Shittt, helemaal over t hoofd gezienquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jammer van dat enkelvoud bij Killers, nu telt 'ie niet mee
quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:50 schreef AnnaNiem het volgende:
Zit nu Agnes Obel te luisteren. Staat ook niet in de keuzelijst en Smoke and Mirrors is zo mooi.... toch maar even het emailaccount van mijn werk gebruiken... Kan ik ook nog een keer op Happy stemmen![]()
Niet Happenquote:
Via de site van nporadio2quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:30 schreef asco het volgende:
Is dat cafe nou eindelijk eens 24/7 open? Zo nee, wat dan? En waar kan ik tickets bestellen?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor kwaliteit moet je naar de snob2000 gaan.
Vreemd argumentquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:10 schreef AnnaNiem het volgende:
[..]
Omdat het de klassieker voor de toekomst is. Iedereen kent het over 10 jaar nog.
Met een aantal mensen van een ander Forum ook zo'n actie op gericht, om Rebellion de lijst in te krijgenquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:24 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een facebook groep aangemaakt om Arcade Fire in de top2000 te krijgen![]()
https://www.facebook.com/arcadefiretop2000 Check, like en deel
Serieus?quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:29 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Met een aantal mensen van een ander Forum ook zo'n actie op gericht, om Rebellion de lijst in te krijgen
Gecheckt. 13 in een dozijn zeurnummer.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:24 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een facebook groep aangemaakt om Arcade Fire in de top2000 te krijgen![]()
Arcade Fire 13 in een dozijn noemenquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gecheckt. 13 in een dozijn zeurnummer.
Dat wordt niet liken en niet delen.
Dat heb ik ook een keer gehad, ik wist toen niet dat die keuzelijst los van het aantal stondquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:41 schreef D. het volgende:
Ik zie net dat ik vorig jaar maar 10+5 liedjes had
Ik weet niet meer wat ik wistquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad, ik wist toen niet dat die keuzelijst los van het aantal stond
Gebruikt in Chuck toen er een moest bevallenquote:
Ik zal kijken wat ik kan doen maar de meeste daar hebben ook dat nummer in hun ijst gestoptquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Serieus?Kun je mijn Facebook daar delen? Wie weet lukt het
Ik heb niks tegen Arcade Fire, maar ik vind het toch erger dat Ace of Spades niet in de keuzelijst staat.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:24 schreef MaJo het volgende:
Die sample is toch ook gebruikt in 'The Way I are' van Timbaland en Keri Hilson?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gebruikt in Chuck toen er een moest bevallen
Spoilers voor als je de serie niet kent
Watquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gecheckt. 13 in een dozijn zeurnummer.
Dat wordt niet liken en niet delen.
Nee hoor, Nederland heeft vele smaken, die helaas voor jou niet allemaal met jouw smaak overeenkomen (of die van de zelfbenoemde muziek-elite)quote:
arcade fire niet leuk vinden heb ik geen problemen mee. Maar het 13 in een dozijn noemen? Dat is gewoon niet waar. De band heeft zo'n eigen stijl, dat valt moeilijk te vergelijken met anderen.quote:
Waar ik vooral problemen mee heb, is dat een wat kleinere groep vindt dat zij meer smaak hebben dan de grote grijze massa, en dat mensen die daarvan afwijken geen smaak hebben.quote:Op zondag 23 november 2014 10:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
arcade fire niet leuk vinden heb ik geen problemen mee. Maar het 13 in een dozijn noemen? Dat is gewoon niet waar. De band heeft zo'n eigen stijl, dat valt moeilijk te vergelijken met anderen.
quote:The Beatles - Michelle
The Beatles - Baby's In Black
Jimi Hendrix - All Along The Watchtower
The Rolling Stones - Midnight Rambler
Crosby, Stills, Nash & Young - Almost Cut My Hair
Pink Floyd - Arnold Layne
Joy Division - Love Will Tear Us Apart
The Who - Won't Get Fooled Again
The Who - Who Are You
The Cure - Boys Don't Cry
U2 - I Will Follow
Talk Talk - Such A Shame
R.E.M. - Drive
Pearl Jam - Jeremy
Dire Straits - On Every Street
The Jimi Hendrix Experience - Castles Made Of Sand
Band Of Gypsys - Who Knows
Eric Clapton - Promises
Nirvana - About A Girl
Oasis - She's Electric
Mooie lijst ja, jij bent Camiel toch?quote:Op zondag 23 november 2014 10:26 schreef cafca het volgende:
Ik zit nu overigens de verrukkelijke 500 te luisteren op Orinoco radio, een onafhankelijke lijst zonder voorkeuzelijst, die lijst is inderdaad wel afwisselender dan de top 2000. Nu the Smiths, best aardig
Natuurlijk. Het is toch allemaal subjectief?quote:Op zondag 23 november 2014 10:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Waar ik vooral problemen mee heb, is dat een wat kleinere groep vindt dat zij meer smaak hebben dan de grote grijze massa, en dat mensen die daarvan afwijken geen smaak hebben.
Terwijl het met zijn allen vinden dat Arcade Fire in de top 2000 hoort eigenlijk hetzelfde is als vinden dat Bohemian Rhapsody op nr. 1 hoort.
Ik noem dat het "China-Crisis-syndroom". Het begint aardig en je wacht en wacht maar totdat het nummer een keer loskomt, maar het blijft maar doorzeuren met van die jengelende gitaren die steeds hetzelfde riedeltje herkauwen en een melodramatische zanger die doet alsof hij het woord van God verkondigt, terwijl het niets meer is dan een goedkoop- en bombastisch aftreksel van iets wat al honderdduizend keer gedaan is. Pretentieuze rommel met een hoog gemaaktheidsgehalte waar extreem goed over nagedacht is door een stel uitgekiende producers die precies weten wat de zichzelf hippe medemens noemende luisteraar wil horen. Beetje voor de Gerda's en Annie's van deze wereld die zichzelf enorm modern vinden als ze creatief bezig zijn met Action-meuk.quote:
Nou ja....dat dus.quote:
Reflektor? Of een ander liedje?quote:Op zondag 23 november 2014 11:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik noem dat het "China-Crisis-syndroom". Het begint aardig en je wacht en wacht maar totdat het nummer een keer loskomt, maar het blijft maar doorzeuren met van die jengelende gitaren die steeds hetzelfde riedeltje herkauwen en een melodramatische zanger die doet alsof hij het woord van God verkondigt, terwijl het niets meer is dan een goedkoop- en bombastisch aftreksel van iets wat al honderdduizend keer gedaan is. Pretentieuze rommel met een hoog gemaaktheidsgehalte waar extreem goed over nagedacht is door een stel uitgekiende producers die precies weten wat de zichzelf hippe medemens noemende luisteraar wil horen. Beetje voor de Gerda's en Annie's van deze wereld die zichzelf enorm modern vinden als ze creatief bezig zijn met Action-meuk.
Man, man, man, wat een doffe ellende.... Sinterklaas wordt hier helemaal niet blij van.
[ afbeelding ]
Na een minuut gaan de tenen krom staan, na 2 minuten ga je schreeuwen "begin nou eens een keer! ", na 3 minuten haal je een dubbelloops jachtgeweer uit de kelder en aan het einde van het nummer flikker je de LP het raam uit. Met de platenspeler er achteraan. Geen bezieling, niet oprecht en geen sprankje originaliteit. Nico Haak is beter te verdragen.
Heb na het beluisteren de spoedeisende dienst moeten bellen om erger te voorkomen.
[..]
Nou ja....dat dus.
Het was schertsend bedoeld beste cafca, natuurlijk mag je Arcade Fire niks vinden. Los daarvan, in België wordt bijv. Arcade Fire meer gewaardeerd, lijkt alsof daar meer oor is naar de wat (alternatieve) nieuwere Amerikaanse en Britse muziek, ook op radiozenders. Radio 2 mag best ietsje breder kijken, Arcade Fire is inmiddels aardig mainstream namelijk.quote:Op zondag 23 november 2014 10:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Waar ik vooral problemen mee heb, is dat een wat kleinere groep vindt dat zij meer smaak hebben dan de grote grijze massa, en dat mensen die daarvan afwijken geen smaak hebben.
Terwijl het met zijn allen vinden dat Arcade Fire in de top 2000 hoort eigenlijk hetzelfde is als vinden dat Bohemian Rhapsody op nr. 1 hoort.
Juist jaquote:Op zondag 23 november 2014 11:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik noem dat het "China-Crisis-syndroom". Het begint aardig en je wacht en wacht maar totdat het nummer een keer loskomt, maar het blijft maar doorzeuren met van die jengelende gitaren die steeds hetzelfde riedeltje herkauwen en een melodramatische zanger die doet alsof hij het woord van God verkondigt, terwijl het niets meer is dan een goedkoop- en bombastisch aftreksel van iets wat al honderdduizend keer gedaan is. Pretentieuze rommel met een hoog gemaaktheidsgehalte waar extreem goed over nagedacht is door een stel uitgekiende producers die precies weten wat de zichzelf hippe medemens noemende luisteraar wil horen. Beetje voor de Gerda's en Annie's van deze wereld die zichzelf enorm modern vinden als ze creatief bezig zijn met Action-meuk.
Man, man, man, wat een doffe ellende.... Sinterklaas wordt hier helemaal niet blij van.
[ afbeelding ]
Na een minuut gaan de tenen krom staan, na 2 minuten ga je schreeuwen "begin nou eens een keer! ", na 3 minuten haal je een dubbelloops jachtgeweer uit de kelder en aan het einde van het nummer flikker je de LP het raam uit. Met de platenspeler er achteraan. Geen bezieling, niet oprecht en geen sprankje originaliteit. Nico Haak is beter te verdragen.
Heb na het beluisteren de spoedeisende dienst moeten bellen om erger te voorkomen.
[..]
Nou ja....dat dus.
Als het schertsend bedoeld was, kwam het misschien net iets te serieus overquote:Op zondag 23 november 2014 11:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was schertsend bedoeld beste cafca, natuurlijk mag je Arcade Fire niks vinden. Los daarvan, in België wordt bijv. Arcade Fire meer gewaardeerd, lijkt alsof daar meer oor is naar de wat (alternatieve) nieuwere Amerikaanse en Britse muziek, ook op radiozenders. Radio 2 mag best ietsje breder kijken, Arcade Fire is inmiddels aardig mainstream namelijk.
Het mag iets breder qua muziek van na 1992. Dat ondervang je hiermee mager. Zet Blur en de Arctic Monkeys erbij en het voldoet helemaal aan die breedte.quote:Op zondag 23 november 2014 11:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Als het schertsend bedoeld was, kwam het misschien net iets te serieus over
Voor een mainstream radiostation met doelgroep 55+ denk ik dat de top2000 best breed is met Anneke Gronloh, Frans Bauer, Rage Against the Machine en Slayer in de lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |