Hier ookquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:14 schreef zeefje het volgende:
Ik moest vanmorgen voor het eerst krabben dit seizoen
Eentje die minder is bedeeld qua hersencellen, kennelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:27 schreef muhahaha het volgende:
Zag vanochtend een motorrijder met een spijkerbroek
Jesus, krijg er al rillingen van als ik eraan denk.
Er bestaan natuurlijk ook geen motorbroeken die lijken op een spijkerbroek.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eentje die minder is bedeeld qua hersencellen, kennelijk.
jawel toch? Die zijn iets van 180 euro ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Er bestaan natuurlijk ook geen motorbroeken die lijken op een spijkerbroek.
Ik wil ook wel krabben...quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:14 schreef zeefje het volgende:
Ik moest vanmorgen voor het eerst krabben dit seizoen
Ja, iets met kevlar toch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Er bestaan natuurlijk ook geen motorbroeken die lijken op een spijkerbroek.
heb all seasonsquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dittomoet nog winterbanden regelen
Ik was sarcastisch.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jawel toch? Die zijn iets van 180 euro ofzo
Zitten er al onderquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dittomoet nog winterbanden regelen
heb maar beperkte keuze en die stonden er niet bij.quote:
dankzij vorig jaar heb ik er nauwelijks nog aan gedachtquote:
Van vorig jaar riepen ze eerst ook heel lang dat het de 'koudste winter ooit' zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dankzij vorig jaar heb ik er nauwelijks nog aan gedacht
Ze zeggen wel vaker iets...quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van vorig jaar riepen ze eerst ook heel lang dat het de 'koudste winter ooit' zou kunnen worden.
Ik moet het nog zien.
Auto moest toch naar garage dus kon gelijk gedaan wordenquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dankzij vorig jaar heb ik er nauwelijks nog aan gedacht
Ik vind het wel prima. Lekker lage stookkosten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van vorig jaar riepen ze eerst ook heel lang dat het de 'koudste winter ooit' zou kunnen worden.
Ik moet het nog zien.
Ze kunnen niet eens voorspellen wat voor weer het gisteren was.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens voorspellen wat voor weer het gisteren was.
Gewoon met een fleecedekentje op de bank jeweettoch.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het wel prima. Lekker lage stookkosten.
Krijg ik hopelijk volgend jaar weer een paar honderd euro terugquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk voor de open haardquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon met een fleecedekentje op de bank jeweettoch.
Dat zeker relaxtquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met die haargroei van jou heb je geeneens een kachel nodigquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens voorspellen wat voor weer het gisteren was.
Altijd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon met een fleecedekentje op de bank jeweettoch.
Een paar honderd zelf, lekker.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg ik hopelijk volgend jaar weer een paar honderd euro terug
Hater.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met die haargroei van jou heb je geeneens een kachel nodig
15,5quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
Maar als het huis 12 graden is, is dat toch net niet meer lekker.
Nu is het huis 15,5 graad hier. Het begint de grens te raken van niet meer comfortabel. Koude handen.
[..]
Een paar honderd zelf, lekker.
Geld terug krijgen is altijd relaxtquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg ik hopelijk volgend jaar weer een paar honderd euro terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ik hou niet zo van hitte.quote:
Met bezoek gaat ie naar de 20, als ik alleen ben trek ik wat meer aan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
19 graden hier. Savond gaat ie naar 20
Haha ja, dat zei je toen je bij mij was en ik maar stoken voor jequote:Op dinsdag 25 november 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zweet me vaak te pletter als ik ergens op bezoek ben, omdat het er zo veel warmer is.
savonds met 20 graden heb ik nog een dekentje om me heenquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met bezoek gaat ie naar de 20, als ik alleen ben trek ik wat meer aan.
[..]
Haha ja, dat zei je toen je bij mij was en ik maar stoken voor je
2 en 3 zijn redenen om wel te gaan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu 3 redenen om niet bij Faxie langs te gaan.
1) Hij woont aan de andere kant van de wereld
2) Hij heeft katten
3) Het is er even warm als de hel.
Ik meestal een badjas. Probeer nu aan een iets lagere temperatuur te wennen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
savonds met 20 graden heb ik nog een dekentje om me heen
Waarom krijg ik vulgaire ideeën bij jou uitspraak.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja als die badjas telkens open is kan het fris worden....
Je probeerde me gewoon van mijn game te brengen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ja, dat zei je toen je bij mij was en ik maar stoken voor je
Vrouwen :$quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
2 en 3 zijn redenen om wel te gaan.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu 3 redenen om niet bij Faxie langs te gaan.
1) Hij woont aan de andere kant van de wereld
2) Hij heeft katten
3) Het is er even warm als de hel.
Ik weet niet eens meer wat we allemaal gespeeld hebben.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je probeerde me gewoon van mijn game te brengen.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
2 en 3 zijn redenen om wel te gaan.
da's een goeie, volgens mij moet ik ook snel een beurtquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Auto moest toch naar garage dus kon gelijk gedaan worden
Stop dan ook eens met dickpics maken, dan kan hij dicht blijven.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja als die badjas telkens open is kan het fris worden....
Pizza, Bossche Bol, kaneelstokjes, oreo cheesecake, faxie had ook nog cake gemaakt geloof ik. :$quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat we allemaal gespeeld hebben.
Wel dat we ons ziek hadden gegeten aan alle lekkernijen.
Snel, naar je vrouw!quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's een goeie, volgens mij moet ik ook snel een beurt
Ja, was wel een beetje teveel van het goede hahaquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pizza, Bossche Bol, kaneelstokjes, oreo cheesecake, faxie had ook nog cake gemaakt geloof ik. :$
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pizza, Bossche Bol, kaneelstokjes, oreo cheesecake, faxie had ook nog cake gemaakt geloof ik. :$
Niets mis met katten en een warm huis. Ik zet de temperatuur ook altijd op 20 graden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je probeerde me gewoon van mijn game te brengen.
[..]
Vrouwen :$
My dad begs to diffef on the cat partquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
Niets mis met katten en een warm huis. Ik zet de temperatuur ook altijd op 20 graden.
Week niet gegeten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We rolden naar huis na de meet
Allergie of gewoon een hekel aan katten? In dat laatste geval heb ik de oplossing in huis...quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
My dad begs to diffef on the cat part.
Zou je vrouw vragenquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's een goeie, volgens mij moet ik ook snel een beurt
Beide.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:52 schreef yats het volgende:
[..]
Allergie of gewoon een hekel aan katten? In dat laatste geval heb ik de oplossing in huis...
Zie jouw reactie nu pas, handig mobielquote:
Ah,dan houd het helaas op. Ik ben dan ook blij nergens (klopt het af) allergisch voor te zijn.quote:
Doe mijn zo'n wandeling.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:03 schreef Barbusse het volgende:
Wandelingetje gemaakt, twee boeken rijker
Doet me denken aan toen ik in het centrum van Utrecht werkte, gaf meer uit dan ik verdiendequote:Op dinsdag 25 november 2014 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Best handig, vlakbij de universiteitsboekhandel wonen [ afbeelding ]
Zou mooi zijnquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:27 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, ben ik weer. Gesprek liep heel erg goed en ben er erg positief over. Aardige mensen ook, lekker informeel. Wat ze van me verwachten kon ik goed weerleggen in voorbeelden en ervaringen. Ze willen de knoop deze week nog doorhakken dus het kan heel snel gaan nu
Hopelijk nemen ze je aan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:27 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, ben ik weer. Gesprek liep heel erg goed en ben er erg positief over. Aardige mensen ook, lekker informeel. Wat ze van me verwachten kon ik goed weerleggen in voorbeelden en ervaringen. Ze willen de knoop deze week nog doorhakken dus het kan heel snel gaan nu
Ik duim voor je kerelquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:27 schreef El_Thijs het volgende:
Zo heerlijk, tussen boeken door struinenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik in het centrum van Utrecht werkte, gaf meer uit dan ik verdiende
Dat klinkt goed, ik ben benieuwd. Duimen maarquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:27 schreef El_Thijs het volgende:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik duim voor je kerel
[..]
Zo heerlijk, tussen boeken door struinen
Thanks allenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, ik ben benieuwd. Duimen maar
Klinkt goed, hopelijk goed nieuwsquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:27 schreef El_Thijs het volgende:
Thanks, we zullen het zienquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Klinkt goed, hopelijk goed nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |