Wat van rol had hij dan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze nog nieuwe seizoenen gaan maken!
En die rol van Bruce was ook erg klein.
kwam er jaren later pas achter dat Jimmy Fallon een kleine rol in had in die seriequote:Op donderdag 4 december 2014 15:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Band of Brothers was zó fucking goed
Sherlockquote:Op zondag 7 december 2014 09:01 schreef Dandilion het volgende:
Gisteren in een keer Broadchurch gekeken. Ik wist echt pas de laatste aflevering wie de moordenaar was. Mooie locatie aan de Engelse kust en goed gekozen muziek.
Welke Britse serie is nog meer aan te raden?
The Fall.quote:Op zondag 7 december 2014 09:01 schreef Dandilion het volgende:
Gisteren in een keer Broadchurch gekeken. Ik wist echt pas de laatste aflevering wie de moordenaar was. Mooie locatie aan de Engelse kust en goed gekozen muziek.
Lutherquote:Op zondag 7 december 2014 09:01 schreef Dandilion het volgende:
Geen subs zeker?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:17 schreef Copycat het volgende:
Begonnen met Top of the Lake via Netflix Finland. Intrigerende serie.
Top of the Lake (TV Mini-Series 2013) - IMDb
Teveel goede aanvullingen, niet genoeg tijd!quote:Op zondag 7 december 2014 12:56 schreef Chrizs het volgende:
Binnenkort op Netflix http://www.flixfilms.nl/binnenkort-op-netflix-december/
Met onder andere: Married with Children, The Nanny en The returned
Engelstalige subs.quote:
Homeland seizoen 3quote:Op zondag 7 december 2014 12:56 schreef Chrizs het volgende:
Binnenkort op Netflix http://www.flixfilms.nl/binnenkort-op-netflix-december/
Met onder andere: Married with Children, The Nanny en The returned
Ik heb het bij twee series gecheckt, en zie juist de keuze uit Engelse of Nederlandse subs.quote:Op zondag 7 december 2014 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt het dat je op de belgische netflix alleen maar franse subtitels kan krijgen ?
Apart ik zit in Genk en kreeg alleen de opties Frans of Engels.quote:Op zondag 7 december 2014 17:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het bij twee series gecheckt, en zie juist de keuze uit Engelse of Nederlandse subs.
Raar, Genk is toch Vlaanderen? Welke serie of film?quote:Op zondag 7 december 2014 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Apart ik zit in Genk en kreeg alleen de opties Frans of Engels.
staat je taal wel in nederlands ingesteld?quote:Op zondag 7 december 2014 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Apart ik zit in Genk en kreeg alleen de opties Frans of Engels.
nee Genk behoord tot de parking van Antwerpen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Raar, Genk is toch Vlaanderen? Welke serie of film?
Antwerpen behoort toch ook tot Vlaanderen en niet tot Wallonië?quote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef redboyke het volgende:
nee Genk behoord tot de parking van Antwerpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |