Ik vermoed tegen Fax.quote:
Is het weer die tijd van de maand?quote:
Gelukkig geen tabaksblaadjequote:
Dat zijn oude blaadjes.quote:Op maandag 24 november 2014 20:28 schreef perro. het volgende:
[..]
nog niet van de boom gewaaid? het is al herfst.
Oh.quote:
Dat had ik begrepen, ja.quote:
Nee joh, dat kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 24 november 2014 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nog wel ja.
Voor je het weet ben je 31 Feer.
Het zou zo maar eens kunnen. Ruiken wel damn good.quote:Op maandag 24 november 2014 20:31 schreef perro. het volgende:
[..]
ben je een weedblaadje toevallig? dan wil ik je wel inlijsten zodra je van de plant valt
Altijd hequote:Op maandag 24 november 2014 20:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee want jij bent altijd zo'n schatje haha
nice.quote:Op maandag 24 november 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zou zo maar eens kunnen. Ruiken wel damn good.
Ik heb niets tegen oude blaadjes hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 20:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Oude blaadjes moeten er ook zijn, anders vallen de jonge blaadjes minder op. Zo moet je het maar zien Feer
vanaf vandaag ben jij ook een oud blaadje heh.quote:Op maandag 24 november 2014 20:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Oude blaadjes moeten er ook zijn, anders vallen de jonge blaadjes minder op. Zo moet je het maar zien Feer
Ja, I know. Niks mis met mijn ouderdom, hoop heel erg oud te wordenquote:Op maandag 24 november 2014 20:34 schreef perro. het volgende:
[..]
vanaf vandaag ben jij ook een oud blaadje heh.
Jij bent nog geen 30 toch?quote:Op maandag 24 november 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
Oud blaadje present.
Oh en Yvie, feli.
Ik heb kaneelstokjes.quote:
quote:
Eén voor één helemaal kapot bijten.quote:
Gewone deze keer.quote:
gezond oud vooral anders is dat ook maar zo-zo lijkt me.quote:Op maandag 24 november 2014 20:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, I know. Niks mis met mijn ouderdom, hoop heel erg oud te worden
Daarna ook. Tegen de 50 zelfs nog.quote:Op maandag 24 november 2014 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, voor de 30 ben je nog jong en in de bloei van je leven.
Oh. Dan denk ik dat ik altijd 27 blijf.quote:Op maandag 24 november 2014 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Auwquote:Op maandag 24 november 2014 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
* El_Thijs strooit er een paar handen vol in het topic
Bij deze ben je niet uitgenodigd voor de volgende meet.quote:
Nee dat zeggen mensen van die leeftijd alleen maar omdat ze het niet kunnen accepteren dat ze oud zijn.quote:Op maandag 24 november 2014 20:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarna ook. Tegen de 50 zelfs nog.
Ja, wel gezond oud worden ja, en geen kleine Yvie's hoor. Ik ga zelf wel alleen in het park wandelen, geen kleinkids voor nodigquote:Op maandag 24 november 2014 20:38 schreef perro. het volgende:
[..]
gezond oud vooral anders is dat ook maar zo-zo lijkt me.
vast wel toch. in de tussentijd nog een kerel en wat kleine yviechickies en dan kun je samen oud worden en in het park gaan wandelen met je kleinkinderen.
Ik ben geen kat!quote:
De aftakeling begint op 25 al, zegt men.quote:Op maandag 24 november 2014 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat zeggen mensen van die leeftijd alleen maar omdat ze het niet kunnen accepteren dat ze oud zijn.
Na 30 ben je gewoon oud en begin je al af te takelen.
You scared?quote:Op maandag 24 november 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij deze ben je niet uitgenodigd voor de volgende meet.
mannen pas na de 40.quote:Op maandag 24 november 2014 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat zeggen mensen van die leeftijd alleen maar omdat ze het niet kunnen accepteren dat ze oud zijn.
Ja, maar dan is het nog te overzien.quote:Op maandag 24 november 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
De aftakeling begint op 25 al, zegt men.
Ik heb nog steeds geen hangtieten.quote:Op maandag 24 november 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het nog te overzien.
Aansteller.quote:
Pertinent onwaar. Ik kan me precies herinneren waar ik mijn sleutels laat.quote:Op maandag 24 november 2014 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee Fax, nee. Deze manier om pics te krijgen is wel erg doorzichtig.quote:
Goed om te weten!quote:Op maandag 24 november 2014 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou Fax, kom er maar in (no pun intended).quote:Op maandag 24 november 2014 20:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik ook gelukkig niet, als dat het criteria is ben ik ook nog niet afgeschreven
quote:Op maandag 24 november 2014 20:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik ook gelukkig niet, als dat het criteria is ben ik ook nog niet afgeschreven
Shitquote:Op maandag 24 november 2014 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee Fax, nee. Deze manier om pics te krijgen is wel erg doorzichtig.
Geloof er niks vanquote:Op maandag 24 november 2014 20:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jaja geduldquote:Op maandag 24 november 2014 20:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou Fax, kom er maar in (no pun intended).
gewoon wat geduld hebben.quote:Op maandag 24 november 2014 20:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies! Ik word alleen maar beter naarmate ik ouder word.quote:
En ze gaan snel! De hoek om! En over de heuvel! Tering wat een wedstrijd! Wat gaat het HARD!quote:Op maandag 24 november 2014 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga weer een poging doen om jullie te volgen
EN GO
quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 20:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ze gaan snel! De hoek om! En over de heuvel! Tering wat een wedstrijd! Wat gaat het HARD!
Ik doe mee!quote:Op maandag 24 november 2014 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga weer een poging doen om jullie te volgen
EN GO
Ikquote:Op maandag 24 november 2014 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedzo!
Wie had er ook alweer pepernoten?
Ik kan het niet zien door het stof! Wat spannend! Echt, dat dit kan in Nederland! Ongelofelijk!quote:
Kan je lang zoekenquote:Op maandag 24 november 2014 20:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik
Net een handvol rond gestrooid. De vorige keer landden er een paar bij Samzz tussen d'r boobs, dus zoek daar eens!
[..]
Ik kan het niet zien door het stof! Wat spannend! Echt, dat dit kan in Nederland! Ongelofelijk!
Dat laat ik me niet 2 keer zeggen natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2014 20:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik
Net een handvol rond gestrooid. De vorige keer landden er een paar bij Samzz tussen d'r boobs, dus zoek daar eens!
Belangrijker,wat valt er te winnen?quote:
Jouw kennende niet neequote:Op maandag 24 november 2014 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat laat ik me niet 2 keer zeggen natuurlijk
Kijk uit voor boobytrapsquote:Op maandag 24 november 2014 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat laat ik me niet 2 keer zeggen natuurlijk
De winnaar krijgt een fles champagne. De verliezer krijgt die fles in een plaats geschoven waar de zon nooit schijnt.quote:
Boobytraps ook echtquote:Op maandag 24 november 2014 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijk uit voor boobytraps
[ afbeelding ]
Voor sommige kan dat ook een hoofdprijs zijn natuurlijk.quote:Op maandag 24 november 2014 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De winnaar krijgt een fles champagne. De verliezer krijgt die fles in een plaats geschoven waar de zon nooit schijnt.
Het centrum van de aarde?quote:Op maandag 24 november 2014 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De winnaar krijgt een fles champagne. De verliezer krijgt die fles in een plaats geschoven waar de zon nooit schijnt.
Slaap lekker alvast. En let niet op Lola die straks even tussen boobs op zoek gaat naar pepernoten. Curse my bad aim.quote:Op maandag 24 november 2014 20:58 schreef Samzz het volgende:
Zo, pijnstillertje genomen. Zo maar eens lekker slapen.
Nog steeds zo'n keelpijn ?quote:Op maandag 24 november 2014 20:58 schreef Samzz het volgende:
Zo, pijnstillertje genomen. Zo maar eens lekker slapen.
Dit is tegen de hoofdpijnquote:
Lola mag altijd tussen mijn boobs op zoek naar pepernoten.quote:Op maandag 24 november 2014 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Slaap lekker alvast. En let niet op Lola die straks even tussen boobs op zoek gaat naar pepernoten. Curse my bad aim.
quote:Op maandag 24 november 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lola mag altijd tussen mijn boobs op zoek naar pepernoten.
Hahahaahaquote:Op maandag 24 november 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is tegen de hoofdpijn. En wel minder, water drinken en pissen als een paard helpt
. Hoop ik.
Ook naar wat anders?quote:Op maandag 24 november 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb ik toch goed gemikt.quote:Op maandag 24 november 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Jij boft ook maar héquote:Op maandag 24 november 2014 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Awesome, mijn dag kan echt niet meer stuk
Show them pussies some love bra!quote:
Oh myquote:Op maandag 24 november 2014 21:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Show them pussies some love bra!
Oh my...is er ook een non alcoholische prijs?Ik wil vrijdag pas mijn belofte aan mezelf niet meer te drinken breken.quote:Op maandag 24 november 2014 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Viel me zomaar in.quote:
Enjoyquote:Op maandag 24 november 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik ga even lezen. Ik denk dat ik straks heerlijk in slaap val als m'n molletje werkt
.
Je hoeft hem toch niet meteen op te drinken?quote:Op maandag 24 november 2014 21:14 schreef yats het volgende:
[..]
Oh my...is er ook een non alcoholische prijs?Ik wil vrijdag pas mijn belofte aan mezelf niet meer te drinken breken.
Slaap lekker en beterschapquote:Op maandag 24 november 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik ga even lezen. Ik denk dat ik straks heerlijk in slaap val als m'n molletje werkt
.
Slaap lekker Samz,quote:Op maandag 24 november 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
.
Er naar kijken dan?quote:Op maandag 24 november 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoeft hem toch niet meteen op te drinken?
Bewaren tot de dag dat hij wel mag drinken van zichzelf?quote:
En dan valt het tegen als je het eenmaal drinkt.quote:Op maandag 24 november 2014 21:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Soms wordt het daar lekkerder van omdat de verwachting dan is opgebouwd.
quote:Op maandag 24 november 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Bewaren tot de dag dat hij wel mag drinken van zichzelf?
"My precious..."quote:
Dat is met meer dingen zo.quote:Op maandag 24 november 2014 21:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Soms wordt het daar lekkerder van omdat de verwachting dan is opgebouwd.
Fax heeft vast genoeg liefde voor zowel zijn katten als jou.En anders zijn wij er nogquote:
Ik ga zo een zak chocolade kruidnoten openmaken.quote:Op maandag 24 november 2014 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
zo.. een handje pepernoten
beheersing Lola, beheersing
Dat het je maar mag smaken.quote:Op maandag 24 november 2014 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
zo.. een handje pepernoten
beheersing Lola, beheersing
Fax heeft liefde genoeg, maar niemand wil hetquote:Op maandag 24 november 2014 21:21 schreef yats het volgende:
[..]
Fax heeft vast genoeg liefde voor zowel zijn katten als jou.En anders zijn wij er nog
Mezelf kennende word dat komende vrijdagquote:Op maandag 24 november 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Bewaren tot de dag dat hij wel mag drinken van zichzelf?
quote:Op maandag 24 november 2014 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga zo een zak chocolade kruidnoten openmaken.
chocolade kruidnotenquote:Op maandag 24 november 2014 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga zo een zak chocolade kruidnoten openmaken.
Sorry Yvie, ik zal het er verder niet meer over hebbenquote:Op maandag 24 november 2014 21:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Ik heb helemaal geen tijd om langs te komen... niet lief dit soort verleidelijke uitspraken.
Nee, ik moet gewoon de verleiding leren weerstaan.quote:Op maandag 24 november 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Yvie, ik zal het er verder niet meer over hebben
Welterusten Yviequote:Op maandag 24 november 2014 21:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik moet gewoon de verleiding leren weerstaan.
Ik ga gewoon slapen, misschien helpt dat
ik niet, ik mag dat.quote:Op maandag 24 november 2014 21:28 schreef Inolvidable het volgende:
Ja, wij zullen ons atletisch figuur wel houden met al die pepernoten hier!
Ik ren jou er zo uit!quote:Op maandag 24 november 2014 21:28 schreef Inolvidable het volgende:
Ja, wij zullen ons atletisch figuur wel houden met al die pepernoten hier!
Seks is ook sport.quote:Op maandag 24 november 2014 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik niet, ik mag dat.
Ik heb vanmorgen gesport
Sweet dreamsquote:Op maandag 24 november 2014 21:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik moet gewoon de verleiding leren weerstaan.
Ik ga gewoon slapen, misschien helpt dat
Dat is dus voor niets geweest.quote:Op maandag 24 november 2014 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik niet, ik mag dat.
Ik heb vanmorgen gesport
Klopt.quote:
quote:
quote:
Nee dat was gisteravond/vannachtquote:Op maandag 24 november 2014 21:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Seks is ook sport.
Of bedoelde je dat niet?
En ik maar denken dat jij altijd seks hebt.quote:Op maandag 24 november 2014 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat was gisteravond/vannacht
Maar nee ik heb 750 meter geroeid, in totaal 10330 kilo gelift en 2,2 km op de crostrainer weggetrapt
BAM dat is een handje pepernoten wel waard
En past in mijn eetpatroon van vandaag dus ik mag dat
Ik heb ook wel eens geen zin hoorquote:Op maandag 24 november 2014 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij altijd seks hebt.
quote:Op maandag 24 november 2014 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens geen zin hoor
Maar de laatste tijd zit ik weer in een redelijke flow
Oehquote:Op maandag 24 november 2014 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens geen zin hoor
Maar de laatste tijd zit ik weer in een redelijke flow
Kom maar hoor Fax. Ze zijn weer niet lief voor je zie ik.quote:
quote:
Ik zag hem op de bandsintown app jaquote:Op maandag 24 november 2014 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
oh oh hozier komt naar paradiso
kakzooi daar heb ik geen geld voor
Ja die heb ik ookquote:Op maandag 24 november 2014 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zag hem op de bandsintown app ja
Nee andersomquote:Op maandag 24 november 2014 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook
volgens mij heb ik die app aan jou te danken
Heb ik dat?quote:Op maandag 24 november 2014 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh
welke app heb jij mij laatst dan aanbevolen
Wat was dat ook alweer?
Wie?quote:Op maandag 24 november 2014 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
oh oh hozier komt naar paradiso
kakzooi daar heb ik geen geld voor
Ja die !!!quote:Op maandag 24 november 2014 21:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb ik dat?
De enige die ik zou kunnen bedenken is I'm In, dat je kaarten voor bepaalde feesten kunt winnen.
quote:
quote:
Fax en ik krijgen een baby.quote:Op maandag 24 november 2014 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is deze? Wat heb ik gemist?
We noemen het Faxable.quote:
Een Brabantse Baby.quote:
Als we een tweeling krijgen gaat de ander Inolvifax hetenquote:Op maandag 24 november 2014 21:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
We noemen het Faxable.![]()
Nu ga ik echt.
Zegt me niets,wat is dat?quote:
quote:
Waar wacht je op?quote:Op maandag 24 november 2014 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie komt me gezelschap houden op schiphol?
Twee..?quote:Op maandag 24 november 2014 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als we een tweeling krijgen gaat de ander Inolvifax heten
64 verplegers en verpleegsters die een weekendje naar Sevilla zijn geweest..quote:
Spannendquote:Op maandag 24 november 2014 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
64 verplegers en verpleegsters die een weekendje naar Sevilla zijn geweest..
Not really..quote:
Ik heb een slecht geheugenquote:Op maandag 24 november 2014 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat weet je heus wel, boefje [ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2014 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen het aantal vind ik al sexy klinken.
Sterktequote:Op maandag 24 november 2014 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Not really..
Ik heb ze ook weggebracht, zit hooguit 1 of misschien 2 leuke jonge meiden bij
Maar ze landen pas om 23:15..
Overleef je wel!quote:
Welterusten Lolaquote:
Ik zette hem even op Discovery voordat ik begreep wat je bedoelde.quote:
Zo puur en onschuldig nogquote:Op maandag 24 november 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zette hem even op Discovery voordat ik begreep wat je bedoelde.
Ze landen bijna een half uur eerderquote:
quote:Op maandag 24 november 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trusten!quote:Op maandag 24 november 2014 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ga eens lekker op tijd slapen denk ik. Welterusten allen
Trustequote:Op maandag 24 november 2014 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ga eens lekker op tijd slapen denk ik. Welterusten allen
Herkenbaarquote:
Fas, wat heb je met yats gedaan?quote:
Heb jij 'm geholpen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 november 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eh nee...Ik zit in mijn eentje op de bank.Er zijn meer redenen om blij te worden.quote:
Zal het even doen, kunnen alweer 2 lijntjes bij.quote:
quote:
Was met jou?quote:[img]http://i.f[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 24 november 2014 22:47 schreef Fascination het volgende:![]()
![]()
.
Oh?quote:Op maandag 24 november 2014 22:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal het even doen, kunnen alweer 2 lijntjes bij.
Wel meer denk ik.quote:Op maandag 24 november 2014 22:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal het even doen, kunnen alweer 2 lijntjes bij.
Ik deed een typetje.quote:
O excuses, hij is natuurlijk nog niet geupdate nadat hij laatst gelekt was.quote:
Ik mis ook alles.quote:Op maandag 24 november 2014 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
O excuses, hij is natuurlijk nog niet geupdate nadat hij laatst gelekt was.
5 lijntjes dan.
Kan ik hier natuurlijk allemaal niet zo openbaar neer zetten he kaneel.quote:Op maandag 24 november 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mis ook alles.
Wie allemaal?
Doe maar, ik krijg toch wel de schuld.quote:Op maandag 24 november 2014 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ik hier natuurlijk allemaal niet zo openbaar neer zetten he kaneel.
Nee bij deze bescherm ik je dan wel hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe maar, ik krijg toch wel de schuld.
Dat kan dan wel hoor, alleen andere dingen niet.quote:Op maandag 24 november 2014 22:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wilde net met je gaan zwemmen
Aangezien jij het wel normaal vraagt krijg je een antwoord.Ik had net een erg leuk gesprek met mijn date van vrijdag.Ze is zenuwachtig vanwege de datequote:
Sorry, ik zal niet meer zo zenuwachtig doen.quote:Op maandag 24 november 2014 22:57 schreef yats het volgende:
[..]
Aangezien jij het wel normaal vraagt krijg je een antwoord.Ik had net een erg leuk gesprek met mijn date van vrijdag.Ze is zenuwachtig vanwege de date
quote:Op maandag 24 november 2014 22:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Sorry, ik zal niet meer zo zenuwachtig doen.
I know, but sharks...quote:Op maandag 24 november 2014 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan dan wel hoor, alleen andere dingen niet.
Alleen haat ik zwemmen, maar het idee was leuk.
Goed tekennnquote:Op maandag 24 november 2014 22:57 schreef yats het volgende:
[..]
Aangezien jij het wel normaal vraagt krijg je een antwoord.Ik had net een erg leuk gesprek met mijn date van vrijdag.Ze is zenuwachtig vanwege de date
Kijk, dat zijn de leuke dingen!quote:Op maandag 24 november 2014 22:57 schreef yats het volgende:
[..]
Nou zo zeker ben ik er nog niet van hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed tekennn
Als dat geen zoenen wordt.
Ben jij een zij ja?Dat heb je goed verborgen op appel pop. En die metamorfose voor woensdag is goed gelukt.Al ben ik wel in jouw regio vrijdag.quote:Op maandag 24 november 2014 22:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Sorry, ik zal niet meer zo zenuwachtig doen.
Yats, ben jij het?quote:Op maandag 24 november 2014 22:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou zo zeker ben ik er nog niet van hoor.
Yatsiehatsienatsiebatsieflatsiequote:Op maandag 24 november 2014 22:57 schreef yats het volgende:
[..]
Hai.quote:Op maandag 24 november 2014 22:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
I know, but sharks...
Hoi Fas![]()
Hoe is het met jou?![]()
En dan niet eens op bezoek komen?quote:Op maandag 24 november 2014 23:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ben jij een zij ja?Dat heb je goed verborgen op appel pop. En die metamorfose voor woensdag is goed gelukt.Al ben ik wel in jouw regio vrijdag.
Jaquote:
Fax, waarom doe je dat?quote:Op maandag 24 november 2014 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Goh, ik krijg echt piemelfoto's. Weten mensen wel dat ik ze niet werkelijk spaar voor Kaneel?
Wait... Whut? Heb ik ze naar jou gestuurd?quote:Op maandag 24 november 2014 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Goh, ik krijg echt piemelfoto's. Weten mensen wel dat ik ze niet werkelijk spaar voor Kaneel?
Stuur maar door.quote:Op maandag 24 november 2014 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
oehquote:Op maandag 24 november 2014 22:57 schreef yats het volgende:
[..]
Nice.quote:Op maandag 24 november 2014 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk je?quote:Op maandag 24 november 2014 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed tekennn
Als dat geen zoenen wordt.
Ja. Er is geen weg terug.quote:Op maandag 24 november 2014 23:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wait... Whut? Heb ik ze naar jou gestuurd?
Oops,verkeerde persoon.Ik wilde ze met art uitwisselen maar we hebben blijkbaar een foutje gemaaktquote:Op maandag 24 november 2014 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Gdvquote:Op maandag 24 november 2014 23:06 schreef Fascination het volgende:
Straw, zullen we anusfoto's uitwisselen?
Jij krijgt wel de dickpics van art?quote:Op maandag 24 november 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
Oops,verkeerde persoon.Ik wilde ze met art uitwisselen maar we hebben blijkbaar een foutje gemaakt
We moeten eerst nog clitjes vergelijken.quote:Op maandag 24 november 2014 23:06 schreef Fascination het volgende:
Ik ken mezelfquote:Op maandag 24 november 2014 23:02 schreef artelligence het volgende:
Ok, tweede date met prospect. Dat betekent dat ze je leuk vindt. Én er is geen radiostilte tussen de dates en om alles nog mooier te maken is ze zenuwachtig.
Goede tekenen al zeg ik het zelf
Nu is het te laat yats. Bro's before ho'squote:Op maandag 24 november 2014 23:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ken mezelfIk wacht het even af...
En sorry aeque,de volgende keer kom ik wel eveb buurten.
Hard geworden. Ballen opgezwollenquote:Op maandag 24 november 2014 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
We moeten eerst nog clitjes vergelijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou me niks verbazen als je dit daadwerkelijk wil doen.quote:Op maandag 24 november 2014 23:06 schreef Fascination het volgende:
Oh ja, wacht even, hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
We moeten eerst nog clitjes vergelijken.
Mij niet vergeten om uit te nodigen in groepsWAquote:Op maandag 24 november 2014 23:06 schreef Fascination het volgende:
Stuur jij ze door naar mij dan?quote:Op maandag 24 november 2014 23:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mij niet vergeten om uit te nodigen in groepsWA
Fas,hoe heb je het voor elkaar gekregen om in zo'n hoek een foto te maken? Pfffquote:
Eensquote:
Kaneel spaart ze lees ik netquote:Op maandag 24 november 2014 23:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok, ik verwijder ze wel weer...
Of een beetje van dit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |