Is het zon sling met van die kliknokken voor die gaten in je kolf?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:07 schreef Thaboel het volgende:
Vaag ding van magpull, werkt niet of niemand weet hoe dat ding moet werken
en je wapen sleept nog net niet over de grond, zo laag hangt die.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:07 schreef Thaboel het volgende:
Vaag ding van magpull, werkt niet of niemand weet hoe dat ding moet werken
Stop eens een keer met onzin uitkramen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:33 schreef qua-patat-orbis het volgende:
vouw jezelf om een boom heen dan
Dit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:25 schreef Awsom het volgende:
[..]
en je wapen sleept nog net niet over de grond, zo laag hangt die.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:33 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Stop eens een keer met onzin uitkramen.
Geloof het of niet, reeds een keer geprobeerd, tevreden?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:33 schreef qua-patat-orbis het volgende:
vouw jezelf om een boom heen dan
Ik faalde met PvB op herladen omdat het veranderd is.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:04 schreef AchJa het volgende:
Welke bosmongool heeft die wapenhandelingen Colt verzonnen...![]()
Storing A jaquote:Op woensdag 26 november 2014 11:03 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ik faalde met PvB op herladen omdat het veranderd is.apparently is een leeg magazijn ook een storing
Met je dreadlocks.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Heerlijk, vandaag weer lekker lanterfanten, op kosten van de staat!!
Probleem ligt waarschijnlijk al bij de basis. De HSI/SI'en zijn wel omgeschoold op het wapen maar niet met de nieuwe handelingen, waardoor vervolgens de complete compagnie(en) die zij moeten gaan omscholen dat ook niet meekrijgt.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Is het dan zo moeilijk om uniform te handelen mbt schietseries?
Dat vermoedde ik alquote:Op woensdag 26 november 2014 14:56 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Probleem ligt waarschijnlijk al bij de basis. De HSI/SI'en zijn wel omgeschoold op het wapen maar niet met de nieuwe handelingen, waardoor vervolgens de complete compagnie(en) die zij moeten gaan omscholen dat ook niet meekrijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |