abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147030249
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:49 schreef Marrije het volgende:
In de OP van dit topic staan de getuigen op een rij.
Even snel (onder voorbehoud)
Martina zegt dat ze hen om 15 uur zag en Oliva om 16.15.
Oliva woont voor Martina dus dat kan sowieso niet.

Journalist is na 2 uur nog niet op de top
pi_147030505
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:55 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Even snel (onder voorbehoud)
Martina zegt dat ze hen om 15 uur zag en Oliva om 16.15.
Oliva woont voor Martina dus dat kan sowieso niet.

Journalist is na 2 uur nog niet op de top
Ik dacht dat ik ergens in een video Marina 4 vingers zag opsteken.
Beiden zullen - mogelijk- de tijd niet exact weten, dus zou kunnen aansluiten op elkaar.

Ze zouden zich in de dag hebben kunnen vergist, maar niemand had ze terug zien komen (niet persee noodzakelijk natuurlijk).
Waar ze ook op 31 maart zijn geweest... 's avonds zaten ze gewoon in het hostel op de bank.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_147035908
Als Feliciano langs getuigen ging om te vragen of ze Kris en Lisanne hadden gezien, met welke foto ging hij dan???
pi_147035991
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:18 schreef jackie12 het volgende:
Als Feliciano langs getuigen ging om te vragen of ze Kris en Lisanne hadden gezien, met welke foto ging hij dan???
Niet gedacht dat je zou happen. Smaakt het?
pi_147036589
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:19 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Niet gedacht dat je zou happen. Smaakt het?
Nee sorry, nu geef je jezelf teveel eer. Ik lees net idd terug dat je vandaag zoiets schreef.
Anderhalf maand geleden kwam ik er pas achter dat Feliciano degene was die Martina had "ondervraagd"
Na de video van Lutalo dat er meerdere getuigen door Feliciano zijn "ondervraagd" bedacht ik me dit net.
Maar je hebt gelijk, in jouw tekst kan je het ook opmaken. :)
  Moderator woensdag 26 november 2014 @ 21:32:34 #231
45833 crew  Fogel
pi_147036673
:W
Ik wilde alleen even zeggen dat ik erg blij ben dat jullie sinds mijn vorige post jullie zeer netjes hebben gedragen met betrekking tot het niet posten van persoongegevens. Ga zo door ^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_147038570
Waarom gaan ze nu pas de getuigen officieel verhoren? Nog even voor de formaliteit en dan dossier sluiten? }:|
pi_147038674
http://www.websleuths.com(...)0770393#post10770393
Posting # 231.
Die foto kan ik niet zien.
Misschien zijn de postings n.a.v. deze video? http://www.telemetro.com/(...)21.html#.VHX__9KG8SE
Hier wordt gewezen op iets wat een shack zou kunnen zijn. Geen idee wat er allemaal gezegd wordt :-) kan wel compleet ergens anders zijn.
pi_147040737
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Nee sorry, nu geef je jezelf teveel eer. Ik lees net idd terug dat je vandaag zoiets schreef.
Anderhalf maand geleden kwam ik er pas achter dat Feliciano degene was die Martina had "ondervraagd"
Na de video van Lutalo dat er meerdere getuigen door Feliciano zijn "ondervraagd" bedacht ik me dit net.
Maar je hebt gelijk, in jouw tekst kan je het ook opmaken. :)
Je hebt gelijk, maar ik verdring het soms: het fenomeen van de zelfhappende medemens. En ik had zelfs een uitwerking in gedachten waarmee ik zeker een jaar gratis onbeperkt met de misdaadtrein had gemogen. Compleet met door trawanten opgetrommelde, Europees uitziende vrouwen, die langs de getuigen hun woningen moesten paraderen in korte broekjes. Na eerst op de foto gezet te zijn voor die hardwerkende gids van onbesproken gedrag. Om daarmee te gaan leuren dus, dat spreekt vanzelf. Op 1 april uiteraard, dus terwijl tegelijkertijd de duistere dader van de dodelijke daad, met zijn verrotte geest, dood en verderf aanrichtte. Gewoon omdat het kan.
Waarna dan die hardwerkende gids van onbesproken gedrag, leggings enzo moest terugbrengen naar het hostel.
Kat in het bakkie, daar kom je gegarandeerd mee weg. Dan ben je wel gek als je niet gaat moorden. Heel logisch dus.

Maar ja, het was nog geen kinderbedtijd, dus ik durfde dat niet te posten, zelfs niet in de spoiler.
pi_147042922
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:13 schreef Lutalo het volgende:
http://www.websleuths.com(...)0770393#post10770393
Posting # 231.
Die foto kan ik niet zien.
Misschien zijn de postings n.a.v. deze video? http://www.telemetro.com/(...)21.html#.VHX__9KG8SE
Hier wordt gewezen op iets wat een shack zou kunnen zijn. Geen idee wat er allemaal gezegd wordt :-) kan wel compleet ergens anders zijn.
Ik kan ook geen Spaans (jammer) shack staat voor keet hut of krot.
Op de video op 00.47 is wel zo iets te zien.
  donderdag 27 november 2014 @ 00:09:55 #236
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_147043776
Mooie video, Lutalo! ja er wordt inderdaad gezegd dat Lisanne en Kris op dat punt hebben uitgerust en daarna zijn verdwenen.. na 16:00.

Mercedes Miranda die daar al 70 jaar woont heeft hen gezien, vanuit zijn huis om 16:00 en Seņor Lazaro heeft hen zien uitrusten op de bank/hut die vronie beschrijft, op 00:47.

1 man wijst met name op het gevaar van de culebra's, de gifslangen en andere dieren.. de laatste gids heeft geen goed woord over, voor de gidsen die wij kennen, die alleen maar snel geld willen verdienen, terwijl hij/zij uitvoerig de tijd nemen, om ook met volle teugen van de natuur te genieten, met de toeristen.

Hij zegt dat zij de mensen het beste inschatten en maatwerk leveren, gezien hun interesse en fysieke conditie.

Ook interessant, de mensen daar weten het het beste.. Boquete ligt op 1100 meter maar de top van de Cordillera, de Mirador, plaatsen zij ruim boven de 2000 meter..

Dus dan zouden Kris en Lisanne in 1 uur en 55 minuten 900 hoogtemeters hebben overwonnen, volgens de officiele lezing, wat straffe kost is.

[ Bericht 4% gewijzigd door Perico op 27-11-2014 00:24:18 ]
pi_147044630
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 00:09 schreef Perico het volgende:
Mooie video, Lutalo! ja er wordt inderdaad gezegd dat Lisanne en Kris op dat punt hebben uitgerust en daarna zijn verdwenen.. na 16:00.

Mercedes Miranda die daar al 70 jaar woont heeft hen gezien, vanuit zijn huis om 16:00 en Seņor Lazaro heeft hen zien uitrusten op de bank/hut die vronie beschrijft, op 00:47.

1 man wijst met name op het gevaar van de culebra's, de gifslangen en andere dieren.. de laatste gids heeft geen goed woord over, voor de gidsen die wij kennen, die alleen maar snel geld willen verdienen, terwijl hij/zij uitvoerig de tijd nemen, om ook met volle teugen van de natuur te genieten, met de toeristen.

Hij zegt dat zij de mensen het beste inschatten en maatwerk leveren, gezien hun interesse en fysieke conditie.

Ook interessant, de mensen daar weten het het beste.. Boquete ligt op 1100 meter maar de top van de Cordillera, de Mirador, plaatsen zij ruim boven de 2000 meter..

Dus dan zouden Kris en Lisanne in 1 uur en 55 minuten 900 hoogtemeters hebben overwonnen, volgens de officiele lezing, wat straffe kost is.
Ik denk dat die hele tijdlijn niet klopt MM ziet ze om 16.00 en volgens de tijdlijn wordt er om 16.39 en 16.51 112 gebeld.
Als het een straffe kost zou zijn staan kris en Lisanne wel erg uitgerust op de Mirador.?????
pi_147045329
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 00:48 schreef vronie het volgende:

[..]

Ik denk dat die hele tijdlijn niet klopt MM ziet ze om 16.00 en volgens de tijdlijn wordt er om 16.39 en 16.51 112 gebeld.
Als het een straffe kost zou zijn staan kris en Lisanne wel erg uitgerust op de Mirador.?????
Dan is de cirkel weer rond met de vraag die ik vanochtend stelde.
- Waren de getuigen in de war met de dag ?
- Hebben alle getuigen andere meiden gezien ?
- Zijn alle getuigen verkeerd ondervraagd en hebben ze allemaal een verkeerde tijd gezegd omdat de getuigenis van Sigrid 13.10 taalschool als leidend werd ervaren ?
- Of......?

[ Bericht 0% gewijzigd door jackie12 op 27-11-2014 02:22:22 ]
pi_147045521
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:32 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Dan is de cirkel weer rond met de vraag die ik vanochtend stelde.
- Waren de getuigen in de war met de dag ?
- Hebben alle getuigen andere meiden gezien ?
- Zijn alle getuigen verkeerd ondervraagt en hebben ze allemaal een verkeerde tijd gezegd omdat de getuigenis van Sigrid 13.10 taalschool als leidend werd ervaren ?
- Of......?
Ik weet het niet Jackie of de getuigen in de war zijn met 31 maart of 1 april het kan zijn dat MM Kris en Lisanne zag nadat zij een korte route maakten op 31 maart

[ Bericht 0% gewijzigd door vronie op 27-11-2014 02:16:39 ]
pi_147045714
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:54 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar ik verdring het soms: het fenomeen van de zelfhappende medemens. En ik had zelfs een uitwerking in gedachten waarmee ik zeker een jaar gratis onbeperkt met de misdaadtrein had gemogen. Compleet met door trawanten opgetrommelde, Europees uitziende vrouwen, die langs de getuigen hun woningen moesten paraderen in korte broekjes. Na eerst op de foto gezet te zijn voor die hardwerkende gids van onbesproken gedrag. Om daarmee te gaan leuren dus, dat spreekt vanzelf. Op 1 april uiteraard, dus terwijl tegelijkertijd de duistere dader van de dodelijke daad, met zijn verrotte geest, dood en verderf aanrichtte. Gewoon omdat het kan.
Waarna dan die hardwerkende gids van onbesproken gedrag, leggings enzo moest terugbrengen naar het hostel.
Kat in het bakkie, daar kom je gegarandeerd mee weg. Dan ben je wel gek als je niet gaat moorden. Heel logisch dus.

Maar ja, het was nog geen kinderbedtijd, dus ik durfde dat niet te posten, zelfs niet in de spoiler.
Maar met welke foto is nog steeds de vraag!
Of ging Feliciano van deur naar deur zonder foto met de vraag "heeft u ook Europese muchachas gezien de afgelopen dagen bij voorkeur na 13.10 uur?"
pi_147045937
http://www.telemetro.com/(...)21.html#.VHaBONKG-E5
(3.01 min)

en

http://nos.nl/video/66744(...)ug-moeten-nemen.html
(0.29 sec)

Zelfde schoen
Eva W loopt gewoon een stukje mee maar toch een hele andere reportage
  donderdag 27 november 2014 @ 03:12:27 #242
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_147046017
In ieder geval, Seņor Lazaro zag ze uitrusten op die bank.. er zijn ook andere verklaringen dat ze er afgepeigerd uitzagen.. de hospita heeft ook wat dingen opgemerkt over de gezondheid van Lisanne, last van keel en luchtwegen.. met scheenbeenblessure..

En dan toch binnen twee uur 900 hoogtemeters overwinnen, met de nodige fotomomenten, zonder er getekend op de top uit te zien. Blijft opmerkelijk
pi_147046146
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 03:12 schreef Perico het volgende:
In ieder geval, Seņor Lazaro zag ze uitrusten op die bank.. er zijn ook andere verklaringen dat ze er afgepeigerd uitzagen.. de hospita heeft ook wat dingen opgemerkt over de gezondheid van Lisanne, last van keel en luchtwegen.. met scheenbeenblessure..

En dan toch binnen twee uur 900 hoogtemeters overwinnen, met de nodige fotomomenten, zonder er getekend op de top uit te zien. Blijft opmerkelijk
Baru kan op die vraag heel makkelijk een antwoord geven door even een middagje de Pianista op en neer te lopen om te kijken hoe lang ie er over doet vanaf t restaurant.
pi_147046567
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 03:34 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Baru kan op die vraag heel makkelijk een antwoord geven door even een middagje de Pianista op en neer te lopen om te kijken hoe lang ie er over doet vanaf t restaurant.
.

Maar ik betwijfel of Baru daar wel is.
pi_147051865
Welke getuigen zouden er wel in het plaatje van die dinsdag passen. Hier ga ik ervan uit dat de meiden maandag al het eerste vlakke gedeelte hebben gedaan. Blijft voor mij staan Feliciano rond 9.30, Plinio rond 12.00/12.30. Verder waren ze voor iedereen die daar woont onzichtbaar dinsdag....?
pi_147053085
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:30 schreef ToniB het volgende:
Welke getuigen zouden er wel in het plaatje van die dinsdag passen. Hier ga ik ervan uit dat de meiden maandag al het eerste vlakke gedeelte hebben gedaan. Blijft voor mij staan Feliciano rond 9.30, Plinio rond 12.00/12.30. Verder waren ze voor iedereen die daar woont onzichtbaar dinsdag....?
Plinio heeft inderdaad gezegd dat hij ze misschien is tegen gekomen op de Pianista rond het middaguur.
Maar omdat hij vindt dat alle Europese vrouwen op elkaar lijken weet hij dit niet zeker.

Vanzelfsprekend heb ik hier grote twijfels over;

ten eerste zegt hij dit dus in een interview. Als je echter deze video bekijkt waar NOS verslaggeefster Eva W met hem de Pianista doet dan heeft hij het wel over dat Lorenzo hen gezien heeft maar rept hij nergens over zichzelf

En ten tweede, wat moest hij daar dan op de Pianista?
Hij liep daar vast niet voor de lol. Als hij daar dus liep dan waarschijnlijk met toeristen.
Wie zijn dan deze toeristen? Zijn deze ondervraagd? En passeerde Plinio (met toeristen?) hen onderweg omhoog of omlaag?

Achter Plinio zijn getuigenis zet ik in ieder geval een dikke vette ?
pi_147054330
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:13 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Plinio heeft inderdaad gezegd dat hij ze misschien is tegen gekomen op de Pianista rond het middaguur.
Maar omdat hij vindt dat alle Europese vrouwen op elkaar lijken weet hij dit niet zeker.

Vanzelfsprekend heb ik hier grote twijfels over;

ten eerste zegt hij dit dus in een interview. Als je echter deze video bekijkt waar NOS verslaggeefster Eva W met hem de Pianista doet dan heeft hij het wel over dat Lorenzo hen gezien heeft maar rept hij nergens over zichzelf

En ten tweede, wat moest hij daar dan op de Pianista?
Hij liep daar vast niet voor de lol. Als hij daar dus liep dan waarschijnlijk met toeristen.
Wie zijn dan deze toeristen? Zijn deze ondervraagd? En passeerde Plinio (met toeristen?) hen onderweg omhoog of omlaag?

Achter Plinio zijn getuigenis zet ik in ieder geval een dikke vette ?
maar hij zegt toch zelf dat hij 1 april 2 meisjes heeft gezien rond middag uur op het pianista trail. De meiden waren dan dus tussen eerste foto en top. Of hij daaraan nu twijfelt of het om kenl ging doet er voor mij niet toe. Hij was daar.
pi_147054913
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 00:09 schreef Perico het volgende:

Dat is dus 1 vd Telemetrovideo's uit de OP.
Omdat die in het Spaans zijn, bekijk ik ze dus eigenlijk nooit.
Het is me niet duidelijk waar deze heren wonen, in de buurt van Olivia d K en Marina bloemenvrouw? Of verder op? Noemen zij een dag? En liepen ze vls Mercedes M bergop?
pi_147055449
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:30 schreef ToniB het volgende:
Alleen Feliciano
pi_147055920
Van Plinio is makkelijk te checken of hij daar die dag en tijd beroepsmatig moest zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')