Nee, nog steeds oestrogeenbloed... En ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar ik ben net Grinny Grindtegel. 2e jeugd enzoquote:Op donderdag 27 november 2014 10:40 schreef Daui het volgende:
[..]
Is je normale goede bloed ook al opgehouden?
Wou dat mijn nieuwe cyclus begonnen was. Zelfs mijn app is er klaar mee en communiceert alleen nog maar in vraagtekens
Ja, sure am! Ik sta ook half vergeten in de OP, al sinds 09-2013quote:Op donderdag 27 november 2014 16:24 schreef MaJo het volgende:
Vergeet ik helemaal SinceriaGefeliciteerd meis!
Ik neem aan dat je er blij mee bent toch? Gezien je smileys
En inderdaad weer een streepje erbij in dit topic
Wel de meest debiele dromen de laatste tijd. Maar eigenlijk niet een écht over zwanger raken/zijn...quote:Op donderdag 27 november 2014 13:12 schreef Stippelrientje het volgende:
Hier nog niets te melden over cyclus. Dat is gewoon afwachten hoe of wat. Maar vanochtend droomde ik over premu's ik werd helemaal verdrietig en in de war wakker. Jakkes!
Wat een start van de dag.
vraag aan iedereen in het topic:
Hebben jullie merkbaar meer dromen/nachtmerries over waar je mee bezig bent (betrekking op de vervulling van kinderwens of niet lukken. Zwanger zijn of naja iets in die geest.)?
Oh kut, meteen mijn cover-up blown in mijn enthousiasmequote:Op donderdag 27 november 2014 16:29 schreef Sinceria het volgende:
En dank jullie wel allemaal meiden!
[..]
Ja, sure am! Ik sta ook half vergeten in de OP, al sinds 09-2013
Yay ik ben niet de enigequote:Op donderdag 27 november 2014 16:26 schreef Daui het volgende:
[..]
Ik Michiel Huisman van de week.heel vreemd. Droom nooit over bekende mensen
Heftig dat je vriend zoveel weg isquote:Op donderdag 27 november 2014 16:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb die inderdaad gehaald inmiddels, maar aangezien ik al 3 van die goedkope thuistesten heb gedaan en liters water heb gedronken kan ik die nu beter niet doen volgens de verpakking. Hij is het betrouwbaarste met ochtendurine schijnt. Ik ben wel ontzettend nieuwsgierig, mijn vriend is slechts sporadisch in Nederland, de laatste keer was 3 weken geleden en daarvoor was hij ook 2 weken weg. op zijun vroegst dus 3 weken, maar het zou ook 5 weken of zelfs langer kunnen zijn!
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh kut, meteen mijn cover-up blown in mijn enthousiasme
Ik wilde nog zeggen je kunt het nog snel weghalen he, lang niet iedereen heeft het gezienquote:Op donderdag 27 november 2014 16:35 schreef LuDann het volgende:
Toch maar ff verder onder mijn vertrouwde kloon
Man, dan had ik ondertussen een 378ling moeten dragen... Mijn hele zolder ligt overhoopquote:Op donderdag 27 november 2014 15:04 schreef Cygne het volgende:
Mijn man heeft laatst geklust. Met een boormachine in de muur. Helaas ben ik er niet zwanger van geworden.
Als je vriend drie weken geleden thuis was en vijf weken geleden zul je dus wel 5 of 7 weken zwanger zijn (de eerste twee krijg je kado immersquote:Op donderdag 27 november 2014 16:35 schreef LuDann het volgende:
Toch maar ff verder onder mijn vertrouwde kloon
OMG!!! YAY!!!quote:Op donderdag 27 november 2014 16:29 schreef Sinceria het volgende:
En dank jullie wel allemaal meiden!
[..]
Ja, sure am! Ik sta ook half vergeten in de OP, al sinds 09-2013
Van bil gaan. Mijn vriend noemt batsen vechtenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:36 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Man, dan had ik ondertussen een 378ling moeten dragen... Mijn hele zolder ligt overhoop![]()
Ik vind klussen ook een stom woord. Batsen of idd gewoon neuken
Ja, we wonen wel gewoon in Nederland, het is alleen druk met zijn werk de laatste tijd.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yay ik ben niet de enige
[..]
Heftig dat je vriend zoveel weg isWel uitzicht op een leven samen in 1 land?
[..]![]()
[..]
Ik wilde nog zeggen je kunt het nog snel weghalen he, lang niet iedereen heeft het gezien
Wow geduld is een schone zaak. Echt super dat het eindelijk gelukt is! Wel leuk dat ie meteen komt terugvliegenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:43 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja, we wonen wel gewoon in Nederland, het is alleen druk met zijn werk de laatste tijd.
En weghalen is een beetje laat nu denk ik. Voel me beetje dom nu![]()
Babydansjesquote:Op donderdag 27 november 2014 15:28 schreef coccinelle het volgende:
Neuken vind ik persoonlijk best wel ordinair en niet heel erg liefdevol klinken. Wij hebben seks en vrijen.
Toen ik sporadisch meelas op zwangerschapspagina () hadden ze het over 'sexytime' en 'babydansjes'
Omg, het is zo moeilijk te bevatten dat ik mogelijk al zo lang zwanger ben.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als je vriend drie weken geleden thuis was en vijf weken geleden zul je dus wel 5 of 7 weken zwanger zijn (de eerste twee krijg je kado immers)
En gefeliciteerd!
Ja, lief he!quote:Op donderdag 27 november 2014 16:48 schreef Daui het volgende:
[..]
Wow geduld is een schone zaak. Echt super dat het eindelijk gelukt is! Wel leuk dat ie meteen komt terugvliegen
Welke film? Qua uiterlijk. Hopelijk niet Dallas Buyers clubquote:Op donderdag 27 november 2014 16:55 schreef Mrs.Peel het volgende:
Gefeliciteerd Sinceria![]()
Dromen: afgelopen nacht gedroomd over Matthew McConaughey
Haha, nee niet zijn scharminkelige zelf zoals in DBC of True Detectivequote:Op donderdag 27 november 2014 16:58 schreef Daui het volgende:
[..]
Welke film? Qua uiterlijk. Hopelijk niet Dallas Buyers club
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:34 schreef Sinceria het volgende:
Ik weet dat ik hier nooit post en dat de meesten van jullie me niet 'kennen' maar dit is voor mij toch wel even heel erg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Ik kan gewoon niet stoppen met huilen! Mijn vriend zit voor werk in de Arabische Emiraten en vliegt vannacht naar huis. Ik weet niet eens hoe lang ik al zwanger ben, mijn cyclus is zo onregelmatig dat ik was gestopt met bijhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |