Bah bah bah, ik voel nu nog je pijnquote:Op zondag 23 november 2014 19:59 schreef Varg89 het volgende:
Terecht klacht, ik heb wel eens een spaghetti sliert gehad die uit mijn neus hing.
Je schijt zeker ook nooit?quote:
Ik normaal eigenlijk ook niet, was al weer drie jaar terug zelfs, voelde bijna nostalgisch aan.quote:
Zou de kots weer op eten om het in jouw gezicht te kunnen brakenquote:Op zondag 23 november 2014 20:09 schreef Gelser het volgende:
Zolang het niet je oren uitkomt valt het wel mee snotneus
Pelikanen braken ook in hun kinderen toch?quote:Op zondag 23 november 2014 20:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou de kots weer op eten om het in jouw gezicht te kunnen braken.
quote:Op zondag 23 november 2014 20:07 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb eens door overtollig maagzuur moeten overgeven. Alsof je fucking keel en neus wegbranden
Is bij mij niet zo lang.quote:Op zondag 23 november 2014 20:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Kijk hoe onnodig lang id is maakt een hele u bocht
Vragen om problemen natuurlijk
Was zo blij dat ik kon nekken man. Ben altijd jaloers op die mensen die gewoon een vinger in hun keel kunnen steken.quote:
Anorexia patiënt struggles.quote:Op zondag 23 november 2014 20:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was zo blij dat ik kon nekken man. Ben altijd jaloers op die mensen die gewoon een vinger in hun keel kunnen steken.
Weer een borderliner gedate?quote:Op zondag 23 november 2014 20:45 schreef Paardlants het volgende:
D'r lopen wat mij betreft veel te veel meiden rond met een ontwerpfout.
Moest lachen.quote:Op zondag 23 november 2014 19:56 schreef voederbietel het volgende:
Hoewel, totale maaginhoud? Een kleine hoeveelheid blijft achter in mijn neusholte. Een dampende melange van chips en rode bessen sap, opgehoopt op deze plek, blijft mij uren later herinneren aan dit nare tafereel.
Nog erger.quote:Op zondag 23 november 2014 20:47 schreef voederbietel het volgende:
Sour cream en onion, die troep is hardnekkig man.
Ben klaar met daten via internet.quote:
Zijn wel weer twee uitersten hehquote:Op zondag 23 november 2014 20:50 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ben klaar met daten via internet.
Als ik geil ben ga ik wel naar de hoeren toe... ben dat gedoe met vrouwen wel een beetje zat geworden
Zuur. Huilen alsof je een ui hebt gepeld.quote:Op zondag 23 november 2014 20:48 schreef voederbietel het volgende:
Chips gelijk weggegooid, nooit meer die troep kopen. Jumbo
.
Niet stoer doen.quote:Op zondag 23 november 2014 20:50 schreef SuperFood het volgende:
ik begrijp ook niet dat het ontwerp je nog niet uit de weggeruimd heeft. het is te degelijk
Ja dat zal wel jaquote:Op zondag 23 november 2014 20:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zijn wel weer twee uitersten heh.
Had ook tranen in m'n ogen.quote:Op zondag 23 november 2014 20:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zuur. Huilen alsof je een ui hebt gepeld.
Gewoon stukken pizza uitkotsenquote:Op zondag 23 november 2014 20:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had ook tranen in m'n ogen.
Heb een keer moeten kotsen nadat ik de hele dag van die hoestsnoepjes gegeten had, beste, kots, ever.
Wat is er mis met rode bessen sap?quote:Op zondag 23 november 2014 20:51 schreef SuperFood het volgende:
[..]
lees dan:
"Een dampende melange van chips en rode bessen sap"
ik bedoel dan vraag je erom.
Mede daarom eet ik ook nooit pizza. Risico is niet zo groot maar de gevolgen zijn rampzalig.quote:Op zondag 23 november 2014 20:52 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Gewoon stukken pizza uitkotsen![]()
Daarna heb je 3 dagen last van je strot
de combinatie van vet en frisse zuren, da's vragen om problemen.quote:Op zondag 23 november 2014 20:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is er mis met rode bessen sap?
Heb jaren terug ooit in Brabant ergens een pizza gegeten, en moest daarna met de bus naar huis. Werd ik toch doodziek in de bus, en kotste toen de hele achterkant van de bus vol.quote:Op zondag 23 november 2014 20:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mede daarom eet ik ook nooit pizza. Risico is niet zo groot maar de gevolgen zijn rampzalig.
Wat een onzin. Kwam door die chips, zat allemaal rare harrel in maar dacht kan wel voor een keertjequote:Op zondag 23 november 2014 20:53 schreef SuperFood het volgende:
[..]
de combinatie van vet en frisse zuren, da's vragen om problemen.
Haha shit, zou me ellendig voelen. Kotsen is super naar, kotsen buitenshuis al helemaalquote:Op zondag 23 november 2014 20:54 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Heb jaren terug ooit in Brabant ergens een pizza gegeten, en moest daarna met de bus naar huis. Werd ik toch doodziek in de bus, en kotste toen de hele achterkant van de bus vol.
gelukkig wel zonder geluid, en gelukkig merkte de chauffeur niets
Ja voelde me ook echt kut toen.quote:Op zondag 23 november 2014 20:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha shit, zou me ellendig voelen. Kotsen is super naar, kotsen buitenshuis al helemaal.
Ik had een hotel overwogen denk ik.quote:Op zondag 23 november 2014 20:57 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja voelde me ook echt kut toen.
Hetzelfde als doodziek worden tijdens je werk (als chauffeur zijnde) en dan in Belgie rijden en 2,5 uur van huis
haha... thuis is echt de beste plek om te zijn als je ziek bentquote:Op zondag 23 november 2014 20:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had een hotel overwogen denk ik.
Wat een jodenstreek van je.quote:Op zondag 23 november 2014 21:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door het koosjere voer van je.
Nasi met sate was ook nas(t)i. Extra pittig en dan soms van die grote brokken die in m'n keel bleven steken als blokkade.quote:Op zondag 23 november 2014 20:51 schreef voederbietel het volgende:
Had ook tranen in m'n ogen.
Heb een keer moeten kotsen nadat ik de hele dag van die hoestsnoepjes gegeten had, beste, kots, ever.
TS heeft te veel gezopen.quote:Hoewel het hele systeem van kraakbeen, slijmvliezen, holtes en de reukkolf doorgaans goed werkt, is dat wel anders wanneer het lichaam besluit de maaginhoud niet verder te accepteren...
Tijd voor Anonieme Kotsers.quote:Op zondag 23 november 2014 21:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nasi met sate was ook nas(t)i. Extra pittig en dan soms van die grote brokken die in m'n keel bleven steken als blokkade.In paniek.
Misschien is dat dan het probleem.quote:Op zondag 23 november 2014 21:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
TS drinkt enkel biodynamische rodebessensap.
Potentieel anorexia-patiëntje gespotquote:Op zondag 23 november 2014 21:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
TS drinkt enkel biodynamische rodebessensap.
En vervolgens de hele dag lang gniffelend en handenwrijvend in de bosjes toegekeken?quote:Op zondag 23 november 2014 21:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb ook snel een waterput vergiftigd.
Boulimia in dit geval.quote:Op zondag 23 november 2014 21:20 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Potentieel anorexia-patiëntje gespot
quote:Op zondag 23 november 2014 21:21 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
En vervolgens de hele dag lang gniffelend en handenwrijvend in de bosjes toegekeken?
Nee, zelfmaak met van die kruidenpakkies.quote:Op zondag 23 november 2014 21:18 schreef voederbietel het volgende:
Tijd voor Anonieme Kotsers.
Was zeker afhaal?
Gewoon zelf een boemboe maken in je vijzel, is veel lekkerder.quote:Op zondag 23 november 2014 21:24 schreef hoink581 het volgende:
Nee, zelfmaak met van die kruidenpakkies.
Geen zelfbeheersing, wat voor kansloos persoon ben je dan. Heb tenminste nog respect voor mensen met anorexia, kost veel moeite zo'n strak (niet-)eetschema.quote:
Was het goj-schap ook goed zat.quote:Op zondag 23 november 2014 21:25 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Je bent bij deze geslaagd voor je giyur.
Slapen zonder goudstaven onder je kussen.quote:Op zondag 23 november 2014 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was het goj-schap ook goed zat.
Goed liedje bro.quote:
Dat is er.quote:Op zondag 23 november 2014 19:56 schreef voederbietel het volgende:
Is er geen diepgaand onderzoek waaruit blijkt dat de functie van de neusholte niet ophoudt bij het zijn van het eerste stuk van het luchtwegstelsel waar ingeademde lucht doorheen gaat waartoe deze lucht geconditioneerd wordt maar tevens ook geschikt blijkt voor het opvangen van braaksel?
Gadverquote:Op zondag 23 november 2014 19:59 schreef Varg89 het volgende:
Terecht klacht, ik heb wel eens een spaghetti sliert gehad die uit mijn neus hing.
Heb je wat nieuws geleerd op de cursus?quote:Op zondag 23 november 2014 22:51 schreef GhpH het volgende:
Dat komt door Titine (C169718H270459N45687O52243S913)
Nee zag dat net voorbij flitsen op google, vond het best een spectaculair gebeuren.quote:Op zondag 23 november 2014 22:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je wat nieuws geleerd op de cursus?
ja wowquote:Op zondag 23 november 2014 22:56 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee zag dat net voorbij flitsen op google, vond het best een spectaculair gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |