ik wacht wel totdat er overal zo'n aanbieding is voor onder de 40eu net zoals vorig jaar. Dan koop ik er gelijk 2 of 3.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:17 schreef Jimbo het volgende:
tip;
bij wehkamp kan je nu 50eur tegoed voor PSN halen voor 41eur. Dan heb je dus een jaarabbo PS+ voor 41eur(Let op: Deze is constant uitverkocht op t moment dat je wilt afrekenen!)
Je kan ook 3x 20€ kaarten halen, dan heb je voor 50eur, 60euro aan tegoed(werkt volgens mij niet met de 'waardeer je account op met 50eur, dan krijg je een tientje extra actie, dat was alleen via ideal geloof ik)
de -7.50€ code is 'feest'
dat waas vorig jaar al in novemberquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:31 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik wacht wel totdat er overal zo'n aanbieding is voor onder de 40eu net zoals vorig jaar. Dan koop ik er gelijk 2 of 3.
ohquote:
je kreeg eerst een jaar + 1 maand gratis oid (of was t 3 maanden)quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:25 schreef RRuben het volgende:
[..]
ohOp 11 december verloopt m'n plus
dus ze moeten wel opschieten als ze nog een actie doen.
ja kan ook, ik zie wel. Doe nu toch alleen GTA single player dus heb geen haastquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kreeg eerst een jaar + 1 maand gratis oid (of was t 3 maanden)
die van mij loopt de 6e afdus had deze maar ff snel besteld, dan van dat tientje extra neem ik wel een paar Zen Pinball tafels of iets
Bedankt, ga het zo even proberen van mij loopt volgens mij gewoon de 29ste af.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:17 schreef Jimbo het volgende:
tip;
bij wehkamp kan je nu 50eur tegoed voor PSN halen voor 41eur. Dan heb je dus een jaarabbo PS+ voor 41eur(Let op: Deze is constant uitverkocht op t moment dat je wilt afrekenen!)
Je kan ook 3x 20€ kaarten halen, dan heb je voor 50eur, 60euro aan tegoed(werkt volgens mij niet met de 'waardeer je account op met 50eur, dan krijg je een tientje extra actie, dat was alleen via ideal geloof ik)
de -7.50€ code is 'feest'
usa, usaquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:36 schreef Gh0stface het volgende:
Nee Jimbo, de ds versie was uit maar de Wii U versie nog niet. Naja, voor de Amerikanen al wel
Dag aanbiedingquote:Op woensdag 26 november 2014 00:43 schreef Dagger87 het volgende:
Destiny in de dag aanbieding van bol.com voor 39,99
Zit nog te wachten op black friday dealsquote:Op woensdag 26 november 2014 00:39 schreef Jimbo het volgende:
close
[ afbeelding ]
11eur
moet je wel een USA PSN abbo hebben. Ben benieuwd of amazon deze ook gaat pricematchen
edit; nee dus. daar hebben ze hem niet digital
Als je twijfelt tussen die 2 spellen, dan CoD.quote:Op woensdag 26 november 2014 07:31 schreef So_Surreal het volgende:
Is Destiny wat ? Hij is vandaag in de aanbieding voor €39-, met gratis verzending bij Bol.com: https://m.bol.com/nl/p/destiny-vanguard-edition/1004004013556912/
Edit: spuit 11
Maar is het een aanrader ?
Zoek een goede FPS met hoge replay waarde door multiplayer, maar twijfel tussen deze en CoD:AW.
Battlefield 4 is nog altijd de beste..quote:Op woensdag 26 november 2014 07:31 schreef So_Surreal het volgende:
Zoek een goede FPS met hoge replay waarde door multiplayer, maar twijfel tussen deze en CoD:AW.
Hmm met hoeveel mensen kan je tegelijk online op de PS4 met BF4 ?quote:Op woensdag 26 november 2014 08:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Battlefield 4 is nog altijd de beste..
Battlefield zonder twijfel veel beter dan Destiny.quote:Op woensdag 26 november 2014 07:31 schreef So_Surreal het volgende:
Is Destiny wat ? Hij is vandaag in de aanbieding voor €39-, met gratis verzending bij Bol.com: https://m.bol.com/nl/p/destiny-vanguard-edition/1004004013556912/
Edit: spuit 11
Maar is het een aanrader ?
64quote:Op woensdag 26 november 2014 09:14 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm met hoeveel mensen kan je tegelijk online op de PS4 met BF4 ?
En hoe zit het met DLC die je later nog moet kopen ?
Bf4 was ik anders ook maar snel op uit gekeken.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Battlefield 4 is nog altijd de beste..
De dollar staat al een tijdje niet zo gunstig meerquote:Op woensdag 26 november 2014 00:38 schreef Henrys het volgende:
[..]
Amerikaanse psn , 13 dollar is iets van 8 euro
Dat kan uiteraard.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bf4 was ik anders ook maar snel op uit gekeken.
nu nog alle dlc/mappacks goedkoop!quote:
25,- bij mij!quote:Op woensdag 26 november 2014 07:48 schreef Aurelius het volgende:
Ik was na de beta al uitgekeken op Destiny. Volgens mij vindt je hem tweedehands voor minder dan €39.
64 man conquest is nog altijd ongeëvenaard op consoles, en het ziet er ook nog eens fantastisch uit nu.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:23 schreef Yi-Long het volgende:
Bf4 had laatst een prima aanbieding op PSN, dus heb alles kunnen kopen (BF4 plus Premium) voor 40 euro totaal, dus dan is het een prima deal.
In de winkel ligt de Premium versie ook inmiddels voor ongeveer 60 euro, of minder, dus dat is het zeker waard.
Niet los de game kopen en dan los de DLC/Premium, want dan is het veels te duur.
Prima shooter. Uiteraard is niet iedere map geweldig, speel je sommige modes nooit, en is de campaign matig, maar ALS je lekker bezig bent op een goede map, dan is het geweldig.
Het ziet er op zich prima uit idd, maar het was ook weer geen mind-blowing verschil met BF3 bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
64 man conquest is nog altijd ongeëvenaard op consoles, en het ziet er ook nog eens fantastisch uit nu.
Het is met afstand de mooiste consoleversie, dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het ziet er op zich prima uit idd, maar het was ook weer geen mind-blowing verschil met BF3 bijvoorbeeld.
SP ziet er trouwens wel iets beter uit.
de city maps vind ik wel oké, de open vlakten hebben vaak wel dat de lelijke textures gestreamd worden helaas.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het ziet er op zich prima uit idd, maar het was ook weer geen mind-blowing verschil met BF3 bijvoorbeeld.
SP ziet er trouwens wel iets beter uit.
Als je ziet dat er 64 man rondlopen, er tig ontploffingen plaatsvinden, voertuigen rijden, gebouwen instorten en er een storm opsteekt.... Dan vind ik dat technisch gezien het meest indrukwekkend van alle huidige multiplayer shooters op de PS4.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:58 schreef n8n het volgende:
[..]
de city maps vind ik wel oké, de open vlakten hebben vaak wel dat de lelijke textures gestreamd worden helaas.
Hoezo, voor €60-, heb je toch de Premium versie waar alle DLC's bij zitten ?quote:Op woensdag 26 november 2014 09:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
nu nog alle dlc/mappacks goedkoop!
vergeet het geluid nietquote:Op woensdag 26 november 2014 12:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je ziet dat er 64 man rondlopen, er tig ontploffingen plaatsvinden, voertuigen rijden, gebouwen instorten en er een storm opsteekt.... Dan vind ik dat technisch gezien het meest indrukwekkend van alle huidige multiplayer shooters op de PS4.
Yeah, dat wel.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is met afstand de mooiste consoleversie, dat bedoelde ik.
Klopt, maar de open maps vind ik persoonlijk dan weer leuker om te spelen, anders heb je steeds die momenten dat er iemand plots om een hoekje komt en je bij verrassing afgeknald wordt...quote:Op woensdag 26 november 2014 11:58 schreef n8n het volgende:
[..]
de city maps vind ik wel oké, de open vlakten hebben vaak wel dat de lelijke textures gestreamd worden helaas.
Alle DLC's zijn uit, die bij Premium horen, al gaan er geruchten over een 6de DLC-pack.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:08 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoezo, voor €60-, heb je toch de Premium versie waar alle DLC's bij zitten ?
Zijn die DLC's trouwens al uit, of moeten die nog komen ?
Mjah, bij Conquest hangt het een beetje af van welke rol ik speel, maar uiteindelijk ga je toch richting vlaggen die je moet pakken, of je verdedigd een vlag. Soms ga je in een groepje, en soms solo.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:56 schreef n8n het volgende:
Grootste heikelpunt aan BF4 vind ik dat veel teams toch yolo ieder voor zich fuck it spelen. Soms heb je zo'n team dat lekker als een geheel aan het raiden is op de objectives, dat speelt gewoon 5000 keer beter. Soms zijn er van die dagen dat ik 3 servers verder maar gewoon TDM ga knallen want dat gaat tenminste snel.
Had een keer de suggestie voor een update gedaan dat je in de team browser kan zien welk team een objective speelt. Niets van gehoord
Far Cry 4 volgend jaar een keertje lekker van genietenquote:Op woensdag 26 november 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
Farcry 4 is wel een meesterwerkjeDeel 3 nooit gespeeld.
Hij is goed he en wat zijn die Honing dassen vals man en moeilijk dood te krijgenquote:Op woensdag 26 november 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
Farcry 4 is wel een meesterwerkjeDeel 3 nooit gespeeld.
Hahahaha ja lag echt in een deukquote:Op woensdag 26 november 2014 12:17 schreef janrad het volgende:
[..]
Hij is goed he en wat zijn die Honing dassen vals man en moeilijk dood te krijgen
Gisteren aan het jagen op een blauwschaap maar ik kom die krengen maar niet tegen, zie ik ineens hoe een tijger een beer aanvalt. Duurde zo'n 20 seconden toen had die tijger mij in de gaten. Kon hem nog te grazen nemen met mijn AK.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha ja lag echt in een deukze doen ook echt die typische badgerwalk (naar achteren lopen
).
Op de PC heb ik hem ook en iets van 300 uur op mijn wizard zitten.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:41 schreef Enchanter het volgende:
Wat een kutspel is Diablo 3 , nu zit zitten Far Cry 4 , Dragon Age en GTA V nog steeds in de folie
Ondanks dat ik het idee heb dat ik steeds hetzelfde aan het doen ben , blijf ik het maar spelen
Zover ben ik nog niet met m'n monk , ben bang dat als ik vanavond thuis kom dat 'ie gewoon weer aangaatquote:Op woensdag 26 november 2014 12:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Op de PC heb ik hem ook en iets van 300 uur op mijn wizard zitten.
Heb nu ook bijna de beste Firebird set die er is die 65 miljoen damage per seconde ticktdus daar ben ik ook wel op uitgekeken.
ik zou ze nemen, en is er geen goede BF deal kan je ze terug sturenquote:Op woensdag 26 november 2014 00:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zit nog te wachten op black friday deals
en ditquote:Op woensdag 26 november 2014 08:19 schreef Rogan het volgende:
Heb Destiny op release digitaal gekocht. Iets wat ik nooit meer ga doen. Wat een overhypte game, ongekend.
Dit soort dingen iddquote:Op woensdag 26 november 2014 12:25 schreef janrad het volgende:
[..]
Gisteren aan het jagen op een blauwschaap maar ik kom die krengen maar niet tegen, zie ik ineens hoe een tijger een beer aanvalt. Duurde zo'n 20 seconden toen had die tijger mij in de gaten. Kon hem nog te grazen nemen met mijn AK.
Vliegen in de helikopter is ook geweldig, boven een vijandelijk kamp hangen en dan een zooi granaten naar beneden lachen man
Diablo is zwaar verslavend.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet met m'n monk , ben bang dat als ik vanavond thuis kom dat 'ie gewoon weer aangaat
Ik ook, maar ik heb er toch 15-20 uur plezier van gehad dus, en dat is meer dan veel andere games die ik in het verleden heb gekocht...quote:Op woensdag 26 november 2014 14:07 schreef Vault-Boy het volgende:
Destiny vind ik ook nog steeds jammer ja.
De eerste week vond ik het echt nog super. Super mooi en het speelde erg lekker, maar na het verhaal uitgespeeld te hebben was ik er echt meteen weer klaar mee
Ben echt zeer benieuwd... Heb hem liggen maar pas 1,5uur gespeeld. Wel veel zin om weer door te pakken met die game. Voor mijn gevoel moet ik alleen wel ff een paar uur hebben voordat ik er verder mee ga. De game vraagt niet om 30-45min even snel tussendoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:36 schreef janrad het volgende:
Persoonlijk kan ik Farcry4 ook iedereen aanraden. Hij is echt beter dan het vorige deel.
Destiny is niet van Ubisoft, weet niet of je dat bedoelde?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:15 schreef KneusTeun het volgende:
Teveel mensen geloven ubisoft teveel op hun trailers.
Terwijl ubisoft bekend staat om hun overhyped trailers.
Zelf vermaak ik me nog steeds keihard met Destiny terwijl ik hem niet eens wou kopen in eerste instantie.
Uiteindelijk als Halo fanboi toch maar gedaan en dankzij crucible ben ik nog steeds hooked. Nog steeds aan het farmen bij de raids om zo voor crucible de beste wapens te hebben.
En ik ga denk ik ook nog wel betalen voor DLC!!!!! zelf ook niet verwacht.
Ik had meer problemen met driveclub. Ja het zag er mooi uit maar het was echt veeeeeeel te makkelijk.
Ook is online racen net als PGR gewoon gas vol inhouden en de baan over stuiteren.
Idd, de laatste keer dat ik zo genoten heb van een game was met Fall-outquote:Op woensdag 26 november 2014 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort dingen idd
Ik had net een toren beklommen toen ik eenhoop gehuil hoorde. Hele pack wolven onderaan de toren mij op te wachten. Dus ik gooi een lap vlees neer waarna er 5 wolven op af stormen.
C4 tussen gegooid en boem, 5 wolvenhuiden erbij![]()
Driveclub is echt meer dan gas geven en stuiteren hoor. Moet je maar eens met het neer zetten van een snelle ronde naar de gohst van de snelste tijd kijken en dan proberen bij te houden.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:15 schreef KneusTeun het volgende:
Teveel mensen geloven ubisoft teveel op hun trailers.
Terwijl ubisoft bekend staat om hun overhyped trailers.
Zelf vermaak ik me nog steeds keihard met Destiny terwijl ik hem niet eens wou kopen in eerste instantie.
Uiteindelijk als Halo fanboi toch maar gedaan en dankzij crucible ben ik nog steeds hooked. Nog steeds aan het farmen bij de raids om zo voor crucible de beste wapens te hebben.
En ik ga denk ik ook nog wel betalen voor DLC!!!!! zelf ook niet verwacht.
Ik had meer problemen met driveclub. Ja het zag er mooi uit maar het was echt veeeeeeel te makkelijk.
Ook is online racen net als PGR gewoon gas vol inhouden en de baan over stuiteren.
Yup, maar ik heb de normale versie en dus geen premium. Dus ik zoek nu goedkoop zoveel mogelijk mappacks.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:08 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoezo, voor €60-, heb je toch de Premium versie waar alle DLC's bij zitten ?
Zijn die DLC's trouwens al uit, of moeten die nog komen ?
Wanneer BF Hardline uitkomt, komen de mappacks voor BF4 waarschijnlijk weer voor een dumpprijs voorbijquote:Op woensdag 26 november 2014 15:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Yup, maar ik heb de normale versie en dus geen premium. Dus ik zoek nu goedkoop zoveel mogelijk mappacks.![]()
Die aanbieding cheap premium/alle mappacks heb ik toen op een dag na gemist. Hopen dat deze nog eens snel terugkomt
Is dat zo? Ik plakte gisteravond een c4 op een rhino. Ding de lucht in, maar de huid kon ik niet gebruiken want die was beschadigdquote:Op woensdag 26 november 2014 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort dingen idd
Ik had net een toren beklommen toen ik eenhoop gehuil hoorde. Hele pack wolven onderaan de toren mij op te wachten. Dus ik gooi een lap vlees neer waarna er 5 wolven op af stormen.
C4 tussen gegooid en boem, 5 wolvenhuiden erbij![]()
Klopt, had ik ook toen ik een beer met een RPG uitschakeldequote:Op woensdag 26 november 2014 17:21 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik plakte gisteravond een c4 op een rhino. Ding de lucht in, maar de huid kon ik niet gebruiken want die was beschadigd
Ja man. Kon alle wolven villen. C4 kwam tussen de groep op de grond. Niet op een wolf zelf.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:21 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik plakte gisteravond een c4 op een rhino. Ding de lucht in, maar de huid kon ik niet gebruiken want die was beschadigd
paar mbquote:
Wanneer gaan we weer?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wanneer BF Hardline uitkomt, komen de mappacks voor BF4 waarschijnlijk weer voor een dumpprijs voorbij
Het is echt heel uitgebreid vind ik... Heb het gevoel dat ik voor geen meter vooruit komquote:Op woensdag 26 november 2014 18:16 schreef Droopie het volgende:
Heb daar Dragon Age gekocht (moet ik nog inkomen, weet niet of het iets voor mij is)
minuutje of 5 ?quote:
volgende week even farcry 4 (of supersmash en een wiiu), gta iv en mordor halenquote:Op woensdag 26 november 2014 18:16 schreef Droopie het volgende:
De fysieke GTA V kost in Amerika maar $39,00. Wat een oplichters hier zeg.
Heb daar Dragon Age gekocht (moet ik nog inkomen, weet niet of het iets voor mij is) Farcry 4 (begin beloofd veel goeds) en MLB the Show (is wel grappig voor af en toe)
Weet iemand een goede site met tips voor Dragon Age ?
Oja, Mediamarkt heeft inderdaad volgende week 3=2 actie
Wat voor een tips ben je naar op zoek dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:16 schreef Droopie het volgende:
De fysieke GTA V kost in Amerika maar $39,00. Wat een oplichters hier zeg.
Heb daar Dragon Age gekocht (moet ik nog inkomen, weet niet of het iets voor mij is) Farcry 4 (begin beloofd veel goeds) en MLB the Show (is wel grappig voor af en toe)
Weet iemand een goede site met tips voor Dragon Age ?
Oja, Mediamarkt heeft inderdaad volgende week 3=2 actie
veel plezier met gta iv is al een paar jaar uitquote:Op woensdag 26 november 2014 18:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgende week even farcry 4 (of supersmash en een wiiu), gta iv en mordor halen
Bron?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:16 schreef Droopie het volgende:Oja, Mediamarkt heeft inderdaad volgende week 3=2 actie
hihaho heb je gelijk isquote:Op woensdag 26 november 2014 22:26 schreef RRuben het volgende:
[..]
veel plezier met gta iv is al een paar jaar uit
Ik dus ook. Ben al 17 uur bezig en ben net uitgenodigd om naar Redcliffe te komen door de oppermage. Volgens mij is dit echt net het eerste hoofdstuk ofzoquote:Op woensdag 26 november 2014 18:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het is echt heel uitgebreid vind ik... Heb het gevoel dat ik voor geen meter vooruit kom
Kut, ik heb hem voor mijn vriendin gekocht en wilde morgen gaan spelenquote:Op woensdag 26 november 2014 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihaho heb je gelijk is
Wat is littlebugplanet trouwens een buggy game zegecht heel jammer, ben al zn 20 keer door t level gezakt in zn 45min spelen!?
Wait wat?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Fuck, ik lees net dat als je de Unity Season Pass gekocht had voor 6 uur vandaag dat je gewoon gratis Far Cry 4 kan krijgen. Als ik dat nou ff eerder had geweten. Unity + Season Pass + Far Cry 4 voor 100e ofzo lijkt me een topdeal.
Dacht dat ik de code had bij de notre dame editie maar was dus niet zoquote:Op woensdag 26 november 2014 23:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Geen grap:
http://assassinscreed.ubi(...)&ct=tcm:148-76770-32
Had hier heel graag aan deel genomen.
Wel klasse van Ubisoft overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |