Sascha moet niet zeuren die heeft meer tiet dan ikquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje lullig, want nu moet Sacha een topic overslaan.
[..]
soms zit het mee en soms zit het tegenquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Sascha moet niet zeuren die heeft meer tiet dan ik
Heb jij geen elektrisch kacheltje?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
soms zit het mee en soms zit het tegen
ja hoor, moet ik mijn vingers erin steken ?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb jij geen elektrisch kacheltje?
krijg nou tietuhquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:21 schreef chufi het volgende:
Vrouwen en tieten en ik heb geen bier in huis ...
Voor je dochter.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
ja hoor, moet ik mijn vingers erin steken ?
Dan ga je er mee voetballen is toch één van de driequote:Op zaterdag 22 november 2014 22:21 schreef chufi het volgende:
zapt weg ...quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan ga je er mee voetballen is toch één van de drie
ga ik het nog een keer zeggen...quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Sascha moet niet zeuren die heeft meer tiet dan ik
Ik wou het niet bevestigen ..quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ga ik het nog een keer zeggen...
ik heb geen tieten
weet ikquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb geen tieten
Borsten, dan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb geen tieten
omdat ik je verkeerd begreep!quote:
Sjoef op zoek naar bier.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:21 schreef chufi het volgende:
ik zie geen plaatje...quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sjoef op zoek naar bier.
[ afbeelding ]
Handig? maar wel duur!quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.thuisbezorgd.nl/bierisop
Dat ben jij toch in je user icon? En je hebt de hele foto ook een keer gepost.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:33 schreef sacha het volgende:
[..]
noem het tiet, noem het borst...
AA is wat het is
Maar heeft ze al uitglegd, stond voorover, handen eronder enzo...quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ben jij toch in je user icon? En je hebt de hele foto ook een keer gepost.
dat valt nog mee!quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt he !!
Ik heb gelukkig een nightshop in de buurt met halve liters voor 1.50 of zo
Dat lukt je niet met AA. Ze kan me nog meer vertellen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar heeft ze al uitglegd, stond voorover, handen eronder enzo...
ik oefen nu dagelijks
Ja klopt ... Meer dan een half handje vol zal het niet zijn ..quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar heeft ze al uitglegd, stond voorover, handen eronder enzo...
ik oefen nu dagelijks
Ik heb een Btje dus bij mij lukt het nog netquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat lukt je niet met AA. Ze kan me nog meer vertellen.
ja dat ben ikquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ben jij toch in je user icon? En je hebt de hele foto ook een keer gepost.
een hand vol is meer dan genoegquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt ... Meer dan een half handje vol zal het niet zijn ..
Ja je zult maar dorst hebben ..quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Corona Extra 6 Stuks
6x33cl
¤ 112,95
Ik maak het ABC-tje niet afquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb een Btje dus bij mij lukt het nog net
quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat lukt je niet met AA. Ze kan me nog meer vertellen.
nah... is toch niet normaal???????quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Corona Extra 6 Stuks
6x33cl
¤ 112,95
quote:
ah, jammer, anders konden we het alfabet volmaken misschienquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:39 schreef just me het volgende:
[..]daarom zei ik ook dat ik het NIET afmaakte
en dan eindigen we met de Z van Zooooooooooooooo groooooooooooooootquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ah, jammer, anders konden we het alfabet volmaken misschien
vroeger had ik DDquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:39 schreef just me het volgende:
[..]daarom zei ik ook dat ik het NIET afmaakte
Tot hoever gaan die cupmaten eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
en dan eindigen we met de Z van Zooooooooooooooo grooooooooooooooot
wat zul je dan nu blij zijn!quote:
geen pijn in je tanden ?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:47 schreef FANN het volgende:
Ik had net een Smoothie van yogurt met bevroren fruit en nu heb ik buikpijn
moet je eens goed naar een mossel kijken....quote:
Misschien toen ze zwanger was.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:45 schreef FANN het volgende:
ah...... fuck ... AA, ja ja ik snap het al![]()
maar het was een serieuze vraag
Ah! Ja dat kan, had mijn zus ook, die werden ENORM!quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien toen ze zwanger was.
ik heb dat nog nooit gegeten, en ik ga dat niet doen ookquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
moet je eens goed naar een mossel kijken....
Nee ik zit al op de bank... Liggen doe ik in bedquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:56 schreef sacha het volgende:
[..]
hoezo, heb je psychologische hulp nodig?
Er woont bij jullie ook een enorm fanatiek hardloopster op het eiland.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:56 schreef sacha het volgende:
[..]
hoezo, heb je psychologische hulp nodig?
Kut zeg...quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
moet je eens goed naar een mossel kijken....
Nee niet aan te raden.. Ik ben er ook geen Fan van ,,, Maar mn dochter vondt ze vroeger bv ls kind heerlijk en at zo een hele pan leeg samen met dr moeder ...quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb dat nog nooit gegeten, en ik ga dat niet doen ook![]()
sommige dingen WIL ik gewoon nooit proberenkunnen sommige mensen niet snappen
maar ja, dat is niet mijn probleem
We hadden een rector die at ze rauw op, de mosselen die over waren van het practicum biologie. Maar goed, die kwam uit Yerseke.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat was lachen, een dikke C toenquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah! Ja dat kan, had mijn zus ook, die werden ENORM!
Je ogen heb je al laten doen, wats next?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ja dat was lachen, een dikke C toen
dat is Dees, die heeft strafquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er woont bij jullie ook een enorm fanatiek hardloopster op het eiland.
Als je borsten groter worden als je zwanger bent is vrij normaal hoorquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ogen heb je al laten doen, wats next?
Ik begrijp niet waarom je in NL een godsvermogen voor mosselen moet betalen, terwijl ze hier in België massaal uit Nederland worden geïmporteerd en nog niet de helft kosten...quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
piemel erafquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ogen heb je al laten doen, wats next?
Ja dat weet ik ook niet, maar dat is wel vreemd...quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je in NL een godsvermogen voor mosselen moet betalen, terwijl ze hier in België massaal uit Nederland worden geïmporteerd en nog niet de helft kosten...
Godsvermogen? Huh?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je in NL een godsvermogen voor mosselen moet betalen, terwijl ze hier in België massaal uit Nederland worden geïmporteerd en nog niet de helft kosten...
Ja, duh.quote:
En 2 kilo flikker je weg.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, duh.
Voor een tientje heb je drie kilo. Hoezo godsvermogen?
Ik heb het over restaurants. In NL krijg je een schijthoopje voor veel geld, hier kost het een fractie van dat bedrag en krijg je het niet op...quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, duh.
Voor een tientje heb je drie kilo. Hoezo godsvermogen?
Dees heeft gisteravond heerlijk genoten van een zakje marsepeinen aardappeltjes en moet voor straf de hele dag rennenquote:
Ik hoop dat je, eenmaal weer nuchter, je nog eens beraadt op de inschatting dat ik het woord 'godsvermogen' niet in mijn vocabulaire zou hebben.quote:
wil ik dat dan?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann nog nooit de mijne hoor... Mocht ze willen
Restaurants in België zijn sowieso veel beter.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het over restaurants. In NL krijg je een schijthoopje voor veel geld, hier kost het een fractie van dat bedrag en krijg je het niet op...
Ik ben 100% nuchter, dus ik heb mijn post ook 100% bewust geplaatst...quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik hoop dat je, eenmaal weer nuchter, je nog eens beraadt op de inschatting dat ik het woord 'godsvermogen' niet in mijn vocabulaire zou hebben.
Nou, blablabla.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben 100% nuchter, dus ik heb mijn post ook 100% bewust geplaatst...
het stond er gewoon hoorquote:
Oh jee dat is slecht voor mijn mormonenquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:16 schreef sig000 het volgende:
Maan fase: Nieuwe Maan
Percentage zichtbaar: 0%
Hoeveel heb je er?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Oh jee dat is slecht voor mijn mormonen
Precies het omgekeerde van een volle.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
weet ik niet precies, ben de tel kwijtquote:
mag ik dat woord ook gebruiken?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Dat zal de leeftijd wel zijn dan ..quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
weet ik niet precies, ben de tel kwijt
als het niet tegen me gebruikt wordt welquote:
je hebt het vuur uit je schenen gelopen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:26 schreef Deisyy het volgende:
Zo dan, de blaren staan op mijn voeten![]()
Maar mosselen, ik vind ze heerlijk en ik heb ze al veel te lang niet gegeten.
Hoeveel kilometers heb je erop zitten?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:26 schreef Deisyy het volgende:
Zo dan, de blaren staan op mijn voeten![]()
Maar mosselen, ik vind ze heerlijk en ik heb ze al veel te lang niet gegeten.
Fann, ze heeft niet gezeten maar gelopenquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoeveel kilometers heb je erop zitten?
Nee, het vuur is aan mijn schenen gelegdquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt het vuur uit je schenen gelopen?
ghehehequote:Op zaterdag 22 november 2014 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
Fann, ze heeft niet gezeten maar gelopen
Niet tegen sacha zeggen, maar ik heb vandaag niet gelopen, ik ga morgen mijn 5 kilometer lopen, echt waar.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoeveel kilometers heb je erop zitten?
het vuur uit je sloffen is het toch?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt het vuur uit je schenen gelopen?
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet tegen sacha zeggen, maar ik heb vandaag niet gelopen, ik ga morgen mijn 5 kilometer lopen, echt waar.
Vanavond heb ik in mijn eentje Divorce-marathon gehouden, 5 afleveringen op rij gekeken,
zat er zo'n zak aardappels achter je aan?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, het vuur is aan mijn schenen gelegd
Normaal gesproken niet, maar ik denk wel dat je blaren krijgt als je een hele dag hardloopt, zoals sacha me had gestraft.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
Krijg je blaren als je regelmatig hardloopt? Dan is er toch iets mis met je schoeisel
ow..........quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet tegen sacha zeggen, maar ik heb vandaag niet gelopen, ik ga morgen mijn 5 kilometer lopen, echt waar.
Vanavond heb ik in mijn eentje Divorce-marathon gehouden, 5 afleveringen op rij gekeken,
nou ja zelfde als de klok horen luiden en niet weten waar de tepel zitquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
het vuur uit je sloffen is het toch?
Ga je Donald eindelijk de deur uit doen ?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, die heb ik er zojuist weer ingelaten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je Donald eindelijk de deur uit doen ?
quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
nou ja zelfde als de melk horen klotsen en niet weten waar de tepel zit
Had je hem buiten gezet zodat ie kon roken ?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, die heb ik er zojuist weer ingelaten.
Zo vroeg al uit de kroeg?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, die heb ik er zojuist weer ingelaten.
Hij was vanmiddag ontvoerd en is daarna weer netjes thuis gebracht, dus heb ik de deur voor hem geopend.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je hem buiten gezet zodat ie kon roken ?
dronken en naakt ?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij was vanmiddag ontvoerd en is daarna weer netjes thuis gebracht, dus heb ik de deur voor hem geopend.
Dat heb je op die leeftijd als je er ook al vroeg in zitquote:
Daar komen die wilde eenden ook nog wel langs.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
Nah ... ik blijf toch gewoon liever in 020....
Ik hou mn kleren aan als ik de deur open doe...quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar komen die wilde eenden ook nog wel langs.
Was je ergens uitgenodigd dan?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
Nah ... ik blijf toch gewoon liever in 020....
als je mijn verkeerd schrijft ben je uiteraard niet welkomquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee of ik ben het vergeten ... Of ging ik nu kerst vieren bij Just Me ...
CAPS zat vastquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:59 schreef just me het volgende:
[..]
als je mijn verkeerd schrijft ben je uiteraard niet welkom
Nu al hoofdpijn?quote:Op zondag 23 november 2014 00:02 schreef MadMaster het volgende:
Zondag, even wat rustiger dus svp...
Nee, nog steeds niet.quote:
Je liet vanavond ergens iets los over teveel ....quote:Op zondag 23 november 2014 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet.
Wat is dat stereotype beeld toch dat jullie hebben zodra het woord 'whisky' gebruikt wordt?
Kunnen jullie zelf niet tegen drank?
Doe eens een linkje, want dat heb ik gemist.quote:Op zondag 23 november 2014 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Je liet vanavond ergens iets los over teveel ....
Nee, goed lezen.quote:Op zondag 23 november 2014 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Je liet vanavond ergens iets los over teveel ....
Ok , verkeerd geïnterpreteerd ..quote:Op zondag 23 november 2014 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, goed lezen.
Veel is niet teveel, ik zat gewoon vol...
ik ben zelfs ooit jummie genoemdquote:
quote:Op zondag 23 november 2014 00:16 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog een Ardbeg?
[ afbeelding ]
Ja shit net te laatquote:
ik denk 'n jaar of 11 geledenquote:Op zondag 23 november 2014 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet dan toch wel uit de vorige eeuw gekomen zijn
quote:Op zondag 23 november 2014 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ben je het nog steeds wel .. Wie weet just me ...
Duitse zuhause lieferungen DEquote:
Ok dan is het over en voorbij ...quote:Op zondag 23 november 2014 00:31 schreef just me het volgende:
[..]er was/is er maar één die me zo mocht noemen
kut, het is al over voordat het begonnen was.quote:
Jij weigert me ...quote:Op zondag 23 november 2014 00:38 schreef just me het volgende:
[..]
kut, het is al over voordat het begonnen was.
hier snap ik weer niks vanquote:Op zondag 23 november 2014 00:39 schreef chufi het volgende:
Ik sta op 10 van afgelopen dag ... ? Rustig geweest op Fok dus
moet ik daar nu serieus een antwoord op geven ?quote:
ja doe es....quote:Op zondag 23 november 2014 00:41 schreef just me het volgende:
[..]
moet ik daar nu serieus een antwoord op geven ?
Kiddingquote:Op zondag 23 november 2014 00:41 schreef just me het volgende:
[..]
moet ik daar nu serieus een antwoord op geven ?
vals sensatiebelust mens!quote:
Voor mijn idee heb ik weinig gepost gisteren ... 22/11 maar ik sta op 10... Zal wel weer de nacht sessies zijn geweestquote:
ik heb nog 'n glaasje troost ingeschonkenquote:
wat is er nu vaag aan? Hoe duidelijk moet ik zijn tegen iemand die mijn naam verkeerd schrijft ?!quote:Op zondag 23 november 2014 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ook niet eensserieus niet, maar soms is het gewoon vaaaaaaaaaaaaaaaaag
ah... oké, nu snap ik je een beetje.........quote:Op zondag 23 november 2014 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor mijn idee heb ik weinig gepost gisteren ... 22/11 maar ik sta op 10... Zal wel weer de nacht sessies zijn geweest
Zij wiens naam ik niet meer spel was duidelijkquote:Op zondag 23 november 2014 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... oké, nu snap ik je een beetje.........
Dat laat ik verder aan jou over hoorquote:Op zondag 23 november 2014 00:44 schreef just me het volgende:
[..]
wat is er nu vaag aan? Hoe duidelijk moet ik zijn tegen iemand die mijn naam verkeerd schrijft ?!
goed idee!quote:Op zondag 23 november 2014 00:44 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb nog 'n glaasje troost ingeschonken
je mot wat hè, de kaas is al opquote:
klopt en dit is hét moment om te zeggen, welterusten allemaal!quote:
Slaap lekker JMquote:Op zondag 23 november 2014 00:57 schreef just me het volgende:
[..]
klopt en dit is hét moment om te zeggen, welterusten allemaal!
*burp* eerlijk verdelen!quote:
Hier!quote:Op zondag 23 november 2014 08:17 schreef MadMaster het volgende:
Waar is dat beloofde mooie weer?![]()
[ afbeelding ]
Op naar het frühstück zo...
Waarom dacht je dan dat ik zei: 'voor je dochter'?quote:Op zondag 23 november 2014 09:34 schreef just me het volgende:
LOL nu begrijp ik de opmerking van Lienekien of ik al een electrisch kacheltje voor dochterlief had... de CV is daar kapot en dat wist ik nog niet, dat had ze gisterenavond wel op FOK! gezet,
Bewijs ik stalk mijn Merel niet
ik was met meer dingen tegelijk bezig en had het dus niet zo doorquote:Op zondag 23 november 2014 11:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom dacht je dan dat ik zei: 'voor je dochter'?
Ik heb vanochtend een hele mooie video in elkaar geknutseld die ik je straks toe ga sturen om je te bedanken voor onze vriendschap.quote:
dat doe je toch op Facebook ?quote:Op zondag 23 november 2014 12:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend een hele mooie video in elkaar geknutseld die ik je straks toe ga sturen om je te bedanken voor onze vriendschap.
Rot op! Ik word echt een beetje naar van die filmpjesquote:Op zondag 23 november 2014 12:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend een hele mooie video in elkaar geknutseld die ik je straks toe ga sturen om je te bedanken voor onze vriendschap.
Tot een kotssmiley aan toe, dus het moet wel heel diep zitten.quote:Op zondag 23 november 2014 13:25 schreef Deisyy het volgende:
Rot op! Ik word echt een beetje naar van die filmpjes
Het begon afgelopen week al met een moeder die zo'n filmpje voor haar puberzoon had gemaakt, die jongen zal er ook heel blij mee geweest zijn. Daarna volgden er steeds meer en zelfs van vrouwen die zo'n filmpje voor hun man maken, ik snap dat niet.quote:Op zondag 23 november 2014 13:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tot een kotssmiley aan toe, dus het moet wel heel diep zitten.![]()
Ben ze nog niet tegengekomen (geen vrienden hebben, heeft zo z'n voordelen), maar ik kan me er iets bij voorstellen als ik mijn fantasie een beetje op de loop laat gaan.
Zijn het dan vooral vrouwen die zoiets maken? Klinkt een beetje als een variant op dat Action-meuk gefreubel. Geen idee om er een topic over te openen op ONZ/KLB oid en dan volplempen met dat soort video's? Lijkt me wel een succes te kunnen gaan worden.quote:Op zondag 23 november 2014 13:33 schreef Deisyy het volgende:
Het begon afgelopen week al met een moeder die zo'n filmpje voor haar puberzoon had gemaakt, die jongen zal er ook heel blij mee geweest zijn. Daarna volgden er steeds meer en zelfs van vrouwen die zo'n filmpje voor hun man maken, ik snap dat niet.
Of ik ben gewoon jaloers, dat kan ook.
Ik denk Facebook. Iedereen kreeg volgens mij een uitnodiging om een leuk filmpje in elkaar te flansenquote:
Heb ik dan zeker gemist.quote:Op zondag 23 november 2014 14:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk Facebook. Iedereen kreeg volgens mij een uitnodiging om een leuk filmpje in elkaar te flansen
Ik heb wel facebook. Maar ik zie heel andere dingen. Vooral nieuws.quote:
Voor nieuws kijk ik wel de nieuws-sites ...quote:Op zondag 23 november 2014 14:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb wel facebook. Maar ik zie heel andere dingen. Vooral nieuws.
Ik kreeg de 'uitnodiging' vanmiddag ook en gelukkig kan ik de optie om er één te maken niet terugvinden...quote:Op zondag 23 november 2014 14:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk Facebook. Iedereen kreeg volgens mij een uitnodiging om een leuk filmpje in elkaar te flansen
oh ja dat soort "vrienden"quote:Op zondag 23 november 2014 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kreeg de 'uitnodiging' vanmiddag ook en gelukkig kan ik de optie om er één te maken niet terugvinden...![]()
De eerste de beste die mij zo'n filmpje stuurt was voorheen mijn 'vriend'...
Ik lees deze zin op een manier zoals jij hem wrs niet bedoelde.quote:Op zondag 23 november 2014 17:30 schreef MadMaster het volgende:
De eerste de beste die mij zo'n filmpje stuurt was voorheen mijn 'vriend'...
Hou het maar Facebook gerelateerd...quote:Op zondag 23 november 2014 17:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lees deze zin op een manier zoals jij hem wrs niet bedoelde.
Diezelfde die vinden dat je spelletjes moet doen, alle verlotingen en gratis items liken en menen dat hun Facebook-pagina je ook wel zal bekoren, 10 minuten nadat je 'vrienden' met ze bent geworden.quote:
Ik hoor het al, jij wilt geen facebook-vrienden met me wordenquote:Op zondag 23 november 2014 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diezelfde die vinden dat je spelletjes moet doen, alle verlotingen en gratis items liken en menen dat hun Facebook-pagina je ook wel zal bekoren, 10 minuten nadat je 'vrienden' met ze bent geworden.
Doei dan!
Je had al een filmpje voor hem klaar?quote:Op zondag 23 november 2014 17:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jij wilt geen facebook-vrienden met me worden
Hij heeft me bij voorbaat ontvriendquote:Op zondag 23 november 2014 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had al een filmpje voor hem klaar?
Maar je was het nog geen eens ...quote:Op zondag 23 november 2014 17:43 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft me bij voorbaat ontvriend
- wat een woord eigenlijk -
tis wel kut om bij voorbaat ontvriend te worden, gelukkig heb ik nog echte facebookvriendenquote:
Wees blij idd ....quote:Op zondag 23 november 2014 17:50 schreef just me het volgende:
[..]
tis wel kut om bij voorbaat ontvriend te worden, gelukkig heb ik nog echte facebookvrienden
Ik ben blij als mijn eten dadelijk warm isquote:
Jij bent vast niet zo...quote:Op zondag 23 november 2014 17:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jij wilt geen facebook-vrienden met me worden
Dat is dan ook geblockt hier...quote:Op zondag 23 november 2014 17:41 schreef chufi het volgende:
En iedereen altijd maar ongevraagd in fotos online zetten , en ook nog taggen ...
Ik hoef ook alleen nog maar iets op te warmen ...quote:Op zondag 23 november 2014 17:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben blij als mijn eten dadelijk warm is
toen ik nog farmville speelde welquote:
Ik ook maar ik dat moet heel langzaam en zorgzaam gebeuren, ik wil mijn overheerlijke erwtensoep niet laten aanbrandenquote:Op zondag 23 november 2014 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoef ook alleen nog maar iets op te warmen ...
Dat zou zonde zijn .... Zelfgemaakt was het toch?quote:Op zondag 23 november 2014 18:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ook maar ik dat moet heel langzaam en zorgzaam gebeuren, ik wil mijn overheerlijke erwtensoep niet laten aanbranden
quote:Op zondag 23 november 2014 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn .... Zelfgemaakt was het toch?
Ja echt erg waren die gasten ... En elke keer maar weer ...quote:Op zondag 23 november 2014 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klop dan maar aan, dat staat al heel lang in de lijst met geblockte Facebook-apps...
Volgens oud Hollands recept dan neem ik aan.... Ik heb het nog nooit zelf gemaakt... Maar zo moeilijk lijkt het me ook niet.. ff receptje er bij en gaan ..quote:
Serieus ? Das niet mijn manier ... Als ik dan iets zelf maak..quote:Op zondag 23 november 2014 18:18 schreef just me het volgende:
Je koopt gewoon bij AH een ewtensoeppakket, bijna alles zit erin en heel makkelijk, recept zit er bij
er zitten alleen alle ingrediënten bij, je moet alles zelf snijden, en koken hoor, het is geen kantenklare soepquote:Op zondag 23 november 2014 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Serieus ? Das niet mijn manier ... Als ik dan iets zelf maak..
Ja ik ken dat soort pakketten ... Ik ook wel eens in een AHquote:Op zondag 23 november 2014 18:29 schreef just me het volgende:
[..]
er zitten alleen alle ingrediënten bij, je moet alles zelf snijden, en koken hoor, het is geen kantenklare soep
ik ziu zeggen probeer het eensquote:Op zondag 23 november 2014 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ken dat soort pakketten ... Ik ook wel eens in een AH
quote:Op zondag 23 november 2014 18:37 schreef chufi het volgende:
Ik ben er eigenlijk niet zo dol op dus ik zal het geen eens maken
Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst karbonade gegeten heb.quote:
Ik zie Fann even niet, daarom krijg jij er een van mijquote:Op zondag 23 november 2014 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst karbonade gegeten heb.
Van FANN krijg ik nu een dierenvriendsticker.
Ham op je brood doe je wel?quote:Op zondag 23 november 2014 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst karbonade gegeten heb.
Van FANN krijg ik nu een dierenvriendsticker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |