Waarom zou je een mio (met alle ellende) kopen, terwijl je voor 50e extra een Garmin edge 800 hebt? Die 50e merk je toch niks van..quote:Op donderdag 27 november 2014 15:45 schreef kaasplankje het volgende:
hmmm hopmans heeft een mio 505 voor 249.-
http://www.hopmansfietsgi(...)een-mio-met-korting/
Dit. En koop anders een 500.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom zou je een mio (met alle ellende) kopen, terwijl je voor 50e extra een Garmin edge 800 hebt? Die 50e merk je toch niks van..
Kaas wil een 40 inch scherm he, om koers te kijken op sporza. Ofzo.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom zou je een mio (met alle ellende) kopen, terwijl je voor 50e extra een Garmin edge 800 hebt? Die 50e merk je toch niks van..
Als je een Mio wil hebben om te navigeren is 500 niet de oplossing.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit. En koop anders een 500.
Garmin
Mijn garmin heeft ook nu ook toerenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit. En koop anders een 500.
Garmin
wrom met alle ellende?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tommeke werkt bij fietsenboer en daar krijgen ze heel wat Mio's terug... daarnaast Mio, je kan nog beter een tablet op je stuur plakkequote:
Koop dan een 2e hands garmin en voor t geld wat je overhoudt een fietsbril op sterkte.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:55 schreef kaasplankje het volgende:
lijkt me wel relaxter dan een garmin, daar wordt ik geen vriendjes mee. Ook zo'n klein schermpje.
Zo zegquote:Op donderdag 27 november 2014 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Koop dan een 2e hands garmin en voor t geld wat je overhoudt een fietsbril op sterkte.
Die heb je toch wel nodig met jouw leeftijd.
Het schijnt dat kaas geen voetganger aanreed maar de erasmusbrug over het hoofd zag.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo zeg![]()
Noem je kaas nou een blinde mol?
net als het groene boekje zeker?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:55 schreef kaasplankje het volgende:
een garmin, daar wordt ik geen vriendjes mee
Net als jij?quote:
Das in Groningen daar zijn de mensen te dom om zo'n ding te begrijpen.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tommeke werkt bij fietsenboer en daar krijgen ze heel wat Mio's terug... daarnaast Mio, je kan nog beter een tablet op je stuur plakke![]()
Wat is dit nou weer? Komt je Ierse fetisj hier naar bovenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |