quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor kwaliteit moet je naar de snob2000 gaan.
Lol, als je het over de duivel hebtquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:04 schreef Slobeend het volgende:
Ik verbaas me ieder jaar weer over bepaalde keuzes, maar dat Nick Drake er niet tussen staat blijft debiel
Common Linnets staan bij je vrije keuzes vermeld, betekent dat dat hij niet in de keuzelijst staat? Zou me enigszins verbazen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:58 schreef AnnaNiem het volgende:
Mijn lijstje;
The Common Linnets - Calm after the storm
Sarah MacLachlan - Angel
Chloe Agnew - Walking in the air
Trijntje Oosterhuis - Ken je mij
The broken circle breakdown - If i needed you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De platen uit de keuzelijst zijn minstens 1 jaar oud geloof ik.quote:Op zaterdag 22 november 2014 08:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Common Linnets staan bij je vrije keuzes vermeld, betekent dat dat hij niet in de keuzelijst staat? Zou me enigszins verbazen.
Lana Del Reyquote:Op zaterdag 22 november 2014 08:41 schreef chansadres het volgende:
Ik heb veel Top 2000 verzamelalbums in de kast staan maar die van dit jaar sla ik over. Als je deze rommel er op durft te zetten...
Avicii- Wake Me Up
Carly Rae Jepsen- Call Me Maybe
Maroon 5/Christina Aguilera- Moves Like Jagger/Radio Edit
Lady Gaga- Bad Romance
Niels Geusebroek - Take Your Time Girl / Live @ Ruud De Wild
Maroon 5 - She Will Be Loved (Alweer Maroon 5?)
Lana Del Rey - Video Games
Will And The People - Lion In The Morning Sun
Nielson/Miss Montreal - Hoe
Gers Pardoel - Ik Neem Je Mee
De cd durven ze "Het gevoel van de Top 2000" te noemen, maar ik word er voornamelijk triest van
Vreemd genoeg niet. Bij zijn laatste concert was het publiek ook goed verdeeld over de leeftijden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:50 schreef cafca het volgende:
Stond Andy Burrows niet in de keuzelijst?
Is wel echt radio 2 muziek
Dat kan echt niet. Niet eens zozeer omdat het baanbrekende muziek was, maar het was ook gewoon een hele grote stadionvullende band.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:22 schreef kipknots het volgende:
Nog steeds geen funkadelic / parliament in de lijst. Wanneer leren ze het nou.
Waarom verbaast het je? Absolute klassieker. Van die lijst verbazen de Manics me het meest. Niche bandje, niet echt een grote speler in 3fm-alternative wereld (niet zoals Oasis, Blur, The Verve ed, nooit een echte HIT gehad, zelfs niet met Motorycle Emptiness en ook niet bekend door andere media) en ook niet in bijvoorbeeld de indiescene die hier op FOK! leeft, of een MuMe/RYM. Toch best aardige muziek, maar nooit echt groot genoeg om ergens een serieuze speler te zijn. Maar toch een naam waar ze op gekomen zijn blijkbaar.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:07 schreef FritsFlits het volgende:
Blur verbaast me het meest. Hoor het relatief vaak ("buiten de deur") en populair onder jongeren, mede dankzij Fifa.
Ik dacht dat Blur dood was na Parklife, maar zie ze hier in zoveel lijsten verschijnen dat ik een groot vraagteken boven m'n hoofd had, dus wat is dat FIFA verhaal precies?quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:07 schreef FritsFlits het volgende:
Blur verbaast me het meest. Hoor het relatief vaak ("buiten de deur") en populair onder jongeren, mede dankzij Fifa.
quote:Queen - Bohemian Rhapsody
Foo Fighters - Learn To Fly
Metallica - Enter Sandman
Rage Against The Machine - Killing In The Name Of
Otis Redding - (Sittin' On) The Dock Of The Bay
Dire Straits - Telegraph Road
Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water
Pink Floyd - Wish You Were Here
Queen - The Show Must Go On
Pearl Jam - Black
Klein Orkest - Over De Muur
Green Day - Basket Case
Ilse DeLange - Next To Me
Johnny Cash - Hurt
John Lennon - Imagine
Clouseau - Nobelprijs
Puddle Of Mudd - She Hates Me
Volbeat - Guitar Gangsters & Cadillac Blood
Dream Theater - Scene Eight The Spirit Carries On
Metallica - Master Of Puppets
Samen met Chumawamba (Tumbthumping) toch wel de bekenste nummers gebruikt in een FIFA-spel. Blur was van Fifa 98 geloof ik.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat Blur dood was na Parklife, maar zie ze hier in zoveel lijsten verschijnen dat ik een groot vraagteken boven m'n hoofd had, dus wat is dat FIFA verhaal precies?
Och, er zijn ergere liedjes, volgend jaar als je niet eerst het hele jaar met dat liedje bent doodgegooid is het gerust een leuk liedje om tegen te komen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ohja! Laten we bidden dat Pharrell - Happyy nooit in de lijst komt
Volgens mij ook ja, die heb ik namelijk ook nog gespeeld.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Samen met Chumawamba (Tumbthumping) toch wel de bekenste nummers gebruikt in een FIFA-spel. Blur was van Fifa 98 geloof ik.
Nee. Wel nogmaals stemmen met een ander e-mailadres.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:56 schreef KolonelBroodje het volgende:
DIRE STRAITS - BROTHERS IN ARMS
DIRE STRAITS -SULTANS OF SWING
OF MONSTERS AND MEN - LITTLE TALKS
DIDO - THANK YOU
THE KOOKS - SHE MOVES IN HER OWN WAY
THE KILLERS - HUMAN
IS OOK SCHITTEREND - VOLTOOID VERLEDEN TIJD
PAUL DE LEEUW - IK WIL NIET DAT JE LIEGT
BLØF - DONKER HART
3JS - GELOVEN IN HET LEVEN
THE NEW SHINING - CAN'T MAKE UP MY MIND
DIRE STRAITS - TELEGRAPH ROAD
ACDA EN DE MUNNIK - HET REGENT ZONNESTRALEN
JOHN MAYER - WHO SAYS
YOUSSOU N'DOUR & NENEH CHERRY - 7 SECONDS
Vrije keuzes
KEITH URBAN - FOR YOU
FIVE FOR FIGHTING - NOBODY
NICKELBACK - WHEN WE STAND TOGETHER
KT TUNSTALL - OTHER SIDE OF THE WORLD
Gisteren gestemd, achteraf denk ik bijvoorbeeld waarom heb ik niet 'Im on fire' er in gezet?
Kun je je lijst nog wijzigen?
Alles beter als Katie Melua.... die 9 miljoen fietsen alla, maar die andere nummers die er door radio2 ingeduwd zijn... over hypen gesproken. Happy is in ieder geval een echte wereldhit.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat 'nooit' kun je al vergeten, hij stond er vorig jaar al in.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik verwacht geen top 100 maar wel in de top 200, zo op 156 ofzo.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat 'nooit' kun je al vergeten, hij stond er vorig jaar al in.
(en ik verwacht een behooorlijke stijging..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |