De TT trok je aandacht?quote:Op maandag 24 november 2014 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik moet gaan slapen maar ik wil niet.
En vergeet de anus van Fas niet hequote:Op maandag 24 november 2014 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Okay ik ga dromen over clitjes en piemels.
Trusten.
Die stuurden je ook dat soort foto's?quote:Op maandag 24 november 2014 23:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Nee ik had het vorige topic al open staan maar toen werd ik afgeleid door mijn huisgenoten.
Neuh, die waren met z'n allen de afwas aan het doen.quote:Op maandag 24 november 2014 23:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Die stuurden je ook dat soort foto's?
Naakt?quote:Op maandag 24 november 2014 23:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neuh, die waren met z'n allen de afwas aan het doen.
Jij houdt ervan?quote:
Van hoeveel mannen heb je al dickpics mogen ontvangen?quote:
Ja, wel leuk om te zien. Niet dat ik meteen wild ga masturberen.quote:
0quote:Op maandag 24 november 2014 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van hoeveel mannen heb je al dickpics mogen ontvangen?
Dan komt er waarschijnlijk zeer binnenkort een DM aan.quote:
Serieus.quote:
Nope.quote:
Van wie dan wel hmmmm?quote:Op maandag 24 november 2014 23:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan komt er waarschijnlijk zeer binnenkort een DM aan.
En nee niet van mij.
quote:Op maandag 24 november 2014 23:28 schreef Fascination het volgende:
Pff, wilde een penisfoto opzoeken en naar Feer sturen voor de grap, maar ik werd serieus misselijk van de aanblik van enkele exemplaren.
quote:Op maandag 24 november 2014 23:28 schreef Fascination het volgende:
Pff, wilde een penisfoto opzoeken en naar Feer sturen voor de grap, maar ik werd serieus misselijk van de aanblik van enkele exemplaren.
Geen ideequote:
Ik zie hem elk weekend live.quote:
Ik dacht dat je het niet zou delen.quote:Op maandag 24 november 2014 23:28 schreef Fascination het volgende:
Wat is er met jouw UI?quote:Op maandag 24 november 2014 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik moet gaan slapen maar ik wil niet.
Sweet dreamsquote:Op maandag 24 november 2014 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Okay ik ga dromen over clitjes en piemels.
Trusten.
Ik stop wel met postenquote:Op maandag 24 november 2014 23:28 schreef Fascination het volgende:
Straks ziet hij rood van woedequote:Op maandag 24 november 2014 23:30 schreef Fera het volgende:
Volgens mij stuurt men geen dickpics omdat ze me toch niet kunnen hosselen of denken dat Hep furieus wordt.
Onbetrouwbaar tot op het bot. Vrouw, he. :$quote:Op maandag 24 november 2014 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het niet zou delen.
Ik grinnikte.quote:
Dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 24 november 2014 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Onbetrouwbaar tot op het bot. Vrouw, he. :$
quote:Op maandag 24 november 2014 23:34 schreef Fascination het volgende:
M'n vader heeft weer nieuwe muziek gedownload. Pitbull met Sean Paul, Marc Anthony en Usher.
Die valt niet meer te reddenquote:Op maandag 24 november 2014 23:34 schreef Fascination het volgende:
M'n vader heeft weer nieuwe muziek gedownload. Pitbull met Sean Paul, Marc Anthony en Usher.
Ben je nou aan het vissen?quote:Op maandag 24 november 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
O wacht, volgens mij heb ik wel ooit een pic gehad in PM. Maar dat was wel een full body shot, dus ik weet niet of dat telt.
Dat zijn 2 grote ogen zegquote:Op maandag 24 november 2014 23:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
En kijk nou wat een bazenknuffel ik gekocht heb vandaag.Heb gister ook een Minion onesie gekocht.
![]()
Onesiesquote:Op maandag 24 november 2014 23:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
En kijk nou wat een bazenknuffel ik gekocht heb vandaag.Heb gister ook een Minion onesie gekocht.
![]()
Heldinquote:Op maandag 24 november 2014 23:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Misschien.quote:
Minions.quote:
Pls, dat gebeurt toch niet. Ik ben geen interessant target voor dickpics.quote:
Ik heb niks met minions. Die films ook nooit gezienquote:Op maandag 24 november 2014 23:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Minions.Onesies.
![]()
Minion onesies.![]()
![]()
![]()
En niemand ziet dat ik naar de kapper ben geweest, terwijl ik het zelf echt een heel stuk korter vind.
Ik kan dat niet zien aangezien dit de eerste keer is dat ik een foto van je zie.quote:Op maandag 24 november 2014 23:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Minions.Onesies.
![]()
Minion onesies.![]()
![]()
![]()
En niemand ziet dat ik naar de kapper ben geweest, terwijl ik het zelf echt een heel stuk korter vind.
Die films zijn zoooo leuk. Ik word er altijd heel blij van.quote:Op maandag 24 november 2014 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niks met minions. Die films ook nooit gezien
Misschien letten ze niet goed op de lengte van je haar? Doe ik ook nooit met mensen.
Niet een bambi-folder hebbenquote:Op maandag 24 november 2014 23:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan dat niet zien aangezien dit de eerste keer is dat ik een foto van je zie.
Sorry dat ik teleurstel kaneel.quote:Op maandag 24 november 2014 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet een bambi-folder hebben
Snapchat installeren, daar stuur ik af en toe ook foto's mee waarop je het wel zou kunnen zien.quote:Op maandag 24 november 2014 23:41 schreef Fera het volgende:
Bij mensen met krullen is het sowieso wel lastig te zien. En door die minion zie ik ook niet veel.
Ik heb snapchat.quote:Op maandag 24 november 2014 23:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Snapchat installeren, daar stuur ik af en toe ook foto's mee waarop je het wel zou kunnen zien.
*installeert*quote:Op maandag 24 november 2014 23:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Snapchat installeren, daar stuur ik af en toe ook foto's mee waarop je het wel zou kunnen zien.
Waarom liet je het dan knippen?quote:Op maandag 24 november 2014 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die films zijn zoooo leuk. Ik word er altijd heel blij van.
Nee nouja, het went wel want met krullen zien mensen het nooit op de een of andere manier. Maar ik vond het best jammer dat het eraf ging want wil het juist graag lang laten groeien. Dus is ergens ook wel weer geruststellend dat niemand het ziet.
Omdat het moest.quote:Op maandag 24 november 2014 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom liet je het dan knippen?
Hoe kun je feer met d'r dikke bips nu missen.quote:Op maandag 24 november 2014 23:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Verrek, je staat er gewoon al tussen. Faal.![]()
Wel een lieve Sint zo te zien.quote:
Shots fired.quote:Op maandag 24 november 2014 23:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe kun je feer met d'r dikke bips nu missen.
Hoi, doei en slaap lekkerquote:Op maandag 24 november 2014 23:49 schreef Californium het volgende:
Zo! ik heb mijn huiswerk weer eens gedaan, altijd bijzonder om jezelf elke dag een beetje beter te leren kennen
Nu ben ik er ook wel weer even klaar mee. Slapen
Zelfdequote:
Ik ben een vrouw. Ik voel me alsnog beledigd.quote:
Zeg nooit nooit feer.quote:Op maandag 24 november 2014 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Pls, dat gebeurt toch niet. Ik ben geen interessant target voor dickpics.
Klopt.quote:
Sorry.quote:Op maandag 24 november 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Ik voel me alsnog beledigd.
Slaap lekkerquote:
Mijne is niet interessant.Ik heb er dus ook geen foto's vanquote:
Ze zijn allemaal interessant.quote:Op maandag 24 november 2014 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Mijne is niet interessant.Ik heb er dus ook geen foto's van
Joh, je laat zo vaak doorschemeren dat je heel tevreden bent enzoquote:Op maandag 24 november 2014 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Mijne is niet interessant.Ik heb er dus ook geen foto's van
Fax pls.quote:
Maar natuurlijk fax.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |