Gewoon een opwelling geloof ik. Ik had nog een hele berg testen liggen en zat toch op de wc.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:06 schreef Lionheart99 het volgende:
Gefeliciteerd, Sinceria! Gewoon benieuwd, maar wat bracht je ertoe om te testen? Of je nu 5 of 7 weken bent, je was iig al lang overtijd!
Checkquote:Op donderdag 27 november 2014 17:37 schreef pinquit het volgende:
Ik begin en eindig mijn menstruatie altijd met bruine smurrie
Nou dan was dat vast innestelingsbloed. Ben je dus toch ongeveer 7 weken zwanger (5 weken geleden seks kan best een termijn van 6-7 weken opleveren, innestelen duurt even).quote:Op donderdag 27 november 2014 17:46 schreef LuDann het volgende:
[..]
Gewoon een opwelling geloof ik. Ik had nog een hele berg testen liggen en zat toch op de wc.
Ik ben al eerder zwanger geweest en toen 'voelde' ik me ook echt zwanger, testte ook meteen na twee weken.
Dat gevoel heb ik totaal niet dit keer, ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger. Ik heb een erg onregelmatige cyclus (PCOS), maar ben een week of 5 terug wel ongesteld geweest. Nu ik er over na denk was dat wel een heel ongebruikelijke, duurde slechts 2 dagen en was erg licht.
Ik had hier overheen gelezen. Ik heb nu een erg visueel beeld van hoe seks er bij jullie aan toe gaat.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:40 schreef Daui het volgende:
[..]
Van bil gaan. Mijn vriend noemt batsen vechten
7 wekenquote:Op donderdag 27 november 2014 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nou dan was dat vast innestelingsbloed. Ben je dus toch ongeveer 7 weken zwanger (5 weken geleden seks kan best een termijn van 6-7 weken opleveren, innestelen duurt even).
Niet teleurgesteld zijn als ie iets anders aangeeft he? T kan ook can drie weken geleden zijn.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:57 schreef LuDann het volgende:
[..]
7 weken![]()
Verst wat ik ooit ben gekomen was 6 weken. Ik kan echt niet wachten op die Clearblue, misschien doe ik hem straks wel en haal ik morgen een nieuwe
Proestquote:Op donderdag 27 november 2014 15:04 schreef Cygne het volgende:
Mijn man heeft laatst geklust. Met een boormachine in de muur. Helaas ben ik er niet zwanger van geworden.
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 27 november 2014 15:34 schreef Sinceria het volgende:
Ik weet dat ik hier nooit post en dat de meesten van jullie me niet 'kennen' maar dit is voor mij toch wel even heel erg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Ik kan gewoon niet stoppen met huilen! Mijn vriend zit voor werk in de Arabische Emiraten en vliegt vannacht naar huis. Ik weet niet eens hoe lang ik al zwanger ben, mijn cyclus is zo onregelmatig dat ik was gestopt met bijhouden.
Ik mag over een weekquote:Op donderdag 27 november 2014 12:08 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Zeg lieve meisjes, we waren op dreef met twee keer streepjes per topic! We zitten al op pagina 9, dus we moeten even snel streepjes piesen! Ik mag over drie dagen, wie volgt?![]()
* Positieve gedachten naar iedereen hier straalt![]()
Ik had het gelezen ja. Ik zie dat hij tot 3+ weken aangeeft, wat inhoudt dat je 5+ weken zwanger bent. Maar als ik voor mezelf na ga dat die laatste ongesteldheid wat 'apart' was, ga ik er een beetje vanuit dat als de Clearblue 3+ weken aangeeft, ik waarschijnlijk 7 weken zwanger ben (gezien de timing).quote:Op donderdag 27 november 2014 17:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Niet teleurgesteld zijn als ie iets anders aangeeft he? T kan ook can drie weken geleden zijn.
Oh en clearblue doet niet aan de bonusweken! Die meet gewoon hoeveel weken sinds bevruchting ongeveer!
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:34 schreef Sinceria het volgende:
Ik weet dat ik hier nooit post en dat de meesten van jullie me niet 'kennen' maar dit is voor mij toch wel even heel erg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Ik kan gewoon niet stoppen met huilen! Mijn vriend zit voor werk in de Arabische Emiraten en vliegt vannacht naar huis. Ik weet niet eens hoe lang ik al zwanger ben, mijn cyclus is zo onregelmatig dat ik was gestopt met bijhouden.
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh kut, meteen mijn cover-up blown in mijn enthousiasme
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 27 november 2014 16:35 schreef LuDann het volgende:
Toch maar ff verder onder mijn vertrouwde kloon
Hoera!!quote:Op donderdag 27 november 2014 18:06 schreef SilverSjoiis het volgende:
En over hoe je in een enorme rollercoaster kan zitten..
Vandaag te horen gekregen dat m'n contract tóch verlengd wordt!
Super-super-super gefeliciteerdquote:Op donderdag 27 november 2014 15:34 schreef LuDann het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Prachtig!quote:Op donderdag 27 november 2014 19:51 schreef LuDann het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik ga morgen nog eens testen met die Clearblue want het kan best zijn dat mijn HCG nu lager is door het vele drinken enzo, maar er staat ZWANGER!![]()
Ik ga je stalkenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
Super-super-super gefeliciteerd![]()
Zoals ik al eerder aangaf aan je blijf ik graag mijn inbox/whap zien met spam met het resultaat van je goedgeluktbabydansje![]()
babydansje... wie zegt dat nou?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |