Gigolo?quote:Op zondag 23 november 2014 17:47 schreef AirwiN het volgende:
En wat is jouw alter-ego Barb? Malle Barbe?
Deuce Barbelo, male gigolo.quote:
Zeg, zit jij hier mijn reputatie te bezoedelen?quote:Op zondag 23 november 2014 17:48 schreef Samzz het volgende:
Een onschuldige Barbie... Toen ie geboren werd misschien.
Oh jongens, m'n gegrilde courgette was echt hemels.
Ik denk dat 'ie direct na de geboorte al als een pro op die tiet zoog. En na afloop tevreden zijn eerste sigaar opstak.quote:Op zondag 23 november 2014 17:48 schreef Samzz het volgende:
Een onschuldige Barbie... Toen ie geboren werd misschien.
Nee lieve schat, dat heb je helemaal zelf gedaanquote:Op zondag 23 november 2014 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg, zit jij hier mijn reputatie te bezoedelen?
Bevestigen is het juiste woord in dezenquote:Op zondag 23 november 2014 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg, zit jij hier mijn reputatie te bezoedelen?
Nou ja zegquote:
Waarom zie ik dit voor mequote:Op zondag 23 november 2014 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie direct na de geboorte al als een pro op die tiet zoog. En na afloop tevreden zijn eerste sigaar opstak.
Vanwege het grote waarheidsgehalte?quote:
Takes one to know onequote:Op zondag 23 november 2014 17:52 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor een muziekje dan maar, stelletje viezerikken![]()
Snietusquote:Op zondag 23 november 2014 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee lieve schat, dat heb je helemaal zelf gedaan.
En ik dacht nog wel dat ik een keurige gastheer wasquote:
Nee joh, hoer impliceert dat ie er voor betaald krijgt.quote:
Perfecte gastheerquote:Op zondag 23 november 2014 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat ik een keurige gastheer was
Hier staat spruiten op het menuquote:Op zondag 23 november 2014 18:13 schreef perro. het volgende:
ik ga eens zuurkool met spek en worst maken.
bah. stinkdingen.quote:Op zondag 23 november 2014 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier staat spruiten op het menu
Het was booger!!quote:Op zondag 23 november 2014 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier staat spruiten op het menu
Awquote:
Ja, noemen we het zo tegenwoordig?quote:
Damn straight. Het was niet eens zo koudquote:Op zondag 23 november 2014 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, noemen we het zo tegenwoordig?
Tik op je kont, tochquote:Op zondag 23 november 2014 18:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*tik terug*
Ja hoi, wat tik je dan?
tegen die billen natuurlijk.quote:Op zondag 23 november 2014 18:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*tik terug*
Ja hoi, wat tik je dan?
Leer mij mannen kennenquote:Op zondag 23 november 2014 18:32 schreef perro. het volgende:
[..]
tegen die billen natuurlijk.
wat sammie zegt dus.
Hé, snot.quote:Op zondag 23 november 2014 18:37 schreef perro. het volgende:
[..]
ben niet zo'n goede leraar. weinig geduld.
Ricolaquote:Op zondag 23 november 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
Iemand tips tegen een zere keel? Melk en honing helpen tot nu toe niet
.
Dat heb ik niet. En alleen al om die achterlijke reclame wil ik het eigenlijk ook niet proberenquote:
Veel koud water drinken, goed rusten en geduld hebben. Meestal is het gewoon een kwestie van uitzitten helaas.quote:Op zondag 23 november 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
Iemand tips tegen een zere keel? Melk en honing helpen tot nu toe niet
.
Water drink ik wel, ja. Wordt 't helaas niks beter vanquote:Op zondag 23 november 2014 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel koud water drinken, goed rusten en geduld hebben. Meestal is het gewoon een kwestie van uitzitten helaas.
Sterkte!quote:Op zondag 23 november 2014 19:00 schreef Samzz het volgende:
Water drink ik wel, ja. Wordt 't helaas niks beter van. Ach ja, dat zal ook wel, uitzitten dan maar.
Thank youquote:
dat dus.. belangrijk is veel drinken (koud)quote:Op zondag 23 november 2014 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel koud water drinken, goed rusten en geduld hebben. Meestal is het gewoon een kwestie van uitzitten helaas.
Dat slijm verzacht wel het slikkenquote:Op zondag 23 november 2014 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat dus.. belangrijk is veel drinken (koud)
Melk of zuivel is sowieso af te raden vanwege de slijmproductie = meer bacteriën
Aanmaaklimonade dronk ik vd week. Dat hielp ook wel. Nadeel is wel dat ik een klotsend buikje had aan het eind vd dag.quote:Op zondag 23 november 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat slijm verzacht wel het slikken.
Veel koud water laat de zwelling slinken, waardoor het slikken uiteindelijk weer wat makkelijker wordt.quote:
En het laat je ontiegelijk veel pissen.quote:Op zondag 23 november 2014 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel koud water laat de zwelling slinken, waardoor het slikken uiteindelijk weer wat makkelijker wordt.
quote:Op zondag 23 november 2014 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het laat je ontiegelijk veel pissen.
Goed voor je blaas. Zo zie je maar, bijkomende voordelen te over.quote:
Niet goed voor mijn warmtehuishoudingquote:Op zondag 23 november 2014 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed voor je blaas. Zo zie je maar, bijkomende voordelen te over.
Geniet ervan!quote:Op zondag 23 november 2014 19:09 schreef Californium het volgende:
Zo! Wijntje erbij, muziekje, tijd voor een avondje voor mezelf!
Beter een zeikerd dan een zeikwijf.quote:
Lekker laten lopen!quote:Op zondag 23 november 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
Maar, jullie hebben gelijk. Water is goed
. Plassen is goed
. Whoehoe.
Proost!Dat klinkt goed.quote:Op zondag 23 november 2014 19:09 schreef Californium het volgende:
Op de wc dan wel.quote:
Op dokters recept?quote:
Those are the bestquote:Op zondag 23 november 2014 19:09 schreef Californium het volgende:
Wiesda?quote:Op zondag 23 november 2014 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rival!![]()
http://www.politie.nl/ver(...)sharona-wiersma.html
?quote:Op zondag 23 november 2014 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rival!![]()
http://www.politie.nl/ver(...)sharona-wiersma.html
Nope, moet morgen naar tandarts om kies te laten renoveren, en net vanmiddag viel de noodvulling er uitquote:
had net bij de bami al een wijntje opquote:Op zondag 23 november 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wijn! Natuurlijk! *Glas wijn inschenkt.
Geen idee, er stond Purmerend en toen moest ik aan Rival denken..quote:
Ah okequote:Op zondag 23 november 2014 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, er stond Purmerend en toen moest ik aan Rival denken..
Tering dat is kutquote:Op zondag 23 november 2014 19:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, moet morgen naar tandarts om kies te laten renoveren, en net vanmiddag viel de noodvulling er uit
zal wel weer een extra bezoek worden, geheid vuil in gekomenquote:
Waarom niet meteen eruit? ben je er meteen klaar mee..quote:Op zondag 23 november 2014 19:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal wel weer een extra bezoek worden, geheid vuil in gekomen
Dat stelt niks voor, alhoewel het wel kut is jaquote:Op zondag 23 november 2014 19:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, moet morgen naar tandarts om kies te laten renoveren, en net vanmiddag viel de noodvulling er uit
Wel vermakelijk, hoor.quote:Op zondag 23 november 2014 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Iemand trouwens de Conan The Barbarian film uit 2011 eens gezien? Is het wat?
klopt inderdaadquote:Op zondag 23 november 2014 19:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat stelt niks voor, alhoewel het wel kut is ja
Op die manier was ik al meer kwijt geweest danquote:Op zondag 23 november 2014 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom niet meteen eruit? ben je er meteen klaar mee..
Een kies in je kutquote:
Enjoy!quote:Op zondag 23 november 2014 19:09 schreef Californium het volgende:
Nee, zo slecht nu ook weer nietquote:Op zondag 23 november 2014 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verstand op 0, biertje erbij en dan gaat het wel?
Jaquote:Op zondag 23 november 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die Conan is toch met Jason Momoa?
Zo eens proberen dan, met m'n zakje kikkers en muizen erbij.. En hopelijk staat mijn laatste Juup er nog..quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die Conan is toch met Jason Momoa?
Yup.quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Iemand trouwens de Conan The Barbarian film uit 2011 eens gezien? Is het wat?
quote:
Sums it up. Wat trouwer aan het bronmateriaal. Verder zwaaien de zwaarden behoorlijkquote:Op zondag 23 november 2014 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verstand op 0, biertje erbij en dan gaat het wel?
Wie?quote:
quote:
quote:
Oh neequote:Op zondag 23 november 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Een vriendin van mij is helemaal gek van hem. Ze snapt niet dat ik hem niet aantrekkelijk vind.
Hij gaat trouwens ook Aquaman spelen in de nieuwe Superman film.
Daar gaat zijn carrièrequote:Op zondag 23 november 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Een vriendin van mij is helemaal gek van hem. Ze snapt niet dat ik hem niet aantrekkelijk vind.
Had hij die dan?quote:
Zo speciaal vind ik hem ook nietquote:Op zondag 23 november 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 23 november 2014 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb niks met die superhero's films
Is dat zo erg?quote:
Begrijpelijk. Er zijn alleen weinig mensen die kunnen acteren die een superheldenfysiek hebben, dus kom je vaak bij dezelfde namen uit.quote:Op zondag 23 november 2014 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb niks met die superhero's films
Hij begon met acteren in Baywatch. Dan is Aquaman toch wel iets beter.quote:
Mwah.quote:Op zondag 23 november 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat zo erg?
[..]
Begrijpelijk. Er zijn alleen weinig mensen die kunnen acteren die een superheldenfysiek hebben, dus kom je vaak bij dezelfde namen uit.
[..]
Hij begon met acteren in Baywatch. Dan is Aquaman toch wel iets beter.
Blondquote:Op zondag 23 november 2014 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar.. Dan moet Momoa blond gemaakt worden.. Dat gaan fans leuk vinden..
Ja, want Aquamanquote:Op zondag 23 november 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat zo erg?
[..]
Begrijpelijk. Er zijn alleen weinig mensen die kunnen acteren die een superheldenfysiek hebben, dus kom je vaak bij dezelfde namen uit.
[..]
Hij begon met acteren in Baywatch. Dan is Aquaman toch wel iets beter.
Ze willen voor een soort Polynesische Aquaman gaan. Het is kennelijk "logisch" voor Aquaman om een zogenaamde Pacific Islander te zijn ipv blank en blond. Amerikanen en logica.quote:Op zondag 23 november 2014 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ze willen hem een stuk stoerder maken, vandaar de casting.quote:
lolquote:Op zondag 23 november 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fuck yeah, Aquaman
[ afbeelding ]
die dreads van hem in stargate atlantis waren cool. en die tattoo op zijn onderarm ook.quote:Op zondag 23 november 2014 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh god.quote:Op zondag 23 november 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze willen voor een soort Polynesische Aquaman gaan. Het is kennelijk "logisch" voor Aquaman om een zogenaamde Pacific Islander te zijn ipv blank en blond. Amerikanen en logica.![]()
[..]
Ze willen hem een stuk stoerder maken, vandaar de casting.
Gaydar overloadquote:Op zondag 23 november 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fuck yeah, Aquaman
[ afbeelding ]
Hij lijkt op Mosseljongen uit Spongebob Squarepantsquote:Op zondag 23 november 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fuck yeah, Aquaman
[ afbeelding ]
Meh, de Marvelfilms lijken me ook niet heel erg boeiend. Alleen Dr. Strange eigenlijk.quote:Op zondag 23 november 2014 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh god.
Ik denk dat ik de komende DC films oversla en gewoon bij Marvel blijf hangen..
Vind je?quote:Op zondag 23 november 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij lijkt op Mosseljongen uit Spongebob Squarepants.
Of was het Meerminmanquote:Op zondag 23 november 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, de Marvelfilms lijken me ook niet heel erg boeiend. Alleen Dr. Strange eigenlijk.
[..]
Vind je?
[ afbeelding ]
Ik ben altijd meer Marvel fan dan DC fan geweest eigenlijk..quote:Op zondag 23 november 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, de Marvelfilms lijken me ook niet heel erg boeiend. Alleen Dr. Strange eigenlijk.
[..]
Vind je?
[ afbeelding ]
Klopt. Ik geloof dat de overeenkomsten ook geen toeval zijn.quote:
Ik ook, maar het laatste jaar ongeveer heb ik helemaal niks meer met Marvel. Het is alsof ze alles doen om lezers en kijkers kwijt te raken.quote:Op zondag 23 november 2014 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben altijd meer Marvel fan dan DC fan geweest eigenlijk..
Mja, je hebt wel een beetje gelijk... Ik vind Agents of S.H.I.E.L.D. eigenlijk ook een beetje karigquote:Op zondag 23 november 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik geloof dat de overeenkomsten ook geen toeval zijn.
Mosseljongen heeft dezelfde outfit als Aquaman zijn oude sidekick, Aqualad.
[..]
Ik ook, maar het laatste jaar ongeveer heb ik helemaal niks meer met Marvel. Het is alsof ze alles doen om lezers en kijkers kwijt te raken.
Bloed geen pusquote:
Een Amerikaan geen Rus.quote:
Waar ben je geweest?quote:Op zondag 23 november 2014 20:19 schreef Myraela het volgende:
Op het vliegtuig naar huis aan het wachten. Waarschijnlijk zit er straks een gang tussen mij en twi.
Dit hoor ik graag.quote:Op zondag 23 november 2014 20:20 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel, daarstraks je Stanniseer hoog gehouden en de pot gewonnen.
Bewijs dat maar eens.quote:
Laat eerst een mus op je schijten. En vervolgens een koe. Bewijs geleverd.quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laat eerst een mus op je schijten. En vervolgens een koe. Bewijs geleverd.
We verdelen de huizen willekeurig.quote:Op zondag 23 november 2014 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit hoor ik graag.
Waarom was je geen Lannister dit keer?
Wat een rare mus...quote:
Thijs, wat jij in jouw vrije tijd doet moet je zelf weten. Maar ik laat liever niets of niemand op mij schijten.quote:Op zondag 23 november 2014 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laat eerst een mus op je schijten. En vervolgens een koe. Bewijs geleverd.
En hebben de huizen nog voordelen ten opzichten van elkaar?quote:Op zondag 23 november 2014 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We verdelen de huizen willekeurig.
Dat hoor je niet snel van een vrouw.quote:
muskuikenquote:Op zondag 23 november 2014 20:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat een rare mus...
[..]
Thijs, wat jij in jouw vrije tijd doet moet je zelf weten. Maar ik laat liever niets of niemand op mij schijten.
Stannisquote:Op zondag 23 november 2014 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We verdelen de huizen willekeurig.
Het was slechts een tipquote:Op zondag 23 november 2014 20:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Thijs, wat jij in jouw vrije tijd doet moet je zelf weten. Maar ik laat liever niets of niemand op mij schijten.
Jij niet?quote:Op zondag 23 november 2014 20:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat hoor je niet snel van een vrouw.
Valt wel mee, we waren met 3 spelers.quote:Op zondag 23 november 2014 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hebben de huizen nog voordelen ten opzichten van elkaar?
Uiteraard ligt het nooit aan haar neequote:
Lijkt mij een tof spelquote:Op zondag 23 november 2014 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Valt wel mee, we waren met 3 spelers.
Nee, dan is het meer: "Ik ben zo heet..." en niet: "Ik heb het warm."quote:
Ik zeg het toch wel regelmatig, hoor.quote:Op zondag 23 november 2014 20:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat hoor je niet snel van een vrouw.
Ze lopen nooit warm voor je?quote:Op zondag 23 november 2014 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dan is het meer: "Ik ben zo heet..." en niet: "Ik heb het warm."
Minder vaak dan ik zou willen, true. Maar daar maak ik geen heisa vanquote:
Overheen gelezen methinks.quote:Op zondag 23 november 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg het toch wel regelmatig, hoor.
Ik zeg hier bewust niet 'ik ben heet'quote:Op zondag 23 november 2014 20:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Minder vaak dan ik zou willen, true. Maar daar maak ik geen heisa van
[..]
Overheen gelezen methinks.
Sorry kon het even niet laten.quote:Op zondag 23 november 2014 20:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Minder vaak dan ik zou willen, true. Maar daar maak ik geen heisa van
[..]
Overheen gelezen methinks.
Dat mag je wel hoor. Anders in een DMquote:Op zondag 23 november 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg hier bewust niet 'ik ben heet'.
Het zij u vergeven mijn zoon.quote:
Smoothquote:Op zondag 23 november 2014 20:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat mag je wel hoor. Anders in een DM
[..]
Het zij u vergeven mijn zoon.
En danquote:Op zondag 23 november 2014 20:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat mag je wel hoor. Anders in een DM
[..]
Het zij u vergeven mijn zoon.
Eh ja,das Kut.Nogal een naaistreek.quote:
Kom ik je op een gentleman-manier wel even afkoelen.quote:
Een emmer ijswater is niet de gentleman-manierquote:Op zondag 23 november 2014 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kom ik je op een gentleman-manier wel even afkoelen.
Ik heb dat niet eens voor ogen. Ik dacht aan een rustige wandeling onder de sterrenhemel.quote:Op zondag 23 november 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een emmer ijswater is niet de gentleman-manier.
Ja, daar koel ik wel van af, ja. Het is koud buitenquote:Op zondag 23 november 2014 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb dat niet eens voor ogen. Ik dacht aan een rustige wandeling onder de sterrenhemel.
Daar ga ik binnenkort ook weer mee beginnen.quote:
Can't blame the gent for trying love.quote:Op zondag 23 november 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar koel ik wel van af, ja. Het is koud buiten.
Oeh, ik ben sinds kort verslaafd aan Grimm! Inmiddels halverwege seizoen 3 alweerquote:
Je begint spontaan zomaar te kwijlen?quote:
Sommige mensen hebben datquote:Op zondag 23 november 2014 22:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Je begint spontaan zomaar te kwijlen?
Of als ze mij zien.quote:Op zondag 23 november 2014 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dat
Vaak na een ernstig ongeluk
Downies kwijlen toch wel vaker dan alleen als ze jou zien?quote:
Wat lief dat je me mist.quote:Op zondag 23 november 2014 22:02 schreef aeque het volgende:
Niet teveel posten, anders is het topic zo snel vol.
Je bent gewoon jelly.quote:Op zondag 23 november 2014 22:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Downies kwijlen toch wel vaker dan alleen als ze jou zien?
Nee mijn buik is jelly.quote:
Hoe is het?quote:
Maar niet zo jelly als die van mij.quote:Op zondag 23 november 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een dikke buik hoor.
Halloquote:
Gaat wel, voel me nog steeds niet optimaal maar ik ben wel gelukkig.quote:
Joequote:
Ziek?quote:Op zondag 23 november 2014 22:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gaat wel, voel me nog steeds niet optimaal maar ik ben wel gelukkig.
[..]
Joe
Niet optimaal klinkt niet goed. Whatsupp?quote:Op zondag 23 november 2014 22:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gaat wel, voel me nog steeds niet optimaal maar ik ben wel gelukkig.
[..]
Joe
Soort van. Buikpijn, rugpijn, moe, hartkloppingen, opvliegers en ik verlies veel gewicht terwijl ik gewoon eet.quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet optimaal klinkt niet goed. Whatsupp?
Dat laatste neem ik graag van je over.quote:Op zondag 23 november 2014 22:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Soort van. Buikpijn, rugpijn, moe, hartkloppingen, opvliegers en ik verlies veel gewicht terwijl ik gewoon eet.
Dat klinkt niet goed nee, al bij de huisarts geweest?quote:Op zondag 23 november 2014 22:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Soort van. Buikpijn, rugpijn, moe, hartkloppingen, opvliegers en ik verlies veel gewicht terwijl ik gewoon eet.
[..]
ik erger me nooit aan mijn katten, toffe beesten.quote:Op zondag 23 november 2014 22:57 schreef Fascination het volgende:
Heb me wel aan de kat zitten ergeren.
Beterschap in ieder gevalquote:Op zondag 23 november 2014 22:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 23 november 2014 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed nee, al bij de huisarts geweest?
Zit er een kat in de film?quote:Op zondag 23 november 2014 22:57 schreef Fascination het volgende:
Heb me wel aan de kat zitten ergeren.
Ja, die redhead. De kattenlovers kunnen er weer lustig op los fappen.quote:
just didquote:Op zondag 23 november 2014 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, die redhead. De kattenlovers kunnen er weer lustig op los fappen.
Kattenloversquote:Op zondag 23 november 2014 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, die redhead. De kattenlovers kunnen er weer lustig op los fappen.
Dat laatste daar ben ik stiekem ook wel blij mee.quote:Op zondag 23 november 2014 22:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat laatste neem ik graag van je over.
Ben vorige week drie keer in het ziekenhuis geweest maar omdat de klachten uiteenlopend zijn is het lastig. Donderdag moet ik weer.quote:Op zondag 23 november 2014 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed nee, al bij de huisarts geweest?
Dankjewel Thijsje.quote:Op zondag 23 november 2014 22:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beterschap in ieder gevalEn wat Roy zegt:
[..]
Beterschap!quote:
Hoe groot is die afstand?quote:Op zondag 23 november 2014 23:47 schreef kurk_droog het volgende:
Tips voor Skype bij een lange afstandsrelatie?
9700km Brazilië. We skypen nu ongeveer 2 á 3 keer per week en elke keer rond de 2 uur dus dat gaat best goed maar ik wil dit wel volhouden of soms wat variatie erin brengen..quote:
Been there, done that.. 10 maanden volgehouden, Ging uiteindelijk niet werken..quote:Op zondag 23 november 2014 23:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
9700km Brazilië. We skypen nu ongeveer 2 á 3 keer per week en elke keer rond de 2 uur dus dat gaat best goed maar ik wil dit wel volhouden of soms wat variatie erin brengen..
Zover zijn wij nog niet maar wij gaan het proberen in ieder geval, het voordeel is dat ze goed Engels kan en een Europees paspoort ook heeft. En ik ga er alles voor doen om het te laten slagen...zij nog meer trouwens.quote:Op zondag 23 november 2014 23:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Been there, done that.. 10 maanden volgehouden, Ging uiteindelijk niet werken..
Dat zei ik ook, maar helaas..quote:Op zondag 23 november 2014 23:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zover zijn wij nog niet maar wij gaan het proberen in ieder geval, het voordeel is dat ze goed Engels kan en een Europees paspoort ook heeft. En ik ga er alles voor doen om het te laten slagen...zij nog meer trouwens.
Boh, met kerstvakantie daarheen man. Het is daar zomer (tenminste, het deel onder de keerkring, ten noorden daarvan is het altijd zomerquote:Op zondag 23 november 2014 23:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
9700km Brazilië. We skypen nu ongeveer 2 á 3 keer per week en elke keer rond de 2 uur dus dat gaat best goed maar ik wil dit wel volhouden of soms wat variatie erin brengen..
Zij vond dat ze mij niet de aandacht kon geven die ik nodig zou hebben vanwege haar drukke invulling van haar dagen..quote:Op maandag 24 november 2014 00:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het kan ook lukken..![]()
En waar ging het mis?
Ja ik ben net terug en heb sl mijn geld opgebrand, ze komt over 9 weken naar Nederland, ik kan pas weer in onze zomer daarheen.quote:Op maandag 24 november 2014 00:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Boh, met kerstvakantie daarheen man. Het is daar zomer (tenminste, het deel onder de keerkring, ten noorden daarvan is het altijd zomer *o*)
quote:Op maandag 24 november 2014 00:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zij vond dat ze mij niet de aandacht kon geven die ik nodig zou hebben vanwege haar drukke invulling van haar dagen..
Woont ze in het tropisch gebied? Rio de Janeiro of Manaus?quote:Op maandag 24 november 2014 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja ik ben net terug en heb sl mijn geld opgebrand, ze komt over 9 weken naar Nederland, ik kan pas weer in onze zomer daarheen.
Sao Paulo, ik was er in oktober en het was daar 38 graden. Ik neem aan dat augustus wat aangenamer is. Maar als ik erheen ga kunnen wij met haar auto naar Rio ook bijvoorbeeld, uitgaande van een relatie die er nog is danquote:Op maandag 24 november 2014 00:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Woont ze in het tropisch gebied? Rio de Janeiro of Manaus?
In de Zuidelijke hooglanden kan het best koud zijn in augustus...
Hmm, vreemd. MAar hoe deed jij het qua reizen en dergelijke en Skypen dan?quote:Op maandag 24 november 2014 00:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zij vond dat ze mij niet de aandacht kon geven die ik nodig zou hebben vanwege haar drukke invulling van haar dagen..
Veel FB messenger, en ik ben maar 1 keer een week daar geweest afgelopen zomer..quote:Op maandag 24 november 2014 00:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sao Paulo, ik was er in oktober en het was daar 38 graden. Ik neem aan dat augustus wat aangenamer is. Maar als ik erheen ga kunnen wij met haar auto naar Rio ook bijvoorbeeld, uitgaande van een relatie die er nog is dan
[..]
Hmm, vreemd. MAar hoe deed jij het qua reizen en dergelijke en Skypen dan?
Ah oke, nja ik heb het gevoel dat dit kan werke ndus ik ga het gewoon doorzettenquote:Op maandag 24 november 2014 00:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Veel FB messenger, en ik ben maar 1 keer een week daar geweest afgelopen zomer..
Danku!quote:
Het kutte is dat je elkaar nooit echt leert kennen. Via Skype zie je de gewoontes en het dagelijks leven niet zo snel en als je daar bent dan is het toch alleen maar fijn omdat je de tijd wil benutten die jullie samen hebben. LAT relaties zijn altijd lastig maar ik hoop voor je dat het goed blijft gaan.quote:Op maandag 24 november 2014 00:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ah oke, nja ik heb het gevoel dat dit kan werke ndus ik ga het gewoon doorzetten
Zeg maar je hoor.Zo oud ben ik nietquote:
Nja het voordeel is dat toen ik haar ontmoet had wij tot 10 uur in de ochtend buiten gepraat hebben en die middag nog lunchen voordat ze terug naar Brazilie ging. 1,5 maand later haar opgezocht en 3 weken lang elke dag op elkaars lip gezeten dus in die zin hebben wij al een goede basis waarop we dit kunnen baseren.quote:Op maandag 24 november 2014 00:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het kutte is dat je elkaar nooit echt leert kennen. Via Skype zie je de gewoontes en het dagelijks leven niet zo snel en als je daar bent dan is het toch alleen maar fijn omdat je de tijd wil benutten die jullie samen hebben. LAT relaties zijn altijd lastig maar ik hoop voor je dat het goed blijft gaan.
Maar ik wel heel jong!quote:
Dat klopt maar in een normale relatie komen de irritaties ook pas na een paar maanden. Dat zal bij jullie wat langer duren. Je hebt geen flauw benul van elkaars dagelijkse leven en bezigheden etc. dat is gewoon lastig.quote:Op maandag 24 november 2014 00:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nja het voordeel is dat toen ik haar ontmoet had wij tot 10 uur in de ochtend buiten gepraat hebben en die middag nog lunchen voordat ze terug naar Brazilie ging. 1,5 maand later haar opgezocht en 3 weken lang elke dag op elkaars lip gezeten dus in die zin hebben wij al een goede basis waarop we dit kunnen baseren.
Niet te lang blijven skypen en maak concrete afspraken!quote:Op maandag 24 november 2014 00:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ah oke, nja ik heb het gevoel dat dit kan werke ndus ik ga het gewoon doorzetten
Krijg ik een uitnodiging?quote:
Voor de begrafenis he.quote:
Hoe bedoel je dit? Ik heb net weer 2,5 uur op Skype gezeten en afspraken over..?quote:Op maandag 24 november 2014 00:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet te lang blijven skypen en maak concrete afspraken!
quote:Op zondag 23 november 2014 22:56 schreef Fascination het volgende:
The hunger games was leuk. Wel duidelijk een aanloop naar deel twee.
Top!Ik maak die 'fout' zelf overigens ook weleens.Hoe oud is heel jong eigenlijk?quote:Op maandag 24 november 2014 00:25 schreef Inolvidable het volgende:
Maar ik wel heel jong!Nee, oke ik zal er op letten.
quote:Op maandag 24 november 2014 08:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik voel me weer goed.Hormonen normaal.
Zo fijnquote:Op maandag 24 november 2014 08:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 24 november 2014 08:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Gewoon een man zoeken om je te onderhouden.quote:Op maandag 24 november 2014 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik nog maar 2.Als ik dan nog geen werk heb ga ik echt janken.
Wil jij mijn sugardaddy zijn aeque?quote:Op maandag 24 november 2014 12:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon een man zoeken om je te onderhouden.
Doe anders een medisch onderzoek in de zomer, heb je zo 2000-4000 euro mee verdiendquote:Op maandag 24 november 2014 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik nog maar 2.Als ik dan nog geen werk heb ga ik echt janken.
Smoothquote:Op maandag 24 november 2014 12:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil jij mijn sugardaddy zijn aeque?
Ik heb al moeite met mijzelf.quote:Op maandag 24 november 2014 12:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil jij mijn sugardaddy zijn aeque?
quote:
Toen het ook gewoon niet zo moeilijk was. Basisbeurs, aanvullende beurs, lening. Meer niet nodig eigenlijk.quote:
200 euro op 0529629088 tnv aardbei graag.quote:Op maandag 24 november 2014 12:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met mijzelf.![]()
Maar voor jou wil ik wel op droog brood en water leven hoor,
Goed geregeld aardbeitje! Stort jij dan die 50% naar mij?quote:Op maandag 24 november 2014 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
200 euro op 0529629088 tnv aardbei graag.
Wel even over zetten naar iban.
Valt me tegen Art. Waar is je discretie!quote:Op maandag 24 november 2014 13:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed geregeld aardbeitje! Stort jij dan die 50% naar mij?
Edit: shit dit moest in DM
Die mis ik ook enorm. Spontaan op zaterdagochtend besluiten 'even' naar Den Haag, Amsterdam of Groningen te reizen terwijl het je geen cent kost. Wat een tijd...quote:
Ja he. Even naar het strand, of naar de Mediamarkt in Den Haag ofzo als daar een mooie dvd-box in de aanbieding wasquote:Op maandag 24 november 2014 13:29 schreef yats het volgende:
[..]
Die mis ik ook enorm. Spontaan op zaterdagochtend besluiten 'even' naar Den Haag, Amsterdam of Groningen te reizen terwijl het je geen cent kost. Wat een tijd...
* Fascination heeft liedje in haar hoofd.quote:Op maandag 24 november 2014 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja he. Even naar het strand, of naar de Mediamarkt in Den Haag ofzo als daar een mooie dvd-box in de aanbieding wasOf een dagje naar Maastricht. Een retourtje Antwerpen voor een paar euro.
Vroegâh
Ho is even, je krijgt alleen goederen. Straks ga je het uitgeven aan drugs.quote:Op maandag 24 november 2014 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
200 euro op 0529629088 tnv aardbei graag.
Wel even over zetten naar iban.
ja joh.. even lunchen in Maastrichtquote:
Dat deed ik precies andersom,vanuit Maastricht naar Alkmaar, Amsterdam etc. Ik heb zelfs nog een tijdje pakketten bezorgd via het ov. Dat verdiende best lekker aangezien ik geen reiskosten had.quote:Op maandag 24 november 2014 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja joh.. even lunchen in Maastricht![]()
vanuit Alkmaar. Hele dag onderweg zijn
Een dag niet naar school hoeven.
Spijbelen ftw
Wat heb ik veel gezien van NL in de trein
quote:Op maandag 24 november 2014 14:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dat deed ik precies andersom,vanuit Maastricht naar Alkmaar, Amsterdam etc. Ik heb zelfs nog een tijdje pakketten bezorgd via het ov. Dat verdiende best lekker aangezien ik geen reiskosten had.
Ik deed onderzoeken in de trein voor de NS, kreeg je een dagkaart zodat je geen kaartje op eigen kosten hoefde te betalen. Die bewaarde ik dan voor de zomerquote:Op maandag 24 november 2014 14:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dat deed ik precies andersom,vanuit Maastricht naar Alkmaar, Amsterdam etc. Ik heb zelfs nog een tijdje pakketten bezorgd via het ov. Dat verdiende best lekker aangezien ik geen reiskosten had.
Van het nuttige het extreem nuttige maken is altijd handig.quote:
Heb ik ook niet gedaanquote:Op maandag 24 november 2014 14:36 schreef bamibij het volgende:
Wat heb je gemist dan? Niet op kamers gegaan, geen stage in t buitenland gelopen? Of?
Klinkt bekend.quote:Op maandag 24 november 2014 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ach hadnik maar een vak geleerd
Ik heb wel een toffe jeugd gehad ook al heb ik niet gestudeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |