Alexis Sainrimatquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:27 schreef Buitenspeler het volgende:
jongens ik ga waarschijnlijk Depay verkopen voor 30 miljoen in de eerste winterstop. Weten jullie een geschikte vervanger?
Sisto van Midthjalasdasdland.quote:
Sistoquote:
Heeft geen interesse om naar Fenerbahce te komen in het derde seizoen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:34 schreef DeHovenier het volgende:
Die 2e pic in de OP klopt niet. Zie die weerspiegeling van de trainer in de beker.
En wat voor beker is dat eigenlijk?
[..]
Sisto
Is die Messi niet wat? Aardig talentje, van wat ik heb gehoord.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heeft geen interesse om naar Fenerbahce te komen in het derde seizoen.Zit nog wel in dat FC Midjhasdgebeurenland.
Ga wel proberen Zlatan weer te halen. Had hem vorig jaar ook binnen gehengeld voor heel wat miljoenen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is die Messi niet wat? Aardig talentje, van wat ik heb gehoord.
Hoe speelde hij?quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ga wel proberen Zlatan weer te halen. Had hem vorig jaar ook binnen gehengeld voor heel wat miljoenen.
Was zijn geld eerlijk gezegd niet waard, maar toch wel tof om gewoon Zlatan bij Fenerbahce te zien.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe speelde hij?
En die Sisto bestaat echt
Dacht dat je een grapje maakte.
Ik probeerde nog Rivaldo naar Cambuur te halen. Helaas ging ie net met pensioenquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Was zijn geld eerlijk gezegd niet waard, maar toch wel tof om gewoon Zlatan bij Fenerbahce te zien.
En Sainrimat?quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:47 schreef Buitenspeler het volgende:
Ik heb sisto net binnen gehaald voor 3 miljoen, ziet er veel belovend uit. Was bijna rond met Kishna alleen moest 8.5 miljoen bepalen en hij wou alleen tekenen met een afkoopsom van 12,5 miljoen.
Kreeg ik niet gevonden..quote:En Sainrimat?
Was je vast tegengevallenquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:53 schreef Buitenspeler het volgende:
[..]
Kreeg ik niet gevonden..
Weet iemand eigenlijk hoe goed Locadia kan worden, hij loopt 1op1 bij mij en heeft de goldenboy award gewonnen.
Welk seizoen zit je? Nog veel eigen jeugdquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:01 schreef dion_v_k het volgende:
Hier gaan we het mee doen dit seizoen, hopen dat ik de groepsfase van de CL nu wel overleef want dat verwacht Hansie Wijers dit seizoen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan eventueel nog wel wat aankopen doen, maar weet niet wie![]()
[ afbeelding ]
Komt nog 10 miljoen bij van Cillessen naar Hull City
2016/2017quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:11 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Welk seizoen zit je? Nog veel eigen jeugd. En dan niet eigen jeugd op de Ajax manier maar echte eigen jeugd.
Jij klaagde toch over veel tegendoelpunten?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:01 schreef dion_v_k het volgende:
Hier gaan we het mee doen dit seizoen, hopen dat ik de groepsfase van de CL nu wel overleef want dat verwacht Hansie Wijers dit seizoen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.passion4fm.com(...)5-assistant-manager/quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:20 schreef poker4lifee het volgende:
iemand nog een link met staf info? moet een goede assistent manager hebben die eigenlijk ook goed training kan geven aangezien ik daar ook een te kort aan heb. poepclubmaar geen idee welke stats nou precies allemaal echt nuttig zijn
Bazoer aanvallender dan Klaassen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:01 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
chill man thxquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:24 schreef Binamin het volgende:
Ik heb voor mezelf het volgende rijtje:
Duelkracht conditie * 9 + vdm * 2
Conditie conditie * 9 + vdm * 2
DM – Schoten stoppen doelmannen * 8 + tactiek * 3 + vdm * 3
DM – Balvaardigheid doelmannen * 8 + techniek * 3 + vdm * 3
Tactiek tactiek * 2 + vdm
Balcontrole techniek * 6 + mentaal * 3 + vdm * 2
Verdedigen verdedigen * 8 + tactiek * 3 + vdm * 3
Aanvallen aanvallen * 6 + tactiek * 3 + vdm * 2
Afwerken techniek * 6 + aanvallen * 3 + vdm * 2
Assistent manager tactische kennis + people-management
Manager B elftal (19-) werken met jeugd + motiveren + people-management
Technisch directeur Niet nodig (doe ik allemaal zelf)
Hoofd jeugdopleiding werken met jeugd + tactische kennis + vdm
Hoofd Scouting beoordelen kwaliteiten + beoordelen potentieel + people management
Scout beoordelen kwaliteiten + beoordelen potentieel
Hoofd fysiotherapie fysiotherapie + vdm + people-management
Fysiotherapeut (B + 19-) fysiotherapie + vdm (+werken met jeugd)
Determination, (level of) discipline, motivation = DDM (hij gebruikt de NL vertaling).quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
chill man thxvdm? dat 1e rijtje niet echt nodig denk ik bij lagere divisies
wel heel specifiek. ziet er wel goed uit
En als je een speler een nieuwe move wil aanleren? Welke stats moet een trainer dan hebben?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:24 schreef Binamin het volgende:
Ik heb voor mezelf het volgende rijtje:
Duelkracht conditie * 9 + vdm * 2
Conditie conditie * 9 + vdm * 2
DM – Schoten stoppen doelmannen * 8 + tactiek * 3 + vdm * 3
DM – Balvaardigheid doelmannen * 8 + techniek * 3 + vdm * 3
Tactiek tactiek * 2 + vdm
Balcontrole techniek * 6 + mentaal * 3 + vdm * 2
Verdedigen verdedigen * 8 + tactiek * 3 + vdm * 3
Aanvallen aanvallen * 6 + tactiek * 3 + vdm * 2
Afwerken techniek * 6 + aanvallen * 3 + vdm * 2
Assistent manager tactische kennis + people-management
Manager B elftal (19-) werken met jeugd + motiveren + people-management
Technisch directeur Niet nodig (doe ik allemaal zelf)
Hoofd jeugdopleiding werken met jeugd + tactische kennis + vdm
Hoofd Scouting beoordelen kwaliteiten + beoordelen potentieel + people management
Scout beoordelen kwaliteiten + beoordelen potentieel
Hoofd fysiotherapie fysiotherapie + vdm + people-management
Fysiotherapeut (B + 19-) fysiotherapie + vdm (+werken met jeugd)
ooh duidelijk! thxquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Determination, (level of) discipline, motivation = DDM (hij gebruikt de NL vertaling).
Zie ook dit: http://fm.manutd.nl/vijfs(...)r&utm_source=twitter
Hangt af van de move. Ene valt onder techniek, andere onder aanval etc. Hoe beter de coach is in zijn vakgebied, hoe sneller/effectiever het zal zijn. En zie mijn link om te zien hoe je een coach moet beoordelen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En als je een speler een nieuwe move wil aanleren? Welke stats moet een trainer dan hebben?
Ga voor de grap eens naar het gesprek. Kijken of je dan een bericht krijg dat fans je auto in brand hebben gestoken ofzoquote:
Nee veel te bang dat ik straks ongelukkige spelers heb in de selectie vlak voor de return tegen PSG.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga voor de grap eens naar het gesprek. Kijken of je dan een bericht krijg dat fans je auto in brand hebben gestoken ofzo
Sodeju die is zwart.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft een clausule van 3.2M euro.
Vorig jaar ook al ja, wel chill. Jaren daarvoor was dat zo kut. In FM13 was het in 1 bekerronde standaard zo dat ik maar 2 spelers ofzo uit de A-selectie had in NLquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:35 schreef Maastoren het volgende:
Tof dat je er nu ook voor kan kiezen om een wedstrijd te verplaatsen als er veel spelers weg zijn vanwege interlands.Al m'n concurrenten spelen gewoon
Ja, dat debiele momentum zit er nog steeds in. IRL heb je natuurlijk ook iets als vorm, maar in FM dikken ze dat met factor 10 aan volgens mij.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Halfjaar lang ongeslagen en dan verliezen bij Feyenoord na een 2-0 voorsprong en eruit in de beker tegen NEC
Ach nu winterstop, dus ik kan iedereen weer even in vorm laten komenquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat debiele momentum zit er nog steeds in. IRL heb je natuurlijk ook iets als vorm, maar in FM dikken ze dat met factor 10 aan volgens mij.
Dan hoop ik dat je vorm een vorstelijk salaris hebt gegevenquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach nu winterstop, dus ik kan iedereen weer even in vorm laten komen
quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je vorm een vorstelijk salaris hebt gegeven
Ik heb 'm vorig jaar niet gespeeld dus dit was nieuw voor mij. In FM13 was dat wel dramatisch jaquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al ja, wel chill. Jaren daarvoor was dat zo kut. In FM13 was het in 1 bekerronde standaard zo dat ik maar 2 spelers ofzo uit de A-selectie had in NL
quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:18 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Als het dit jaar niet lukt kap ik ermee
Olympiakos doet bij mij opvallend goede transfers altijd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:18 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Als het dit jaar niet lukt kap ik ermee
Hier speelt Gudelj bij hunquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Olympiakos doet bij mij opvallend goede transfers altijd.
Gudelj speelt bij Dortmund hier.quote:
Kongoloquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:54 schreef dion_v_k het volgende:
Op 31 augustus nog even Kongolo opgepikt bij Feyenoord. Gewoon omdat het kan
Rene Meulensteen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:20 schreef poker4lifee het volgende:
iemand nog een link met staf info? moet een goede assistent manager hebben die eigenlijk ook goed training kan geven aangezien ik daar ook een te kort aan heb. poepclubmaar geen idee welke stats nou precies allemaal echt nuttig zijn
Ik heb Marco van Basten als assistent bij Fenerbahce.quote:
Dordrecht, maar die hadden Alper Ademoglü op het middenveld rondlopen. Dat is niet zo gek.quote:
Hadden ze gehuurd. Nu is hun beste speler weer Haddadquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dordrecht, maar die hadden Alper Ademoglü op het middenveld rondlopen. Dat is niet zo gek.
Doet het hier echt prima samen met Salih Ucan op het middenveld. Maakt Gaston Gil Romero bij mij een beetje overbodig.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hadden ze gehuurd. Nu is hun beste speler weer Haddad![]()
Volgens de scouts ook een aardig talent, maar de Jong scoorde bij mij 35 keer in z'n eerste seizoen, dus ja; wat moet ik danquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:13 schreef Buitenspeler het volgende:
Speelt bij jullie locadia ook zo goed? hij heeft bij mij de eerste wedstrijden van het seizoen eigenlijk amper gespeeld omdat ik de jong had, maar nu is hij los. Hij heeft de golden boy award gewonnen en heeft 21 doelpunten gescoord in 23 wedstrijden(waar hij sommige dus maar 20 minuten van heeft gespeeld.
De jong speelde bij mij echt slecht.. Ik heb hem kansen genoeg gegeven, heeft 3x gescoord en nu krijg ik heb niet eens kwijt voor 3 miljoenquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:15 schreef nickhguitar het volgende:
Volgens de scouts ook een aardig talent, maar de Jong scoorde bij mij 35 keer in z'n eerste seizoen, dus ja; wat moet ik dan
Hier zit hij op de bank omdat ze allemaal Brazilianen gekocht hebben..quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:13 schreef Buitenspeler het volgende:
Speelt bij jullie locadia ook zo goed? hij heeft bij mij de eerste wedstrijden van het seizoen eigenlijk amper gespeeld omdat ik de jong had, maar nu is hij los. Hij heeft de golden boy award gewonnen en heeft 21 doelpunten gescoord in 23 wedstrijden(waar hij sommige dus maar 20 minuten van heeft gespeeld.
4(4)/2quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:13 schreef Buitenspeler het volgende:
Nee ik speel 4-3-3, veel jonge spelers gehaald.. Depay moeten verkopen, vervanger geblesseerd maar nu speelt Tariq daar erg goed dus is prima.. ben nooit zo van een systeem met 2 spitsenquote:
zit in de laagste engelse divisie ;pquote:
Dat is toch ook geen kut aan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zit in de laagste engelse divisie ;p
volgens steam al 54 uur gespeeld. :$ heeft wel wat hoor, langzaam omhoog werken. maar sowieso ook een normale game starten binnenkort. natuurlijk ook leuk om gelijk dingen met bekende spelers te doenquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
volgens steam al 54 uur gespeeld. :$ heeft wel wat hoor, langzaam omhoog werken. maar sowieso ook een normale game starten binnenkort. natuurlijk ook leuk om gelijk dingen met bekende spelers te doen
hahahquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel te verslavend inderdaad.
Aan laten staan tijdens potje clubs telt niet he! Jij bent sowieso te lui om het spel op te slaan en af te sluiten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahahIk heb 'm sinds zaterdag
true. opslaan duurt sowieso fucking lang dus dat altijd voorkomenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Aan laten staan tijdens potje clubs telt niet he! Jij bent sowieso te lui om het spel op te slaan en af te sluiten.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel te verslavend inderdaad.
quote:
Joahquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Verder wel tevreden over je leven?
Njoah ik heb FM, als ik de laptop aan heb, standaard ook wel aan staan. En dan ben ik aan het werk en tussendoor doe ik 's een match enzoquote:Op woensdag 26 november 2014 00:13 schreef Krediax het volgende:
[..]
Staat hij dag en nacht aan ofzo?
Ik ken het, maar toch dat is wel heel veelquote:Op woensdag 26 november 2014 00:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Njoah ik heb FM, als ik de laptop aan heb, standaard ook wel aan staan. En dan ben ik aan het werk en tussendoor doe ik 's een match enzoKan goed zijn dat ik in 2 uur tijd dan maar 3 wedstrijden speel. Ik ben niet al die uren intensief aan het spelen zeg maar
Leuke uitdaging, is wel 4e divisie: Portsmouth.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:30 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik ken het, maar toch dat is wel heel veel
Zolang je het maar leuk vind![]()
Wel een vraagje, iemand nog suggesties voor een leuk team?
Zat te denken aan de 3e divisie in engeland ofzo (ben denk ik niet goed genoeg voor de laagste divisie)
En anders Wigan Athletic ofquote:Op woensdag 26 november 2014 00:30 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik ken het, maar toch dat is wel heel veel
Zolang je het maar leuk vind![]()
Wel een vraagje, iemand nog suggesties voor een leuk team?
Zat te denken aan de 3e divisie in engeland ofzo (ben denk ik niet goed genoeg voor de laagste divisie)
Dan van de week maar kiezen tussen die 3quote:Op woensdag 26 november 2014 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En anders Wigan Athletic ofLeeds
Gaat lastig worden gok ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:35 schreef Krediax het volgende:
[..]
Dan van de week maar kiezen tussen die 3
Portsmouth kan ik me nog herinneren in de PL, kan ik zeker niet tielemans mee kopen?
jammerquote:
Nogal wiedesquote:Op woensdag 26 november 2014 00:39 schreef Krediax het volgende:
[..]
jammer![]()
Vind het altijd lastig om te kijken welke spelers ik moet kopen bij die lagere divisies, ga meestal af op de scout reports maar moet dan meer naar de eigenschappen van de spelers kijken gok ik.
Ja dat doe ik dus normaal nooitquote:Op woensdag 26 november 2014 00:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nogal wiedesFree transfer markt ook goed in de gaten houden.
Lower League Management is de echte kracht van het spel. Pak in Engeland een willekeurige ploeg uit de top 7, en binnen 2 seizoenen, vaak 1, kan je kampioen worden. Geen uitdaging aanquote:Op woensdag 26 november 2014 00:44 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus normaal nooit
Goede kans om echt beter te worden in dit spel zullen we dan maar zeggen
Ik ga het proberen binnenkortquote:Op woensdag 26 november 2014 00:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lower League Management is de echte kracht van het spel. Pak in Engeland een willekeurige ploeg uit de top 7, en binnen 2 seizoenen, vaak 1, kan je kampioen worden. Geen uitdaging aanDoe mij maar zo'n rotploegje.
Ik kies voor A, top speler.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:58 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik ga het proberen binnenkort
Even voor het gemak, voor en ploeg als portsmouth is een speler als, decker (ajax 2 sterren bij mij) a) een top speler, b) een redelijke speler c) een slechte speler
Ik ken die hele Decker niet. Maar om je een voorbeeld te geven, League Two zat ik in met Tranmere Rovers. Deze flap gehuurd van Parma:quote:Op woensdag 26 november 2014 00:58 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik ga het proberen binnenkort
Even voor het gemak, voor en ploeg als portsmouth is een speler als, decker (ajax 2 sterren bij mij) a) een top speler, b) een redelijke speler c) een slechte speler
Geeft me wel een idee jaquote:Op woensdag 26 november 2014 01:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ken die hele Decker niet. Maar om je een voorbeeld te geven, League Two zat ik in met Tranmere Rovers. Deze flap gehuurd van Parma:
[ afbeelding ]
Was m'n sterspeler. In de League One was hij ook nog nuttig. In Championship is ie nutteloosDan heb je misschien een beetje een idee van wat nodig is in de League Two. (Overigens had Portsmouth betere spelers. Dat is een hele andere ploeg als Tranmere Rovers
)
Je eerste seizoen Portsmouth zal peanuts moeten zijn. Portsmouth is -echt- een klasse te hoog voor alle andere ploegen in de divisie. League One zal al iets meer aanpoten zijn, maar nog altijd goed te doen om bovenin mee te draaien (in het echt zijn ze puur door financiele problemen zo ver afgezakt, niet op kwaliteit).quote:Op woensdag 26 november 2014 01:13 schreef Krediax het volgende:
[..]
Geeft me wel een idee ja![]()
Ik zou hem niet eens een contract aanbieden met ajax.
Heb er wel zin in
Het Krediax stadion
Krediax wint de champions league met portsmouth
quote:Op woensdag 26 november 2014 01:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je eerste seizoen Portsmouth zal peanuts moeten zijn. Portsmouth is -echt- een klasse te hoog voor alle andere ploegen in de divisie. League One zal al iets meer aanpoten zijn, maar nog altijd goed te doen om bovenin mee te draaien (in het echt zijn ze puur door financiele problemen zo ver afgezakt, niet op kwaliteit).
Ja nee, dat is weer een stap te verquote:Op woensdag 26 november 2014 01:17 schreef Vanillekwark het volgende:
En als je echt 's een uitdaging wilt, moet je echt in de kelder van het Engels voetbal beginnen. Allemaal part-time spelers enzobest grappig. Duurt alleen eeuwen voordat je van zo'n ploeg iets leuks kan maken.
In FM14 na 12 seizoenen de Champions League gewonnen metquote:Op woensdag 26 november 2014 01:17 schreef Krediax het volgende:
Leuk, een uitdaging![]()
Mijn uitdaging nu is de CL winnen en dat is ook maar matig als het elke keer mislukt
FM14 had ik na 8 seizoenen nog niet eens de CL gewonnenquote:Op woensdag 26 november 2014 01:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In FM14 na 12 seizoenen de Champions League gewonnen metScunthorpe United
Heb deze FM wel al een topprestatie neergezet (imho). Ik begin altijd een game met Liverpool (ben ik fan van)quote:Op woensdag 26 november 2014 01:24 schreef Krediax het volgende:
[..]
FM14 had ik na 8 seizoenen nog niet eens de CL gewonnen
Veel pech gehad maar toch.
Ga het nog één seizoen proberen met ajax (3x wonderkid).
Daarna overstappen naar portsmouth oid
FA Cupquote:Op woensdag 26 november 2014 01:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb deze FM wel al een topprestatie neergezet (imho). Ik begin altijd een game met Liverpool (ben ik fan van)
1e seizoen: Champions League gewonnen
2e seizoen: Titel en FA Cup
* Vanillekwark is trots en heeft aandacht nodig
Mja alhoewel ik fan ben van LFC hou ik het nooit lang vol in een game met hun. Maximaal 3 seizoenen (dan heb ik het namelijk helemaal op de rit en begint het zo'n sleur te wordenquote:Op woensdag 26 november 2014 01:29 schreef Krediax het volgende:
[..]
FA Cup![]()
Titel![]()
![]()
Champions league![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar best netjes gedaan, meestal is mijn 2e spel Blackburn Rovers (een fm traditie) en is mijn doel altijd de titel winnen. Dit keer word dat mijn 3e spel
Jij bent er vroeg bijquote:Op woensdag 26 november 2014 07:55 schreef DeHovenier het volgende:
Thuis gewonnen van Barca
5 wedstrijden gespeeld in de poule, 15 punten gepakt
Krijg je als je 's ochtends een krantenwijk moet lopenquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 09:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb 2350 uur in FM13 zitten
Ben ik nu mee bezig. Kost je echt veel moeite om het aan het voetballen te krijgen.quote:Op woensdag 26 november 2014 01:17 schreef Vanillekwark het volgende:
En als je echt 's een uitdaging wilt, moet je echt in de kelder van het Engels voetbal beginnen. Allemaal part-time spelers enzobest grappig. Duurt alleen eeuwen voordat je van zo'n ploeg iets leuks kan maken.
Damnquote:Op woensdag 26 november 2014 09:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb 2350 uur in FM13 zitten
Yuuuuup. Elk jaar je hele selectie anders, want contracten lopen af, en een free transfer is goedkoper dan verlengen enzoquote:Op woensdag 26 november 2014 13:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben ik nu mee bezig. Kost je echt veel moeite om het aan het voetballen te krijgen.
Klopt. Al ben ik nu opnieuw begonnen dus nog niet al te ver.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Yuuuuup. Elk jaar je hele selectie anders, want contracten lopen af, en een free transfer is goedkoper dan verlengen enzo
Jep en op het moment dat spelers met een aflopend contract weggaan bij de clubs, de topclubs in Engeland afgaan en kijken of je nog leuke talenten kan strikkenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Yuuuuup. Elk jaar je hele selectie anders, want contracten lopen af, en een free transfer is goedkoper dan verlengen enzo
Al is topclub dan relatiefquote:Op woensdag 26 november 2014 13:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep en op het moment dat spelers met een aflopend contract weggaan bij de clubs, de topclubs in Engeland afgaan en kijken of je nog leuke talenten kan strikken
Jep, zeker als je in de laagste divisie begint, dan is Championship al niet haalbaarquote:Op woensdag 26 november 2014 13:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Al is topclub dan relatiefChampionship of sommige League One-ploegen zijn dan al topclubs
Zelf zoeken, alle jeugdelftallen doorspittenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:51 schreef Maastoren het volgende:
Hoe scouten jullie regens? Mijn scouts komen alleen maar met rotzooi.
De dag nadat de regens in het spel zijn gekomen clubs nalopen en aanwijzen welke spelers je een scoutrapport van wil zien, tenminste zo deed ik het vroegerquote:Op woensdag 26 november 2014 13:51 schreef Maastoren het volgende:
Hoe scouten jullie regens? Mijn scouts komen alleen maar met rotzooi.
Tegenwoordig zijn die datums elk jaar random dus dat maakt het een stuk lastiger. Wel leuker imoquote:Op woensdag 26 november 2014 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De dag nadat de regens in het spel zijn gekomen clubs nalopen en aanwijzen welke spelers je een scoutrapport van wil zien, tenminste zo deed ik het vroeger
Gewoon een scoutopdracht geven voor spelers tot maximaal 18 jaar oud. En dan op sterretjes beoordelen.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:57 schreef Maastoren het volgende:
Veel te tijdrovend. Moet toch een makkelijkere manier zijn.
Ik doe altijd 21 jaar en minimaal 4 ster potentieel.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon een scoutopdracht geven voor spelers tot maximaal 18 jaar oud. En dan op sterretjes beoordelen.
Dan mis je er wel teveel denk ik, je moet er ook rekening mee houden dat je scouts soms spelers veel te laag inschatten op basis van sterren.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:11 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik doe altijd 21 jaar en minimaal 4 ster potentieel.
Dat valt wel mee dit jaar, vooral door die zwarte sterren. Ik heb een aantal van deze assignments lopen:quote:Op woensdag 26 november 2014 14:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan mis je er wel teveel denk ik, je moet er ook rekening mee houden dat je scouts soms spelers veel te laag inschatten op basis van sterren.
Oh ok, ja ik ben nog niet geswitched van FM14 naar FM15, ik wil eerst een paar patches wachtenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat valt wel mee dit jaar, vooral door die zwarte sterren. Ik heb een aantal van deze assignments lopen:
[ afbeelding ]
Net deze binnen gehengeld voor 60k
[ afbeelding ]
Dit is wel een goede manier denk ik idd. Thnxquote:Op woensdag 26 november 2014 14:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon een scoutopdracht geven voor spelers tot maximaal 18 jaar oud. En dan op sterretjes beoordelen.
quote:
Nee want ze zijn bijna allemaal donkerquote:Op woensdag 26 november 2014 14:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En jij bent de vader?
Goede genen
Heb ik ook, hoor nog wat gedoe over FM15 dus wacht ook even.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ok, ja ik ben nog niet geswitched van FM14 naar FM15, ik wil eerst een paar patches wachten
Ik wist niet dat je een negroïde uiterlijk hebtquote:Op woensdag 26 november 2014 14:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee want ze zijn bijna allemaal donker
Huh?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een negroïde uiterlijk hebt
En je hebt geen FoBo dus ik kan het niet checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:52 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]Altijd leuk zulke teksten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas nog 6-0 gewonnen 80% bezit en volgens de pers was het een nipte overwinning.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Altijd leuk zulke teksten.
Pas nog 6-0 gewonnen 80% bezit en volgens de pers was het een nipte overwinning.
Valt dus wel meequote:Op woensdag 26 november 2014 14:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan mis je er wel teveel denk ik, je moet er ook rekening mee houden dat je scouts soms spelers veel te laag inschatten op basis van sterren.
Logisch, investeren in Cambuurquote:Op woensdag 26 november 2014 15:05 schreef DeHovenier het volgende:
Lekker is dat. Cambuur is net overgenomen, maar er wordt niet geïnvesteerd
Ha, ik win. Heb er 8quote:
Wie doet dat nouquote:
Hoe oud is Zivkovic bij jou? Want het veranderd na hun 21e.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ha, ik win. Heb er 8
En Zivkovic was wonderkid, maar nu niet meer. Blijkbaar die status voorbij ofzo?
Ould-Chikh, Lelieveld, Nouri, Tielemans, Cerny, Wellington Verloo en 2 regens (een CM en een CB). Wel grappig dat er dus 5 (6 met Zivko) erbij hiervan aan het begin in NL spelen. Eredivisie is nog nooit zo talentvol geweest als dit jaar voor mijn gevoel.
Oh hij is 21 jaquote:
Ik heb helemaal geen last van die bug.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:53 schreef Tim86 het volgende:
Alle topmanagers komen in de Eredivisie terecht omdat buitenlandse clubs door een bug geen nieuwe managers aannemen..gaat lekker
[ afbeelding ]
Meeste mensen niet..maar ik wel. Geen idee waar het door komt. Misschien om dat alleen de Eredivisie speelbaar is hier.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:55 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen last van die bug.
bug86 gr grquote:Op woensdag 26 november 2014 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meeste mensen niet..maar ik wel. Geen idee waar het door komt. Misschien om dat alleen de Eredivisie speelbaar is hier.
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:53 schreef Tim86 het volgende:
Alle topmanagers komen in de Eredivisie terecht omdat buitenlandse clubs door een bug geen nieuwe managers aannemen..gaat lekker
[ afbeelding ]
Bazoerquote:Op woensdag 26 november 2014 18:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Kranevitter![]()
Balanta![]()
Mammana![]()
River Plate
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bazoer![]()
vd Beek![]()
Nouri![]()
Cerny![]()
Kishna![]()
Riedewald![]()
Denswil![]()
Zivkovic![]()
AJAX
Die kunnen er komen , die 3 erboven zijn al goed vanaf het beginquote:Op woensdag 26 november 2014 18:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bazoer![]()
vd Beek![]()
Nouri![]()
Cerny![]()
Kishna![]()
Riedewald![]()
Denswil![]()
Zivkovic![]()
AJAX
Zivkogod en Kishna zijn al extreem goed het eerste jaar, als je ze maar gebruikt.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Die kunnen er komen , die 3 erboven zijn al goed vanaf het begin
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:02 schreef Tim86 het volgende:
WTF..Depay speelt altijd bij het NL elftal (ik ben bondscoach). Ik zet hem 1 wedstrijd op de bank bij een friendly omdat hij oververmoeid is:
[ afbeelding ]
Echt, wat een hoerenaids
Wtfquote:Op woensdag 26 november 2014 19:02 schreef Tim86 het volgende:
WTF..Depay speelt altijd bij het NL elftal (ik ben bondscoach). Ik zet hem 1 wedstrijd op de bank bij een friendly omdat hij oververmoeid is:
[ afbeelding ]
Echt, wat een hoerenaids
Was ook geen gesprek ofzo verder. Alleen knopje: Ask to reconsiderquote:
Nog steeds bij PSVquote:Op woensdag 26 november 2014 19:07 schreef Tim86 het volgende:
Wel opvallend trouwens..hij begon het spel volgens mij toch echt als AML en omdat hij bij PSV altijd spits staat is zijn natuurlijke positie helemaal anders..en nu is hij zelfs vrij brak op die plek
[ afbeelding ]
Hij mag voor 40miljoen weg naar een club die CL speelt (clausule), maar niemand haalt hem. Echt bizar.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nog steeds bij PSV![]()
Ging hier vrij snel naar Liverpool en daar was hij na het 1e seizoen al topscorer van Engeland![]()
Trouwens ook spits geworden hier
Zivkovic zit hier al vanaf zijn 18e bij Oranje, nu is hij 20 en moet nog steeds zijn debuut makenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij mag voor 40miljoen weg naar een club die CL speelt (clausule), maar niemand haalt hem. Echt bizar.
De Menno Koch van Oranjequote:Op woensdag 26 november 2014 19:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zivkovic zit hier al vanaf zijn 18e bij Oranje, nu is hij 20 en moet nog steeds zijn debuut maken
Gert-Jan Verbeek als bondscoach hebbenquote:
Geen problemen hier.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:47 schreef dion_v_k het volgende:
Ik word doodziek van die Balanta met zijn rode kaarten
Overzicht --> Informatiequote:Op woensdag 26 november 2014 21:02 schreef Binamin het volgende:
Waar staat of een speler een wonderkind is? Ik kan het niet meer vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:18 schreef Binamin het volgende:
Vooral een keeper voor de lange termijn lijkt me fijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
6 dagen en dan 3 van zulke wedstrijdenquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Overzicht --> InformatieCoric is mijn game vaker geblesseerd dan fit. Heb jij daar ook last van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, in 3 jaar tijd was zijn langste blessure 6 weken. Maar dit jaar is hij voor het eerst basisspeler dusssquote:Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Coric is mijn game vaker geblesseerd dan fit. Heb jij daar ook last van?
Jij hebt het na een stroef begin wel goed voor mekaar.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:29 schreef dion_v_k het volgende:
Dat moraalDie gemiddeldes
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat 'n vreemdelingenlegioenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:29 schreef dion_v_k het volgende:
Dat moraalDie gemiddeldes
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vind ik wel meevallen als je kijkt naar de spelers die ik noodgedwongen heb moeten verkopen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat 'n vreemdelingenlegioen
Ik kijk gewoon even naar de achternamen en hoe Nederlands die klinken (of niet)quote:Op woensdag 26 november 2014 21:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen als je kijkt naar de spelers die ik noodgedwongen heb moeten verkopen.
Toch flink wat jeugdspelers doorgestroomd dacht ik zo
Dan klinkt Zivkovic al niet Nederlands.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon even naar de achternamen en hoe Nederlands die klinken (of niet)
Gaat wel lekker jahquote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jij hebt het na een stroef begin wel goed voor mekaar.
Kloptquote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dan klinkt Zivkovic al niet Nederlands.
Waarom pakt iedereen hier toch dat Ajaxquote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef Binamin het volgende:
Wie hebben jullie bij AJAX centraal op het midden staan?
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dan klinkt Zivkovic al niet Nederlands.
Bazoer en Klaassen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef Binamin het volgende:
Wie hebben jullie bij AJAX centraal op het midden staan?
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt er meer op
Lekker!quote:
wat de neuk hahaquote:Op woensdag 26 november 2014 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
bohhhhh
Zivkogod is te goed voor de CL
13 goals in de CL al in de groepsfase
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lekker!
Ben misschien wat te riant geweest met bonusclausules met Tranmere Rovers. Ik heb pretty much de situatie gecreëerd dat ik moet promoveren naar de Premier League, en anders bankroet ga waarschijnlijk
Nog altijd geen slechte prestatiequote:Op woensdag 26 november 2014 22:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch een leuke campagne.
Dat doelsaldo van Haifaquote:Op woensdag 26 november 2014 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
bohhhhh
Zivkogod is te goed voor de CL
13 goals in de CL al in de groepsfase
voor 45 miljoen zou ik verdorie proberen Raheem Sterling te halenquote:Op woensdag 26 november 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net Zivkovic verkocht voor 45 miljoen door een afkoopsom in zijn contract![]()
Nu een goede vervanger vinden, wat best lastig is
Ik kan het niet zomaar uitgeven omdat ik best wel financiele struggles heb. Leningen voor verbouwing stadion enzo.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
voor 45 miljoen zou ik verdorie proberen Raheem Sterling te halen
De struggles zijn echt. Vooruit. In welk jaar zit je?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan het niet zomaar uitgeven omdat ik best wel financiele struggles heb. Leningen voor verbouwing stadion enzo.
2020quote:Op woensdag 26 november 2014 23:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De struggles zijn echt. Vooruit. In welk jaar zit je?
2020. Oke dan kan ik niks nuttigs geven, das te ver in de toekomst om nuttige tips te gevenquote:Op woensdag 26 november 2014 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2020
55 miljoen op de balans nu dankzij verkoop
Ik wou net een talent halen van Sporting Lissabon, vragen die oplichters 63 miljoenquote:Op woensdag 26 november 2014 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
2020. Oke dan kan ik niks nuttigs geven, das te ver in de toekomst om nuttige tips te geven
hoe oud zijn ze? Europeanen?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat ook gek is hè, een halfjaar geleden bood ik 2 spelers een contract aan omdat hun contract af liep. Keek ik net op 1 juli wanneer ze nou zouden komen, blijkt dat ze over een jaar pas komenHele ernstige bug dit
Nog niet meegemaakt.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat ook gek is hè, een halfjaar geleden bood ik 2 spelers een contract aan omdat hun contract af liep. Keek ik net op 1 juli wanneer ze nou zouden komen, blijkt dat ze over een jaar pas komenHele ernstige bug dit
Zelfs dan kan je ze niet zomaar een contract aanbieden volgens mij. Dan moet je altijd wel betalen.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit kan ook nog ja, leeftijdsdingetje.
Nop, ik had met Jovic dat ik m binnenhengelde, gratis, maar idd ivm leeftijd moest ik nog een jaar wachten. Wat ie in de tussentijd heeft gedaan, no clue.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs dan kan je ze niet zomaar een contract aanbieden volgens mij. Dan moet je altijd wel betalen.
En om toe te voegen: M'n doelstelling isquote:Op woensdag 26 november 2014 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Overigens ben ik me toch weer een huzarenstukje af aan het leveren met Tranmere Rovers
[ afbeelding ]
1e seizoen: Gepromoveerd uit de League Two door playoffs
2e seizoen: Gepromoveerd uit de League One, directe promotie ivm titel.
3e seizoen (huidig): Bovenaan staan in de Championship.
Al die ex-Premier League ploegen kunnen mn ballen likken met hun financiele parachuteregeling(wat echt een kromme kutregeling is trouwens)
Maar dat gaat dus bij mij niet op. Want ik heb het bij een Nederlander van 21 gedaan die bij Vitesse speeltquote:Op woensdag 26 november 2014 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nop, ik had met Jovic dat ik m binnenhengelde, gratis, maar idd ivm leeftijd moest ik nog een jaar wachten. Wat ie in de tussentijd heeft gedaan, no clue.
Dan weet ik 't niet gozerkerel.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat gaat dus bij mij niet op. Want ik heb het bij een Nederlander van 21 gedaan die bij Vitesse speelt
Ik wel.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan weet ik 't niet gozerkerel.
beetje zuipen, beetje stelenquote:Op woensdag 26 november 2014 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nop, ik had met Jovic dat ik m binnenhengelde, gratis, maar idd ivm leeftijd moest ik nog een jaar wachten. Wat ie in de tussentijd heeft gedaan, no clue.
Slaat ook nergens op. Ik heb nu al een jaar lang 100 miljoen transferbudget maar ik kan het niet fatsoenlijk uitgeven, ze vragen gewoon bizarre bedragen.. Couman van Juve heeft een waarde van 5 miljoen en werd kwaad toen ze een bod van mij weigerde want wou graag naar Ajax komen.. ik helemaal blij tot Juve met een tegenbod kwam van 73 miljoenquote:Op woensdag 26 november 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wou net een talent halen van Sporting Lissabon, vragen die oplichters 63 miljoen
Zelfde voor een tribunezitter bij PSG die ongelukkig is daar
Het is echt bizar dat ik geen goede spits kan halen voor het bedrag wat Zivkovic opleverde.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. Ik heb nu al een jaar lang 100 miljoen transferbudget maar ik kan het niet fatsoenlijk uitgeven, ze vragen gewoon bizarre bedragen.. Couman van Juve heeft een waarde van 5 miljoen en werd kwaad toen ze een bod van mij weigerde want wou graag naar Ajax komen.. ik helemaal blij tot Juve met een tegenbod kwam van 73 miljoen
Zo zijn er ook genoeg spelers die dan wel voor 20 miljoen weg mogen en bij hun huidige club 8k per week krijgen maar bij mij in de onderhandelingen dan ineens 110k per week willen verdienen![]()
Avdijaj? Benzia? Fierro?quote:Op donderdag 27 november 2014 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is echt bizar dat ik geen goede spits kan halen voor het bedrag wat Zivkovic opleverde.
Benzia heb ik al gehad en presteerde niks. Verkocht aan Gentquote:
Avdijaj is 1 van de beste spitsen van het spel schijnt. Ik heb 'm gehuurd en is de back-up van mijn back-up. Ponce en Boyé moet je ook eens scoutenquote:Op donderdag 27 november 2014 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benzia heb ik al gehad en presteerde niks. Verkocht aan Gent
Fierro is al topspits bij Chelsea, onhaalbaar dus. Avdijaj ken ik niet
Die zullen wel ondertussen veel te duur zijnquote:Op donderdag 27 november 2014 01:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Avdijaj is 1 van de beste spitsen van het spel schijnt. Ik heb 'm gehuurd en is de back-up van mijn back-up. Ponce en Boyé moet je ook eens scouten
Een beetje manager heeft een heel schaduwelftal gescout...quote:Op donderdag 27 november 2014 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zullen wel ondertussen veel te duur zijn
Ik doe de Ajax reallife challenge hè.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Een beetje manager heeft een heel schaduwelftal gescout...
Ah oke. Dan is het een stuk lastiger inderdaad.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe de Ajax reallife challenge hè.
Vooral veel jeugd en een kutscouting hebben dus allemaal miskopen doen.
Iemand nog een screentje van deze held?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)erie-aanslagen.dhtml
Ik moest als oud-FM speler denken aan mijn LLM carrieres, dus ben wel benieuwd naar een screenshot van deze Harry Beautyman van Welling United
Nice, thanks!quote:Op donderdag 27 november 2014 09:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zal je helpen met je struggles.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deprimerend dat ik 'm niet eens zou kunnen kopen. 5e divisie speelt ie, ik 2e. Te duurquote:
Tielemans kan er geen kut van.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:34 schreef Binamin het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe game gestart met Ajax. Dit is mijn selectie waar ik het mee wil gaan doen.
Tielemans zo vaak voorbij horen komen dat ik ook maar besloot hem te halen. Heb ik één keer per ongeluk geklikt op een negatieve optie bij de toespraak. Gaat hij meteen huilen en nu wil die weg omdat ik zo streng ben. Hopen dat hij vanzelf bijtrekt.
Weer iemand met Ajax. Origineel hoorquote:Op donderdag 27 november 2014 16:34 schreef Binamin het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe game gestart met Ajax. Dit is mijn selectie waar ik het mee wil gaan doen.
Tielemans zo vaak voorbij horen komen dat ik ook maar besloot hem te halen. Heb ik één keer per ongeluk geklikt op een negatieve optie bij de toespraak. Gaat hij meteen huilen en nu wil die weg omdat ik zo streng ben. Hopen dat hij vanzelf bijtrekt.
quote:
http://www.footballmanager.com/news/hotfix-update-1514-releasedquote:Hotfix update 15.1.4 released
A new hotfix update for FM15 is now available to download on Steam.
To download the update, simply save your current game, quit FM, then quit and restart Steam. Then launch the game as normal and this should start your update automatically.
The update includes fixes for the following issues:
PERFORMANCE
Optimised save game speeds
Fixed game launch issues linked to local user permissions
Fixed rare crash on continue
MATCH ENGINE
Improved defensive reactions to crosses and corners
Tweaked wide defending of wingers
Improved goalkeeper reaction times after an initial save
Various other goalkeeper improvements
Fixed further instances of own goals being awarded incorrectly
Fixed further instances of players not being given offside when collecting rebounds
Fixed rare instances of U18 teams starting match with only a goalkeeper, resulting in high scorelines
Fixed problem where AI teams would sub many of their players off the pitch without replacements, resulting in high scorelines
DATA & COMPETITIONS
Fixed Greek Superleague scheduling
Martin Ødegaard added to new games
Added licensed kits for MLS expansion teams
USER INTERFACE
Added player Role & Duty to pitch on tactics screen
quote:Football Manager Hi Adam. There is no injury bug in the game. They're actually lower than in real life. We recommend adjusting your training intensity, tactics & checking player match fitness if you're getting a lot of injuries.
Football Manager Your players fitness, natural fitness, strength and stamina can also affect injuries, so that's something to bare in mind when you're building your squad
Het spijt me dat ik voor een club kies die ik leuk vind en hierbij niet aan jouw verwachtingen voldoe van een volwaardig FM15 gebruiker.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Weer iemand met Ajax. Origineel hoor
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:30 schreef Binamin het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik voor een club kies die ik leuk vind en hierbij niet aan jouw verwachtingen voldoe van een volwaardig FM15 gebruiker.
En hoe zit het met die jankende flikkers in je teamquote:Op donderdag 27 november 2014 18:10 schreef lord_bono het volgende:
[..]
[..]
http://www.footballmanager.com/news/hotfix-update-1514-released
Daarnaast is er volgens Football Manager géén blessure bug, dit zeggen ze op Facebook:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar 't wordt zo saai in dit topic. Na duizend posts over zivkovic heb ik t wel gezien. Waar is de liefde voor Donacien?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:30 schreef Binamin het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik voor een club kies die ik leuk vind en hierbij niet aan jouw verwachtingen voldoe van een volwaardig FM15 gebruiker.
Dat noemt men 'ajacieden'quote:Op donderdag 27 november 2014 19:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En hoe zit het met die jankende flikkers in je team![]()
Hier verkocht PSV hem nog niet voor 50mquote:Op donderdag 27 november 2014 23:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het eerst met zoveel geld smijten.
Memphis Depay, gelokt met premies voor het winnen en behalen van de Champions League finale.
[ afbeelding ]
Dat zul je ze toch echt zelf moeten vragen, via Facebook gaat het erg snel zo te zien.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En hoe zit het met die jankende flikkers in je team![]()
Hij had een clausule van 19.25M in zijn contract staan.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hier verkocht PSV hem nog niet voor 50m
sickquote:Op donderdag 27 november 2014 23:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij had een clausule van 19.25M in zijn contract staan.En ik moest nog een grote aankoop doen omdat Balanta en een paar andere spelers weg willen als het team niet versterkt wordt.
maak hem weer blijquote:Op donderdag 27 november 2014 23:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft nog een 1-jarig contract
Verkopen nu het nog kan of zal die over een paar maanden toch willen bijtekenen?
AMLquote:
quote:
na de transferperiode zeggen ze vaak dat ze happy zijn en toch willen blijvenquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
AML
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij redelijk gelukt hij is ook gewoon eerste aanvoerder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:58 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb Zivkovic gehaald voor 14 mln. Als hij niet zo goed is als jullie zeggen dan praat ik nooit meer met jullie.Ik hoor vooral dat ie wisselvallig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft niet. Ben ik ook.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hoor vooral dat ie wisselvallig is.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:58 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb Zivkovic gehaald voor 14 mln. Als hij niet zo goed is als jullie zeggen dan praat ik nooit meer met jullie.Scoorde eerst seizoenenlang maar 15 keer in de competitie, pas laatste seizoen schoot hij er 29 in en toen ging hij ook meteen weg voor 45 miljoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Zivkogod halen. Want clausule bij degradatie.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:56 schreef Vanillekwark het volgende:
En Tottenham (MET Zivkogod!) gedegradeerdx 1000
Helaas, 37 miljoen willen ze, geen clausulequote:Op vrijdag 28 november 2014 13:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zivkogod halen. Want clausule bij degradatie.
Huilenquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Helaas, 37 miljoen willen ze, geen clausule
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |