abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147060675
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 17:06 schreef Lionheart99 het volgende:
Gefeliciteerd, Sinceria! Gewoon benieuwd, maar wat bracht je ertoe om te testen? Of je nu 5 of 7 weken bent, je was iig al lang overtijd!
Gewoon een opwelling geloof ik. Ik had nog een hele berg testen liggen en zat toch op de wc. :')

Ik ben al eerder zwanger geweest en toen 'voelde' ik me ook echt zwanger, testte ook meteen na twee weken.

Dat gevoel heb ik totaal niet dit keer, ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger. Ik heb een erg onregelmatige cyclus (PCOS), maar ben een week of 5 terug wel ongesteld geweest. Nu ik er over na denk was dat wel een heel ongebruikelijke, duurde slechts 2 dagen en was erg licht.
pi_147060704
Noem me maar LuDann trouwens, ik ga toch proberen het onder deze kloon te houden. :')
pi_147060732
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 17:37 schreef pinquit het volgende:
Ik begin en eindig mijn menstruatie altijd met bruine smurrie
Check :9
pi_147060874
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 17:46 schreef LuDann het volgende:

[..]

Gewoon een opwelling geloof ik. Ik had nog een hele berg testen liggen en zat toch op de wc. :')

Ik ben al eerder zwanger geweest en toen 'voelde' ik me ook echt zwanger, testte ook meteen na twee weken.

Dat gevoel heb ik totaal niet dit keer, ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger. Ik heb een erg onregelmatige cyclus (PCOS), maar ben een week of 5 terug wel ongesteld geweest. Nu ik er over na denk was dat wel een heel ongebruikelijke, duurde slechts 2 dagen en was erg licht.
Nou dan was dat vast innestelingsbloed. Ben je dus toch ongeveer 7 weken zwanger (5 weken geleden seks kan best een termijn van 6-7 weken opleveren, innestelen duurt even).
Kwak
pi_147060904
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 16:40 schreef Daui het volgende:

[..]

Van bil gaan. Mijn vriend noemt batsen vechten
Ik had hier overheen gelezen. Ik heb nu een erg visueel beeld van hoe seks er bij jullie aan toe gaat. _O-
pi_147060940
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 17:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nou dan was dat vast innestelingsbloed. Ben je dus toch ongeveer 7 weken zwanger (5 weken geleden seks kan best een termijn van 6-7 weken opleveren, innestelen duurt even).
7 weken :o

Verst wat ik ooit ben gekomen was 6 weken. Ik kan echt niet wachten op die Clearblue, misschien doe ik hem straks wel en haal ik morgen een nieuwe :@
pi_147060983
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 17:57 schreef LuDann het volgende:

[..]

7 weken :o

Verst wat ik ooit ben gekomen was 6 weken. Ik kan echt niet wachten op die Clearblue, misschien doe ik hem straks wel en haal ik morgen een nieuwe :@
Niet teleurgesteld zijn als ie iets anders aangeeft he? T kan ook can drie weken geleden zijn.

Oh en clearblue doet niet aan de bonusweken! Die meet gewoon hoeveel weken sinds bevruchting ongeveer!
Kwak
pi_147061039
De clearblue geeft dan alleen 3+ (Weken) aan.
pi_147061163
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:04 schreef Cygne het volgende:
Mijn man heeft laatst geklust. Met een boormachine in de muur. Helaas ben ik er niet zwanger van geworden.
Proest _O-
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:34 schreef Sinceria het volgende:
Ik weet dat ik hier nooit post en dat de meesten van jullie me niet 'kennen' maar dit is voor mij toch wel even heel erg :o :'( :o :'( :o

[ link | afbeelding ]

Ik kan gewoon niet stoppen met huilen! Mijn vriend zit voor werk in de Arabische Emiraten en vliegt vannacht naar huis. Ik weet niet eens hoe lang ik al zwanger ben, mijn cyclus is zo onregelmatig dat ik was gestopt met bijhouden.
Gefeliciteerd!! :*

quote:
17s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:08 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Zeg lieve meisjes, we waren op dreef met twee keer streepjes per topic! We zitten al op pagina 9, dus we moeten even snel streepjes piesen! Ik mag over drie dagen, wie volgt? *O*

* Positieve gedachten naar iedereen hier straalt :D
Ik mag over een week *O*
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_147061183
En over hoe je in een enorme rollercoaster kan zitten..
Vandaag te horen gekregen dat m'n contract tóch verlengd wordt! :D
pi_147061364
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 17:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Niet teleurgesteld zijn als ie iets anders aangeeft he? T kan ook can drie weken geleden zijn.

Oh en clearblue doet niet aan de bonusweken! Die meet gewoon hoeveel weken sinds bevruchting ongeveer!
Ik had het gelezen ja. Ik zie dat hij tot 3+ weken aangeeft, wat inhoudt dat je 5+ weken zwanger bent. Maar als ik voor mezelf na ga dat die laatste ongesteldheid wat 'apart' was, ga ik er een beetje vanuit dat als de Clearblue 3+ weken aangeeft, ik waarschijnlijk 7 weken zwanger ben (gezien de timing). :)
pi_147064548
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:34 schreef Sinceria het volgende:
Ik weet dat ik hier nooit post en dat de meesten van jullie me niet 'kennen' maar dit is voor mij toch wel even heel erg :o :'( :o :'( :o

[ link | afbeelding ]

Ik kan gewoon niet stoppen met huilen! Mijn vriend zit voor werk in de Arabische Emiraten en vliegt vannacht naar huis. Ik weet niet eens hoe lang ik al zwanger ben, mijn cyclus is zo onregelmatig dat ik was gestopt met bijhouden.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 16:33 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Oh kut, meteen mijn cover-up blown in mijn enthousiasme :@
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 16:35 schreef LuDann het volgende:
Toch maar ff verder onder mijn vertrouwde kloon :P
Gefeliciteerd!!! *O* O+ *O*

Ik ben zo ongelofelijk blij voor jou/jullie! Fijn dat je meneer direct naar huis komt om het samen te vieren! *;
Schudden voor gebruik
pi_147064582
Wat een leuke dromen komen er tussendoor naar voren :D

Heftiger dromen (hoeft niet direct met de zwangerschap te maken te hebben) kan ook hoor :*

-----------------------------
quote:
17s.gif Op donderdag 27 november 2014 18:06 schreef SilverSjoiis het volgende:
En over hoe je in een enorme rollercoaster kan zitten..
Vandaag te horen gekregen dat m'n contract tóch verlengd wordt! :D
Hoera!! *O*
Schudden voor gebruik
pi_147064687

Ik ga morgen nog eens testen met die Clearblue want het kan best zijn dat mijn HCG nu lager is door het vele drinken enzo, maar er staat ZWANGER! :o *O*
pi_147064725
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:34 schreef LuDann het volgende:

[ link | afbeelding ]

Super-super-super gefeliciteerd O+
Zoals ik al eerder aangaf aan je blijf ik graag mijn inbox/whap zien met spam met het resultaat van je goedgeluktbabydansje :D

babydansje... wie zegt dat nou?! :')
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_147064810
OP aangepast
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_147064833
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:51 schreef LuDann het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ik ga morgen nog eens testen met die Clearblue want het kan best zijn dat mijn HCG nu lager is door het vele drinken enzo, maar er staat ZWANGER! :o *O*
Prachtig! O+
pi_147065335
Ludann!!! gefeliciteerd *O*
S. 2014
J. 2016
pi_147066433
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:52 schreef Dottey het volgende:

[..]

Super-super-super gefeliciteerd O+
Zoals ik al eerder aangaf aan je blijf ik graag mijn inbox/whap zien met spam met het resultaat van je goedgeluktbabydansje :D

babydansje... wie zegt dat nou?! :')
Ik ga je stalken O+

En bedankt Stippelrientje en GM87 *O*
  Moderator donderdag 27 november 2014 @ 20:36:12 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147066543
LuDann, nu is het wel helemaal echt he O+ Ben heel benieuwd naar je test morgen!

Hier nog steeds bloedvrij dus of ik heb echt een hele korte menstruatie gehad of ik ben stiekem toch zwanger. Mijn hormonen gaan wel door het plafond dus je zou het bijna denken :') Ik maak het vriendlief maar moeilijk op het moment :@
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_147066684
Pff wat gaat snel hier. Ik probeerde bij te lezen, maar ben pas op pag 4
pi_147069462
Hillzillah, wat goed dat nu eindelijk die stolsel pleite is! Op naar nieuwe kansen?!

Ludann, gefeliciteerd!
pi_147069766
Wauw, gefeliciteerd LuDann!
En wat fijn dat je contract verlengd is Silver!
pi_147072455
Echt zo bizar. Ik had mn afscheidsfeestje al gepland, mn collega's gemaild over mn laatste werkdagen en mn vakantie uren ingepland. :{

Kon ik vandaag weer mailen dat het toch niet door gaat, mn feestje cancelen en mn vakantiedagen weer intrekken *O*

De afgelopen dagen heb ik serieus schreeuwende collega's aan de telefoon gehad omdat ze t er niet mee eens waren en vandaag kregen ze tranen in de ogen van blijdschap toen ik ze vertelde dat ik toch mag blijven O+
  Moderator donderdag 27 november 2014 @ 23:19:08 #300
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147073929
Wat een bizarre wending Sjois :o Maar wel een hele fijne, gefeliciteerd!!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')