Ik snap jequote:Op maandag 24 november 2014 10:38 schreef -Spring het volgende:
[..]
ik wacht even af hoe stellig zij is vanavond. ze is erg ervaren iig. en vanaf deze termijn geeft de nub een zekerheid van 90%.
Natuurlijk kan ik niet wachten, vlindur
als ik het kán weten, wíl ik het weten. en ik wil aan het kamertje beginnen. en dekentjes gaan haken.
Een drieling!quote:Op maandag 24 november 2014 11:03 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Verdorie.. Ik kan nauwelijks mijn buik nog inhouden, dat worden nog ingewikkelde weken qua kleding
Hoe ver ben jij? Ik ben nu 6w6 of 7w, afhankelijk of ik een cyclus van 27 of 28 dagen reken.quote:Op maandag 24 november 2014 11:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Een drieling!
Wij lopen gelijk volgens mij. Hier nog helemaal niets te zien.
Twee lijken me tof maar ook zooo heftig.quote:Op maandag 24 november 2014 11:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Hoe ver ben jij? Ik ben nu 6w6 of 7w, afhankelijk of ik een cyclus van 27 of 28 dagen reken.
Haha, drie, dat zou wat zijn! De vorige keer dacht ze wel dat het was begonnen als tweeling, er waren twee vruchtzakjes (?), maar een van de twee was leeg. Nouja, het zou me niet eens verbazen geloof ik. Maar de buik komt van op-de-hobbel-darmen lijkt mij. Die zijn daar wel vrij gevoelig voor.
Jaaaahhh gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!quote:Op maandag 24 november 2014 11:51 schreef Heliotrope het volgende:
Deel datumtweeling present! Vannacht is onze lieve dochter L. geboren. Ze is prachtig en ligt lekker bij me te drinken. Ben zo verliefd.Verdere stats volgen nog wel, eerst genieten.
Hup LadyT!
Yeah gefeliciteerd Helio!quote:Op maandag 24 november 2014 11:51 schreef Heliotrope het volgende:
Deel datumtweeling present! Vannacht is onze lieve dochter L. geboren. Ze is prachtig en ligt lekker bij me te drinken. Ben zo verliefd.Verdere stats volgen nog wel, eerst genieten.
Hup LadyT!
quote:Op maandag 24 november 2014 11:51 schreef Heliotrope het volgende:
Hup LadyT!
Geniet ervan Helio!!!quote:Op maandag 24 november 2014 11:51 schreef Heliotrope het volgende:
Hup LadyT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |