Daar heeft ie gelijk inquote:Op donderdag 27 november 2014 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mijn FM kan je trapaslagers niet zelf smeren en moeten deze er gewoon uit als ze korrelig beginnen te lopen.
Al heb je geloof ik 4314084123531 verschillende systemen dus zou zo kunnen dat het bij jou anders is.
Mijn fiets is ook nog redelijk nieuw...dus ga binnenkort maar eens langs denk ikquote:Op donderdag 27 november 2014 14:23 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik kan niet over jouw fiets praten, maar ik had vorig jaar zomervakantie last van een kraak en toen was WD40 een oplossing. Na de vakantie naar de fietsenmaker gegaan, want de fiets was net nieuw en die heeft er wat mee gedaan.
Als ik een kraak heb, zet ik de crank wat vaster en als dat niet werkt haal ik de crank eruit. Vervolgens poets ik alles schoon en zet ik het in verse pasta. De lagers zijn dan niet vervangen, maar dat kan altijd nog als de kraak niet weg is.
Beterschap!quote:Op donderdag 27 november 2014 15:01 schreef Patroon het volgende:
2e dag ziek thuis. Kop en longen vol snot en verhoging. Daar gaat 2015
Je hartslagmeter?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:06 schreef Patroon het volgende:
Mijn leven bestaat uit meer dan alleen een powermeter he
Ja ribben duren altijd lang voordat die hersteld zijn. Het ging goed, tot hij een abces kreeg op een plek waar je met fietsen last heb, dus moest hij die eerst uit laten komen. Daarna ging hij weer trainen, werd hij van zijn fiets gereden door een flinke dame op een racefiets, maar daar is hij gelukkig met alleen wat blauwe plekken vanaf gekomen.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja gaat goed al zal ik van die rib nog wel ff last hebben. Hoe is het met cyclingboy inmiddels?
Hoe doe je dat dan met schakelen? Als je dan te klein schakelt ligt je ketting eraf.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:33 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou het bijna zelf kopen voor de crosser, en dan die kleine er gewoon af schroeven.
Stel je toch voorderrie bij?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met schakelen? Als je dan te klein schakelt ligt je ketting eraf.
Zit er geen verschil tussen een triple en double voorderrie dan? En hoezo stel je hem anders af? Dan schakelt ie toch niet meer goed?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Stel je toch voorderrie bij?
Ik denk dat mij dat wel lukken zal.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit er geen verschil tussen een triple en double voorderrie dan? En hoezo stel je hem anders af? Dan schakelt ie toch niet meer goed?
Waarom zou je een mio (met alle ellende) kopen, terwijl je voor 50e extra een Garmin edge 800 hebt? Die 50e merk je toch niks van..quote:Op donderdag 27 november 2014 15:45 schreef kaasplankje het volgende:
hmmm hopmans heeft een mio 505 voor 249.-
http://www.hopmansfietsgi(...)een-mio-met-korting/
Dit. En koop anders een 500.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom zou je een mio (met alle ellende) kopen, terwijl je voor 50e extra een Garmin edge 800 hebt? Die 50e merk je toch niks van..
Kaas wil een 40 inch scherm he, om koers te kijken op sporza. Ofzo.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom zou je een mio (met alle ellende) kopen, terwijl je voor 50e extra een Garmin edge 800 hebt? Die 50e merk je toch niks van..
Als je een Mio wil hebben om te navigeren is 500 niet de oplossing.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit. En koop anders een 500.
Garmin
Mijn garmin heeft ook nu ook toerenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit. En koop anders een 500.
Garmin
wrom met alle ellende?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tommeke werkt bij fietsenboer en daar krijgen ze heel wat Mio's terug... daarnaast Mio, je kan nog beter een tablet op je stuur plakkequote:
Koop dan een 2e hands garmin en voor t geld wat je overhoudt een fietsbril op sterkte.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:55 schreef kaasplankje het volgende:
lijkt me wel relaxter dan een garmin, daar wordt ik geen vriendjes mee. Ook zo'n klein schermpje.
Zo zegquote:Op donderdag 27 november 2014 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Koop dan een 2e hands garmin en voor t geld wat je overhoudt een fietsbril op sterkte.
Die heb je toch wel nodig met jouw leeftijd.
Het schijnt dat kaas geen voetganger aanreed maar de erasmusbrug over het hoofd zag.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo zeg![]()
Noem je kaas nou een blinde mol?
net als het groene boekje zeker?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:55 schreef kaasplankje het volgende:
een garmin, daar wordt ik geen vriendjes mee
Net als jij?quote:
Das in Groningen daar zijn de mensen te dom om zo'n ding te begrijpen.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tommeke werkt bij fietsenboer en daar krijgen ze heel wat Mio's terug... daarnaast Mio, je kan nog beter een tablet op je stuur plakke![]()
Wat is dit nou weer? Komt je Ierse fetisj hier naar bovenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |