Hoe wil je dat checken dan?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:50 schreef Lutalo het volgende:
Van Plinio is makkelijk te checken of hij daar die dag en tijd beroepsmatig moest zijn.
Goede vragen waar ik geen antwoord op heb. Señor Lazaro zag ze op die bank zitten, dan weet je de looprichting niet. Die ene man wist precies alle hoogemeters van Baru, Boquete en de top van de Pianista uit zijn hoofd.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:16 schreef Lutalo het volgende:
Dat is dus 1 vd Telemetrovideo's uit de OP.
Omdat die in het Spaans zijn, bekijk ik ze dus eigenlijk nooit.
Het is me niet duidelijk waar deze heren wonen, in de buurt van Olivia d K en Marina bloemenvrouw? Of verder op? Noemen zij een dag? En liepen ze vls Mercedes M bergop?
Hadden ze ook niet een ontbijtje met het gastgezin? De dochter had hun zien weggaan was het niet? Kan de link niet vinden.quote:
Ik heb de facebook van deze Plinio eens bekeken. Vooral zijn foto's. Hij weet veel van steensoorten en meiden die na het uitrusten hun broek optrekken. En waarom zet hij om de twee dagen iets op zijn facebook en de maand april niet of is verwijderd!quote:Op donderdag 27 november 2014 14:52 schreef ToniB het volgende:
ze hadden toch ook nog een ontbijtje bij het gast gezin? Is dit wel zeker?
[..]
Hoe wil je dat checken dan?
Ik denk dat Myriam G van het hostel ze heeft gezien omdat ze met hen ontbeet meen ik.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:55 schreef ToniB het volgende:
[..]
Hadden ze ook niet een ontbijtje met het gastgezin? De dochter had hun zien weggaan was het niet? Kan de link niet vinden.
:-) Ik kan dat niet persoonlijk checken, maar het moet toch daar (bij hemzelf en bij de taalschool ?) bekend zijn? Er waren voor dinsdag geen gidsen meer beschikbaar, dat staat dus ergens genoteerd. Plinio was OF vrij OF hij had een trip zusenzolaat, met 1,2,3 gasten en daarendaar naartoe.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:52 schreef ToniB het volgende:
[..]
Hij is niet in dienst van de taalschool. Het is een soort zzp-er. En dat er via de taalschool niks te regelen viel wil niet zeggen dat de meiden of F. iemand zelf hebben geregeld. Dat staat nergens genoteerd en heet hier zwart werken.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:18 schreef Lutalo het volgende:
[..]
:-) Ik kan dat niet persoonlijk checken, maar het moet toch daar (bij hemzelf en bij de taalschool ?) bekend zijn? Er waren voor dinsdag geen gidsen meer beschikbaar, dat staat dus ergens genoteerd. Plinio was OF vrij OF hij had een trip zusenzolaat, met 1,2,3 gasten en daarendaar naartoe.
:-) Olivia d K. Marina, Mercedes M, Leonardo G enz. vragen of ze Plinio M hebben gezien op dinsdag.
Er staat mij iets bij dat Miriam al vroeg de deur uit moest en hen niet meer gezien heeft, maar dat haar dochter die ochtend hen nog wel thuis meemaakte.. maar om dat nog terug te vinden...quote:Op donderdag 27 november 2014 15:09 schreef jackie12 het volgende:
Ik denk dat Myriam G van het hostel ze heeft gezien omdat ze met hen ontbeet meen ik.
Daarna gingen K en L naar de taalschool waar Eileen was en Feliciano kwam om de excursies op te nemen.
In dit artikel staat dat de vermiste vrouwen op 1 april met twee mannen ontbeten zouden hebben maar er staat tevens bij dat Ingrid L. beweert dat ze dit bij hun gastgezin hadden gedaan:quote:Op donderdag 27 november 2014 14:55 schreef ToniB het volgende:
[..]
Hadden ze ook niet een ontbijtje met het gastgezin? De dochter had hun zien weggaan was het niet? Kan de link niet vinden.
Dit is achterhaald. Zou namelijk zijn op 31 maart en niet op 1 april.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:54 schreef gynaika het volgende:
[..]
In dit artikel staat dat de vermiste vrouwen op 1 april met twee mannen ontbeten zouden hebben maar er staat tevens bij dat Ingrid L. beweert dat ze dit bij hun gastgezin hadden gedaan:
http://www.nu.nl/buitenla(...)met-twee-mannen.html
Heeft iemand nog iets van Baru vernomen eigenlijk?quote:Op donderdag 27 november 2014 07:23 schreef vronie het volgende:
[..]
.
Maar ik betwijfel of Baru daar wel is.
Ja, het is triest te constateren dat je maar van zo weinig berichten op aan kunt. Dit geldt natuurlijk niet alleen voor berichten betreffende K en L, maar voor alles wat in de media terecht komt.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:18 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dit is achterhaald. Zou namelijk zijn op 31 maart en niet op 1 april.
Maar ook dat bleek niet te kloppen want het ging om Nelvis waar ze lunchten waar ze met 2 jongens aan de praat raakten.
Volgens de ober was dit niet zo maar sprak hij wel met ze.
Dat klopt. Jullie kunnen allemaal het resultaat van programmacode zijn in mijn Matrix. Of ik in de jouwe. Er bestaan geen harde feiten in deze zaak.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:47 schreef gynaika het volgende:
Van welk bericht kun je tegenwoordig nog echt zeker zijn?
ja Ingrid beweert.....quote:Op donderdag 27 november 2014 15:54 schreef gynaika het volgende:
[..]
In dit artikel staat dat de vermiste vrouwen op 1 april met twee mannen ontbeten zouden hebben maar er staat tevens bij dat Ingrid L. beweert dat ze dit bij hun gastgezin hadden gedaan:
http://www.nu.nl/buitenla(...)met-twee-mannen.html
Mijn scenario is gebouwd op mijn zesde zintuig. Uiteraard neem je daar dingen in mee die je uit de media hebt. Maar toch...quote:Op donderdag 27 november 2014 16:58 schreef Perico het volgende:
[..]
Dat klopt. Jullie kunnen allemaal het resultaat van programmacode zijn in mijn Matrix. Of ik in de jouwe. Er bestaan geen harde feiten in deze zaak.
Wil je je scenario bouwen op getuigenverklaringen? Gooi de cameradata en telefoonlogs weg. En vice versa als je wilt leunen op de camera, of voort wilt borduren op de telefoonlogs.
Wat wil je ook, zonder politieonderzoek. Iedereen heeft vrij mogen roepen en van een afstand hebben wij alleen zicht op de personen die her en der op internet opduiken. Tijd voor fase drie dus, Dutch boots on the ground again.
Interessant!quote:Op donderdag 27 november 2014 15:28 schreef ToniB het volgende:
Hij is niet in dienst van de taalschool. Het is een soort zzp-er. En dat er via de taalschool niks te regelen viel wil niet zeggen dat de meiden of F. iemand zelf hebben geregeld. Dat staat nergens genoteerd en heet hier zwart werken.
Daar denk ook al een tijdje aan als mogelijkheid, een clandestine gids. Alleen denk ik dan niet aan een gids als F omdat die volgens mij al veel werk via de taalschool krijgt en zijn goede naam niet op het spel wil zetten. Aangezien veel toeristenen cursisten blogs schrijven enzo.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:44 schreef Za het volgende:
[..]
Interessant!
Ik las dat F aangaf 25 dollar per tour te krijgen (in interviews), terwijl mensen die een tour geboekt hadden met hem als gids daar 75 dollar voor moesten betalen (zie Tripadvisor). Mogelijk krijgt de school, tevens boekingskantoor dan een groot deel van de tourprijs, dat zou het opmerkelijke prijsverschil iig verklaren.
Maar dan kan het dus ook gebeuren dat de gidsen die voor de school werken daar soms narrig van worden, zeggen dat ze volgeboekt zijn, om vervolgens zelf deze tourist (die bv wel een andere tour via de school boekt) alsnog de tour aan te bieden buiten de school om, onder het mom van een afzegging bv.
Het zou dus zomaar kunnen dat Kris en Lisanne helemaal nooit zonder gids op pad zijn geweest en een clandestine tour maakten met welke gids dan ook.
F komt niet over als het camera schuwe type, toen niet en nu ook nietquote:Op donderdag 27 november 2014 21:16 schreef Perico het volgende:
Gids die goede naam van 15 jaar met jonge rugzaktoeristes optrekken niet te grabbel wil gooien, net als de stuurse PM, werd reeds in de begindagen van YouTube gevideobombed op de Mirador:
Hij verft zelfs zn haar, de ijdeltuit!quote:Op donderdag 27 november 2014 22:01 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
F komt niet over als het camera schuwe type, toen niet en nu ook niet
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:16 schreef Perico het volgende:
Gids die goede naam van 15 jaar met jonge rugzaktoeristes optrekken niet te grabbel wil gooien, net als de stuurse PM, werd reeds in de begindagen van YouTube gevideobombed op de Mirador:
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:01 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
F komt niet over als het camera schuwe type, toen niet en nu ook niet
Ah, ik zie het al. Op een haar na gevild. Wanneer wordt die F. opgepakt?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:41 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Hij verft zelfs zn haar, de ijdeltuit!
Wat mij betreft nooit maar jij komt even binnenvallen en mij quoten zonder mijn eerdere postsquote:Op donderdag 27 november 2014 23:02 schreef Pinpoint het volgende:
Hallo speurneuzen, ik kom even kijken hoe het gaat:
[..]
[..]
[..]
Ah, ik zie het al. Op een haar na gevild. Wanneer wordt die F. opgepakt?
officieel moet iedereen die de trail loopt zich toch registreren? Maar het is nirt sluitend, hij kan er ook zonder registratie zijn geweest.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:52 schreef ToniB het volgende:
[..]
Binnenvallen... ik volg dit euh.. op afstand, zeg maar. Vanwege het verbazingwekkende van zo'n topic. Een paar maand geleden gaf ik hier mijn mening, en besloot om er niet bij te willen horen. Misschien hadden sommige vaste deelnemers van nu dat ooit ook. Maar besloten ze alleen iets anders.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:12 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Wat mij betreft nooit maar jij komt even binnenvallen en mij quoten zonder mijn eerdere posts
te lezen?
Als je goed gelezen had dan had je begrepen dat ik F niet als verdacht zie.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:01 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Binnenvallen... ik volg dit euh.. op afstand, zeg maar. Vanwege het verbazingwekkende van zo'n topic. Een paar maand geleden gaf ik hier mijn mening, en besloot om er niet bij te willen horen. Misschien hadden sommige vaste deelnemers van nu dat ooit ook. Maar besloten ze alleen iets anders.
Over dat quoten: ik quote niemand speciaal, gewoon de paar nieuwste postjes. Steekproef dus.
Maar ik had vooraf wel even anderhalve topic doorgebladerd, om te kijken hoe het gaat. Dus ik heb wel meer van jou gelezen vanavond. En ook eerder, denk ik. Kan me alleen niks opvallends herinneren.
Misschien trof ik een benedengemiddeld dagje aan hier. Bovengemiddeld kan ook, maar dat is niet leuk om mee af te sluiten. Hoe dan ook, vat het niet persoonlijk op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |