ik ben die man al aan het helpenquote:
Boeien... Straks reageer je toch alleen nog maar op een post en zie je ze niet meerquote:Op zondag 23 november 2014 19:20 schreef sig000 het volgende:
En die plaatjes in de OP zijn een zootje.
Gedeelde smart...quote:Op zondag 23 november 2014 20:49 schreef Kingstown het volgende:
Ik zit vrijwillig naar Amanda Lear te kijken en luisteren.
Nu ben ik helemaal van slag.
Ik zat naar Queen of ChinaTown te kijken/luisteren, maar thnx anyway.quote:
Beter dan dit krijg je Amanda niet...quote:Op zondag 23 november 2014 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zat naar Queen of ChinaTown te kijken/luisteren, maar thnx anyway.
Overmorgen weer een mijlpaaltje scoren chufi!quote:Op zondag 23 november 2014 19:42 schreef chufi het volgende:
Boeien... Straks reageer je toch alleen nog maar op een post en zie je ze niet meer
Morgenavond ga ik voor nummer 5quote:Op zondag 23 november 2014 21:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Overmorgen weer een mijlpaaltje scoren chufi!
MEN / Post-id 147.000.000 is bijna aan de beurt.
je wedergeboorte?quote:
Nee, die is sinds dit weekend meer in the picture geplaatst wegens gezeik elders over wel of niet kunnen/mogen opheffen van iemands account...quote:Op zondag 23 november 2014 22:34 schreef sacha het volgende:
was die 'Let op' tekst boven het reageerveld altijd al zo groot of rood?
Volgens mij is Chufi iets ouder dan 30, dan is het een verre nageboorte of een late nageboortequote:
Ik ging uit van het laatstequote:Op zondag 23 november 2014 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij is Chufi iets ouder dan 30, dan is het een verre nageboorte of een late nageboorte
Beter een goede buur dan een verre nageboorte of zoiets...quote:Op zondag 23 november 2014 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij is Chufi iets ouder dan 30, dan is het een verre nageboorte of een late nageboorte
wat wil je horen Dees ?quote:
aha, dank!quote:Op zondag 23 november 2014 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die is sinds dit weekend meer in the picture geplaatst wegens gezeik elders over wel of niet kunnen/mogen opheffen van iemands account...
Ah, dat zal het zijn!quote:Op zondag 23 november 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
Soury al een tijdje niet meer gezien hier ...
Geen idee.quote:Op maandag 24 november 2014 10:08 schreef drakin het volgende:
Soury mis ik niet, die met die paddestoel avatar, hoe heet ie?, wel
Dan mis jij hem niet, ik vermoed wel dat sascha het nog weet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |