Je hebt helemaal gelijk. Ik was ook meer met andere dingen bezigquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Prima mixje, maar weinig interessants vind ik zelf. 11 nummers in een uur betekent gewoon standaard intro-outro mixen. Heb het idee dat je de outro's net wat te lang laat lopen en zo de energie echt wegzakt. Tuurlijk snap ik dat het een chill-mix is, dus dan hoef je niet apres-ski stijl elke 30 seconden een nieuwe track te droppen, maar iets meer opbouw en energie had niet misstaan
Verder op zich niks mis mee, prima op de achtergrond als je aan het chillen bentquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ik was ook meer met andere dingen bezig.
Thnx voor het luisteren.
Pics? Heb misschien wel interesse.quote:Op maandag 9 februari 2015 16:27 schreef -Menn0- het volgende:
Zit er aan te denken om mn cdj800mk2's en djm600 weg te doen.
400 euro anyone?
2x 1/3e qua grootte als ik dit zie, zonder het mixer gedeelte dus. Grote broer van de X1, denk dat Carl Cox geklaagd heeft dat die zo'n groot logge S8 mee moest slepen steeds.quote:
Nadeel is echter wel, dat er geen geluidskaart inzit, Die moet dus wel weer mee.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:06 schreef Slickk het volgende:
[..]
2x 1/3e qua grootte als ik dit zie, zonder het mixer gedeelte dus. Grote broer van de X1, denk dat Carl Cox geklaagd heeft dat die zo'n groot logge S8 mee moest slepen steeds.
Pff, ik zag al die kabels al 'netjes' als bundeltjes. Moet je nagaan dat je dat in normale situaties niet hebt, wat een drama dan. Met een standalone controller heb je er al gedoe mee.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nadeel is echter wel, dat er geen geluidskaart inzit, Die moet dus wel weer mee.
Subground, house, rawstyle.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:11 schreef OudeBok het volgende:
Wat voor stijlen draaien jullie hier allemaal eig?
prutteltechno en epic skyradioquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:11 schreef OudeBok het volgende:
Wat voor stijlen draaien jullie hier allemaal eig?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |