Ja, sorry. Connection troubles....
Dank voor het overnemen, Frits!
FritsFlits
Ik heet geen Frits
quote:
Die zit nu 's avonds, erg fijn! Erg leuke DJ die naar mijn idee nog 'normaal' probeert te doen. Dat hippe gedoe van De Heer vind ik niets, al had hij van de week wel een punt toen Happy flink werd gepromoot voor de top10 en De Heer daar tegen op was.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
FritsFlits
Ik heet geen Frits
quote:
Ja, een aantal DJ's zei: Er mag wel eens een vrolijke plaat in de top10.
De Heer was de enige die rationeel dacht en had als antwoord: Moet die niet een beetje melancholisch zijn
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
quote:
Op zondag 23 november 2014 12:05 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Ja, een aantal DJ's zei: Er mag wel eens een vrolijke plaat in de top10.
De Heer was de enige die rationeel dacht en had als antwoord: Moet die niet een beetje melancholisch zijn
Dat nummer kan best melancholisch werken.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Zou het stemmen in midden november trouwens een dramatische uitwerking op kerstplaten kunnen hebben? Flappie op 750? Wham op 1250?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ferdo
Ferdo
quote:
Er wordt volgens mij altijd rond dit tijdstip gestemd, dus of dat dramatisch uitwerkt valt te betwijfelen. Waarschijnlijk zal Band Aid zelfs hoger staan, nu die nieuwe versie er ook is.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
quote:
Op zondag 23 november 2014 15:44 schreef Ferdo het volgende:[..]
Er wordt volgens mij altijd rond dit tijdstip gestemd, dus of dat dramatisch uitwerkt valt te betwijfelen. Waarschijnlijk zal Band Aid zelfs hoger staan, nu die nieuwe versie er ook is.
Normaal wordt er een of twee weken later gestemd.
Ferdo
Ferdo
quote:
Dan zit je al even in december, twee weken later. Nee, volgens mij echt altijd de laatste of voorlaatste week van november.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Ferdo
Ferdo
quote:
Op zondag 23 november 2014 15:46 schreef Ferdo het volgende:[..]
Dan zit je al even in december, twee weken later. Nee, volgens mij echt altijd de laatste of voorlaatste week van november.
Vorig jaar was het echt de eerste week van december, en daarvoor ook wel een paar keer.
n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
quote:
Het is vrijwel altijd eind november, soms met wat overloop in december.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:
oh, dan maakt het minder uit dan ik dacht dus
n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
quote:
In de 2 jaar voor vorig jaar begonnen ze zelfs 16 en 18 november.
quote:
Dus Flappie kan eigenlijk alleen maar omhoog?
De Sahara is zonder meer erg droog.
n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
quote:
Dan zit Ajax zonder directeur marketing..
quote:
Die zit toch de helft van de tijd op het schijthuis.
De Sahara is zonder meer erg droog.