Even snel (onder voorbehoud)quote:Op woensdag 26 november 2014 18:49 schreef Marrije het volgende:
In de OP van dit topic staan de getuigen op een rij.
Ik dacht dat ik ergens in een video Marina 4 vingers zag opsteken.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:55 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Even snel (onder voorbehoud)
Martina zegt dat ze hen om 15 uur zag en Oliva om 16.15.
Oliva woont voor Martina dus dat kan sowieso niet.
Journalist is na 2 uur nog niet op de top
Niet gedacht dat je zou happen. Smaakt het?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:18 schreef jackie12 het volgende:
Als Feliciano langs getuigen ging om te vragen of ze Kris en Lisanne hadden gezien, met welke foto ging hij dan???
Nee sorry, nu geef je jezelf teveel eer. Ik lees net idd terug dat je vandaag zoiets schreef.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:19 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Niet gedacht dat je zou happen. Smaakt het?
Je hebt gelijk, maar ik verdring het soms: het fenomeen van de zelfhappende medemens. En ik had zelfs een uitwerking in gedachten waarmee ik zeker een jaar gratis onbeperkt met de misdaadtrein had gemogen. Compleet met door trawanten opgetrommelde, Europees uitziende vrouwen, die langs de getuigen hun woningen moesten paraderen in korte broekjes. Na eerst op de foto gezet te zijn voor die hardwerkende gids van onbesproken gedrag. Om daarmee te gaan leuren dus, dat spreekt vanzelf. Op 1 april uiteraard, dus terwijl tegelijkertijd de duistere dader van de dodelijke daad, met zijn verrotte geest, dood en verderf aanrichtte. Gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Nee sorry, nu geef je jezelf teveel eer. Ik lees net idd terug dat je vandaag zoiets schreef.
Anderhalf maand geleden kwam ik er pas achter dat Feliciano degene was die Martina had "ondervraagd"
Na de video van Lutalo dat er meerdere getuigen door Feliciano zijn "ondervraagd" bedacht ik me dit net.
Maar je hebt gelijk, in jouw tekst kan je het ook opmaken.
Ik kan ook geen Spaans (jammer) shack staat voor keet hut of krot.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:13 schreef Lutalo het volgende:
http://www.websleuths.com(...)0770393#post10770393
Posting # 231.
Die foto kan ik niet zien.
Misschien zijn de postings n.a.v. deze video? http://www.telemetro.com/(...)21.html#.VHX__9KG8SE
Hier wordt gewezen op iets wat een shack zou kunnen zijn. Geen idee wat er allemaal gezegd wordt :-) kan wel compleet ergens anders zijn.
Ik denk dat die hele tijdlijn niet klopt MM ziet ze om 16.00 en volgens de tijdlijn wordt er om 16.39 en 16.51 112 gebeld.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:09 schreef Perico het volgende:
Mooie video, Lutalo! ja er wordt inderdaad gezegd dat Lisanne en Kris op dat punt hebben uitgerust en daarna zijn verdwenen.. na 16:00.
Mercedes Miranda die daar al 70 jaar woont heeft hen gezien, vanuit zijn huis om 16:00 en Seņor Lazaro heeft hen zien uitrusten op de bank/hut die vronie beschrijft, op 00:47.
1 man wijst met name op het gevaar van de culebra's, de gifslangen en andere dieren.. de laatste gids heeft geen goed woord over, voor de gidsen die wij kennen, die alleen maar snel geld willen verdienen, terwijl hij/zij uitvoerig de tijd nemen, om ook met volle teugen van de natuur te genieten, met de toeristen.
Hij zegt dat zij de mensen het beste inschatten en maatwerk leveren, gezien hun interesse en fysieke conditie.
Ook interessant, de mensen daar weten het het beste.. Boquete ligt op 1100 meter maar de top van de Cordillera, de Mirador, plaatsen zij ruim boven de 2000 meter..
Dus dan zouden Kris en Lisanne in 1 uur en 55 minuten 900 hoogtemeters hebben overwonnen, volgens de officiele lezing, wat straffe kost is.
Dan is de cirkel weer rond met de vraag die ik vanochtend stelde.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:48 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik denk dat die hele tijdlijn niet klopt MM ziet ze om 16.00 en volgens de tijdlijn wordt er om 16.39 en 16.51 112 gebeld.
Als het een straffe kost zou zijn staan kris en Lisanne wel erg uitgerust op de Mirador.?????
Ik weet het niet Jackie of de getuigen in de war zijn met 31 maart of 1 april het kan zijn dat MM Kris en Lisanne zag nadat zij een korte route maakten op 31 maartquote:Op donderdag 27 november 2014 01:32 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dan is de cirkel weer rond met de vraag die ik vanochtend stelde.
- Waren de getuigen in de war met de dag ?
- Hebben alle getuigen andere meiden gezien ?
- Zijn alle getuigen verkeerd ondervraagt en hebben ze allemaal een verkeerde tijd gezegd omdat de getuigenis van Sigrid 13.10 taalschool als leidend werd ervaren ?
- Of......?
Maar met welke foto is nog steeds de vraag!quote:Op woensdag 26 november 2014 22:54 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik verdring het soms: het fenomeen van de zelfhappende medemens. En ik had zelfs een uitwerking in gedachten waarmee ik zeker een jaar gratis onbeperkt met de misdaadtrein had gemogen. Compleet met door trawanten opgetrommelde, Europees uitziende vrouwen, die langs de getuigen hun woningen moesten paraderen in korte broekjes. Na eerst op de foto gezet te zijn voor die hardwerkende gids van onbesproken gedrag. Om daarmee te gaan leuren dus, dat spreekt vanzelf. Op 1 april uiteraard, dus terwijl tegelijkertijd de duistere dader van de dodelijke daad, met zijn verrotte geest, dood en verderf aanrichtte. Gewoon omdat het kan.
Waarna dan die hardwerkende gids van onbesproken gedrag, leggings enzo moest terugbrengen naar het hostel.
Kat in het bakkie, daar kom je gegarandeerd mee weg. Dan ben je wel gek als je niet gaat moorden. Heel logisch dus.
Maar ja, het was nog geen kinderbedtijd, dus ik durfde dat niet te posten, zelfs niet in de spoiler.
Baru kan op die vraag heel makkelijk een antwoord geven door even een middagje de Pianista op en neer te lopen om te kijken hoe lang ie er over doet vanaf t restaurant.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:12 schreef Perico het volgende:
In ieder geval, Seņor Lazaro zag ze uitrusten op die bank.. er zijn ook andere verklaringen dat ze er afgepeigerd uitzagen.. de hospita heeft ook wat dingen opgemerkt over de gezondheid van Lisanne, last van keel en luchtwegen.. met scheenbeenblessure..
En dan toch binnen twee uur 900 hoogtemeters overwinnen, met de nodige fotomomenten, zonder er getekend op de top uit te zien. Blijft opmerkelijk
.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:34 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Baru kan op die vraag heel makkelijk een antwoord geven door even een middagje de Pianista op en neer te lopen om te kijken hoe lang ie er over doet vanaf t restaurant.
Plinio heeft inderdaad gezegd dat hij ze misschien is tegen gekomen op de Pianista rond het middaguur.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:30 schreef ToniB het volgende:
Welke getuigen zouden er wel in het plaatje van die dinsdag passen. Hier ga ik ervan uit dat de meiden maandag al het eerste vlakke gedeelte hebben gedaan. Blijft voor mij staan Feliciano rond 9.30, Plinio rond 12.00/12.30. Verder waren ze voor iedereen die daar woont onzichtbaar dinsdag....?
maar hij zegt toch zelf dat hij 1 april 2 meisjes heeft gezien rond middag uur op het pianista trail. De meiden waren dan dus tussen eerste foto en top. Of hij daaraan nu twijfelt of het om kenl ging doet er voor mij niet toe. Hij was daar.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:13 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Plinio heeft inderdaad gezegd dat hij ze misschien is tegen gekomen op de Pianista rond het middaguur.
Maar omdat hij vindt dat alle Europese vrouwen op elkaar lijken weet hij dit niet zeker.
Vanzelfsprekend heb ik hier grote twijfels over;
ten eerste zegt hij dit dus in een interview. Als je echter deze video bekijkt waar NOS verslaggeefster Eva W met hem de Pianista doet dan heeft hij het wel over dat Lorenzo hen gezien heeft maar rept hij nergens over zichzelf
http://nos.nl/video/66744(...)ug-moeten-nemen.html
En ten tweede, wat moest hij daar dan op de Pianista?
Hij liep daar vast niet voor de lol. Als hij daar dus liep dan waarschijnlijk met toeristen.
Wie zijn dan deze toeristen? Zijn deze ondervraagd? En passeerde Plinio (met toeristen?) hen onderweg omhoog of omlaag?
Achter Plinio zijn getuigenis zet ik in ieder geval een dikke vette ?
Dat is dus 1 vd Telemetrovideo's uit de OP.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:09 schreef Perico het volgende:
Mooie video, Lutalo! ja er wordt inderdaad gezegd dat Lisanne en Kris op dat punt hebben uitgerust en daarna zijn verdwenen.. na 16:00.
Mercedes Miranda die daar al 70 jaar woont heeft hen gezien, vanuit zijn huis om 16:00 en Seņor Lazaro heeft hen zien uitrusten op de bank/hut die vronie beschrijft, op 00:47.
1 man wijst met name op het gevaar van de culebra's, de gifslangen en andere dieren.. de laatste gids heeft geen goed woord over, voor de gidsen die wij kennen, die alleen maar snel geld willen verdienen, terwijl hij/zij uitvoerig de tijd nemen, om ook met volle teugen van de natuur te genieten, met de toeristen.
Hij zegt dat zij de mensen het beste inschatten en maatwerk leveren, gezien hun interesse en fysieke conditie.
Ook interessant, de mensen daar weten het het beste.. Boquete ligt op 1100 meter maar de top van de Cordillera, de Mirador, plaatsen zij ruim boven de 2000 meter..
Dus dan zouden Kris en Lisanne in 1 uur en 55 minuten 900 hoogtemeters hebben overwonnen, volgens de officiele lezing, wat straffe kost is.
Alleen Felicianoquote:Op donderdag 27 november 2014 12:30 schreef ToniB het volgende:
Welke getuigen zouden er wel in het plaatje van die dinsdag passen. Hier ga ik ervan uit dat de meiden maandag al het eerste vlakke gedeelte hebben gedaan. Blijft voor mij staan Feliciano rond 9.30, Plinio rond 12.00/12.30. Verder waren ze voor iedereen die daar woont onzichtbaar dinsdag....?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |