ik wacht wel totdat er overal zo'n aanbieding is voor onder de 40eu net zoals vorig jaar. Dan koop ik er gelijk 2 of 3.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:17 schreef Jimbo het volgende:
tip;
bij wehkamp kan je nu 50eur tegoed voor PSN halen voor 41eur. Dan heb je dus een jaarabbo PS+ voor 41eur(Let op: Deze is constant uitverkocht op t moment dat je wilt afrekenen!)
Je kan ook 3x 20€ kaarten halen, dan heb je voor 50eur, 60euro aan tegoed(werkt volgens mij niet met de 'waardeer je account op met 50eur, dan krijg je een tientje extra actie, dat was alleen via ideal geloof ik)
de -7.50€ code is 'feest'
dat waas vorig jaar al in novemberquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:31 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik wacht wel totdat er overal zo'n aanbieding is voor onder de 40eu net zoals vorig jaar. Dan koop ik er gelijk 2 of 3.
ohquote:
je kreeg eerst een jaar + 1 maand gratis oid (of was t 3 maanden)quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:25 schreef RRuben het volgende:
[..]
ohOp 11 december verloopt m'n plus
dus ze moeten wel opschieten als ze nog een actie doen.
ja kan ook, ik zie wel. Doe nu toch alleen GTA single player dus heb geen haastquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kreeg eerst een jaar + 1 maand gratis oid (of was t 3 maanden)
die van mij loopt de 6e afdus had deze maar ff snel besteld, dan van dat tientje extra neem ik wel een paar Zen Pinball tafels of iets
Bedankt, ga het zo even proberen van mij loopt volgens mij gewoon de 29ste af.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:17 schreef Jimbo het volgende:
tip;
bij wehkamp kan je nu 50eur tegoed voor PSN halen voor 41eur. Dan heb je dus een jaarabbo PS+ voor 41eur(Let op: Deze is constant uitverkocht op t moment dat je wilt afrekenen!)
Je kan ook 3x 20€ kaarten halen, dan heb je voor 50eur, 60euro aan tegoed(werkt volgens mij niet met de 'waardeer je account op met 50eur, dan krijg je een tientje extra actie, dat was alleen via ideal geloof ik)
de -7.50€ code is 'feest'
usa, usaquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:36 schreef Gh0stface het volgende:
Nee Jimbo, de ds versie was uit maar de Wii U versie nog niet. Naja, voor de Amerikanen al wel
Dag aanbiedingquote:Op woensdag 26 november 2014 00:43 schreef Dagger87 het volgende:
Destiny in de dag aanbieding van bol.com voor 39,99
Zit nog te wachten op black friday dealsquote:Op woensdag 26 november 2014 00:39 schreef Jimbo het volgende:
close
[ afbeelding ]
11eur
moet je wel een USA PSN abbo hebben. Ben benieuwd of amazon deze ook gaat pricematchen
edit; nee dus. daar hebben ze hem niet digital
Als je twijfelt tussen die 2 spellen, dan CoD.quote:Op woensdag 26 november 2014 07:31 schreef So_Surreal het volgende:
Is Destiny wat ? Hij is vandaag in de aanbieding voor €39-, met gratis verzending bij Bol.com: https://m.bol.com/nl/p/destiny-vanguard-edition/1004004013556912/
Edit: spuit 11
Maar is het een aanrader ?
Zoek een goede FPS met hoge replay waarde door multiplayer, maar twijfel tussen deze en CoD:AW.
Battlefield 4 is nog altijd de beste..quote:Op woensdag 26 november 2014 07:31 schreef So_Surreal het volgende:
Zoek een goede FPS met hoge replay waarde door multiplayer, maar twijfel tussen deze en CoD:AW.
Hmm met hoeveel mensen kan je tegelijk online op de PS4 met BF4 ?quote:Op woensdag 26 november 2014 08:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Battlefield 4 is nog altijd de beste..
Battlefield zonder twijfel veel beter dan Destiny.quote:Op woensdag 26 november 2014 07:31 schreef So_Surreal het volgende:
Is Destiny wat ? Hij is vandaag in de aanbieding voor €39-, met gratis verzending bij Bol.com: https://m.bol.com/nl/p/destiny-vanguard-edition/1004004013556912/
Edit: spuit 11
Maar is het een aanrader ?
64quote:Op woensdag 26 november 2014 09:14 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm met hoeveel mensen kan je tegelijk online op de PS4 met BF4 ?
En hoe zit het met DLC die je later nog moet kopen ?
Bf4 was ik anders ook maar snel op uit gekeken.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Battlefield 4 is nog altijd de beste..
De dollar staat al een tijdje niet zo gunstig meerquote:Op woensdag 26 november 2014 00:38 schreef Henrys het volgende:
[..]
Amerikaanse psn , 13 dollar is iets van 8 euro
Dat kan uiteraard.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bf4 was ik anders ook maar snel op uit gekeken.
nu nog alle dlc/mappacks goedkoop!quote:
25,- bij mij!quote:Op woensdag 26 november 2014 07:48 schreef Aurelius het volgende:
Ik was na de beta al uitgekeken op Destiny. Volgens mij vindt je hem tweedehands voor minder dan €39.
64 man conquest is nog altijd ongeëvenaard op consoles, en het ziet er ook nog eens fantastisch uit nu.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:23 schreef Yi-Long het volgende:
Bf4 had laatst een prima aanbieding op PSN, dus heb alles kunnen kopen (BF4 plus Premium) voor 40 euro totaal, dus dan is het een prima deal.
In de winkel ligt de Premium versie ook inmiddels voor ongeveer 60 euro, of minder, dus dat is het zeker waard.
Niet los de game kopen en dan los de DLC/Premium, want dan is het veels te duur.
Prima shooter. Uiteraard is niet iedere map geweldig, speel je sommige modes nooit, en is de campaign matig, maar ALS je lekker bezig bent op een goede map, dan is het geweldig.
Het ziet er op zich prima uit idd, maar het was ook weer geen mind-blowing verschil met BF3 bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
64 man conquest is nog altijd ongeëvenaard op consoles, en het ziet er ook nog eens fantastisch uit nu.
Het is met afstand de mooiste consoleversie, dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het ziet er op zich prima uit idd, maar het was ook weer geen mind-blowing verschil met BF3 bijvoorbeeld.
SP ziet er trouwens wel iets beter uit.
de city maps vind ik wel oké, de open vlakten hebben vaak wel dat de lelijke textures gestreamd worden helaas.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het ziet er op zich prima uit idd, maar het was ook weer geen mind-blowing verschil met BF3 bijvoorbeeld.
SP ziet er trouwens wel iets beter uit.
Als je ziet dat er 64 man rondlopen, er tig ontploffingen plaatsvinden, voertuigen rijden, gebouwen instorten en er een storm opsteekt.... Dan vind ik dat technisch gezien het meest indrukwekkend van alle huidige multiplayer shooters op de PS4.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:58 schreef n8n het volgende:
[..]
de city maps vind ik wel oké, de open vlakten hebben vaak wel dat de lelijke textures gestreamd worden helaas.
Hoezo, voor €60-, heb je toch de Premium versie waar alle DLC's bij zitten ?quote:Op woensdag 26 november 2014 09:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
nu nog alle dlc/mappacks goedkoop!
vergeet het geluid nietquote:Op woensdag 26 november 2014 12:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je ziet dat er 64 man rondlopen, er tig ontploffingen plaatsvinden, voertuigen rijden, gebouwen instorten en er een storm opsteekt.... Dan vind ik dat technisch gezien het meest indrukwekkend van alle huidige multiplayer shooters op de PS4.
Yeah, dat wel.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is met afstand de mooiste consoleversie, dat bedoelde ik.
Klopt, maar de open maps vind ik persoonlijk dan weer leuker om te spelen, anders heb je steeds die momenten dat er iemand plots om een hoekje komt en je bij verrassing afgeknald wordt...quote:Op woensdag 26 november 2014 11:58 schreef n8n het volgende:
[..]
de city maps vind ik wel oké, de open vlakten hebben vaak wel dat de lelijke textures gestreamd worden helaas.
Alle DLC's zijn uit, die bij Premium horen, al gaan er geruchten over een 6de DLC-pack.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:08 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoezo, voor €60-, heb je toch de Premium versie waar alle DLC's bij zitten ?
Zijn die DLC's trouwens al uit, of moeten die nog komen ?
Mjah, bij Conquest hangt het een beetje af van welke rol ik speel, maar uiteindelijk ga je toch richting vlaggen die je moet pakken, of je verdedigd een vlag. Soms ga je in een groepje, en soms solo.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:56 schreef n8n het volgende:
Grootste heikelpunt aan BF4 vind ik dat veel teams toch yolo ieder voor zich fuck it spelen. Soms heb je zo'n team dat lekker als een geheel aan het raiden is op de objectives, dat speelt gewoon 5000 keer beter. Soms zijn er van die dagen dat ik 3 servers verder maar gewoon TDM ga knallen want dat gaat tenminste snel.
Had een keer de suggestie voor een update gedaan dat je in de team browser kan zien welk team een objective speelt. Niets van gehoord
Far Cry 4 volgend jaar een keertje lekker van genietenquote:Op woensdag 26 november 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
Farcry 4 is wel een meesterwerkjeDeel 3 nooit gespeeld.
Hij is goed he en wat zijn die Honing dassen vals man en moeilijk dood te krijgenquote:Op woensdag 26 november 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
Farcry 4 is wel een meesterwerkjeDeel 3 nooit gespeeld.
Hahahaha ja lag echt in een deukquote:Op woensdag 26 november 2014 12:17 schreef janrad het volgende:
[..]
Hij is goed he en wat zijn die Honing dassen vals man en moeilijk dood te krijgen
Gisteren aan het jagen op een blauwschaap maar ik kom die krengen maar niet tegen, zie ik ineens hoe een tijger een beer aanvalt. Duurde zo'n 20 seconden toen had die tijger mij in de gaten. Kon hem nog te grazen nemen met mijn AK.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha ja lag echt in een deukze doen ook echt die typische badgerwalk (naar achteren lopen
).
Op de PC heb ik hem ook en iets van 300 uur op mijn wizard zitten.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:41 schreef Enchanter het volgende:
Wat een kutspel is Diablo 3 , nu zit zitten Far Cry 4 , Dragon Age en GTA V nog steeds in de folie
Ondanks dat ik het idee heb dat ik steeds hetzelfde aan het doen ben , blijf ik het maar spelen
Zover ben ik nog niet met m'n monk , ben bang dat als ik vanavond thuis kom dat 'ie gewoon weer aangaatquote:Op woensdag 26 november 2014 12:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Op de PC heb ik hem ook en iets van 300 uur op mijn wizard zitten.
Heb nu ook bijna de beste Firebird set die er is die 65 miljoen damage per seconde ticktdus daar ben ik ook wel op uitgekeken.
ik zou ze nemen, en is er geen goede BF deal kan je ze terug sturenquote:Op woensdag 26 november 2014 00:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zit nog te wachten op black friday deals
en ditquote:Op woensdag 26 november 2014 08:19 schreef Rogan het volgende:
Heb Destiny op release digitaal gekocht. Iets wat ik nooit meer ga doen. Wat een overhypte game, ongekend.
Dit soort dingen iddquote:Op woensdag 26 november 2014 12:25 schreef janrad het volgende:
[..]
Gisteren aan het jagen op een blauwschaap maar ik kom die krengen maar niet tegen, zie ik ineens hoe een tijger een beer aanvalt. Duurde zo'n 20 seconden toen had die tijger mij in de gaten. Kon hem nog te grazen nemen met mijn AK.
Vliegen in de helikopter is ook geweldig, boven een vijandelijk kamp hangen en dan een zooi granaten naar beneden lachen man
Diablo is zwaar verslavend.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet met m'n monk , ben bang dat als ik vanavond thuis kom dat 'ie gewoon weer aangaat
Ik ook, maar ik heb er toch 15-20 uur plezier van gehad dus, en dat is meer dan veel andere games die ik in het verleden heb gekocht...quote:Op woensdag 26 november 2014 14:07 schreef Vault-Boy het volgende:
Destiny vind ik ook nog steeds jammer ja.
De eerste week vond ik het echt nog super. Super mooi en het speelde erg lekker, maar na het verhaal uitgespeeld te hebben was ik er echt meteen weer klaar mee
Ben echt zeer benieuwd... Heb hem liggen maar pas 1,5uur gespeeld. Wel veel zin om weer door te pakken met die game. Voor mijn gevoel moet ik alleen wel ff een paar uur hebben voordat ik er verder mee ga. De game vraagt niet om 30-45min even snel tussendoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:36 schreef janrad het volgende:
Persoonlijk kan ik Farcry4 ook iedereen aanraden. Hij is echt beter dan het vorige deel.
Destiny is niet van Ubisoft, weet niet of je dat bedoelde?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:15 schreef KneusTeun het volgende:
Teveel mensen geloven ubisoft teveel op hun trailers.
Terwijl ubisoft bekend staat om hun overhyped trailers.
Zelf vermaak ik me nog steeds keihard met Destiny terwijl ik hem niet eens wou kopen in eerste instantie.
Uiteindelijk als Halo fanboi toch maar gedaan en dankzij crucible ben ik nog steeds hooked. Nog steeds aan het farmen bij de raids om zo voor crucible de beste wapens te hebben.
En ik ga denk ik ook nog wel betalen voor DLC!!!!! zelf ook niet verwacht.
Ik had meer problemen met driveclub. Ja het zag er mooi uit maar het was echt veeeeeeel te makkelijk.
Ook is online racen net als PGR gewoon gas vol inhouden en de baan over stuiteren.
Idd, de laatste keer dat ik zo genoten heb van een game was met Fall-outquote:Op woensdag 26 november 2014 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort dingen idd
Ik had net een toren beklommen toen ik eenhoop gehuil hoorde. Hele pack wolven onderaan de toren mij op te wachten. Dus ik gooi een lap vlees neer waarna er 5 wolven op af stormen.
C4 tussen gegooid en boem, 5 wolvenhuiden erbij![]()
Driveclub is echt meer dan gas geven en stuiteren hoor. Moet je maar eens met het neer zetten van een snelle ronde naar de gohst van de snelste tijd kijken en dan proberen bij te houden.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:15 schreef KneusTeun het volgende:
Zelf vermaak ik me nog steeds keihard met Destiny terwijl ik hem niet eens wou kopen in eerste instantie.
Uiteindelijk als Halo fanboi toch maar gedaan en dankzij crucible ben ik nog steeds hooked. Nog steeds aan het farmen bij de raids om zo voor crucible de beste wapens te hebben.
Ik had meer problemen met driveclub. Ja het zag er mooi uit maar het was echt veeeeeeel te makkelijk.
Ook is online racen net als PGR gewoon gas vol inhouden en de baan over stuiteren.
Yup, maar ik heb de normale versie en dus geen premium. Dus ik zoek nu goedkoop zoveel mogelijk mappacks.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:08 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoezo, voor €60-, heb je toch de Premium versie waar alle DLC's bij zitten ?
Zijn die DLC's trouwens al uit, of moeten die nog komen ?
Wanneer BF Hardline uitkomt, komen de mappacks voor BF4 waarschijnlijk weer voor een dumpprijs voorbijquote:Op woensdag 26 november 2014 15:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Yup, maar ik heb de normale versie en dus geen premium. Dus ik zoek nu goedkoop zoveel mogelijk mappacks.![]()
Die aanbieding cheap premium/alle mappacks heb ik toen op een dag na gemist. Hopen dat deze nog eens snel terugkomt
Is dat zo? Ik plakte gisteravond een c4 op een rhino. Ding de lucht in, maar de huid kon ik niet gebruiken want die was beschadigdquote:Op woensdag 26 november 2014 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort dingen idd
Ik had net een toren beklommen toen ik eenhoop gehuil hoorde. Hele pack wolven onderaan de toren mij op te wachten. Dus ik gooi een lap vlees neer waarna er 5 wolven op af stormen.
C4 tussen gegooid en boem, 5 wolvenhuiden erbij![]()
Klopt, had ik ook toen ik een beer met een RPG uitschakeldequote:Op woensdag 26 november 2014 17:21 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik plakte gisteravond een c4 op een rhino. Ding de lucht in, maar de huid kon ik niet gebruiken want die was beschadigd
Ja man. Kon alle wolven villen. C4 kwam tussen de groep op de grond. Niet op een wolf zelf.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:21 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik plakte gisteravond een c4 op een rhino. Ding de lucht in, maar de huid kon ik niet gebruiken want die was beschadigd
paar mbquote:
Wanneer gaan we weer?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wanneer BF Hardline uitkomt, komen de mappacks voor BF4 waarschijnlijk weer voor een dumpprijs voorbij
Het is echt heel uitgebreid vind ik... Heb het gevoel dat ik voor geen meter vooruit komquote:Op woensdag 26 november 2014 18:16 schreef Droopie het volgende:
Heb daar Dragon Age gekocht (moet ik nog inkomen, weet niet of het iets voor mij is)
minuutje of 5 ?quote:
volgende week even farcry 4 (of supersmash en een wiiu), gta iv en mordor halenquote:Op woensdag 26 november 2014 18:16 schreef Droopie het volgende:
De fysieke GTA V kost in Amerika maar $39,00. Wat een oplichters hier zeg.
Heb daar Dragon Age gekocht (moet ik nog inkomen, weet niet of het iets voor mij is) Farcry 4 (begin beloofd veel goeds) en MLB the Show (is wel grappig voor af en toe)
Weet iemand een goede site met tips voor Dragon Age ?
Oja, Mediamarkt heeft inderdaad volgende week 3=2 actie
Wat voor een tips ben je naar op zoek dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:16 schreef Droopie het volgende:
Heb daar Dragon Age gekocht (moet ik nog inkomen, weet niet of het iets voor mij is) Farcry 4 (begin beloofd veel goeds) en MLB the Show (is wel grappig voor af en toe)
veel plezier met gta iv is al een paar jaar uitquote:Op woensdag 26 november 2014 18:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgende week even farcry 4 (of supersmash en een wiiu), gta iv en mordor halen
Bron?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:16 schreef Droopie het volgende:Oja, Mediamarkt heeft inderdaad volgende week 3=2 actie
hihaho heb je gelijk isquote:Op woensdag 26 november 2014 22:26 schreef RRuben het volgende:
[..]
veel plezier met gta iv is al een paar jaar uit
Ik dus ook. Ben al 17 uur bezig en ben net uitgenodigd om naar Redcliffe te komen door de oppermage. Volgens mij is dit echt net het eerste hoofdstuk ofzoquote:Op woensdag 26 november 2014 18:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het is echt heel uitgebreid vind ik... Heb het gevoel dat ik voor geen meter vooruit kom
Kut, ik heb hem voor mijn vriendin gekocht en wilde morgen gaan spelenquote:Op woensdag 26 november 2014 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihaho heb je gelijk is
Wat is littlebugplanet trouwens een buggy game zegecht heel jammer, ben al zn 20 keer door t level gezakt in zn 45min spelen!?
Wait wat?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Fuck, ik lees net dat als je de Unity Season Pass gekocht had voor 6 uur vandaag dat je gewoon gratis Far Cry 4 kan krijgen. Als ik dat nou ff eerder had geweten. Unity + Season Pass + Far Cry 4 voor 100e ofzo lijkt me een topdeal.
Dacht dat ik de code had bij de notre dame editie maar was dus niet zoquote:Op woensdag 26 november 2014 23:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Geen grap:
http://assassinscreed.ubi(...)&ct=tcm:148-76770-32
Had hier heel graag aan deel genomen.
Wel klasse van Ubisoft overigens.
helaas wel heel stilletjes gegaanquote:Op woensdag 26 november 2014 23:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja, ik vind dit zeker klasse en enorm klantvriendelijk. Ze kunnen ook gewoon sorry zeggen, de boel patchen en klaar.
werd een keer tijd lijkt me zoquote:Op donderdag 27 november 2014 00:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
GTA online werkte prima vanavond.
valt wel mee. Alle pers heeft een persbericht gehad om die blog te delen.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
helaas wel heel stilletjes gegaan
Alle mensen met een Uplay account en ACU ookquote:Op donderdag 27 november 2014 07:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
valt wel mee. Alle pers heeft een persbericht gehad om die blog te delen.
De pers is stomquote:Op donderdag 27 november 2014 07:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
valt wel mee. Alle pers heeft een persbericht gehad om die blog te delen.
hij is op vrijdag ook zwartquote:Op donderdag 27 november 2014 08:44 schreef lel86 het volgende:
Doet playstation ook aan black friday?
wat bijvoorbeeld taunted inhoud, hoe dichtbij je bij je enemy moet staan. Wat sommige loot betekend, ik ben echt onbekend met dit soort spellenquote:Op woensdag 26 november 2014 22:22 schreef Cikx het volgende:
[..]
Wat voor een tips ben je naar op zoek dan?
goede vriend werkt daar en wist me dit al vorige maand te vertellenquote:Op woensdag 26 november 2014 22:42 schreef CoExist het volgende:
[..]
Bron?
Heb net GTA V gekocht goedverdoemme!
In de Codex in de game, onder Tutorials, is een entry met uitleg over effecten zoals Taunted. Er is ook een wiki op internet met meer info over de game:quote:Op donderdag 27 november 2014 09:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
wat bijvoorbeeld taunted inhoud, hoe dichtbij je bij je enemy moet staan. Wat sommige loot betekend, ik ben echt onbekend met dit soort spellen
Gaan we vanmiddag maar eens uittestenquote:Op donderdag 27 november 2014 08:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Sinds gisteravond 7 nieuwe auto's en 20 nieuwe tour events voor DriveClub, ook gratis wegens de problemen.
Die Lykan...
[ afbeelding ]
Oh en naast de al bekende Injustice en Secret Poncho's krijgen we volgende week ook nog Titan Attacks op Plus.
Alle winkels, of?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:16 schreef Droopie het volgende:
2 van de 7 auto's moet je in de store downloaden, de BMW M5 2013 en Renault DeZir.quote:Op donderdag 27 november 2014 09:50 schreef janrad het volgende:
[..]
Gaan we vanmiddag maar eens uittesten
Yupquote:Op donderdag 27 november 2014 08:44 schreef lel86 het volgende:
Doet playstation ook aan black friday?
Gratis? Wat?quote:Op donderdag 27 november 2014 10:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Yup
Trouwens is trials fusion altijd gratis of? Want hij is nu gratis @ PSN
Nee gratis!quote:Op donderdag 27 november 2014 10:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gratis? Wat?Weet je zeker dat je niet de demo hebt?
Apartquote:Op donderdag 27 november 2014 10:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee gratis!
http://www.budgetgaming.n(...)uxe+Edition_PS4.html hier ook al gespot
Oh, thanks. Nog niet gezien.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Rotterdam zeker, andere lijkt mij ook ivm. Reclame op tv.
Ik heb m via de online store gratis, bedankt voor de tip Friday12quote:Op donderdag 27 november 2014 10:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Aparteens ff kijken.
edit: Alleen in de store op de playstation zelf danOp de store op internet kost die gewoon nog 40 euro.
Nog een edit: o de normale versie is idd gratisdeluxe versie alleen niet.
Same here. Zo thuis ff de PS4 aanzetten om te kijken of hij ook echt wil downloaden.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb m via de online store gratis, bedankt voor de tip Friday12
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb m via de online store gratis, bedankt voor de tip Friday12
Bij mij werkt ''rest mode'' niet meer, hij gaat gewoon uit als ik daarvoor kies.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en mijn ps4 stond nog op die mode dat die wel kan downloaden dus als het goed is is die klaar als ik thuis kom.
Bij mij heeft het nooit gewerkt. Standby eerder niet, en Rest mode nu niet. Als ik iets op afstand koop, dan begint hij pas met downloaden als ik de PS4 uit die modus haal. Nou ja, nu al wel aan de download queue toegevoegd, ik mag aannemen dat ze die niet meer terug kunnen draaien.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij mij werkt ''rest mode'' niet meer, hij gaat gewoon uit als ik daarvoor kies.
Bij mij werkt het geloof ik wel gewoon.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij mij werkt ''rest mode'' niet meer, hij gaat gewoon uit als ik daarvoor kies.
Thx voor de tip!quote:Op donderdag 27 november 2014 10:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Yup
Trouwens is trials fusion altijd gratis of? Want hij is nu gratis @ PSN
Je kan het ook via de browser doenquote:Op donderdag 27 november 2014 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Same here. Zo thuis ff de PS4 aanzetten om te kijken of hij ook echt wil downloaden.
In standby mode ging het wel nog goed bij mij maar sinds die rest mode update niet meer.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij mij heeft het nooit gewerkt. Standby eerder niet, en Rest mode nu niet. Als ik iets op afstand koop, dan begint hij pas met downloaden als ik de PS4 uit die modus haal. Nou ja, nu al wel aan de download queue toegevoegd, ik mag aannemen dat ze die niet meer terug kunnen draaien.
Topquote:Op donderdag 27 november 2014 10:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In standby mode ging het wel nog goed bij mij maar sinds die rest mode update niet meer.
Er is ook Trials DLC gratis voor Plus leden : https://store.sonyenterta(...)_00-B000000000001050
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Het schijnt toch de demo te zijn volgens iemand op GAF.
Het mailtje wat Sony je stuurt na aankoop zegt Trials Fusion (trial)quote:
Ohquote:Op donderdag 27 november 2014 11:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het mailtje wat Sony je stuurt na aankoop zegt Trials Fusion (trial)
Deluxe is 4.8 dusquote:Op donderdag 27 november 2014 11:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
OhNaja zullen zien. Vond 4.7 gieg ook al zo weinig voor een heel spel
quote:Aanbieding is geldig van 28-11-2014 tot en met 12am GMT 02-12-2014 (Was €19.99)
Ja in de store wel, maar in het mailtje van Sony dat je ''aankoop'' bevestigt staat dat het toch de demo is en op GAF zijn er mensen die het al gedownload en opgestart hebben en die bevestigden dat nogmaals...quote:Op donderdag 27 november 2014 11:06 schreef Rossdale het volgende:
Bij mij zegt hij toch echt volledige game
https://store.sonyenterta(...)_00-TRIALSFUSION1111
[..]
[ afbeelding ]
28-11 is ook pas morgen. Misschien is het daarom nu nog de demo.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scherpquote:Op donderdag 27 november 2014 11:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
28-11 is ook pas morgen. Misschien is het daarom nu nog de demo.
Die melding krijg ik ookquote:Op donderdag 27 november 2014 12:10 schreef lel86 het volgende:
Krijg melding u bent niet gerechtigd om dit content te downloaden??? Wat nu?
quote:Op donderdag 27 november 2014 12:10 schreef lel86 het volgende:
Krijg melding u bent niet gerechtigd om dit content te downloaden??? Wat nu?
Ze zijn er ook achter gekomenquote:
Ja misschien in de eerste events of als je online tegen noobs racedquote:Op woensdag 26 november 2014 14:15 schreef KneusTeun het volgende:
Jeuj... Space Invadersquote:Op donderdag 27 november 2014 08:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh en naast de al bekende Injustice en Secret Poncho's krijgen we volgende week ook nog Titan Attacks op Plus.
10tje voor alien!quote:Op donderdag 27 november 2014 12:28 schreef PBateman1978 het volgende:
De volgende games gaan morgen in de Black Friday uitverkoop, prijzen nog onbekend:
Alien Isolation
Diablo III: Reaper of Souls Ultimate Edition
Shadow Warrior
SteamWorld Dig
Styx: Master of Shadows
Surgeon Simulator: A&E Anniversary Edition
Hebben we daar wat aan als Nederlanders?quote:Op donderdag 27 november 2014 12:28 schreef PBateman1978 het volgende:
De volgende games gaan morgen in de Black Friday uitverkoop, prijzen nog onbekend:
Alien Isolation
Shadow Warrior
SteamWorld Dig
racistquote:
aan de braziliaanse prijzen te zien gemiddeld zn 50% eraf.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Alien Isolation
Shadow Warrior
SteamWorld Dig
doe shadow of mordor er dan ook maar bij voor dat geldquote:Op donderdag 27 november 2014 12:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
10tje voor alien!dan zou ik het doen
Zeker geen games in de 'black friday' aanbieding ?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Morgen Black friday bij de Mediamarkt. En er gaat gestunt worden met prijzen. Ben zelf opzoek naar een ips monitor en met personeelskorting ga ik er waarschijnlijk rond de 80-90 euro betalen voor een 24 inch :p.
Geen idee volgens mij zoals altijd uitgesloten.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zeker geen games in de 'black friday' aanbieding ?
nja, maandag een 3voor2 actie, dus zou me niets verbazenquote:Op donderdag 27 november 2014 13:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Geen idee volgens mij zoals altijd uitgesloten.
Ach met zulke acties moet je voor de duurdere producten gaan, daar maak je toch de meeste korting opquote:Op donderdag 27 november 2014 13:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nja, maandag een 3voor2 actie, dus zou me niets verbazen
Die zijn er ook nog nietquote:Op donderdag 27 november 2014 10:46 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Oh, thanks. Nog niet gezien.
Dan kom ik misschien goed weg is nog steeds aan het downloadenquote:Op donderdag 27 november 2014 12:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn er ook achter gekomen
Drieclub is ook een prima game, het heeft alleen lang geduurd voor het online gebeuren werkte. Farcry4 is trouwens ook zeer aan te raden.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:33 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Dan kom ik misschien goed weg is nog steeds aan het downloaden![]()
Na een maand ps4 is Driveclub voor mij de beste game.... ,snap niet dat veel mensen ´m zo afkraken .
Op 2 bf4
Waarom niet MXGP, is nu 39,99 op PS Store of Plus zag ik staan en dan heb je tenminste een serieuze(re) game.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn TOTAAL andere games. Trials Fusion is veel meer een '2D' platform-game waarbij je tegen de klok raced, dan een daadwerkelijke race-game.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:08 schreef Nober het volgende:
Waarom niet MXGP, is nu 39,99 op PS Store of Plus zag ik staan en dan heb je tenminste een serieuze(re) game.
U bent gewaarschuwd!quote:Op donderdag 27 november 2014 14:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dit zijn TOTAAL andere games. Trials Fusion is veel meer een '2D' platform-game waarbij je tegen de klok raced, dan een daadwerkelijke race-game.
Dit is net zoiets zeggen als: Waarom Journey kopen als je ook Tomb Raider kunt halen!?
Ik ken de gamequote:
ik koop niets wat ik niet wil of nodig hebquote:Op donderdag 27 november 2014 13:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ach met zulke acties moet je voor de duurdere producten gaan, daar maak je toch de meeste korting op.
Ik vind het ook een topspel, alleen jammer dat online zo lang duurt voor je na een race weer kan startenquote:Op donderdag 27 november 2014 13:33 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Dan kom ik misschien goed weg is nog steeds aan het downloaden![]()
Na een maand ps4 is Driveclub voor mij de beste game.... ,snap niet dat veel mensen ´m zo afkraken .
Op 2 bf4
mwah, op een gegeven moment wordt het zo lastig dat je alles perfect moet doen, dat is wel redelijk frustrerend.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ken de gameIs helemaal niet frustrerend btw. FIFA en BF kunnen een stuk frustrerender zijn. Als je in Trials onderuit gaat, dan is het toch gewoon je eigen fout.
Stond er niks bij over MediaMarkt Hoornquote:Op donderdag 27 november 2014 14:21 schreef Yi-Long het volgende:
Hier in het Noord-Hollands dagblad strond trouwens al een advertentie voor de Black Friday aanbiedingen bij de MM in Alkmaar en HHW, maar qua games stond er niets bij, en sowieso verder niets bijzonders.
Waardeloze aanbiedingen.
Misschien in de versie die omgeving Hoorn krijgt, maar hier in Alkmaar krijg je dus regionaal nieuws voor hier in de buurtquote:Op donderdag 27 november 2014 16:41 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Stond er niks bij over MediaMarkt Hoorn?
twitter:Neil_Druckmann twitterde op donderdag 27-11-2014 om 18:01:22Saw a sneak peek of something that's happening at @thegameawards that has me very excited. Can't wait. See you on Friday, Vegas. reageer retweet
wat zou het zijn?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:08 schreef Cikx het volgende:
twitter:Neil_Druckmann twitterde op donderdag 27-11-2014 om 18:01:22Saw a sneak peek of something that's happening at @thegameawards that has me very excited. Can't wait. See you on Friday, Vegas. reageer retweet
Jaa leuk... moet hem eerst nog zien te scoren xD voor een goedkoop prijsje.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
ikkevan het weekend keer co-op?
yup. ziet er goed uit, betrouwbare site?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Last of Us voor 20 dollar, krijg je een downloadcode:
http://boxeddeal.com/last(...)-email-delivery.html
Ik kan toch een US account aanmaken, die code inwisselen en dan op mijn NL account spelen? Doe enkel singleplayer.
Geen idee, ken de site niet, maar zag de link voorbij komen op Budgetgaming.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup. ziet er goed uit, betrouwbare site?
Ja ik, geweldige gamequote:
Als jij voor mij een PS3 en Skyrim betaaldquote:Op donderdag 27 november 2014 19:30 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Speel Skyrim. Dan praten we verder.
Mmm.. van plan om die te kopen. Zo, veel leuke games.. AC Unity en GTA en natuurlijk Far cry dan.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:33 schreef janrad het volgende:
[..]
Ja ik, geweldige game. Hij zit zowat vast geplakt in mijn PS4.
Ik zit eigenlijk voornamelijk op een nieuwe Fall-out te wachten en eventueel Halflife.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Misschien wat oud nieuws, maar hier gaat mijn hartje dan toch wel weer sneller van kloppen.
http://www.gamespot.com/a(...)month-/1100-6423820/
Mycom kan je met een code 7.50 korting krijgen. Dat is tot nu toe het beste dat ik gezien hebquote:Op donderdag 27 november 2014 21:14 schreef HulkHeld het volgende:
Iemand toevallig nog ergens een goede aanbieding voor Playstation Plus 12 maanden?
Ik kan nergens die code invullen? Code is BHF2014, maar nergens te vinden waar dat in te vullen..quote:Op donderdag 27 november 2014 21:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mycom kan je met een code 7.50 korting krijgen. Dat is tot nu toe het beste dat ik gezien heb
ik ben nog maar op 20 procent en heb 1 heist gedaan volgens mij. Vind het wel een bazenspelquote:Op donderdag 27 november 2014 22:19 schreef Catch22- het volgende:
Er zit wel een dood punt in inderdaad. Maar de Heists en het einde is wel erg baas
Heb jij trouwens al de beta van gta 6 geplayed?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:19 schreef Catch22- het volgende:
Er zit wel een dood punt in inderdaad. Maar de Heists en het einde is wel erg baas
echt niks aan manquote:Op donderdag 27 november 2014 22:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb jij trouwens al de beta van gta 6 geplayed?
een gta waar je echt in elk huis kanquote:Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef Vault-Boy het volgende:
Merk toch wel weer dat ik een beetje klaar ben met GTA V. Ik mis gewoon wat dingen waardoor ik de vorige GTA games veel leuker vond om te blijven spelen..
Het verhaal is in het begin nog wel leuk, maar na een tijd vind ik het toch niet echt heel boeiend meer. Ik mis ook dat je geen dingen kan kopen (huizen, restaurants etc) waar je ook echt in kan lopen. Niet dat je alleen de buitenkant kan zien en er voor de rest niks mee kan. Ook natuurlijk de andere dingen waar je niet in kan. Er zijn maar een paar gebouwen waar je in kan, maar waarom hebben ze dat niet in dit deel gedaan. Echt zo jammer![]()
De volgende GTA moet gewoon weer 1 hoofdpersoon hebben waarmee je speelt en ze moeten echt weer meer gebouwen erin doen waar je ook daadwerkelijk in kan. Tenminste dat wil ik dan
Ik heb de single player slechts 5 minuten gedaan maar inmiddels alweer bijna 22 uur in online zitten. GTAV online spelen met een vaste crew is echt fucking vetquote:Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef Vault-Boy het volgende:
Merk toch wel weer dat ik een beetje klaar ben met GTA V. Ik mis gewoon wat dingen waardoor ik de vorige GTA games veel leuker vond om te blijven spelen..
Het verhaal is in het begin nog wel leuk, maar na een tijd vind ik het toch niet echt heel boeiend meer. Ik mis ook dat je geen dingen kan kopen (huizen, restaurants etc) waar je ook echt in kan lopen. Niet dat je alleen de buitenkant kan zien en er voor de rest niks mee kan. Ook natuurlijk de andere dingen waar je niet in kan. Er zijn maar een paar gebouwen waar je in kan, maar waarom hebben ze dat niet in dit deel gedaan. Echt zo jammer![]()
De volgende GTA moet gewoon weer 1 hoofdpersoon hebben waarmee je speelt en ze moeten echt weer meer gebouwen erin doen waar je ook daadwerkelijk in kan. Tenminste dat wil ik dan
ik weet waar dit isquote:Op donderdag 27 november 2014 23:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Holy shit, zag een draak met een reus knokken. Draak vloog weg, toen heb ik die reus gewoon in elkaar geramd
quote:Op donderdag 27 november 2014 23:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik weet waar dit iswil je me aanraken?
Bron?quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:14 schreef Cikx het volgende:
Damn, had TWD season 1 en 2 op mijn kerstlijstje gezet, nu zijn ze elk voor 13eu in de store morgen. Als ik ze nu niet krijg ben ik pissed.
weet je wat ook kut isquote:
quote:
nederland of usa ?quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:14 schreef Cikx het volgende:
Damn, had TWD season 1 en 2 op mijn kerstlijstje gezet, nu zijn ze elk voor 13eu in de store morgen. Als ik ze nu niet krijg ben ik pissed.
Wut? Waarom dat?quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet je wat ook kut is
elke x als ik je user name zie doe ik aan rebecca black denken
je nicknamequote:Op vrijdag 28 november 2014 00:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wut? Waarom dat?
En ik zie telkens een clown voor me als ik jouw user name lees dus
Nederland.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
nederland of usa ?
voor 13eur wil is S2 wel spelen
Gastquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet je wat ook kut is
elke x als ik je user name zie doe ik aan rebecca black denken
quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:16 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Gast. Dat heb ik ook altijd al gehad bij hem alleen nooit op toegewezen
NICEquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
http://blog.eu.playstatio(...)al_20141127_36374417
eenschquote:
Ja, dat is gewoon de hele gamequote:Op vrijdag 28 november 2014 07:20 schreef lel86 het volgende:
Is shadow of mordor legion edition gewoon de hele game? Staat nu voor 30 dollar in us store..
wat kost dat nou tegenwoordig? zn klein meisje dan hequote:Op vrijdag 28 november 2014 00:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste plaatje op google![]()
ja das een mooi offer iddquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:19 schreef Rossdale het volgende:
Tweede seizoen Walking dead voor een tientje (je krijgt nog 20% extra PS plus korting) vind ik wel top hoor
Valiant Hearts voor 5 euro ook
Als ze 7.50 korting op alles geven, kan je toch beter 4 kaarten van 90 dagen van €15 - €7,50 = €7,50-, kopen?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mycom kan je met een code 7.50 korting krijgen. Dat is tot nu toe het beste dat ik gezien heb
Vanaf Black Friday t/m Cyber Monday volgens de sitequote:Op donderdag 27 november 2014 21:38 schreef HulkHeld het volgende:
Tot wanneer is die code geldig? Iemand die dit weet, voor Mycom?
Tuurlijk niet.je krijgt 7,50 korting op je eindbedrag.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:30 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Als ze 7.50 korting op alles geven, kan je toch beter 4 kaarten van 90 dagen van €15 - €7,50 = €7,50-, kopen?
4 x €7,50-, = €30-, en 360 dagen![]()
Goedkoper dan 365 dagen voor €50-, - €7,50 = €42,50-,
Of werkt dat niet zo?
Day 1quote:
hij bedoelt losse bestellingen natuurlijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:55 schreef lel86 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.je krijgt 7,50 korting op je eindbedrag.
Haha dat dacht ik erna ook daarom aangepast.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij bedoelt losse bestellingen natuurlijk
Volgens mij betaal je geen verzendkosten, dus waarom zou je niet gewoon 4 losse bestellingen op 1 adres kunnen doenquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:55 schreef lel86 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.je krijgt 7,50 korting op je eindbedrag.
Of je moet 4x los bestellen maar denk dat je dan ook 4 verschillende namen/adressen moet hebben.
Aah laat maar, dat werkt niet echtquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:37 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Volgens mij betaal je geen verzendkosten, dus waarom zou je niet gewoon 4 losse bestellingen op 1 adres kunnen doen?
is diablo maar 28 euro in de us store?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:11 schreef xminator het volgende:
Gewoon via us store voor 28 euro oppikken.
Tezamen met shadow of mordor voor 24 euro.
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is diablo maar 28 euro in de us store?
Secret Poncho's lijkt mij erg tof, hopelijk is het dat ook.quote:
Gewoon op je PS4 een nieuwe account aanmaken met een adres in de USA. Is binnen een paar minuten gedaan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:28 schreef Jiang153 het volgende:
Hoe kom ik in de US store?
Tevens Dead or Alive en Tekken voor PS4
Volgens mij kun je een 2de PS+ account nemen, op je amerikaanse account, en geen idee of je die dan ook op je EU account kunt spelen, maar ik denk van wel, als het op je PS3 staat. Uiteraard niet meer zodra je USA account is vervallen. Wel aangeven dat je PS4 je primaire console is ofzo.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:32 schreef HansvanOchten het volgende:
Hoe zit het dan met PSplus?
Kun je die games wel spelen op je "echte" account?
Via offgamers is misschien 5 minuten werk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:30 schreef Yi-Long het volgende:
Jammer dat geld toevoegen op US account weer met een omweg moet, want ik kan niet direct met CC betalen lijkt me...!?
Ja.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:36 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik bedoel, als ik een game koop met een US account en deze via de US store koop en download, kan ik die met mijn echte EU account gewoon spelen.
Zolang je bij je US account ook je PS4 als ''primary'' hebt ingesteld wel ja.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:36 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik bedoel, als ik een game koop met een US account en deze via de US store koop en download, kan ik die met mijn echte EU account gewoon spelen.
Hoe zit het eigenlijk als ik met een account van mijn vriend op mijn ps4 in log? Kan ik dan ook zijn gedownloade games doen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zolang je bij je US account ook je PS4 als ''primary'' hebt ingesteld wel ja.
Als je dan jouw PS4 als zijn primary instelt waarschijnlijk wel, maar dan kan hij niet meer spelen op zijn PS4.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:44 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk als ik met een account van mijn vriend op mijn ps4 in log? Kan ik dan ook zijn gedownloade games doen?
volgens mij kan je wel zijn account op jou ps4 zetten als primary en dan kan je met jou account zijn games spelen en hij kan op zijn eigen account ook gewoon spelen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:44 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk als ik met een account van mijn vriend op mijn ps4 in log? Kan ik dan ook zijn gedownloade games doen?
Of amazonquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:35 schreef lel86 het volgende:
[..]
Via offgamers is misschien 5 minuten werk.
DriveClub ook toch? Alleen lopen ze een week of 3 achter...quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:10 schreef Jungle_Jim het volgende:
Assassin's creed net op het nos journaal in een item over games met bugs
Mwah, last-gen kwamen die games van TWD en The Wolf among Us vrij regelmatig in de aanbieding op XBLA en PSN, dus waarom zou je jezelf haasten met die beslissing nu omdat ie even in de aanbieding is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:21 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn ik twijfel nu zo erg om die TWD games te kopen op PSN.
Liever wil ik alles fysiek deze generatie, maar 12,99 euro (10 euro met PS+) is wel erg netjes voor dit soort games.
Gewoon via amazon.com us psn credit kopen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:30 schreef Yi-Long het volgende:
Jammer dat geld toevoegen op US account weer met een omweg moet, want ik kan niet direct met CC betalen lijkt me...!?
PS4?quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:45 schreef Friday12 het volgende:
ME trilogy 13e op PSN is toch wel verleidelijk
Downloadlijstquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:42 schreef Jiang153 het volgende:
Waar kan je je download geschiedenis zien bij PS store?
Bij je profielquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:47 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Waar staat dat? Kan het niet vinden in de store
Ik speel hem af en toe op de PC. Hij is leuk. Niks hoogstaands maar gewoon vermakelijkquote:
Vanaf hoeveel werkt die?quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:02 schreef Friday12 het volgende:
Met deze 2 codes:
BFH2014
BFS2014
15e korting bij Mycom en dat betekend! 35e voor een jaar PSN
Staat niks? Of bedoel je bij bibliotheek?quote:
25 gewoon vandaar dat ik het ook over een jaar hebquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:04 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel werkt die?
[..]
Staat niks? Of bedoel je bij bibliotheek?
Dan ga ik ff opzoek naar iets van 5 eu kan ik Minecraft meenemen voor 10quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
25 gewoon vandaar dat ik het ook over een jaar heb
Ah je kijkt op je PS4 natuurlijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:04 schreef Jiang153 het volgende:
Staat niks? Of bedoel je bij bibliotheek?
2e code werkt niet?quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:02 schreef Friday12 het volgende:
Met deze 2 codes:
BFH2014
BFS2014
15e korting bij Mycom en dat betekend! 35e voor een jaar PSN
Ja jammer anders had ik mooi een controller gekocht met 15 euro korting.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zie het ze hebben het net gefixed![]()
Wilde ook net gaan kopen
Nou maar hopen dat we het ergens anders ook voor die prijs kunnen krijgenquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja jammer anders had ik mooi een controller gekocht met 15 euro korting.
Volgens een ander forum zou hier de controller voor 27 euro te krijgen zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja jammer anders had ik mooi een controller gekocht met 15 euro korting.
Niet door heen te komen idd... jammer want dat zou echt een zieke deal zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:25 schreef lel86 het volgende:
[..]
Volgens een ander forum zou hier de controller voor 27 euro te krijgen zijn.
Alleen werkt die nu niet.
https://www.videogamesplu(...)=45_736¤cy=EUR
Maar daar heb je verzend/import kosten enzoquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:25 schreef lel86 het volgende:
[..]
Volgens een ander forum zou hier de controller voor 27 euro te krijgen zijn.
Alleen werkt die nu niet.
https://www.videogamesplu(...)=45_736¤cy=EUR
Bij VGP is dat vrijwel nooit het geval, importkosten dan. Verzendkosten wel uiteraard maar voor 27 euro per unit is dat wel te compenseren denk ik.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar daar heb je verzend/import kosten enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |