Aanrde probleem? Probeer de speakers eens op een ander stopcontact, trek de adapter van de laptop er eens uit tijdens de ruis. Als het dan stopt is het een aardlus, het makkelijkst is dan kijken voor een ander stopcontact voor je laptop of de randaarde van de adapter afplakken (moet je natuurlijk geen vloeistof over je laptop kukelen en kortsluiting veroorzaken).quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:48 schreef N-E-R-D het volgende:
Misschien weet iemand hier het. Zodra ik mijn controller (pioneer ddj) aansluit op mijn laptop gaan mijn monitor speakers ruisen. Als ik de speaker direct op mijn laptop aansluit heb ik nergens last van. Iemand enig idee? Heb de laatste firmware en drivers geinstalleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is hek.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
BREAKING NEWS!!!
OMG! wat goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
je hebt toch nog een traktor?quote:
driver?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:37 schreef K44S het volgende:
Beste mensen, ik heb een vraag om willen van ableton lite 9
Ik heb een M-audio oxygen 25 er bij gekocht.
Maar nu het software probleempje.
http://www.musictech.net/(...)-the-impulse-device/
Ik krijg die drumpats niet ingesteld (automatisch) Ik krijg dus alleen de knoppen ipv de pats.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel
Misschien maakt dit het nog wat makkelijk te maken.
Als de man in het volgende filmpje rond 01:51 een sample importeert komt het drumpat ( waar je dus nog meer geluid in kan verwerken zo dat dat later handiger is met tracks bouwen ) meteen te voorschijn
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
BREAKING NEWS!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Piratenhits, levensliedkneiters en afentoe wat oldiesquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:11 schreef OudeBok het volgende:
Wat voor stijlen draaien jullie hier allemaal eig?
kom je uit de kast?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:37 schreef JenHermes het volgende:
Wat vinden jullie van EDM/Bigroom ? Gay?
Nee, en zelfs al had ik die nog, daar werken de schermen van de NV niet op.quote:
Nope, niks te vinden.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
driver?
Mapping in orde?
je midi instellingen goed staan in AB?
hmpfquote:Op zondag 7 juni 2015 22:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, en zelfs al had ik die nog, daar werken de schermen van de NV niet op.
kwestie van doorzetten denk ik. Van het weekend paar uurtjes zitten pielen en dan kom je een heel eind...quote:
mooi! enne.... overloper!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
kwestie van doorzetten denk ik. Van het weekend paar uurtjes zitten pielen en dan kom je een heel eind...
Als de NV traktor had gedraaid, was ik daar mooi geblevenquote:
doet ie dat niet dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als de NV traktor had gedraaid, was ik daar mooi gebleven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |