Ik vermoed tegen Fax.quote:
Is het weer die tijd van de maand?quote:
Gelukkig geen tabaksblaadjequote:
Dat zijn oude blaadjes.quote:Op maandag 24 november 2014 20:28 schreef perro. het volgende:
[..]
nog niet van de boom gewaaid? het is al herfst.
Oh.quote:
Dat had ik begrepen, ja.quote:
Nee joh, dat kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 24 november 2014 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nog wel ja.
Voor je het weet ben je 31 Feer.
Het zou zo maar eens kunnen. Ruiken wel damn good.quote:Op maandag 24 november 2014 20:31 schreef perro. het volgende:
[..]
ben je een weedblaadje toevallig? dan wil ik je wel inlijsten zodra je van de plant valt
Altijd hequote:Op maandag 24 november 2014 20:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee want jij bent altijd zo'n schatje haha
nice.quote:Op maandag 24 november 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zou zo maar eens kunnen. Ruiken wel damn good.
Ik heb niets tegen oude blaadjes hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 20:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Oude blaadjes moeten er ook zijn, anders vallen de jonge blaadjes minder op. Zo moet je het maar zien Feer
vanaf vandaag ben jij ook een oud blaadje heh.quote:Op maandag 24 november 2014 20:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Oude blaadjes moeten er ook zijn, anders vallen de jonge blaadjes minder op. Zo moet je het maar zien Feer
Ja, I know. Niks mis met mijn ouderdom, hoop heel erg oud te wordenquote:Op maandag 24 november 2014 20:34 schreef perro. het volgende:
[..]
vanaf vandaag ben jij ook een oud blaadje heh.
Jij bent nog geen 30 toch?quote:Op maandag 24 november 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
Oud blaadje present.
Oh en Yvie, feli.
Ik heb kaneelstokjes.quote:
quote:
Eén voor één helemaal kapot bijten.quote:
Gewone deze keer.quote:
gezond oud vooral anders is dat ook maar zo-zo lijkt me.quote:Op maandag 24 november 2014 20:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, I know. Niks mis met mijn ouderdom, hoop heel erg oud te worden
Daarna ook. Tegen de 50 zelfs nog.quote:Op maandag 24 november 2014 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, voor de 30 ben je nog jong en in de bloei van je leven.
Oh. Dan denk ik dat ik altijd 27 blijf.quote:Op maandag 24 november 2014 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Auwquote:Op maandag 24 november 2014 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
* El_Thijs strooit er een paar handen vol in het topic
Bij deze ben je niet uitgenodigd voor de volgende meet.quote:
Nee dat zeggen mensen van die leeftijd alleen maar omdat ze het niet kunnen accepteren dat ze oud zijn.quote:Op maandag 24 november 2014 20:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarna ook. Tegen de 50 zelfs nog.
Ja, wel gezond oud worden ja, en geen kleine Yvie's hoor. Ik ga zelf wel alleen in het park wandelen, geen kleinkids voor nodigquote:Op maandag 24 november 2014 20:38 schreef perro. het volgende:
[..]
gezond oud vooral anders is dat ook maar zo-zo lijkt me.
vast wel toch. in de tussentijd nog een kerel en wat kleine yviechickies en dan kun je samen oud worden en in het park gaan wandelen met je kleinkinderen.
Ik ben geen kat!quote:
De aftakeling begint op 25 al, zegt men.quote:Op maandag 24 november 2014 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat zeggen mensen van die leeftijd alleen maar omdat ze het niet kunnen accepteren dat ze oud zijn.
Na 30 ben je gewoon oud en begin je al af te takelen.
You scared?quote:Op maandag 24 november 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij deze ben je niet uitgenodigd voor de volgende meet.
mannen pas na de 40.quote:Op maandag 24 november 2014 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat zeggen mensen van die leeftijd alleen maar omdat ze het niet kunnen accepteren dat ze oud zijn.
Ja, maar dan is het nog te overzien.quote:Op maandag 24 november 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
De aftakeling begint op 25 al, zegt men.
Ik heb nog steeds geen hangtieten.quote:Op maandag 24 november 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het nog te overzien.
Aansteller.quote:
Pertinent onwaar. Ik kan me precies herinneren waar ik mijn sleutels laat.quote:Op maandag 24 november 2014 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee Fax, nee. Deze manier om pics te krijgen is wel erg doorzichtig.quote:
Goed om te weten!quote:Op maandag 24 november 2014 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou Fax, kom er maar in (no pun intended).quote:Op maandag 24 november 2014 20:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik ook gelukkig niet, als dat het criteria is ben ik ook nog niet afgeschreven
quote:Op maandag 24 november 2014 20:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik ook gelukkig niet, als dat het criteria is ben ik ook nog niet afgeschreven
Shitquote:Op maandag 24 november 2014 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee Fax, nee. Deze manier om pics te krijgen is wel erg doorzichtig.
Geloof er niks vanquote:Op maandag 24 november 2014 20:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jaja geduldquote:Op maandag 24 november 2014 20:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou Fax, kom er maar in (no pun intended).
gewoon wat geduld hebben.quote:Op maandag 24 november 2014 20:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies! Ik word alleen maar beter naarmate ik ouder word.quote:
En ze gaan snel! De hoek om! En over de heuvel! Tering wat een wedstrijd! Wat gaat het HARD!quote:Op maandag 24 november 2014 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga weer een poging doen om jullie te volgen
EN GO
quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 20:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ze gaan snel! De hoek om! En over de heuvel! Tering wat een wedstrijd! Wat gaat het HARD!
Ik doe mee!quote:Op maandag 24 november 2014 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga weer een poging doen om jullie te volgen
EN GO
Ikquote:Op maandag 24 november 2014 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedzo!
Wie had er ook alweer pepernoten?
Ik kan het niet zien door het stof! Wat spannend! Echt, dat dit kan in Nederland! Ongelofelijk!quote:
Kan je lang zoekenquote:Op maandag 24 november 2014 20:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik
Net een handvol rond gestrooid. De vorige keer landden er een paar bij Samzz tussen d'r boobs, dus zoek daar eens!
[..]
Ik kan het niet zien door het stof! Wat spannend! Echt, dat dit kan in Nederland! Ongelofelijk!
Dat laat ik me niet 2 keer zeggen natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2014 20:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik
Net een handvol rond gestrooid. De vorige keer landden er een paar bij Samzz tussen d'r boobs, dus zoek daar eens!
Belangrijker,wat valt er te winnen?quote:
Jouw kennende niet neequote:Op maandag 24 november 2014 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat laat ik me niet 2 keer zeggen natuurlijk
Kijk uit voor boobytrapsquote:Op maandag 24 november 2014 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat laat ik me niet 2 keer zeggen natuurlijk
De winnaar krijgt een fles champagne. De verliezer krijgt die fles in een plaats geschoven waar de zon nooit schijnt.quote:
Boobytraps ook echtquote:Op maandag 24 november 2014 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijk uit voor boobytraps
[ afbeelding ]
Voor sommige kan dat ook een hoofdprijs zijn natuurlijk.quote:Op maandag 24 november 2014 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De winnaar krijgt een fles champagne. De verliezer krijgt die fles in een plaats geschoven waar de zon nooit schijnt.
Het centrum van de aarde?quote:Op maandag 24 november 2014 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De winnaar krijgt een fles champagne. De verliezer krijgt die fles in een plaats geschoven waar de zon nooit schijnt.
Slaap lekker alvast. En let niet op Lola die straks even tussen boobs op zoek gaat naar pepernoten. Curse my bad aim.quote:Op maandag 24 november 2014 20:58 schreef Samzz het volgende:
Zo, pijnstillertje genomen. Zo maar eens lekker slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |