Sascha moet niet zeuren die heeft meer tiet dan ikquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje lullig, want nu moet Sacha een topic overslaan.
[..]
soms zit het mee en soms zit het tegenquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Sascha moet niet zeuren die heeft meer tiet dan ik
Heb jij geen elektrisch kacheltje?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
soms zit het mee en soms zit het tegen
ja hoor, moet ik mijn vingers erin steken ?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb jij geen elektrisch kacheltje?
krijg nou tietuhquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:21 schreef chufi het volgende:
Vrouwen en tieten en ik heb geen bier in huis ...
Voor je dochter.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
ja hoor, moet ik mijn vingers erin steken ?
Dan ga je er mee voetballen is toch één van de driequote:Op zaterdag 22 november 2014 22:21 schreef chufi het volgende:
zapt weg ...quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan ga je er mee voetballen is toch één van de drie
ga ik het nog een keer zeggen...quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Sascha moet niet zeuren die heeft meer tiet dan ik
Ik wou het niet bevestigen ..quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ga ik het nog een keer zeggen...
ik heb geen tieten
weet ikquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb geen tieten
Borsten, dan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb geen tieten
omdat ik je verkeerd begreep!quote:
Sjoef op zoek naar bier.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:21 schreef chufi het volgende:
ik zie geen plaatje...quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sjoef op zoek naar bier.
[ afbeelding ]
Handig? maar wel duur!quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.thuisbezorgd.nl/bierisop
Dat ben jij toch in je user icon? En je hebt de hele foto ook een keer gepost.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:33 schreef sacha het volgende:
[..]
noem het tiet, noem het borst...
AA is wat het is
Maar heeft ze al uitglegd, stond voorover, handen eronder enzo...quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ben jij toch in je user icon? En je hebt de hele foto ook een keer gepost.
dat valt nog mee!quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt he !!
Ik heb gelukkig een nightshop in de buurt met halve liters voor 1.50 of zo
Dat lukt je niet met AA. Ze kan me nog meer vertellen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar heeft ze al uitglegd, stond voorover, handen eronder enzo...
ik oefen nu dagelijks
Ja klopt ... Meer dan een half handje vol zal het niet zijn ..quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar heeft ze al uitglegd, stond voorover, handen eronder enzo...
ik oefen nu dagelijks
Ik heb een Btje dus bij mij lukt het nog netquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat lukt je niet met AA. Ze kan me nog meer vertellen.
ja dat ben ikquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ben jij toch in je user icon? En je hebt de hele foto ook een keer gepost.
een hand vol is meer dan genoegquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt ... Meer dan een half handje vol zal het niet zijn ..
Ja je zult maar dorst hebben ..quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Corona Extra 6 Stuks
6x33cl
¤ 112,95
Ik maak het ABC-tje niet afquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb een Btje dus bij mij lukt het nog net
quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat lukt je niet met AA. Ze kan me nog meer vertellen.
nah... is toch niet normaal???????quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Corona Extra 6 Stuks
6x33cl
¤ 112,95
quote:
ah, jammer, anders konden we het alfabet volmaken misschienquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:39 schreef just me het volgende:
[..]daarom zei ik ook dat ik het NIET afmaakte
en dan eindigen we met de Z van Zooooooooooooooo groooooooooooooootquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ah, jammer, anders konden we het alfabet volmaken misschien
vroeger had ik DDquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:39 schreef just me het volgende:
[..]daarom zei ik ook dat ik het NIET afmaakte
Tot hoever gaan die cupmaten eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
en dan eindigen we met de Z van Zooooooooooooooo grooooooooooooooot
wat zul je dan nu blij zijn!quote:
geen pijn in je tanden ?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:47 schreef FANN het volgende:
Ik had net een Smoothie van yogurt met bevroren fruit en nu heb ik buikpijn
moet je eens goed naar een mossel kijken....quote:
Misschien toen ze zwanger was.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:45 schreef FANN het volgende:
ah...... fuck ... AA, ja ja ik snap het al![]()
maar het was een serieuze vraag
Ah! Ja dat kan, had mijn zus ook, die werden ENORM!quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien toen ze zwanger was.
ik heb dat nog nooit gegeten, en ik ga dat niet doen ookquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
moet je eens goed naar een mossel kijken....
Nee ik zit al op de bank... Liggen doe ik in bedquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:56 schreef sacha het volgende:
[..]
hoezo, heb je psychologische hulp nodig?
Er woont bij jullie ook een enorm fanatiek hardloopster op het eiland.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:56 schreef sacha het volgende:
[..]
hoezo, heb je psychologische hulp nodig?
Kut zeg...quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
moet je eens goed naar een mossel kijken....
Nee niet aan te raden.. Ik ben er ook geen Fan van ,,, Maar mn dochter vondt ze vroeger bv ls kind heerlijk en at zo een hele pan leeg samen met dr moeder ...quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb dat nog nooit gegeten, en ik ga dat niet doen ook![]()
sommige dingen WIL ik gewoon nooit proberenkunnen sommige mensen niet snappen
maar ja, dat is niet mijn probleem
We hadden een rector die at ze rauw op, de mosselen die over waren van het practicum biologie. Maar goed, die kwam uit Yerseke.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat was lachen, een dikke C toenquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah! Ja dat kan, had mijn zus ook, die werden ENORM!
Je ogen heb je al laten doen, wats next?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ja dat was lachen, een dikke C toen
dat is Dees, die heeft strafquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er woont bij jullie ook een enorm fanatiek hardloopster op het eiland.
Als je borsten groter worden als je zwanger bent is vrij normaal hoorquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ogen heb je al laten doen, wats next?
Ik begrijp niet waarom je in NL een godsvermogen voor mosselen moet betalen, terwijl ze hier in België massaal uit Nederland worden geīmporteerd en nog niet de helft kosten...quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
piemel erafquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ogen heb je al laten doen, wats next?
Ja dat weet ik ook niet, maar dat is wel vreemd...quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je in NL een godsvermogen voor mosselen moet betalen, terwijl ze hier in België massaal uit Nederland worden geīmporteerd en nog niet de helft kosten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |