Mede daarom eet ik ook nooit pizza. Risico is niet zo groot maar de gevolgen zijn rampzalig.quote:Op zondag 23 november 2014 20:52 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Gewoon stukken pizza uitkotsen![]()
Daarna heb je 3 dagen last van je strot
de combinatie van vet en frisse zuren, da's vragen om problemen.quote:Op zondag 23 november 2014 20:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is er mis met rode bessen sap?
Heb jaren terug ooit in Brabant ergens een pizza gegeten, en moest daarna met de bus naar huis. Werd ik toch doodziek in de bus, en kotste toen de hele achterkant van de bus vol.quote:Op zondag 23 november 2014 20:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mede daarom eet ik ook nooit pizza. Risico is niet zo groot maar de gevolgen zijn rampzalig.
Wat een onzin. Kwam door die chips, zat allemaal rare harrel in maar dacht kan wel voor een keertjequote:Op zondag 23 november 2014 20:53 schreef SuperFood het volgende:
[..]
de combinatie van vet en frisse zuren, da's vragen om problemen.
Haha shit, zou me ellendig voelen. Kotsen is super naar, kotsen buitenshuis al helemaalquote:Op zondag 23 november 2014 20:54 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Heb jaren terug ooit in Brabant ergens een pizza gegeten, en moest daarna met de bus naar huis. Werd ik toch doodziek in de bus, en kotste toen de hele achterkant van de bus vol.
gelukkig wel zonder geluid, en gelukkig merkte de chauffeur niets
Ja voelde me ook echt kut toen.quote:Op zondag 23 november 2014 20:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha shit, zou me ellendig voelen. Kotsen is super naar, kotsen buitenshuis al helemaal.
Ik had een hotel overwogen denk ik.quote:Op zondag 23 november 2014 20:57 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja voelde me ook echt kut toen.
Hetzelfde als doodziek worden tijdens je werk (als chauffeur zijnde) en dan in Belgie rijden en 2,5 uur van huis
haha... thuis is echt de beste plek om te zijn als je ziek bentquote:Op zondag 23 november 2014 20:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had een hotel overwogen denk ik.
Wat een jodenstreek van je.quote:Op zondag 23 november 2014 21:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door het koosjere voer van je.
Nasi met sate was ook nas(t)i. Extra pittig en dan soms van die grote brokken die in m'n keel bleven steken als blokkade.quote:Op zondag 23 november 2014 20:51 schreef voederbietel het volgende:
Had ook tranen in m'n ogen.
Heb een keer moeten kotsen nadat ik de hele dag van die hoestsnoepjes gegeten had, beste, kots, ever.
TS heeft te veel gezopen.quote:Hoewel het hele systeem van kraakbeen, slijmvliezen, holtes en de reukkolf doorgaans goed werkt, is dat wel anders wanneer het lichaam besluit de maaginhoud niet verder te accepteren...
Tijd voor Anonieme Kotsers.quote:Op zondag 23 november 2014 21:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nasi met sate was ook nas(t)i. Extra pittig en dan soms van die grote brokken die in m'n keel bleven steken als blokkade.In paniek.
Misschien is dat dan het probleem.quote:Op zondag 23 november 2014 21:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
TS drinkt enkel biodynamische rodebessensap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |