Ik kan nog wel in meer crewfora waar jij niet in kon. Verder heb je wel gelijk jaquote:Op maandag 24 november 2014 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan kan jij slechts in het nep-crewforum waar geen hond komt.
Stefan de Walle moest gewoon weer meisjes lastigvallen op de tennisbaan en niet met een baard en mijter gaan rondlopen.quote:Op maandag 24 november 2014 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sinterklaas is gewoon dood zonder hem.
precies!quote:Op maandag 24 november 2014 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stefan de Walle moest gewoon weer meisjes lastigvallen op de tennisbaan en niet met een baard en mijter gaan rondlopen.
Ja hij is veel te vlot voor een Sint. Met zijn gezwaai en zijn geschreeuw de hele tijd.quote:Op maandag 24 november 2014 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stefan de Walle moest gewoon weer meisjes lastigvallen op de tennisbaan en niet met een baard en mijter gaan rondlopen.
Omdat BCC denk ik.quote:Op maandag 24 november 2014 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom bestaat Koning Voetbal nog steeds?
Maar niet in die ene waar het eigenlijk allemaal om draait.quote:Op maandag 24 november 2014 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan nog wel in meer crewfora waar jij niet in kon. Verder heb je wel gelijk ja
Je moet wat om onder die demonstranten uit te komen.quote:Op maandag 24 november 2014 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hij is veel te vlot voor een Sint. Met zijn gezwaai en zijn geschreeuw de hele tijd.
oeh, spannend.quote:Op maandag 24 november 2014 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar niet in die ene waar het eigenlijk allemaal om draait.
Post Yvonne daar naaktpics?quote:Op maandag 24 november 2014 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar niet in die ene waar het eigenlijk allemaal om draait.
ik ben redactie sport en ik denk dat ik stoer benquote:Op maandag 24 november 2014 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan nog wel in meer crewfora waar jij niet in kon. Verder heb je wel gelijk ja
Mad?quote:Op maandag 24 november 2014 21:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik ben redactie sport en ik denk dat ik stoer ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |