Wat ik van m'n gyn begreep is dat 'gewoon protocol'. Hoewel ze elkaar wel tegenspreken; de vorige ze dat het alleen overwogen hoefde te worden als de baby zwaarder dan 7 pond geschat zou worden.quote:Op maandag 24 november 2014 15:24 schreef WupWup het volgende:
DJMO in dat verhaal zie ik geen enkele reden om de vierde eruit te snijden, maar wellicht mis ik wat details?
Waarom ben je eigenlijk bij de gyn? Door eerdere zware bevallingen?quote:Op maandag 24 november 2014 15:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat ik van m'n gyn begreep is dat 'gewoon protocol'. Hoewel ze elkaar wel tegenspreken; de vorige ze dat het alleen overwogen hoefde te worden als de baby zwaarder dan 7 pond geschat zou worden.
Vooral de geboorte van geert was dusdanig dat ik absoluut niet thuis durf te bevallen en ook voor de gyn reden om mij onder controle te houden.quote:Op maandag 24 november 2014 15:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk bij de gyn? Door eerdere zware bevallingen?
Wie wordt de eerste in dit topic met webcam en livestream?quote:Op maandag 24 november 2014 16:44 schreef purebliss het volgende:
Nog geen nieuws van Lt? Vind het zo spannend al die 'live' bevallingen!
Haha, herkenbaar. gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 november 2014 17:21 schreef Krisvc het volgende:
Oooo, ik ben zwanger van een klein blobje. Met een hartje. Dat klopt.![]()
Verloskundige had even tijd over om stiekem te spieken terwijl dat niet op de planning stond. Nu loop ik rond als een kip zonder kop omdat ik niet weet wat ik met mezelf aan moet.
Wat fijn! Ook wel vroeg trouwens? Nog geen 6 weken als ik in de OP kijk?quote:Op maandag 24 november 2014 17:21 schreef Krisvc het volgende:
Oooo, ik ben zwanger van een klein blobje. Met een hartje. Dat klopt.![]()
Verloskundige had even tijd over om stiekem te spieken terwijl dat niet op de planning stond. Nu loop ik rond als een kip zonder kop omdat ik niet weet wat ik met mezelf aan moet.
En ook daarin zie ik geen medische indicatie voor controles door de gyn. Maar nogmaals, ik zal wel wat details missen.quote:Op maandag 24 november 2014 15:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vooral de geboorte van geert was dusdanig dat ik absoluut niet thuis durf te bevallen en ook voor de gyn reden om mij onder controle te houden.
Haha nee, ik weet het, een rozijntje is het ;-)quote:Op maandag 24 november 2014 11:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Twee lijken me tof maar ook zooo heftig.
Ja, in het begin zijn dat idd darmen. Zo groot is dat kind nog niet
Ik ben nu 7 weken en 1 dag. Woensdagochtend de eerste echo!
Oh ja, natuurlijk. Ik kan niet meer rekenenquote:Op maandag 24 november 2014 18:50 schreef Krisvc het volgende:
8w2d IMA.Ze heeft hem zelfs al even laten horen.
Heel bizar allemaal.
Spring, nub-ze!
+1, de reden om dat beroep te kiezen..quote:Op maandag 24 november 2014 19:04 schreef Mariposas het volgende:
Dat had ik dus vandaag, was vergeten de deur op slot te doen.Dacht: huh, is man al thuis?
Rekenen kan ik sowieso niet, want jurist.
Tof! Ik vond je echo ook wel echt een textbook nub eigenlijk!quote:
Leukleuk!!!!quote:Op maandag 24 november 2014 20:14 schreef -Spring het volgende:
En ze heeft net zo'n dopneus als d'r zus.
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2014 21:55 schreef Fannetje het volgende:
Gefeliciteerd Spring!
Onze SEO was gelukkig helemaal goed! De baby lag er alleen heel lastig voor waardoor de Echoscopiste wel 45 min moest woelen en wroeten voordat ze alles had gezien.
Maar alles ziet er perfect uit en we krijgen een zoon!
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 24 november 2014 22:33 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Datum tweeling is enorm gelukt.
Om 16:25 heb ik Elin vers geperst!
Jaaa! Van harte gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 24 november 2014 22:33 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Jeuj!! Gefeliciteerd! Ook weer zo'n leuke naam.quote:Op maandag 24 november 2014 22:33 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Gefeliciteerd!!!!quote:Op maandag 24 november 2014 22:33 schreef LadyTagliatelle het volgende:
misschien ook een meisje bij ons hoor ;-)quote:Op maandag 24 november 2014 20:02 schreef Risu het volgende:
Yay eindelijk een meisje. Maar je zit wel 16 plaatsen onder mijn meisje![]()
Wat een minderheid zijn wij.
quote:Op maandag 24 november 2014 22:39 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Danku Danku verdere info komt ook later
Helio hi5!! Gefeliciteerd !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |