De TT trok je aandacht?quote:Op maandag 24 november 2014 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik moet gaan slapen maar ik wil niet.
En vergeet de anus van Fas niet hequote:Op maandag 24 november 2014 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Okay ik ga dromen over clitjes en piemels.
Trusten.
Die stuurden je ook dat soort foto's?quote:Op maandag 24 november 2014 23:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Nee ik had het vorige topic al open staan maar toen werd ik afgeleid door mijn huisgenoten.
Neuh, die waren met z'n allen de afwas aan het doen.quote:Op maandag 24 november 2014 23:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Die stuurden je ook dat soort foto's?
Naakt?quote:Op maandag 24 november 2014 23:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neuh, die waren met z'n allen de afwas aan het doen.
Jij houdt ervan?quote:
Van hoeveel mannen heb je al dickpics mogen ontvangen?quote:
Ja, wel leuk om te zien. Niet dat ik meteen wild ga masturberen.quote:
0quote:Op maandag 24 november 2014 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van hoeveel mannen heb je al dickpics mogen ontvangen?
Dan komt er waarschijnlijk zeer binnenkort een DM aan.quote:
Serieus.quote:
Nope.quote:
Van wie dan wel hmmmm?quote:Op maandag 24 november 2014 23:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan komt er waarschijnlijk zeer binnenkort een DM aan.
En nee niet van mij.
quote:Op maandag 24 november 2014 23:28 schreef Fascination het volgende:
Pff, wilde een penisfoto opzoeken en naar Feer sturen voor de grap, maar ik werd serieus misselijk van de aanblik van enkele exemplaren.
quote:Op maandag 24 november 2014 23:28 schreef Fascination het volgende:
Pff, wilde een penisfoto opzoeken en naar Feer sturen voor de grap, maar ik werd serieus misselijk van de aanblik van enkele exemplaren.
Geen ideequote:
Ik zie hem elk weekend live.quote:
Ik dacht dat je het niet zou delen.quote:Op maandag 24 november 2014 23:28 schreef Fascination het volgende:
Wat is er met jouw UI?quote:Op maandag 24 november 2014 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik moet gaan slapen maar ik wil niet.
Sweet dreamsquote:Op maandag 24 november 2014 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Okay ik ga dromen over clitjes en piemels.
Trusten.
Ik stop wel met postenquote:Op maandag 24 november 2014 23:28 schreef Fascination het volgende:
Straks ziet hij rood van woedequote:Op maandag 24 november 2014 23:30 schreef Fera het volgende:
Volgens mij stuurt men geen dickpics omdat ze me toch niet kunnen hosselen of denken dat Hep furieus wordt.
Onbetrouwbaar tot op het bot. Vrouw, he. :$quote:Op maandag 24 november 2014 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het niet zou delen.
Ik grinnikte.quote:
Dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 24 november 2014 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Onbetrouwbaar tot op het bot. Vrouw, he. :$
quote:Op maandag 24 november 2014 23:34 schreef Fascination het volgende:
M'n vader heeft weer nieuwe muziek gedownload. Pitbull met Sean Paul, Marc Anthony en Usher.
Die valt niet meer te reddenquote:Op maandag 24 november 2014 23:34 schreef Fascination het volgende:
M'n vader heeft weer nieuwe muziek gedownload. Pitbull met Sean Paul, Marc Anthony en Usher.
Ben je nou aan het vissen?quote:Op maandag 24 november 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
O wacht, volgens mij heb ik wel ooit een pic gehad in PM. Maar dat was wel een full body shot, dus ik weet niet of dat telt.
Dat zijn 2 grote ogen zegquote:Op maandag 24 november 2014 23:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
En kijk nou wat een bazenknuffel ik gekocht heb vandaag.Heb gister ook een Minion onesie gekocht.
![]()
Onesiesquote:Op maandag 24 november 2014 23:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
En kijk nou wat een bazenknuffel ik gekocht heb vandaag.Heb gister ook een Minion onesie gekocht.
![]()
Heldinquote:Op maandag 24 november 2014 23:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Misschien.quote:
Minions.quote:
Pls, dat gebeurt toch niet. Ik ben geen interessant target voor dickpics.quote:
Ik heb niks met minions. Die films ook nooit gezienquote:Op maandag 24 november 2014 23:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Minions.Onesies.
![]()
Minion onesies.![]()
![]()
![]()
En niemand ziet dat ik naar de kapper ben geweest, terwijl ik het zelf echt een heel stuk korter vind.
Ik kan dat niet zien aangezien dit de eerste keer is dat ik een foto van je zie.quote:Op maandag 24 november 2014 23:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Minions.Onesies.
![]()
Minion onesies.![]()
![]()
![]()
En niemand ziet dat ik naar de kapper ben geweest, terwijl ik het zelf echt een heel stuk korter vind.
Die films zijn zoooo leuk. Ik word er altijd heel blij van.quote:Op maandag 24 november 2014 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niks met minions. Die films ook nooit gezien
Misschien letten ze niet goed op de lengte van je haar? Doe ik ook nooit met mensen.
Niet een bambi-folder hebbenquote:Op maandag 24 november 2014 23:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan dat niet zien aangezien dit de eerste keer is dat ik een foto van je zie.
Sorry dat ik teleurstel kaneel.quote:Op maandag 24 november 2014 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet een bambi-folder hebben
Snapchat installeren, daar stuur ik af en toe ook foto's mee waarop je het wel zou kunnen zien.quote:Op maandag 24 november 2014 23:41 schreef Fera het volgende:
Bij mensen met krullen is het sowieso wel lastig te zien. En door die minion zie ik ook niet veel.
Ik heb snapchat.quote:Op maandag 24 november 2014 23:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Snapchat installeren, daar stuur ik af en toe ook foto's mee waarop je het wel zou kunnen zien.
*installeert*quote:Op maandag 24 november 2014 23:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Snapchat installeren, daar stuur ik af en toe ook foto's mee waarop je het wel zou kunnen zien.
Waarom liet je het dan knippen?quote:Op maandag 24 november 2014 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die films zijn zoooo leuk. Ik word er altijd heel blij van.
Nee nouja, het went wel want met krullen zien mensen het nooit op de een of andere manier. Maar ik vond het best jammer dat het eraf ging want wil het juist graag lang laten groeien. Dus is ergens ook wel weer geruststellend dat niemand het ziet.
Omdat het moest.quote:Op maandag 24 november 2014 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom liet je het dan knippen?
Hoe kun je feer met d'r dikke bips nu missen.quote:Op maandag 24 november 2014 23:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Verrek, je staat er gewoon al tussen. Faal.![]()
Wel een lieve Sint zo te zien.quote:
Shots fired.quote:Op maandag 24 november 2014 23:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe kun je feer met d'r dikke bips nu missen.
Hoi, doei en slaap lekkerquote:Op maandag 24 november 2014 23:49 schreef Californium het volgende:
Zo! ik heb mijn huiswerk weer eens gedaan, altijd bijzonder om jezelf elke dag een beetje beter te leren kennen
Nu ben ik er ook wel weer even klaar mee. Slapen
Zelfdequote:
Ik ben een vrouw. Ik voel me alsnog beledigd.quote:
Zeg nooit nooit feer.quote:Op maandag 24 november 2014 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Pls, dat gebeurt toch niet. Ik ben geen interessant target voor dickpics.
Klopt.quote:
Sorry.quote:Op maandag 24 november 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Ik voel me alsnog beledigd.
Slaap lekkerquote:
Mijne is niet interessant.Ik heb er dus ook geen foto's vanquote:
Ze zijn allemaal interessant.quote:Op maandag 24 november 2014 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Mijne is niet interessant.Ik heb er dus ook geen foto's van
Joh, je laat zo vaak doorschemeren dat je heel tevreden bent enzoquote:Op maandag 24 november 2014 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Mijne is niet interessant.Ik heb er dus ook geen foto's van
Fax pls.quote:
Maar natuurlijk fax.quote:
Daar heb ik mijn twijfels over.quote:
Logisch dat iets wat je elke dag ziet minder spannend is.quote:
Dat ben ik eigenlijk ook wel en dat kunnen een aantal personen bevestigenquote:Op maandag 24 november 2014 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Joh, je laat zo vaak doorschemeren dat je heel tevreden bent enzo![]()
Nu moet je het waarmaken ook he
Nou hoeveel procent echte Fokker ben je dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:02 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ben ik eigenlijk ook wel en dat kunnen een aantal personen bevestigen![]()
Maar ik ga hem niet posten op FOK.Althans,nu niet.
Een aantal personen kunnen bevestigen dat je tevreden met je penis bent?quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:02 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ben ik eigenlijk ook wel en dat kunnen een aantal personen bevestigen![]()
Maar ik ga hem niet posten op FOK.Althans,nu niet.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:04 schreef Fera het volgende:
Ik ga hondje uitlaten en slapen. Trusten sletjes.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga ook slapen. Had ik een uur geleden al moeten doen, morgenochtend ga ik mezelf haten.
Daag vriendelijke medefokkers!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga ook slapen. Had ik een uur geleden al moeten doen, morgenochtend ga ik mezelf haten.
10%quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou hoeveel procent echte Fokker ben je dan?
Geef bogie maar een aai van me. Triste!quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:04 schreef Fera het volgende:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:04 schreef Fera het volgende:
Trusten!quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Haha,zoiets ja.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een aantal personen kunnen bevestigen dat je tevreden met je penis bent?
Eerder in de zin dat zij er tevreden me waren?quote:
Welke berekening moet je daarvoor gebruiken?quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou hoeveel procent echte Fokker ben je dan?
30 cm is de standaard dus 100%quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:09 schreef yats het volgende:
[..]
Welke berekening moet je daarvoor gebruiken?
*Zoekt een meetlat*quote:
Jaja, je struikelde over iets andersquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:20 schreef yats het volgende:
[..]
*Zoekt een meetlat*
*Struikelt in het donker over wat spullen*
*Instant turn Office en dus een incorrecte meting*
quote:
Moet je niet naar bed?quote:
Hoef pas later te beginnenquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Moet je niet naar bed?
Anders groei je niet!
Daar doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heeft fylax al dickpicks gestuurd?
Jatochquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lijkt me ook ongemakkelijk om naaktfoto's te maken op de een of andere maneir
Nee hoor, gewoon een goede positie innemen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Overgroot?quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vandaag m'n overgrootoma gecremeerd
95quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Overgroot?Zal wel een respectabele leeftijd bereikt hebben
Alleen vrouwen en homo's kijken naar piemelsquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zal een proberen, willen jullie jureren?
Ik heb toen ik nog een tienerjongetje was wel eens wat naaktselfies gemaakt (quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Closeup kutje vind ik dan wel weer iets hebbenquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:15 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik heb toen ik nog een tienerjongetje was wel eens wat naaktselfies gemaakt (), vond t geen succes. Laat de naaktfoto's maar aan de vrouwtjes over. Mannen en sensueel is niet echt een ding. En dickpics vind ik al helemaal tacky. Maar blijkbaar zijn er chicks die dat diggen. Heel apart. Ik vind van die extreme close-ups van kutjes meestal maar niks. Wel eens ongevraagd een toegestuurd gekregen. Meh.
ik denk dat ik het hier mee eens ben maar heb niet alles gelezenquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:15 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik heb toen ik nog een tienerjongetje was wel eens wat naaktselfies gemaakt (), vond t geen succes. Laat de naaktfoto's maar aan de vrouwtjes over. Mannen en sensueel is niet echt een ding. En dickpics vind ik al helemaal tacky. Maar blijkbaar zijn er chicks die dat diggen. Heel apart. Ik vind van die extreme close-ups van kutjes meestal maar niks. Wel eens ongevraagd een toegestuurd gekregen. Meh.
Heb jij nou een piemel of ben je een vrouw btw? Zit op foonquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik denk dat ik het hier mee eens ben maar heb niet alles gelezen
is dit een versiertruc?quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:17 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Heb jij nou een piemel of ben je een vrouw btw? Zit op foon
op de foon kan je ook zien wat iemand isquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:17 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Heb jij nou een piemel of ben je een vrouw btw? Zit op foon
Neen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is dit een versiertruc?
Hoe de neuk? Overigens, ik zie al dat hij een piemel heeft gezien een post in een ander topicquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
op de foon kan je ook zien wat iemand is
welke?quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:20 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Hoe de neuk? Overigens, ik zie al dat hij een piemel heeft gezien een post in een ander topic
kijk het balkje rechts van de postquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:20 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Hoe de neuk? Overigens, ik zie al dat hij een piemel heeft gezien een post in een ander topic
Dat ookquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:23 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Right, thx, kan op t gezichtje klikken.
bedankt i guessquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:26 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik ga terug naar mn Friends. Ik wou als closing thought zeggen dat er toch verwonderlijke mensen met soms ook verwonderlijke relaties op fok zitten
quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
fylax heeft gewoon een stukje van mij in zijn fotoboek
Friendsquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:26 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik ga terug naar mn Friends. Ik wou als closing thought zeggen dat er toch verwonderlijke mensen met soms ook verwonderlijke relaties op fok zitten
Alles wat je leest op Fok! is waar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:11 schreef JedimindhaX het volgende:
2happy4u verdient wel een award, niet jaloers worden met een vriendin die basically gewoon om dickpics zit te vragen op een forumtis wat
Jaloezie is voor mindere mensen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:11 schreef JedimindhaX het volgende:
2happy4u verdient wel een award, niet jaloers worden met een vriendin die basically gewoon om dickpics zit te vragen op een forumtis wat
En het is Feraquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaloezie is voor mindere mensen.
Ik hoorde van anderen ook al dat hij nogal een creep isquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:44 schreef Fera het volgende:
O God, kan hij me niet gewoon met rust laten?
Nee. Maar dat soort reacties over mijn relatie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 november 2014 09:44 schreef Fera het volgende:
[/quote
Heeft hij je een dickpic gestuurd?
Hij doet zo omdat ik zei dat ik geen zin meer had om te praten via DM.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoorde van anderen ook al dat hij nogal een creep is
Wat 'n sukkel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij doet zo omdat ik zei dat ik geen zin meer had om te praten via DM.
Apart ventje. Is het een kloon?quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Maar dat soort reacties over mijn relatie.Beter maakt hij zich gewoon druk om zijn borderline.
Volgens mij niet. Van wie zou het een kloon kunnen zijn?quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Apart ventje. Is het een kloon?
Is het net zo'n gevalletje als sergeantfluffy die straw kwam lastig vallen ineens?quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Fluffy is al jaren bekend hoor. Dat is gewoon een beetje een apart persoon die moeite heeft met communicatie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Is het net zo'n gevalletje als sergeantfluffy die straw kwam lastig vallen ineens?
Je blijft dus niet slapen vanavond?quote:
Succesquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:12 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, tijd voor mijn tweede sollicitatie van 4 deze week
Tot later
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 25 november 2014 09:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Succes!quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:12 schreef El_Thijs het volgende:
Tot later
Succesquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:12 schreef El_Thijs het volgende:
Tot later
quote:
So I've heard.quote:
Succes!quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:12 schreef El_Thijs het volgende:
Tot later
Waar gaat hij over dan..?quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Eeeen de discussie op het caviaforum duurt voort
Over hoeveelheid groenvoer en brokjes. Iemand beweert iets waar ik het niet mee eens ben, nu gaat ze haar dierenarts bellen en mij het nummer geven zodat ik het kan navragen, 'want ze heeft cavia's van 9 lopen die ook heel weinig hebben gehad'. Ja, mijn opa rookte en is 90 geworden, duh. Andere dierenartsen zeggen dat ze veel groente en een bepaalde hoeveelheid brokjes moeten hebben. En de ene zegt een vitamine C-pil en de ander zegt dat dat niet nodig is als je genoeg groenvoer geeft. Het is echt super-irritantquote:
Hij is thirstier dan ik johquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kangaroos
![]()
ik ben soms zo hilarisch.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over hoeveelheid groenvoer en brokjes. Iemand beweert iets waar ik het niet mee eens ben, nu gaat ze haar dierenarts bellen en mij het nummer geven zodat ik het kan navragen, 'want ze heeft cavia's van 9 lopen die ook heel weinig hebben gehad'. Ja, mijn opa rookte en is 90 geworden, duh. Andere dierenartsen zeggen dat ze veel groente en een bepaalde hoeveelheid brokjes moeten hebben. En de ene zegt een vitamine C-pil en de ander zegt dat dat niet nodig is als je genoeg groenvoer geeft. Het is echt super-irritantAlsof ik bij de antimelkmaffia terecht ben gekomen
Dierenmensen zijn vaak zo hardnekkig en koppig.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over hoeveelheid groenvoer en brokjes. Iemand beweert iets waar ik het niet mee eens ben, nu gaat ze haar dierenarts bellen en mij het nummer geven zodat ik het kan navragen, 'want ze heeft cavia's van 9 lopen die ook heel weinig hebben gehad'. Ja, mijn opa rookte en is 90 geworden, duh. Andere dierenartsen zeggen dat ze veel groente en een bepaalde hoeveelheid brokjes moeten hebben. En de ene zegt een vitamine C-pil en de ander zegt dat dat niet nodig is als je genoeg groenvoer geeft. Het is echt super-irritantAlsof ik bij de antimelkmaffia terecht ben gekomen
Ik ook hoor, maar als ik daar om tips of opheldering zoek heb ik niets aan een jehova die haar grote goeroe de dierenarts aanhangt, dan wil ik ook de meningen van anderen (fokkers bijv.) horen. Ze zegt namelijk dingen die haaks staan op wat ik van anderen heb gehoord, maar ze heeft gewoon haar dierenarts GEBELD vanwege mij, omdat ik het niet geloofde. Hoe triest ben je danquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dierenmensen zijn vaak zo hardnekkig en koppig.
OUDquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
Hetzelfde is in oud
nee je moet je baby dit blabla baby dat
net zo erg
ook in autotopic je kan beter schakelen zo of tanken dit
Overal hetzelfde gezanik. Doe gewoon wat jij denkt wat goed is. Schijt aan wat een ander vindt/denkt.
Ik kan ook heel erg zijn hoor, een vriendin van me geeft haar cavia's gewoon goedkoop gemengd voer, en zij vindt het onzin dat ik dat niet doe. Ik heb al een paar keer een zaadje tussen de tanden van de aspergercavia moeten halen, dus ik geef liever geen gemengd voer meerquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
Hetzelfde is in oud
net zo erg
Overal hetzelfde gezanik. Doe gewoon wat jij denkt wat goed is. Schijt aan wat een ander vindt/denkt.
Ik heb het drie keer gelezen, maar er klopt helemaal niets van. Even mijn oud-lerares Nederlands bellen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar als ik daar om tips of opheldering zoek heb ik niets aan een jehova die haar grote goeroe de dierenarts aanhangt, dan wil ik ook de meningen van anderen (fokkers bijv.) horen. Ze zegt namelijk dingen die haaks staan op wat ik van anderen heb gehoord, maar ze heeft gewoon haar dierenarts GEBELD vanwege mij, omdat ik het niet geloofde. Hoe triest ben je danEn het typt ook zoals ze denkt, geloof ik. Ik moet dingen drie keer lezen. Ik hou ermee op.
Uit den ouden doosch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het drie keer gelezen, maar er klopt helemaal niets van. Even mijn oud-lerares Nederlands bellen.
Ik heb ook nog een tijdje in OUD gezeten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
Hetzelfde is in oud
net zo erg
quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:44 schreef Fera het volgende:
Mooi verhaal welquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:11 schreef Fascination het volgende:
GC / Mijn zwager zijn Russische scamslet.
Nee, erger. Sergeantfluffy is nog enigszins aandoenlijk in zijn gekkigheid.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Is het net zo'n gevalletje als sergeantfluffy die straw kwam lastig vallen ineens?
Dont flatter yourself. Ik vond je slechts marginaal interessant. En ik heb geen borderline.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je iedereen zitten dm'enquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:38 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dont flatter yourself. Ik vond je slechts marginaal interessant. En ik heb geen borderline.
Als ik een buikfoto post is niemand enthousiastquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
OUD
Iemand post een foto van haar zwangerschapsbuik en 25 vrouwen met klapperende eierstokken aanbidden hoe mooi ze is.
That's it.
Gooi. Jezelf. Weg.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:38 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dont flatter yourself. Ik vond je slechts marginaal interessant. En ik heb geen borderline.
Zit er een kind in?quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik een buikfoto post is niemand enthousiast
quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms heb ik wel het idee dat ik een tienponder achterlaat.
Ik dm zoveel mensen lieve schat. En wat dmde ik je? 1 flauw grapje en verder niets. Voordat weer t verkeerde idee gewekt wordtquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je iedereen zitten dm'enIk dacht dat ik speciaal was.
Persoonlijkheidsstoornis NAO, toch? Zitten vast borderline trekjes bij. Ik zou aan jezelf gaan werken, echt niet gezond hoe je tegen users op dit forum doet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:38 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Mooi topicquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:11 schreef Fascination het volgende:
GC / Mijn zwager zijn Russische scamslet.
Trekjes idd. Thanks for sharing that with the world tho. Misschien vinden mensen t ook interessant om te horen dat jij onderdanig en into bdsm bent, en dat artelligence dat ook is. Dat je van choking, hairpulling en noem t allemaal maar op houdt. Als we toch bezig zijn dingen te delen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Persoonlijkheidsstoornis NAO, toch? Zitten vast borderline trekjes bij. Ik zou aan jezelf gaan werken, echt niet gezond hoe je tegen users op dit forum doet.
Vat het even serieus op ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:42 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik dm zoveel mensen lieve schat. En wat dmde ik je? 1 flauw grapje en verder niets. Voordat weer t verkeerde idee gewekt wordtenfin. Slaap.
Als jij denkt dat ik daar een geheim van maak dan zou dat idd interessant zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:46 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Trekjes idd. Thanks for sharing that with the world tho. Misschien vinden mensen t ook interessant om te horen dat jij onderdanig en into bdsm bent, en dat artelligence dat ook is. Dat je van choking, hairpulling en noem t allemaal maar op houdt. Als we toch bezig zijn dingen te delen.
Ik ben niet onderdanigquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:46 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Trekjes idd. Thanks for sharing that with the world tho. Misschien vinden mensen t ook interessant om te horen dat jij onderdanig en into bdsm bent, en dat artelligence dat ook is. Dat je van choking, hairpulling en noem t allemaal maar op houdt. Als we toch bezig zijn dingen te delen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straw, wanneer spreken we af?quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:46 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Okay, nou gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik daar een geheim van maak dan zou dat idd interessant zijn.
Haatcampagnequote:Op dinsdag 25 november 2014 11:48 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ja nouja, sorry, beetje lastig met die haatcampagne tegen me van bepaalde mensen
Nou blijkbaar negeer je mijn post.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haatcampagne![]()
Ik reageer op wat ik zie.
Stop dan met posten over mij en mijn relatie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:38 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Aeque for mod.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:51 schreef aeque het volgende:
Mensen,
[..]
Nou blijkbaar negeer je mijn post.![]()
En mensen, nu kappen met dit gezeik. Dat doen jullie maar lekker via DM/PM.![]()
Beledigen en op die manier roddelen doen jullie maar privé.
Done.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Stop dan met posten over mij en mijn relatie.
En toch mijn vraag blijven negeren.quote:
Ja jij bent wel zo'n typeje stille wateren diepe gronden. Ben benieuwd waar t bij jou ophoudtquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dankje. En choking en hairpulling is nog redelijk vanilla hoor.
Agreed. Ik ga ook maar weer slapen. Word hier ook niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:54 schreef aeque het volgende:
[..]
En toch mijn vraag blijven negeren.
Maar nee dank je, dit over en weer gezeik is alleen nergens voor nodig.
Ben je ooit vrolijk geweest? Doei.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:55 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Agreed. Ik ga ook maar weer slapen. Word hier ook niet vrolijk van.
Dat dus...Wie is die gast?quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap niet wat er aan de hand is. Samenvatting graag.
Afgezien dat ik liever geen DM's meer ontvang van dergelijke figuren ben ik het wel met je eens.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:51 schreef aeque het volgende:
Mensen,
[..]
Nou blijkbaar negeer je mijn post.![]()
En mensen, nu kappen met dit gezeik. Dat doen jullie maar lekker via DM/PM.![]()
Beledigen en op die manier roddelen doen jullie maar privé.
Het gaat prima hier. Aeque is onze semi-mod.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:05 schreef Royco1 het volgende:
Godverdomme, ik laat jullie 1 ochtend alleen en meteen gaat het mis.
Positieve note voor Aqua.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat prima hier. Aeque is onze semi-mod.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat prima hier. Aeque is onze semi-mod.
Aquaman is dan ook een baas.quote:
Nou, inderdaad. Vaste prik hierquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dankje. En choking en hairpulling is nog redelijk vanilla hoor.
Ja, jammer is dat. Alles gemistquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:05 schreef Royco1 het volgende:
Godverdomme, ik laat jullie 1 ochtend alleen en meteen gaat het mis.
Laat ik er maar niet meer op in gaan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
En wie is die knakker die het woord Jedi zo te grabbel gooit.
Inderdaad, lekker laten gaan dit mensen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat ik er maar niet meer op in gaan.
Je mist een komma.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker laten gaan dit mensen.
quote:
Fixed.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker laten gaan dit, mensen.
quote:
Mijn ideale seksleven.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:25 schreef Barbusse het volgende:
Oh nee, wacht. Onder de dekens met het licht uit in missionaris standje. En alleen voor reproductieve doeleinden natuurlijk
Dan is jouw seksleven wel echt zwaar kut, gezien je geen kinderen wiltquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:25 schreef Barbusse het volgende:
Oh nee, wacht. Onder de dekens met het licht uit in missionaris standje. En alleen voor reproductieve doeleinden natuurlijk
Ik ben de paradox van mijn eigen bestaanquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is jouw seksleven wel echt zwaar kut, gezien je geen kinderen wilt.
Arme jijquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben de paradox van mijn eigen bestaan
Klopt. Al moet ik zeggen dat ik me ook waag aan lust (wel uit naam van liefde) en de liefde bedrijf omdat het lekker is. Het liefst op Knuffelrock #6quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:25 schreef Barbusse het volgende:
He fuck, ik hoef voorlopig geen kinderen dus dat word weinig seks de komende tijd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:25 schreef Barbusse het volgende:
Dat valt wel meequote:
Zou de date van vrijdag maar afzeggen dan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:38 schreef yats het volgende:
[..]
He fuck, ik hoef voorlopig geen kinderen dus dat word weinig seks de komende tijd.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt. Al moet ik zeggen dat ik me ook waag aan lust (wel uit naam van liefde) en de liefde bedrijf omdat het lekker is. Het liefst op Knuffelrock #6
Mensen, mensen, geloof niet alles wat op internet staat astublieftquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:38 schreef yats het volgende:
[..]
He fuck, ik hoef voorlopig geen kinderen dus dat word weinig seks de komende tijd.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou de date van vrijdag maar afzeggen dan.
Like people got onequote:Op dinsdag 25 november 2014 12:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Mensen, mensen, geloof niet alles wat op internet staat astublieftBats je de ballen uit je broek als je je daartoe geroepen voelt.
![]()
Did I just ruined the sex life of some people here?![]()
Ohhh... Ik denk dat ik inderdaad teveel heb gezegd nu. Klote, daar gaat mijn kans ooit nog eens seks te hebben met een fok!sterquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Mensen, mensen, geloof niet alles wat op internet staat astublieftBats je de ballen uit je broek als je je daartoe geroepen voelt.
![]()
Did I just ruined the sex life of some people here?![]()
Gewoon droog anaal. Komen ook geen kinderkes van.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou de date van vrijdag maar afzeggen dan.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:56 schreef Samzz het volgende:
Ik mag niet zeggen dat er een komma vergeten is omdat ik zelf ook niet foutloos ben. Wat een wereld
.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon droog anaal. Komen ook geen kinderkes van.
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:01 schreef zeefje het volgende:
Fijn dat we dezelfde mening delen over een bepakte user .Ik zeg blocken die handel
Autocorrectquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:03 schreef xFriendx het volgende:
Willen we meer of minder bepakte users?!
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:03 schreef xFriendx het volgende:
Willen we meer of minder bepakte users?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |