Nee ik speel 4-3-3, veel jonge spelers gehaald.. Depay moeten verkopen, vervanger geblesseerd maar nu speelt Tariq daar erg goed dus is prima.. ben nooit zo van een systeem met 2 spitsenquote:
zit in de laagste engelse divisie ;pquote:
Dat is toch ook geen kut aan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zit in de laagste engelse divisie ;p
volgens steam al 54 uur gespeeld. :$ heeft wel wat hoor, langzaam omhoog werken. maar sowieso ook een normale game starten binnenkort. natuurlijk ook leuk om gelijk dingen met bekende spelers te doenquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
volgens steam al 54 uur gespeeld. :$ heeft wel wat hoor, langzaam omhoog werken. maar sowieso ook een normale game starten binnenkort. natuurlijk ook leuk om gelijk dingen met bekende spelers te doen
hahahquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel te verslavend inderdaad.
Aan laten staan tijdens potje clubs telt niet he! Jij bent sowieso te lui om het spel op te slaan en af te sluiten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahahIk heb 'm sinds zaterdag
true. opslaan duurt sowieso fucking lang dus dat altijd voorkomenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Aan laten staan tijdens potje clubs telt niet he! Jij bent sowieso te lui om het spel op te slaan en af te sluiten.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel te verslavend inderdaad.
quote:
Joahquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Verder wel tevreden over je leven?
Njoah ik heb FM, als ik de laptop aan heb, standaard ook wel aan staan. En dan ben ik aan het werk en tussendoor doe ik 's een match enzoquote:Op woensdag 26 november 2014 00:13 schreef Krediax het volgende:
[..]
Staat hij dag en nacht aan ofzo?
Ik ken het, maar toch dat is wel heel veelquote:Op woensdag 26 november 2014 00:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Njoah ik heb FM, als ik de laptop aan heb, standaard ook wel aan staan. En dan ben ik aan het werk en tussendoor doe ik 's een match enzoKan goed zijn dat ik in 2 uur tijd dan maar 3 wedstrijden speel. Ik ben niet al die uren intensief aan het spelen zeg maar
Leuke uitdaging, is wel 4e divisie: Portsmouth.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:30 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik ken het, maar toch dat is wel heel veel
Zolang je het maar leuk vind![]()
Wel een vraagje, iemand nog suggesties voor een leuk team?
Zat te denken aan de 3e divisie in engeland ofzo (ben denk ik niet goed genoeg voor de laagste divisie)
En anders Wigan Athletic ofquote:Op woensdag 26 november 2014 00:30 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik ken het, maar toch dat is wel heel veel
Zolang je het maar leuk vind![]()
Wel een vraagje, iemand nog suggesties voor een leuk team?
Zat te denken aan de 3e divisie in engeland ofzo (ben denk ik niet goed genoeg voor de laagste divisie)
Dan van de week maar kiezen tussen die 3quote:Op woensdag 26 november 2014 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En anders Wigan Athletic ofLeeds
Gaat lastig worden gok ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:35 schreef Krediax het volgende:
[..]
Dan van de week maar kiezen tussen die 3
Portsmouth kan ik me nog herinneren in de PL, kan ik zeker niet tielemans mee kopen?
jammerquote:
Nogal wiedesquote:Op woensdag 26 november 2014 00:39 schreef Krediax het volgende:
[..]
jammer![]()
Vind het altijd lastig om te kijken welke spelers ik moet kopen bij die lagere divisies, ga meestal af op de scout reports maar moet dan meer naar de eigenschappen van de spelers kijken gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |