Gigolo?quote:Op zondag 23 november 2014 17:47 schreef AirwiN het volgende:
En wat is jouw alter-ego Barb? Malle Barbe?
Deuce Barbelo, male gigolo.quote:
Zeg, zit jij hier mijn reputatie te bezoedelen?quote:Op zondag 23 november 2014 17:48 schreef Samzz het volgende:
Een onschuldige Barbie... Toen ie geboren werd misschien.
Oh jongens, m'n gegrilde courgette was echt hemels.
Ik denk dat 'ie direct na de geboorte al als een pro op die tiet zoog. En na afloop tevreden zijn eerste sigaar opstak.quote:Op zondag 23 november 2014 17:48 schreef Samzz het volgende:
Een onschuldige Barbie... Toen ie geboren werd misschien.
Nee lieve schat, dat heb je helemaal zelf gedaanquote:Op zondag 23 november 2014 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg, zit jij hier mijn reputatie te bezoedelen?
Bevestigen is het juiste woord in dezenquote:Op zondag 23 november 2014 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg, zit jij hier mijn reputatie te bezoedelen?
Nou ja zegquote:
Waarom zie ik dit voor mequote:Op zondag 23 november 2014 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie direct na de geboorte al als een pro op die tiet zoog. En na afloop tevreden zijn eerste sigaar opstak.
Vanwege het grote waarheidsgehalte?quote:
Takes one to know onequote:Op zondag 23 november 2014 17:52 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor een muziekje dan maar, stelletje viezerikken![]()
Snietusquote:Op zondag 23 november 2014 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee lieve schat, dat heb je helemaal zelf gedaan.
En ik dacht nog wel dat ik een keurige gastheer wasquote:
Nee joh, hoer impliceert dat ie er voor betaald krijgt.quote:
Perfecte gastheerquote:Op zondag 23 november 2014 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat ik een keurige gastheer was
Hier staat spruiten op het menuquote:Op zondag 23 november 2014 18:13 schreef perro. het volgende:
ik ga eens zuurkool met spek en worst maken.
bah. stinkdingen.quote:Op zondag 23 november 2014 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier staat spruiten op het menu
Het was booger!!quote:Op zondag 23 november 2014 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier staat spruiten op het menu
Awquote:
Ja, noemen we het zo tegenwoordig?quote:
Damn straight. Het was niet eens zo koudquote:Op zondag 23 november 2014 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, noemen we het zo tegenwoordig?
Tik op je kont, tochquote:Op zondag 23 november 2014 18:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*tik terug*
Ja hoi, wat tik je dan?
tegen die billen natuurlijk.quote:Op zondag 23 november 2014 18:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*tik terug*
Ja hoi, wat tik je dan?
Leer mij mannen kennenquote:Op zondag 23 november 2014 18:32 schreef perro. het volgende:
[..]
tegen die billen natuurlijk.
wat sammie zegt dus.
Hé, snot.quote:Op zondag 23 november 2014 18:37 schreef perro. het volgende:
[..]
ben niet zo'n goede leraar. weinig geduld.
Ricolaquote:Op zondag 23 november 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
Iemand tips tegen een zere keel? Melk en honing helpen tot nu toe niet
.
Dat heb ik niet. En alleen al om die achterlijke reclame wil ik het eigenlijk ook niet proberenquote:
Veel koud water drinken, goed rusten en geduld hebben. Meestal is het gewoon een kwestie van uitzitten helaas.quote:Op zondag 23 november 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
Iemand tips tegen een zere keel? Melk en honing helpen tot nu toe niet
.
Water drink ik wel, ja. Wordt 't helaas niks beter vanquote:Op zondag 23 november 2014 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel koud water drinken, goed rusten en geduld hebben. Meestal is het gewoon een kwestie van uitzitten helaas.
Sterkte!quote:Op zondag 23 november 2014 19:00 schreef Samzz het volgende:
Water drink ik wel, ja. Wordt 't helaas niks beter van. Ach ja, dat zal ook wel, uitzitten dan maar.
Thank youquote:
dat dus.. belangrijk is veel drinken (koud)quote:Op zondag 23 november 2014 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel koud water drinken, goed rusten en geduld hebben. Meestal is het gewoon een kwestie van uitzitten helaas.
Dat slijm verzacht wel het slikkenquote:Op zondag 23 november 2014 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat dus.. belangrijk is veel drinken (koud)
Melk of zuivel is sowieso af te raden vanwege de slijmproductie = meer bacteriën
Aanmaaklimonade dronk ik vd week. Dat hielp ook wel. Nadeel is wel dat ik een klotsend buikje had aan het eind vd dag.quote:Op zondag 23 november 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat slijm verzacht wel het slikken.
Veel koud water laat de zwelling slinken, waardoor het slikken uiteindelijk weer wat makkelijker wordt.quote:
En het laat je ontiegelijk veel pissen.quote:Op zondag 23 november 2014 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel koud water laat de zwelling slinken, waardoor het slikken uiteindelijk weer wat makkelijker wordt.
quote:Op zondag 23 november 2014 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het laat je ontiegelijk veel pissen.
Goed voor je blaas. Zo zie je maar, bijkomende voordelen te over.quote:
Niet goed voor mijn warmtehuishoudingquote:Op zondag 23 november 2014 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed voor je blaas. Zo zie je maar, bijkomende voordelen te over.
Geniet ervan!quote:Op zondag 23 november 2014 19:09 schreef Californium het volgende:
Zo! Wijntje erbij, muziekje, tijd voor een avondje voor mezelf!
Beter een zeikerd dan een zeikwijf.quote:
Lekker laten lopen!quote:Op zondag 23 november 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
Maar, jullie hebben gelijk. Water is goed
. Plassen is goed
. Whoehoe.
Proost!Dat klinkt goed.quote:Op zondag 23 november 2014 19:09 schreef Californium het volgende:
Op de wc dan wel.quote:
Op dokters recept?quote:
Those are the bestquote:Op zondag 23 november 2014 19:09 schreef Californium het volgende:
Wiesda?quote:Op zondag 23 november 2014 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rival!![]()
http://www.politie.nl/ver(...)sharona-wiersma.html
?quote:Op zondag 23 november 2014 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rival!![]()
http://www.politie.nl/ver(...)sharona-wiersma.html
Nope, moet morgen naar tandarts om kies te laten renoveren, en net vanmiddag viel de noodvulling er uitquote:
had net bij de bami al een wijntje opquote:Op zondag 23 november 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wijn! Natuurlijk! *Glas wijn inschenkt.
Geen idee, er stond Purmerend en toen moest ik aan Rival denken..quote:
Ah okequote:Op zondag 23 november 2014 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, er stond Purmerend en toen moest ik aan Rival denken..
Tering dat is kutquote:Op zondag 23 november 2014 19:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, moet morgen naar tandarts om kies te laten renoveren, en net vanmiddag viel de noodvulling er uit
zal wel weer een extra bezoek worden, geheid vuil in gekomenquote:
Waarom niet meteen eruit? ben je er meteen klaar mee..quote:Op zondag 23 november 2014 19:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal wel weer een extra bezoek worden, geheid vuil in gekomen
Dat stelt niks voor, alhoewel het wel kut is jaquote:Op zondag 23 november 2014 19:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, moet morgen naar tandarts om kies te laten renoveren, en net vanmiddag viel de noodvulling er uit
Wel vermakelijk, hoor.quote:Op zondag 23 november 2014 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Iemand trouwens de Conan The Barbarian film uit 2011 eens gezien? Is het wat?
klopt inderdaadquote:Op zondag 23 november 2014 19:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat stelt niks voor, alhoewel het wel kut is ja
Op die manier was ik al meer kwijt geweest danquote:Op zondag 23 november 2014 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom niet meteen eruit? ben je er meteen klaar mee..
Een kies in je kutquote:
Enjoy!quote:Op zondag 23 november 2014 19:09 schreef Californium het volgende:
Nee, zo slecht nu ook weer nietquote:Op zondag 23 november 2014 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verstand op 0, biertje erbij en dan gaat het wel?
Jaquote:Op zondag 23 november 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die Conan is toch met Jason Momoa?
Zo eens proberen dan, met m'n zakje kikkers en muizen erbij.. En hopelijk staat mijn laatste Juup er nog..quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die Conan is toch met Jason Momoa?
Yup.quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Iemand trouwens de Conan The Barbarian film uit 2011 eens gezien? Is het wat?
quote:
Sums it up. Wat trouwer aan het bronmateriaal. Verder zwaaien de zwaarden behoorlijkquote:Op zondag 23 november 2014 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verstand op 0, biertje erbij en dan gaat het wel?
Wie?quote:
quote:
quote:
Oh neequote:Op zondag 23 november 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Een vriendin van mij is helemaal gek van hem. Ze snapt niet dat ik hem niet aantrekkelijk vind.
Hij gaat trouwens ook Aquaman spelen in de nieuwe Superman film.
Daar gaat zijn carrièrequote:Op zondag 23 november 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Een vriendin van mij is helemaal gek van hem. Ze snapt niet dat ik hem niet aantrekkelijk vind.
Had hij die dan?quote:
Zo speciaal vind ik hem ook nietquote:Op zondag 23 november 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 23 november 2014 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb niks met die superhero's films
Is dat zo erg?quote:
Begrijpelijk. Er zijn alleen weinig mensen die kunnen acteren die een superheldenfysiek hebben, dus kom je vaak bij dezelfde namen uit.quote:Op zondag 23 november 2014 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb niks met die superhero's films
Hij begon met acteren in Baywatch. Dan is Aquaman toch wel iets beter.quote:
Mwah.quote:Op zondag 23 november 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat zo erg?
[..]
Begrijpelijk. Er zijn alleen weinig mensen die kunnen acteren die een superheldenfysiek hebben, dus kom je vaak bij dezelfde namen uit.
[..]
Hij begon met acteren in Baywatch. Dan is Aquaman toch wel iets beter.
Blondquote:Op zondag 23 november 2014 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar.. Dan moet Momoa blond gemaakt worden.. Dat gaan fans leuk vinden..
Ja, want Aquamanquote:Op zondag 23 november 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat zo erg?
[..]
Begrijpelijk. Er zijn alleen weinig mensen die kunnen acteren die een superheldenfysiek hebben, dus kom je vaak bij dezelfde namen uit.
[..]
Hij begon met acteren in Baywatch. Dan is Aquaman toch wel iets beter.
Ze willen voor een soort Polynesische Aquaman gaan. Het is kennelijk "logisch" voor Aquaman om een zogenaamde Pacific Islander te zijn ipv blank en blond. Amerikanen en logica.quote:Op zondag 23 november 2014 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ze willen hem een stuk stoerder maken, vandaar de casting.quote:
lolquote:Op zondag 23 november 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fuck yeah, Aquaman
[ afbeelding ]
die dreads van hem in stargate atlantis waren cool. en die tattoo op zijn onderarm ook.quote:Op zondag 23 november 2014 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh god.quote:Op zondag 23 november 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze willen voor een soort Polynesische Aquaman gaan. Het is kennelijk "logisch" voor Aquaman om een zogenaamde Pacific Islander te zijn ipv blank en blond. Amerikanen en logica.![]()
[..]
Ze willen hem een stuk stoerder maken, vandaar de casting.
Gaydar overloadquote:Op zondag 23 november 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fuck yeah, Aquaman
[ afbeelding ]
Hij lijkt op Mosseljongen uit Spongebob Squarepantsquote:Op zondag 23 november 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fuck yeah, Aquaman
[ afbeelding ]
Meh, de Marvelfilms lijken me ook niet heel erg boeiend. Alleen Dr. Strange eigenlijk.quote:Op zondag 23 november 2014 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh god.
Ik denk dat ik de komende DC films oversla en gewoon bij Marvel blijf hangen..
Vind je?quote:Op zondag 23 november 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij lijkt op Mosseljongen uit Spongebob Squarepants.
Of was het Meerminmanquote:Op zondag 23 november 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, de Marvelfilms lijken me ook niet heel erg boeiend. Alleen Dr. Strange eigenlijk.
[..]
Vind je?
[ afbeelding ]
Ik ben altijd meer Marvel fan dan DC fan geweest eigenlijk..quote:Op zondag 23 november 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, de Marvelfilms lijken me ook niet heel erg boeiend. Alleen Dr. Strange eigenlijk.
[..]
Vind je?
[ afbeelding ]
Klopt. Ik geloof dat de overeenkomsten ook geen toeval zijn.quote:
Ik ook, maar het laatste jaar ongeveer heb ik helemaal niks meer met Marvel. Het is alsof ze alles doen om lezers en kijkers kwijt te raken.quote:Op zondag 23 november 2014 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben altijd meer Marvel fan dan DC fan geweest eigenlijk..
Mja, je hebt wel een beetje gelijk... Ik vind Agents of S.H.I.E.L.D. eigenlijk ook een beetje karigquote:Op zondag 23 november 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik geloof dat de overeenkomsten ook geen toeval zijn.
Mosseljongen heeft dezelfde outfit als Aquaman zijn oude sidekick, Aqualad.
[..]
Ik ook, maar het laatste jaar ongeveer heb ik helemaal niks meer met Marvel. Het is alsof ze alles doen om lezers en kijkers kwijt te raken.
Bloed geen pusquote:
Een Amerikaan geen Rus.quote:
Waar ben je geweest?quote:Op zondag 23 november 2014 20:19 schreef Myraela het volgende:
Op het vliegtuig naar huis aan het wachten. Waarschijnlijk zit er straks een gang tussen mij en twi.
Dit hoor ik graag.quote:Op zondag 23 november 2014 20:20 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel, daarstraks je Stanniseer hoog gehouden en de pot gewonnen.
Bewijs dat maar eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |