Hier ookquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:14 schreef zeefje het volgende:
Ik moest vanmorgen voor het eerst krabben dit seizoen
Eentje die minder is bedeeld qua hersencellen, kennelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:27 schreef muhahaha het volgende:
Zag vanochtend een motorrijder met een spijkerbroek
Jesus, krijg er al rillingen van als ik eraan denk.
Er bestaan natuurlijk ook geen motorbroeken die lijken op een spijkerbroek.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eentje die minder is bedeeld qua hersencellen, kennelijk.
jawel toch? Die zijn iets van 180 euro ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Er bestaan natuurlijk ook geen motorbroeken die lijken op een spijkerbroek.
Ik wil ook wel krabben...quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:14 schreef zeefje het volgende:
Ik moest vanmorgen voor het eerst krabben dit seizoen
Ja, iets met kevlar toch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Er bestaan natuurlijk ook geen motorbroeken die lijken op een spijkerbroek.
heb all seasonsquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dittomoet nog winterbanden regelen
Ik was sarcastisch.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jawel toch? Die zijn iets van 180 euro ofzo
Zitten er al onderquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dittomoet nog winterbanden regelen
heb maar beperkte keuze en die stonden er niet bij.quote:
dankzij vorig jaar heb ik er nauwelijks nog aan gedachtquote:
Van vorig jaar riepen ze eerst ook heel lang dat het de 'koudste winter ooit' zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dankzij vorig jaar heb ik er nauwelijks nog aan gedacht
Ze zeggen wel vaker iets...quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van vorig jaar riepen ze eerst ook heel lang dat het de 'koudste winter ooit' zou kunnen worden.
Ik moet het nog zien.
Auto moest toch naar garage dus kon gelijk gedaan wordenquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dankzij vorig jaar heb ik er nauwelijks nog aan gedacht
Ik vind het wel prima. Lekker lage stookkosten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van vorig jaar riepen ze eerst ook heel lang dat het de 'koudste winter ooit' zou kunnen worden.
Ik moet het nog zien.
Ze kunnen niet eens voorspellen wat voor weer het gisteren was.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens voorspellen wat voor weer het gisteren was.
Gewoon met een fleecedekentje op de bank jeweettoch.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het wel prima. Lekker lage stookkosten.
Krijg ik hopelijk volgend jaar weer een paar honderd euro terugquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk voor de open haardquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon met een fleecedekentje op de bank jeweettoch.
Dat zeker relaxtquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met die haargroei van jou heb je geeneens een kachel nodigquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens voorspellen wat voor weer het gisteren was.
Altijd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon met een fleecedekentje op de bank jeweettoch.
Een paar honderd zelf, lekker.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg ik hopelijk volgend jaar weer een paar honderd euro terug
Hater.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met die haargroei van jou heb je geeneens een kachel nodig
15,5quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
Maar als het huis 12 graden is, is dat toch net niet meer lekker.
Nu is het huis 15,5 graad hier. Het begint de grens te raken van niet meer comfortabel. Koude handen.
[..]
Een paar honderd zelf, lekker.
Geld terug krijgen is altijd relaxtquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg ik hopelijk volgend jaar weer een paar honderd euro terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ik hou niet zo van hitte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |