje busjes afleveren bij een bedrijf in Breda?
pi_147050980
quote:
5s.gif Op donderdag 27 november 2014 10:45 schreef trolley het volgende:

[..]

Handig :D

Ik heb eigenlijk nooit echt begrepen waarom ze iedere hiker gaan bellen als ze ritten voor hem/haar hebben voor de volgende dag. Ik bedoel: je hebt zelf toch aangegeven dat je beschikbaar bent, en dus kunt werken de volgende dag? Efficiënter lijkt het mij om gewoon de ritten online te zetten bij de hikers die hebben aangegeven te kunnen werken de volgende dag. Dan hoeven wij alleen nog maar om 17:30 uur op de site te kijken of we ritten hebben gekregen voor de volgende dag of niet.

Het enige nadeel is dat we dan geen telefoontje meer zouden krijgen van onze vrouwelijke plansters :o :'(
Ik denk, ook uit eigen ervaring, dat er veel hikers zijn die wel op beschikbaar staan maar toch opeens niet kunnen. Zoals ze het nu doen zijn ze er zeker van dat de werknemer ook echt kan.
pi_147053894
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 10:40 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Jij had toch die 300SE tijdje terug?
Denk dat ik jou morgen kan overtoppen :7
Mercedes 300se had Dimitri, ik had een Mercedes S350. Maar je krijgt toch niet beter dan dat he 😐
pi_147055188
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:40 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Mercedes 300se had Dimitri, ik had een Mercedes S350. Maar je krijgt toch niet beter dan dat he 😐
Ligt net waarvan je houdt, krijg een Porsche 928 mee, uit 1981
Nee, toch niet
pi_147057811
Morgen eerste ritje als PC *O*

Werd eerst gebeld voor een nachtrit van 12-4, die toch maar even laten schieten. Nu wel een ochtendje gelukkig.

Overigens staat er bij de gegevens echt uitsluitend de persoon en de adressen, geen auto, navigatie, instructie niks. Kan dat kloppen? Neem aan dat de persoon wel navigatie heb, maar bevestiging is altijd pluspunt. Gebeurt dat vaker?
pi_147058120
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:58 schreef Calomaris het volgende:
Morgen eerste ritje als PC *O*

Werd eerst gebeld voor een nachtrit van 12-4, die toch maar even laten schieten. Nu wel een ochtendje gelukkig.

Overigens staat er bij de gegevens echt uitsluitend de persoon en de adressen, geen auto, navigatie, instructie niks. Kan dat kloppen? Neem aan dat de persoon wel navigatie heb, maar bevestiging is altijd pluspunt. Gebeurt dat vaker?
Klopt inderdaad, meeste hebben wel navigatie, maar neem altijd eigen navigatie mee. Als er verder geen instructies bijstaan, dan gewoon normaal gedragen
Nee, toch niet
pi_147058896
Morgen weer een dagje werken. Allebei kleine autootjes.

Wat is de saaiste auto/dag die jullie hebben gehad bij het hiken? :P

[ Bericht 11% gewijzigd door DeensZweet op 27-11-2014 16:39:49 (te veel info) ]
  donderdag 27 november 2014 @ 16:40:00 #43
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_147058953
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 16:37 schreef DeensZweet het volgende:
Morgen weer een dagje werken. Een VW Up! en Honda Jazz. Wat is de saaiste auto/dag die jullie hebben gehad bij het hiken? :P
Groningen Maastricht met een Aygo....

Maar das meer omdat ik de weg kan dromen onderhand, vooral die A73
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_147058976
quote:
Morgen weer een dagje werken. Een VW Up! en Honda Jazz. Wat is de saaiste auto/dag die jullie hebben gehad bij het hiken? :P
3 uur Ov heen (4x overstappen), vw UP! voor ritje van 20 minuten en toen weer 2,5 uur terug (3x overstap). Heerlijke dag haha. Wel chill voor de uurtjes.

Normaal overigens geen problemen met lang ov, maar wel als je om de 30 minutes moet overstappen/ halfuur wachten op overstap.
pi_147060217
quote:

Terugreis deur tot deur iets van 5,5 uur :')

Maar rit heen was dan wel weer leuk, via Duitsland :7
pi_147076748
Die RS van het vorige topic is gaaf!
Nee.
pi_147078779
Om 08:20 hing EW al aan de telefoon voor een spoedje Groningen - Almere. Ophalen om 11:00 uur, afleveren vóór 12:00 uur :+
pi_147080480
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:46 schreef trolley het volgende:
Om 08:20 hing EW al aan de telefoon voor een spoedje Groningen - Almere. Ophalen om 11:00 uur, afleveren vóór 12:00 uur :+
Mag je snel rijden _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147080971
quote:

Mijn saaiste dag was het vervoeren van een autosleutel per OV. Van Harkstede naar Zoetermeer. :')
pi_147082438
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:26 schreef yosander het volgende:

[..]

Mag je snel rijden _O-
Inderdaad. :') Heb ze gezegd dat ze me dan geen Corsa mee moeten geven, maar een A8 ofzo. Dan zou het net te doen zijn :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')