Hier ookquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:14 schreef zeefje het volgende:
Ik moest vanmorgen voor het eerst krabben dit seizoen
Eentje die minder is bedeeld qua hersencellen, kennelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:27 schreef muhahaha het volgende:
Zag vanochtend een motorrijder met een spijkerbroek
Jesus, krijg er al rillingen van als ik eraan denk.
Er bestaan natuurlijk ook geen motorbroeken die lijken op een spijkerbroek.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eentje die minder is bedeeld qua hersencellen, kennelijk.
jawel toch? Die zijn iets van 180 euro ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Er bestaan natuurlijk ook geen motorbroeken die lijken op een spijkerbroek.
Ik wil ook wel krabben...quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:14 schreef zeefje het volgende:
Ik moest vanmorgen voor het eerst krabben dit seizoen
Ja, iets met kevlar toch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Er bestaan natuurlijk ook geen motorbroeken die lijken op een spijkerbroek.
heb all seasonsquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dittomoet nog winterbanden regelen
Ik was sarcastisch.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jawel toch? Die zijn iets van 180 euro ofzo
Zitten er al onderquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dittomoet nog winterbanden regelen
heb maar beperkte keuze en die stonden er niet bij.quote:
dankzij vorig jaar heb ik er nauwelijks nog aan gedachtquote:
Van vorig jaar riepen ze eerst ook heel lang dat het de 'koudste winter ooit' zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dankzij vorig jaar heb ik er nauwelijks nog aan gedacht
Ze zeggen wel vaker iets...quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van vorig jaar riepen ze eerst ook heel lang dat het de 'koudste winter ooit' zou kunnen worden.
Ik moet het nog zien.
Auto moest toch naar garage dus kon gelijk gedaan wordenquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dankzij vorig jaar heb ik er nauwelijks nog aan gedacht
Ik vind het wel prima. Lekker lage stookkosten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van vorig jaar riepen ze eerst ook heel lang dat het de 'koudste winter ooit' zou kunnen worden.
Ik moet het nog zien.
Ze kunnen niet eens voorspellen wat voor weer het gisteren was.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens voorspellen wat voor weer het gisteren was.
Gewoon met een fleecedekentje op de bank jeweettoch.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het wel prima. Lekker lage stookkosten.
Krijg ik hopelijk volgend jaar weer een paar honderd euro terugquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk voor de open haardquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon met een fleecedekentje op de bank jeweettoch.
Dat zeker relaxtquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met die haargroei van jou heb je geeneens een kachel nodigquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens voorspellen wat voor weer het gisteren was.
Altijd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon met een fleecedekentje op de bank jeweettoch.
Een paar honderd zelf, lekker.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg ik hopelijk volgend jaar weer een paar honderd euro terug
Hater.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met die haargroei van jou heb je geeneens een kachel nodig
15,5quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
Maar als het huis 12 graden is, is dat toch net niet meer lekker.
Nu is het huis 15,5 graad hier. Het begint de grens te raken van niet meer comfortabel. Koude handen.
[..]
Een paar honderd zelf, lekker.
Geld terug krijgen is altijd relaxtquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg ik hopelijk volgend jaar weer een paar honderd euro terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ik hou niet zo van hitte.quote:
Met bezoek gaat ie naar de 20, als ik alleen ben trek ik wat meer aan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
19 graden hier. Savond gaat ie naar 20
Haha ja, dat zei je toen je bij mij was en ik maar stoken voor jequote:Op dinsdag 25 november 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zweet me vaak te pletter als ik ergens op bezoek ben, omdat het er zo veel warmer is.
savonds met 20 graden heb ik nog een dekentje om me heenquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met bezoek gaat ie naar de 20, als ik alleen ben trek ik wat meer aan.
[..]
Haha ja, dat zei je toen je bij mij was en ik maar stoken voor je
2 en 3 zijn redenen om wel te gaan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu 3 redenen om niet bij Faxie langs te gaan.
1) Hij woont aan de andere kant van de wereld
2) Hij heeft katten
3) Het is er even warm als de hel.
Ik meestal een badjas. Probeer nu aan een iets lagere temperatuur te wennen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
savonds met 20 graden heb ik nog een dekentje om me heen
Waarom krijg ik vulgaire ideeën bij jou uitspraak.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja als die badjas telkens open is kan het fris worden....
Je probeerde me gewoon van mijn game te brengen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ja, dat zei je toen je bij mij was en ik maar stoken voor je
Vrouwen :$quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
2 en 3 zijn redenen om wel te gaan.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu 3 redenen om niet bij Faxie langs te gaan.
1) Hij woont aan de andere kant van de wereld
2) Hij heeft katten
3) Het is er even warm als de hel.
Ik weet niet eens meer wat we allemaal gespeeld hebben.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je probeerde me gewoon van mijn game te brengen.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
2 en 3 zijn redenen om wel te gaan.
da's een goeie, volgens mij moet ik ook snel een beurtquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Auto moest toch naar garage dus kon gelijk gedaan worden
Stop dan ook eens met dickpics maken, dan kan hij dicht blijven.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja als die badjas telkens open is kan het fris worden....
Pizza, Bossche Bol, kaneelstokjes, oreo cheesecake, faxie had ook nog cake gemaakt geloof ik. :$quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat we allemaal gespeeld hebben.
Wel dat we ons ziek hadden gegeten aan alle lekkernijen.
Snel, naar je vrouw!quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's een goeie, volgens mij moet ik ook snel een beurt
Ja, was wel een beetje teveel van het goede hahaquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pizza, Bossche Bol, kaneelstokjes, oreo cheesecake, faxie had ook nog cake gemaakt geloof ik. :$
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pizza, Bossche Bol, kaneelstokjes, oreo cheesecake, faxie had ook nog cake gemaakt geloof ik. :$
Niets mis met katten en een warm huis. Ik zet de temperatuur ook altijd op 20 graden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je probeerde me gewoon van mijn game te brengen.
[..]
Vrouwen :$
My dad begs to diffef on the cat partquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
Niets mis met katten en een warm huis. Ik zet de temperatuur ook altijd op 20 graden.
Week niet gegeten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We rolden naar huis na de meet
Allergie of gewoon een hekel aan katten? In dat laatste geval heb ik de oplossing in huis...quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
My dad begs to diffef on the cat part.
Zou je vrouw vragenquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's een goeie, volgens mij moet ik ook snel een beurt
Beide.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:52 schreef yats het volgende:
[..]
Allergie of gewoon een hekel aan katten? In dat laatste geval heb ik de oplossing in huis...
Zie jouw reactie nu pas, handig mobielquote:
Ah,dan houd het helaas op. Ik ben dan ook blij nergens (klopt het af) allergisch voor te zijn.quote:
Doe mijn zo'n wandeling.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:03 schreef Barbusse het volgende:
Wandelingetje gemaakt, twee boeken rijker
Doet me denken aan toen ik in het centrum van Utrecht werkte, gaf meer uit dan ik verdiendequote:Op dinsdag 25 november 2014 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Best handig, vlakbij de universiteitsboekhandel wonen [ afbeelding ]
Zou mooi zijnquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:27 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, ben ik weer. Gesprek liep heel erg goed en ben er erg positief over. Aardige mensen ook, lekker informeel. Wat ze van me verwachten kon ik goed weerleggen in voorbeelden en ervaringen. Ze willen de knoop deze week nog doorhakken dus het kan heel snel gaan nu
Hopelijk nemen ze je aan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:27 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, ben ik weer. Gesprek liep heel erg goed en ben er erg positief over. Aardige mensen ook, lekker informeel. Wat ze van me verwachten kon ik goed weerleggen in voorbeelden en ervaringen. Ze willen de knoop deze week nog doorhakken dus het kan heel snel gaan nu
Ik duim voor je kerelquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:27 schreef El_Thijs het volgende:
Zo heerlijk, tussen boeken door struinenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik in het centrum van Utrecht werkte, gaf meer uit dan ik verdiende
Dat klinkt goed, ik ben benieuwd. Duimen maarquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:27 schreef El_Thijs het volgende:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik duim voor je kerel
[..]
Zo heerlijk, tussen boeken door struinen
Thanks allenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, ik ben benieuwd. Duimen maar
Klinkt goed, hopelijk goed nieuwsquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:27 schreef El_Thijs het volgende:
Thanks, we zullen het zienquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Klinkt goed, hopelijk goed nieuws
Langere termijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:55 schreef tijnbrein het volgende:
Is het voor korte tijd of langere tijd? El Thijs
Ik weet het, maar kon het niet latenquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:15 schreef Barbusse het volgende:
Niet in discussie gaan in dat PUA topic, Thijs. Is zinloos
Ik ga dit vanavond met popcorn op schoot doorlezen, gegarandeerde hilariteit!quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
NWS / Ook Britten willen "versierexpert" Julien Blanc weren #4
Mja, call me old-fashioned maar wat die ene user zit te verkondigen is gewoon dom.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga dit vanavond met popcorn op schoot doorlezen, gegarandeerde hilariteit!
4 topics plezier ende vertier, voorgezeten door uw erudiete gastheer Vuurvliegjequote:Op dinsdag 25 november 2014 16:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga dit vanavond met popcorn op schoot doorlezen, gegarandeerde hilariteit!
Zo dom dat het lachwekkend is.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mja, call me old-fashioned maar wat die ene user zit te verkondigen is gewoon dom.
Al ben ik bang dat ik met zoveel input erin ga blijven gezien ik de vorige keer al stuk ging.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
4 topics plezier ende vertier, voorgezeten door uw erudiete gastheer Vuurvliegje
Ik ga dat ook eens doen. Alleen met een bakje pepernoten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
4 topics plezier ende vertier, voorgezeten door uw erudiete gastheer Vuurvliegje
En dat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo dom dat het lachwekkend is.
[..]
Al ben ik bang dat ik met zoveel input erin ga blijven gezien ik de vorige keer al stuk ging.
Dus mocht ik na vanavond nooit meer posten, het was mij een waar genoegen.
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo dom dat het lachwekkend is.
[..]
Al ben ik bang dat ik met zoveel input erin ga blijven gezien ik de vorige keer al stuk ging.
Dus mocht ik na vanavond nooit meer posten, het was mij een waar genoegen.
Werken?quote:
Je slaat meteen groot inquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:47 schreef Barbusse het volgende:
Nee, wat opruimen. En zo even boodschappen doen voor een maand en ergens wat eten
Dat doe ik eigenlijk altijd met houdbare producten. Dingen zoals pasta, schoonmaakmiddelen enzquote:
Zo gebeurt dat hier ook, al is het meestal het eten voor de week. En willen we iets lekkerders of anders dan halen we dat op de dag zelf jaquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk altijd met houdbare producten. Dingen zoals pasta, schoonmaakmiddelen enz![]()
Alleen verse groenten en vis/vlees koop ik op de dag dat ik het wil gaan eten.
Dat jaquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo gebeurt dat hier ook, al is het meestal het eten voor de week. En willen we iets lekkerders of anders dan halen we dat op de dag zelf ja
quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat jaDaarnaast, voor iedere 50 euro die je bested krijg je of 6 2 1/2 liter drinkwater flessen of 3 flessen frisdrank naar keuze. Ik heb geloof ik al 3 jaar niet meer betaald voor cola geloof ik
Lezen het wellicht wel op de FP denk ik. Of horen het van jou.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Spanning en sensatie hier.
Ik ga even naar de supermarkt, vliegen de politieautos me om de oren en ook een ambulance.
Moeten zijn in de straat waar ik loop. Hebben het afgezet met lint. Ik zag zeker 6 agenten en een ggd arts.
Ben benieuwd wat er is gebeurd.
Ze zorgen er gewoon voor dat jij rustig boodschappen kan doen zonder dat je gestoord word van de kutbejaarden en kutscholieren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Spanning en sensatie hier.
Ik ga even naar de supermarkt, vliegen de politieautos me om de oren en ook een ambulance.
Moeten zijn in de straat waar ik loop. Hebben het afgezet met lint. Ik zag zeker 6 agenten en een ggd arts.
Ben benieuwd wat er is gebeurd.
In SBS666 al gebeld?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]Dat is wel stoer
[..]
Lezen het wellicht wel op de FP denk ik. Of horen het van jou.
Ik ben niet blijven hangen, ik vind dat altijd enigszins ongepast.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lezen het wellicht wel op de FP denk ik. Of horen het van jou.
Sportief van ze.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze zorgen er gewoon voor dat jij rustig boodschappen kan doen zonder dat je gestoord word van de kutbejaarden en kutscholieren.
Little Rabat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:18 schreef Barbusse het volgende:
Nu ben ik benieuwd in wat voor ghetto jij woont, Kaneel![]()
Zag laatst wel een benedenwoning te koop staan bij jou in de straat. Best veel geld, alles in en om Leiden is gewoon bizar duur.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Little Rabat.
Nee, is meestal wegens ongelukken. Ik woon naast een drukke weg waar regelmatig auto's op elkaar knallen.
Het schijnt hier een paar jaar geleden wel een misdaadgolf gekend te hebben. Maar sinds een aantal specifieke mensen verdwenen is, heeft men nergens meer last van.
Hier langs het kanaal loopt ook een weg, vlak langs onze wijk. En elke week horen we wel 1 of 2x (en soms meer) de hulpdiensten over die weg rijden. Er zijn daar al veel ongelukken gebeurd, en niet altijd met een goede afloop.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Little Rabat.
Nee, is meestal wegens ongelukken. Ik woon naast een drukke weg waar regelmatig auto's op elkaar knallen.
Het schijnt hier een paar jaar geleden wel een misdaadgolf gekend te hebben. Maar sinds een aantal specifieke mensen verdwenen is, heeft men nergens meer last van.
Aan het einde van de straat staat er een geloof ik.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:26 schreef twi het volgende:
[..]
Zag laatst wel een benedenwoning te koop staan bij jou in de straat. Best veel geld, alles in en om Leiden is gewoon bizar duur.
Het erge is dat je er aan went. Zo bizar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier langs het kanaal loopt ook een weg, vlak langs onze wijk. En elke week horen we wel 1 of 2x (en soms meer) de hulpdiensten over die weg rijden. Er zijn daar al veel ongelukken gebeurd, en niet altijd met een goede afloop.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
Hier loopt ook een weg, vlak langs ons huis. En elk uur horen we wel 1 of 2x (en soms meer) de hulpdiensten over die weg rijden. Er zijn daar al veel ongelukken gebeurd, en niet altijd met een goede afloop.
Ik las LittleRabbit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Little Rabat.
Als je op weg naar fucking Putte al een ongeluk weet te krijgen ...quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:31 schreef Faxie het volgende:
De hoofdweg (enige weg) richting Putte is ook aardig berucht wegens ongelukken.
Tja... enige wat ik dan kan bedenken, gezien de aard van die ongelukken, is dat mensen eens moeten leren rijden. Bijna altijd eenzijdige ongelukken.
Ik bedoel maar ja. Die weg is echt niet bijzonder verder ofzo.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je op weg naar fucking Putte al een ongeluk weet te krijgen ...![]()
Waar ik opgegroeid ben had je ook wel veel ongelukken op een bepaalde weg. Weinig verlichting, veel zijweggetjes en mensen die zich geroepen voelde om veel harder dan 60 te rijden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik bedoel maar ja. Die weg is echt niet bijzonder verder ofzo.
The fuck, benedenwoning van 50m2 met tuin is 165.000. Even verderop een wat grotere bovenwoning heeft een vanaf-prijs van 175.000. Koop je hier een eensgezinswoning vanquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aan het einde van de straat staat er een geloof ik.
Klopt, is geloof ik ook de gemeente met de hoogste bevolkingsdichtheid.
Ik zal er zelf nooit kopen denk ik.
En in Groningen een vrijstaande villaquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:35 schreef twi het volgende:
[..]
The fuck, benedenwoning van 50m2 met tuin is 165.000. Even verderop een wat grotere bovenwoning heeft een vanaf-prijs van 175.000. Koop je hier een eensgezinswoning van
Whut?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:35 schreef twi het volgende:
[..]
The fuck, benedenwoning van 50m2 met tuin is 165.000. Even verderop een wat grotere bovenwoning heeft een vanaf-prijs van 175.000. Koop je hier een eensgezinswoning van
In Putte een vrijstaande villa.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:35 schreef twi het volgende:
[..]
Zo duurquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:35 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat gat zo duur dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou, nee... 5 jaar geleden in ieder geval niet
Als er veel mensen wonen die ik ken is het ineens een stuk minder erg.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo duur
Dan maar naar Drenthe verhuizen allemaal.
Waaaaat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Mijn huis was 192500 kaal.
Was niet bijzonder duur hoor. Een beetje huis ging al wel over de 2 ton, of vanaf 150k maar dan zat je in een oud krotquote:
Redelijk normale prijs ja, maar ik had het daar goedkoper verwacht somehow.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was niet bijzonder duur hoor. Een beetje huis ging al wel over de 2 ton, of vanaf 150k maar dan zat je in een oud krot
quote:
Wazmetjou?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Redelijk normale prijs ja, maar ik had het daar goedkoper verwacht somehow.Misschien omdat er verder geen kut is.
Kan ik eerder aan jou vragen. Ik dacht er niet eens aan.quote:
Neuh dat valt tegen. Het is geen Friesland ofzo hequote:Op dinsdag 25 november 2014 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Redelijk normale prijs ja, maar ik had het daar goedkoper verwacht somehow.Misschien omdat er verder geen kut is.
Al is het dan wel een teken van boven dat je er weg moet blijven.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je op weg naar fucking Putte al een ongeluk weet te krijgen ...![]()
Lekker in Pingjum wonen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh dat valt tegen. Het is geen Friesland ofzo he
Ja, en 5 jaar geleden was de huizemarkt nog niet ingestort. Al heb ik al eens voor de grap rondom Putte zitten kijken, omdat Fax gewoon een prima huisje heeft. Maar daar zijn de prijzen ook niet bijzonder laag. Misschien omdat het dicht bij Antwerpen is o.i.d.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al is het dan wel een teken van boven dat je er weg moet blijven.
Misschien is het je onbewuste.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik eerder aan jou vragen. Ik dacht er niet eens aan.
Ik had m'n huis net voor de crisis ja. Nog met 5,5% rentequote:Op dinsdag 25 november 2014 17:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, en 5 jaar geleden was de huizemarkt nog niet ingestort. Al heb ik al eens voor de grap rondom Putte zitten kijken, omdat Fax gewoon een prima huisje heeft. Maar daar zijn de prijzen ook niet bijzonder laag. Misschien omdat het dicht bij Antwerpen is o.i.d.
Nah. Gewoon woorden die lekker bekken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is het je onbewuste.
Lekker bekkenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah. Gewoon woorden die lekker bekken.
Lekkerbekjes.quote:
Appartementenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:39 schreef Faxie het volgende:
Sowieso toen ik aan het rondkijken was had je onder de 180k niets fatsoenlijks. In de steden en dorpen niet.
Je blijft wel bezig he? :$quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah. Gewoon woorden die lekker bekken.
O wacht, de oorspronkelijke vraagprijs van dit appartement lag aanvankelijk ook wel een stuk hogerquote:
Ik wilde geen huisquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa weet niet of dat zo mijn ding zou zijn...
Jij dacht dat er woningen zijn in Nederland die in de afgelopen 5 jaar in waarde zijn toegenomen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wacht, de oorspronkelijke vraagprijs van dit appartement lag aanvankelijk ook wel een stuk hoger
quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je blijft wel bezig he? :$
Ik ga maar wat gamen dan.
Een appartement is prima. Als je alleen woont heb je ruimte zat en als je goed zoekt kan je onder de twee ton wel iets moois vinden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wacht, de oorspronkelijke vraagprijs van dit appartement lag aanvankelijk ook wel een stuk hoger
Nee. Dat is zondigquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat je even moet fappen, viespeuk.
Nu nog genoeg verdienen zodat je een hypotheek van 2 ton kunt krijgen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een appartement is prima. Als je alleen woont heb je ruimte zat en als je goed zoekt kan je onder de twee ton wel iets moois vinden.
Te veel ruimte, schoonmaken, onderhoud aan buiten- en binnenkant, stoken, voor- en achtertuin. Een bovenwoning had me leuker geleken dan.quote:
Cinnamon plsquote:
Maar 6 ton.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:50 schreef Fera het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
Doe mij deze maar.
Wil ik wel de schapen erbij.quote:
Ik ken ook nog zoiets wat te koop staat in Kockengen, ook een ton of 6. Interesse?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:50 schreef Fera het volgende:
Doe mij deze maar.
Dat sowieso jaquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:50 schreef twi het volgende:
[..]
Nu nog genoeg verdienen zodat je een hypotheek van 2 ton kunt krijgen.
Tuinierenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Te veel ruimte, schoonmaken, onderhoud aan buiten- en binnenkant, stoken, voor- en achtertuin. Een bovenwoning had me leuker geleken dan.
Interesse altijd. Maar daar houdt het ook op.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken ook nog zoiets wat te koop staat in Kockengen, ook een ton of 6. Interesse?
Geen seks en drugs voor mij. Straight edge toch.quote:
Fappen is geen seks. :$quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen seks en drugs voor mij. Straight edge toch.
Alleen de rock&roll kan ik niet laten.
Ruimte heb je nooit genoegquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Te veel ruimte, schoonmaken, onderhoud aan buiten- en binnenkant, stoken, voor- en achtertuin. Een bovenwoning had me leuker geleken dan.
Ik woonde hiervoor in een eengezinswoning. Tuinierenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat sowieso ja
[..]
Tuinieren
Hoogstens een gazon, kunnen de konijntjes spelen
Zeer goede smaak wel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:50 schreef Fera het volgende:
Doe mij deze maar.
Grasmaaien is altijd nog beter dan onkruid wieden, snoeien, etcquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:54 schreef Barbusse het volgende:
Ik hou het bij het bootje dan, ik ben toch te lui om zoveel gras te maaien. Plus, ik heb hooikoorts
Wij hebben hier ook een aantal woonboten liggen, echt super tof, maar die dingen zijn hier hartstikke duur.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:54 schreef Barbusse het volgende:
Ik hou het bij het bootje dan, ik ben toch te lui om zoveel gras te maaien. Plus, ik heb hooikoorts
Ik had hiervoor echt te veel ruimte. Ik verzoop erin, het voelde heel koud en kil aan en één kamer werd alleen gebruikt om de was op te hangenquote:
Hm. Een appartement vind ik dan weer niks vanwege de lokaties vaak, en de gedeelde stukken. En klein meestal. En huisbazen of corporaties. Die flikkeren maar lekker op.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een klein gemis als ik de rest zo leesquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woonde hiervoor in een eengezinswoning. TuinierenIk bakte er niks van. En konijnen werden waarschijnlijk opgevreten door katten en honden van buren. Ik durfde niet eens een voordeur of tuindeur open te zetten. Het was ook iets te groot voor mij, maar ik mis wel de woonkamer en de badkamer
Kwestie van anders inrichten lijkt mij.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had hiervoor echt te veel ruimte. Ik verzoop erin, het voelde heel koud en kil aan en één kamer werd alleen gebruikt om de was op te hangen
Hier lekker onderhoudsvrijquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Grasmaaien is altijd nog beter dan onkruid wieden, snoeien, etc
Gewoon betegelen die handel
Ik woon in een voetgangersgebied in het centrumquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm. Een appartement vind ik dan weer niks vanwege de lokaties vaak, en de gedeelde stukken. En klein meestal. En huisbazen of corporaties. Die flikkeren maar lekker op.
Het heeft dan wel weer iets knus...
Ben je gek, moet allemaal schoongemaakt worden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kwestie van anders inrichten lijkt mij.
En dan kun je overal een aparte kamer voor maken.
Logeerkamer, slaapkamer, kantoor, gamesroom, sm kelder etc etc
poolse werksterquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je gek, moet allemaal schoongemaakt worden.
Een kamer met luxe stoelen bij de open haard, kasten vol met comics, en een globe die dienst doet als bar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kwestie van anders inrichten lijkt mij.
En dan kun je overal een aparte kamer voor maken.
Logeerkamer, slaapkamer, kantoor, gamesroom, sm kelder etc etc
Woonboten zijn bijna duurder dan zeilboten, en ik ben geen hipster in Amsterdam.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook een aantal woonboten liggen, echt super tof, maar die dingen zijn hier hartstikke duur.
Zo'n mooie chesterfield stoelquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een kamer met luxe stoelen bij de open haard, kasten vol met comics, en een globe die dienst doet als bar.
Dat wel, maar ik hoef niets meer aan de buitenkant te doen qua schilderwerk en onderhoud. Alleen af en toe de galerij schoonmaken en zelfs dat is me al te veel werkquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:57 schreef twi het volgende:
Appartementen zijn sowieso kut, extra kosten voor VVE's enzo.
En een ouderwetse LP-speler met LP's van John Coltrane, Billie Holiday en Chet Bakerquote:
Alsof je in al die kamers gaat zitten. Dat deed ik echt niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een kamer met luxe stoelen bij de open haard, kasten vol met comics, en een globe die dienst doet als bar.
Maar in die kamer welquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof je in al die kamers gaat zitten. Dat deed ik echt niet.
Als je dat bereikt hebt, zeg het maar. Dan kom ik weer eens op bezoek in Midden-Leeuwen of hoe het ook heet daar.quote:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof je in al die kamers gaat zitten. Dat deed ik echt niet.
Boven-Leeuwen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je dat bereikt hebt, zeg het maar. Dan kom ik weer eens op bezoek in Midden-Leeuwen of hoe het ook heet daar.
[..]
Ja hoor.
Ik zit nu ook in mijn slaapkamer, werkkamer, eetkamer en huiskamer.
Boven-Leeuwen was altijd al kut.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh zie haar opeens haten nu ze in de stad woont.
Praktisch hetzelfde als een app als je het mij vraagt...quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou alleen geen galerijwoning meer nemen
Je hebt portiek of galerij, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Praktisch hetzelfde als een app als je het mij vraagt...
Ik kom niet uit Deest.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die uit Deest komt.
Owquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt portiek of galerij, dat bedoel ik.
Oh ja, je kwam uit een nog groter gehucht hequote:Op dinsdag 25 november 2014 18:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Deest.Ik heb er nog geen twee jaar gewoond.
Neem het vooral serieus.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:10 schreef Barbusse het volgende:
Wat een haten op iemands woonplaats zeg
Feer en ik mogen dat tegen elkaar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:10 schreef Barbusse het volgende:
Oh ja Barb, is de lair al een beetje ingericht?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:10 schreef Barbusse het volgende:
Het staat op teh interwebzzz, dus het is waar toch?quote:
Volledig gemeubileerd gehuurd, dus ja. Ik heb alleen niet echt ruimte voor mijn boeken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh ja Barb, is de lair al een beetje ingericht?
Ah damn. Zolang de wagens er maar kunnen staan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volledig gemeubileerd gehuurd, dus ja. Ik heb alleen niet echt ruimte voor mijn boeken.
Vind het best prijzig, wat kost de VVE? 100 euro in de maand gemiddeld? Betaal je 1200 euro om je buitenkant om de paar jaar te laten schilderen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik hoef niets meer aan de buitenkant te doen qua schilderwerk en onderhoud. Alleen af en toe de galerij schoonmaken en zelfs dat is me al te veel werkParkeerplaats enzo is ook allemaal geregeld en beveiligd.
Ik heb geen auto. Ik wil een zeilboot.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah damn. Zolang de wagens er maar kunnen staan.
Niet mokkenquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Godver, kom ik net van de stad, moet ik alweer heen.
Wel voor wok, dat wel.
ja mijn moeder wilde de auto terug en moest ik de rest vd dag net ovquote:
Ik ga ook richting Zwolle Centrum. Maar ben nog in de Bijlmer...quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Godver, kom ik net van de stad, moet ik alweer heen.
Wel voor wok, dat wel.
Jijquote:
Linksom of rechtsom is een eigen stek sowieso heel fijn. Ik kan goed opschieten met mijn ouders, maar moet er niet meer aan denken om met ze samen te wonen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb maar een studiootjehoewel ik er wel blij mee ben
Hoiquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij
Wat zal ik gaan eten? Boodschappen is niks van terecht gekomen en ik heb honger
Erm.....quote:
Aww.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga ook richting Zwolle Centrum. Maar ben nog in de Bijlmer...
absoluut, ik woon alweer 6 jaar op mezelf, was net 18 en terug naar mn ouders zou echt geen optie meer zijn hoorquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom is een eigen stek sowieso heel fijn. Ik kan goed opschieten met mijn ouders, maar moet er niet meer aan denken om met ze samen te wonen.
Natuurlijk moet je zelf meer doen en kost het poen, maar vind mijn eigen plek qua gevoel onbetaalbaar.
Nou, pasta met tomatensaus, blokjes tomaat erbij, of zelf saus maken van de tomaat? Brood kun je aansnijden en in de olijfolie met peper en zout dopen, voor erbij. Kiwi en banaan als toetjequote:Op dinsdag 25 november 2014 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm.....Pasta. Tomatensaus. Tomaat. Kiwi. Banaan. Peper. Thijm. Olijfolie. Brood. En zout.
Daar kan je toch best wat mee maken?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm.....Pasta. Tomatensaus. Tomaat. Kiwi. Banaan. Peper. Thijm. Olijfolie. Brood. En zout.
Is heul lekker, maar vandaag heb ik toch meer trek in veul vleesch. En frietquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, pasta met tomatensaus, blokjes tomaat erbij, of zelf saus maken van de tomaat? Brood kun je aansnijden en in de olijfolie met peper en zout dopen, voor erbij. Kiwi en banaan als toetje.
Of je haalt wat of bestelt.
Bestel een kapsalon.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:04 schreef Barbusse het volgende:
Standaard studentenvoer dus, minus het bier. Ik ga wat laten bezorgen of zelf halen denk ik
Dat kan ik, maar geen zinquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar kan je toch best wat mee maken?
Neen.quote:
Oke, kom maar langs, dan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is heul lekker, maar vandaag heb ik toch meer trek in veul vleesch. En frietMorgen weer gezond doen
Ik wil een vliegtuigquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen auto. Ik wil een zeilboot.
Pizzaquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ik, maar geen zin
Ik loop zo even naar Mama Mia's denk ik
Zoals vroeger, die ik zelf in elkaar lijmde en schilderde en bestickerde. Om ze dan tentoon te stellen. Waar ze dan vanaf vielen en stuk gingenquote:
Ja, leuk en aardig. Maar een boot is goedkoper dan een gemiddeld huis in NL. En het voordeel is, if you don't like it; cast off and sail away.quote:
Oooh, ik dacht een echt vliegtuigquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals vroeger, die ik zelf in elkaar lijmde en schilderde en bestickerde. Om ze dan tentoon te stellen. Waar ze dan vanaf vielen en stuk gingen
Daar zag ik een tijdje terug nog iemand crashen.Of doelde je niet op de weg bij Deesd?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar ik opgegroeid ben had je ook wel veel ongelukken op een bepaalde weg. Weinig verlichting, veel zijweggetjes en mensen die zich geroepen voelde om veel harder dan 60 te rijden.
Deest.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:21 schreef yats het volgende:
[..]
Daar zag ik een tijdje terug nog iemand crashen.Of doelde je niet op de weg bij Deesd?
Appeltern?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Deest.
En nee, daar ben ik niet opgegroeid.
Plug the holes?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
Oh god, het snot loopt me de neus uit.
quote:
Door de mond?quote:
Het zit je niet meequote:
Haha,ik zeg niets.quote:
Het was gewoon een 'ja' hoor.quote:
Ik bedoelde meer dat ik geen commentaar op appeltern heb.Zo groot is mijn dorp ook niet.quote:
Het is idd klein, maar wel mooi daar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik geen commentaar op appeltern heb.Zo groot is mijn dorp ook niet.
Wij maar 3quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is idd klein, maar wel mooi daar.![]()
Alleen 10 km fietsen voor een fatsoenlijke supermarkt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo een wijntje inschenken. Volgens mij helpt het tegen de keelpijn.
Jammer genoeg is het verder ook een kanolelijk durp.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer genoeg is het verder ook een kanolelijk durp.
Proost meid!quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo een wijntje inschenken. Volgens mij helpt het tegen de keelpijn.
Nog niks ingeschonkenquote:
Welkom terug. Ik heb je gemist.quote:
Hopelijk deugt het verhaal, maar ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:13 schreef aeque het volgende:
Mag toch hopen dat ze de CGI in Jurassic World nog verbeteren, sommige stukken zien er niet uit.
Maar Chris Pratt is +1
Mag wel hoor. Ik deel ze wel met Hep.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh dankje FeerMaar pas op, straks denkt men nog dat ik expliciete foto's naar je stuur.
En die deelt ze weer met Kaneel. Zo heeft Kaneel weer wat voor zijn verzameling.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag wel hoor. Ik deel ze wel met Hep.
Voor zo ver ik nu in de trailer zag: ok-ish...quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hopelijk deugt het verhaal, maar ik vrees het ergste.
The circle of life.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
En die deelt ze weer met Kaneel. Zo heeft Kaneel weer wat voor zijn verzameling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |