Deze een optie?quote:Op zondag 1 november 2015 20:19 schreef bobbernaut het volgende:
Ik zit heel erg te twijfelen welke controller ik zou nemen..
De Pioneer DDJ-SB2 of de Reloop Beatmix 4?
Pioneer DDJ-SB2
+ Goedkoper
+ Pioneer, dus kwaliteit (toch?)
+ VU meters
+ High/Lowpass filter knob
+ Pad trans (geen idee wat dat precies is)
+ Vinyl/Slip knop (?)
+ Key lock knop (?)
- 4 kanaals, maar wel 2 faders, geen idee of dat (on)handig is
- Geen aparte play/cue knoppen
- Heeft FX knopjes ipv per FX een knob
- Geen needle position leds
Reloop Beatmix 4
+ 4 kanaals, per kanaal een fader
+ Fader voor de sampler
+ Leds voor de needle position
+ Aparte play/cue knoppen
+ Per kanaal 3 aparte FX knobs
- Duurder
- Reloop (dus misschien minder goed dan Pioneer?)
- Geen VU meter
- Geen High/Lowpass filter knob
Zoals jullie zien ben ik een noob wat dit betreft.
Ik heb wel al een beetje onderzoek gedaan en ik vond deze 2 de mooiste qua prijsklasse/instapniveau.
Hebben jullie nog advies?
Nee die had ik al gezien, maar die sowieso niet, 2 kanaals en heeft vage touchstrip voor je FXquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
Deze een optie?
Wat is dat rekordbox een kut software geworden zeg. Alle laptops hier thuis crasht versie 4. Nu terug naar 3.3.0.
Zeker foto's danquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:48 schreef Eraser127 het volgende:
Heb sinds zaterdag een Djm-800 en eind deze week zijn m'n SL1200's terug (nieuwe audiokabels en wit gespoten deckplates met zeefdruk logo's)
Even een random vraagje, bij de Technics heb je een staafje dat soms uitschuift aan de bovenkant, kan iemand mij uitleggen waarvoor dat is enzo?quote:
Ah bedankt! Heeft het dan een voordeel als je de groeven kan zien?quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:44 schreef Eraser127 het volgende:
Als je rechts uit het midden onderaan bedoelt: dat is de target light, zit een lampje/ledje in die over de plaat schijnt. Daardoor kun je de groeven van de plaat zien. Het grote rondje is de behuizing, het kleintje is het drukknopje, hiermee springt de light naar boven.
[ afbeelding ]
als je er ook zo lang over doet om een de volgende plaat uit te kiezen....quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:57 schreef bobbernaut het volgende:
Nog steeds geen controller aangeschaft..
Zit nu te twijfelen tussen een DDJ-SB2 en een DDJ-SR
Alleen de SR is wel 2 keer zo duur als de SB2.. Maar ik denk dat de SR wel langer mee gaat, qua mogelijkheden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |