Ja, sorry. Connection troubles....
Dank voor het overnemen, Frits!
FritsFlits
Ik heet geen Frits
quote:
Die zit nu 's avonds, erg fijn! Erg leuke DJ die naar mijn idee nog 'normaal' probeert te doen. Dat hippe gedoe van De Heer vind ik niets, al had hij van de week wel een punt toen Happy flink werd gepromoot voor de top10 en De Heer daar tegen op was.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
FritsFlits
Ik heet geen Frits
quote:
Ja, een aantal DJ's zei: Er mag wel eens een vrolijke plaat in de top10.
De Heer was de enige die rationeel dacht en had als antwoord: Moet die niet een beetje melancholisch zijn
n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
quote:
Op zondag 23 november 2014 12:05 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Ja, een aantal DJ's zei: Er mag wel eens een vrolijke plaat in de top10.
De Heer was de enige die rationeel dacht en had als antwoord: Moet die niet een beetje melancholisch zijn
Dat nummer kan best melancholisch werken.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Zou het stemmen in midden november trouwens een dramatische uitwerking op kerstplaten kunnen hebben? Flappie op 750? Wham op 1250?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ferdo
Ferdo
quote:
Er wordt volgens mij altijd rond dit tijdstip gestemd, dus of dat dramatisch uitwerkt valt te betwijfelen. Waarschijnlijk zal Band Aid zelfs hoger staan, nu die nieuwe versie er ook is.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
quote:
Op zondag 23 november 2014 15:44 schreef Ferdo het volgende:[..]
Er wordt volgens mij altijd rond dit tijdstip gestemd, dus of dat dramatisch uitwerkt valt te betwijfelen. Waarschijnlijk zal Band Aid zelfs hoger staan, nu die nieuwe versie er ook is.
Normaal wordt er een of twee weken later gestemd.
Ferdo
Ferdo
quote:
Dan zit je al even in december, twee weken later. Nee, volgens mij echt altijd de laatste of voorlaatste week van november.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Ferdo
Ferdo
quote:
Op zondag 23 november 2014 15:46 schreef Ferdo het volgende:[..]
Dan zit je al even in december, twee weken later. Nee, volgens mij echt altijd de laatste of voorlaatste week van november.
Vorig jaar was het echt de eerste week van december, en daarvoor ook wel een paar keer.
n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
quote:
Het is vrijwel altijd eind november, soms met wat overloop in december.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:
oh, dan maakt het minder uit dan ik dacht dus
n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
quote:
In de 2 jaar voor vorig jaar begonnen ze zelfs 16 en 18 november.
quote:
Dus Flappie kan eigenlijk alleen maar omhoog?
De Sahara is zonder meer erg droog.
n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
quote:
Dan zit Ajax zonder directeur marketing..
quote:
Die zit toch de helft van de tijd op het schijthuis.
De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:
KAPPEN MET DIE SHIT
Ferdo
Ferdo
quote:
Op zondag 23 november 2014 16:00 schreef FritsFlits het volgende:Artiesten die vlakvoor of in de stemweek overlijden hebben veel meer invloed dan of de stemweek eind november of begin december is. Het zal marginaal zijn.
Maar tot nog toe heeft geen enkele artiest het zo strak gepland als Ramses Shaffy in 2009. Hoppa, drie keer top tien.
laxus13
Gotta Catch Em' All
quote:
Op zondag 23 november 2014 16:29 schreef HPLC het volgende:Weet iemand trouwens of je achteraf nog het lijstje kan delen? Ik wil hem aan iemand laten zien, maar kan het niet vinden. Terwijl in de mail staat:
[..]
Kan het nergens vinden

Er moet ergens een linkje aanwezig zijn waar je je lijst kan zien, ik kan het nog steeds zien via de mail.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
FritsFlits
Ik heet geen Frits
quote:
Op zondag 23 november 2014 16:29 schreef Ferdo het volgende:[..]
Maar tot nog toe heeft geen enkele artiest het zo strak gepland als Ramses Shaffy in 2009. Hoppa, drie keer top tien.

Ja, dat was een grote deceptie destijds
laxus13
Gotta Catch Em' All
quote:
Ik wil niet weten mocht Paskal of Chris Martin dood gaat vlak voor de stemming

Dan krijgen we dus 3x Blof in de top 10
FritsFlits
Ik heet geen Frits
quote:
Op zondag 23 november 2014 16:29 schreef HPLC het volgende:Weet iemand trouwens of je achteraf nog het lijstje kan delen? Ik wil hem aan iemand laten zien, maar kan het niet vinden. Terwijl in de mail staat:
[..]
Kan het nergens vinden

De eerste link in je mail is om de lijst te bevestigen. De tweede kan je gebruiken om de lijst te delen. Op Facebook krijg je bijvoorbeeld een grote afbeelding en een verwijzing naar jouw keuzelijst.
laxus13
Gotta Catch Em' All
quote:
Je kunt die link toch delen?
FritsFlits
Ik heet geen Frits
quote:
Hoe wil je hem delen?
FritsFlits
Ik heet geen Frits
quote:
Op zondag 23 november 2014 16:33 schreef laxus13 het volgende:[..]
Ik wil niet weten mocht Paskal of Chris Martin dood gaat vlak voor de stemming

Dan krijgen we dus 3x Blof in de top 10
Heb het idee dat Blof minder overal geaccepteerd is dan Ramses. Coldplay zal wel flink gaan steigen ja.. Clocks of Viva La Vida in de top 3
laxus13
Gotta Catch Em' All
quote:
Op zondag 23 november 2014 16:36 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Heb het idee dat Blof minder overal geaccepteerd is dan Ramses. Coldplay zal wel flink gaan steigen ja.. Clocks of Viva La Vida in de top 3

Of Allebei in de top 3

Hopelijk duurt het nog wel ff voordat ze dood gaan
FritsFlits
Ik heet geen Frits
quote:
"The day the music died"
Ferdo
Ferdo
quote:
Of Celine Dion, Mariah Carey, Marco Borsato of Anouk.
Of dat Nick en Simon de pijp uit gaan.
quote:
Op zondag 23 november 2014 10:22 schreef cafca het volgende:[..]
Waar ik vooral problemen mee heb, is dat een wat kleinere groep vindt dat zij meer smaak hebben dan de grote grijze massa, en dat mensen die daarvan afwijken geen smaak hebben.
Terwijl het met zijn allen vinden dat Arcade Fire in de top 2000 hoort eigenlijk hetzelfde is als vinden dat Bohemian Rhapsody op nr. 1 hoort.

Dat is geheel je eigen interpretatie natuurlijk. Ik vind niet dat ik meer smaak heb dan anderen. Ik vind het alleen absurd dat heel veel eigentijdse muziek er wel in staat en andere eigentijdse muziek weer niet. Zoals dus Arcade Fire maar ook Arctic Monkeys, Queens of the Stone Age, Franz Ferdinand etc. Ik heb nu Arcade Fire genomen omdat die denk ik nog het meeste bij het radio2 publiek passen maar eigenlijk zou ik het breder willen trekken en afvragen waarom er nauwelijks hedendaagse rock instaat.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ferdo
Ferdo
quote:
Aaarghhh!!!!!!!!

*ril*
laxus13
Gotta Catch Em' All
quote:
Jep dan is het officeel
laxus13
Gotta Catch Em' All
quote:
Voor mij ook dan
Of gewoon geen een lijst
laxus13
Gotta Catch Em' All
quote:
Op zondag 23 november 2014 16:41 schreef FritsFlits het volgende:Boudewijn de Groot is ook al op leeftijd. Vorig jaar nog een concert bijgewoond en toen was niet te merken dat hij al zo oud was. Boudeijn swingde gewoon het podium over

Maar Avond en Testament/Verdronker Vlinder zullen wel een boost krijgen als ook hij overlijdt.
Dan denk ik dat alle nummers wel een boost krijgen