quote:Op zondag 23 november 2014 20:07 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb eens door overtollig maagzuur moeten overgeven. Alsof je fucking keel en neus wegbranden
Is bij mij niet zo lang.quote:Op zondag 23 november 2014 20:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Kijk hoe onnodig lang id is maakt een hele u bocht
Vragen om problemen natuurlijk
Was zo blij dat ik kon nekken man. Ben altijd jaloers op die mensen die gewoon een vinger in hun keel kunnen steken.quote:
Anorexia patiënt struggles.quote:Op zondag 23 november 2014 20:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was zo blij dat ik kon nekken man. Ben altijd jaloers op die mensen die gewoon een vinger in hun keel kunnen steken.
Weer een borderliner gedate?quote:Op zondag 23 november 2014 20:45 schreef Paardlants het volgende:
D'r lopen wat mij betreft veel te veel meiden rond met een ontwerpfout.
Moest lachen.quote:Op zondag 23 november 2014 19:56 schreef voederbietel het volgende:
Hoewel, totale maaginhoud? Een kleine hoeveelheid blijft achter in mijn neusholte. Een dampende melange van chips en rode bessen sap, opgehoopt op deze plek, blijft mij uren later herinneren aan dit nare tafereel.
Nog erger.quote:Op zondag 23 november 2014 20:47 schreef voederbietel het volgende:
Sour cream en onion, die troep is hardnekkig man.
Ben klaar met daten via internet.quote:
Zijn wel weer twee uitersten hehquote:Op zondag 23 november 2014 20:50 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ben klaar met daten via internet.
Als ik geil ben ga ik wel naar de hoeren toe... ben dat gedoe met vrouwen wel een beetje zat geworden
Zuur. Huilen alsof je een ui hebt gepeld.quote:Op zondag 23 november 2014 20:48 schreef voederbietel het volgende:
Chips gelijk weggegooid, nooit meer die troep kopen. Jumbo
.
Niet stoer doen.quote:Op zondag 23 november 2014 20:50 schreef SuperFood het volgende:
ik begrijp ook niet dat het ontwerp je nog niet uit de weggeruimd heeft. het is te degelijk
Ja dat zal wel jaquote:Op zondag 23 november 2014 20:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zijn wel weer twee uitersten heh.
Had ook tranen in m'n ogen.quote:Op zondag 23 november 2014 20:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zuur. Huilen alsof je een ui hebt gepeld.
Gewoon stukken pizza uitkotsenquote:Op zondag 23 november 2014 20:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had ook tranen in m'n ogen.
Heb een keer moeten kotsen nadat ik de hele dag van die hoestsnoepjes gegeten had, beste, kots, ever.
Wat is er mis met rode bessen sap?quote:Op zondag 23 november 2014 20:51 schreef SuperFood het volgende:
[..]
lees dan:
"Een dampende melange van chips en rode bessen sap"
ik bedoel dan vraag je erom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |