Haha ik weet het.quote:
De allereerste missie idd.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:18 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Bad Company 2 begon toch juist met een missie rond de 2e WW?
Persoonlijk zou ik het ook wel weer eens tof vinden. Er zijn nog zoveel dingen rond de 2e WW die verteld/gespeeld kunnen worden. I.p.v. altijd maar die grote veldslagen zoals Omaha Beach.
Ach, dat doet me allemaal niet zo veel. Het is een geinig spel, van wat ik in de Beta gezien heb, maar hij is mij te duur en te snel na BF4.. (die heb ik pas afgelopen December gekocht in de aanbieding.. Hoorde te veel over problemen bij release)quote:Op zondag 1 maart 2015 13:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zijn hier nog mensen die Battlefield (niet dat het die titel verdient) Hardline gaan kopen?
Ik namelijk niet, het is gewoon geen Battlefield![]()
Ja, frappant is het wel.. Dice stelde een paar jaar geleden nog (2011) dat jaarlijkse Battlefield uitgaves een slecht idee zouden zijn, omdat dan de kwaliteit verloren zou gaan.. Tevens was hun standpunt dat Battlefield games nooit door een andere studio als Dice zouden moeten worden ontwikkeld, omdat ze dan geen 'Dice Stamp of Approval' zouden hebben, en die andere studio's dus gedwongen zouden zijn een de-facto kopie van de voorgaande BF uit te brengen, omdat anders het BFgevoel zou missen... Dat lijkt verdacht veel op wat er nu is gebeurt met Visceral en Hardline...quote:De BF serie heeft met hardline echt zijn kernwaardes over boord gekieperd imo. Hardline zou meer een dlc zijn van 10 piek ofzo.
Official servers ftw. Geen limits, autokicks, punish, wapenverboden etc..quote:Op zondag 1 maart 2015 17:43 schreef ems. het volgende:
Maargoed, ik zoek dan ook meestal servers op zonder limits. Wat ook zou helpen, denk ik, is gewoon de sniper limit iets omhoog gooien. 6-10 per team maakt het al iets minder dat je een paar untouchable snipergoden hebt die rustig alles weg kunnen tikken zonder risico.
Ik denk dat ik (en een groot? deel van de community) een beetje een flashback heeft van BC2 en de vietnam war DLC. Dit lijkt verdacht veel op BF4 en Hardline.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:29 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ach, dat doet me allemaal niet zo veel. Het is een geinig spel, van wat ik in de Beta gezien heb, maar hij is mij te duur en te snel na BF4.. (die heb ik pas afgelopen December gekocht in de aanbieding.. Hoorde te veel over problemen bij release)
[..]
Ja, frappant is het wel.. Dice stelde een paar jaar geleden nog (2011) dat jaarlijkse Battlefield uitgaves een slecht idee zouden zijn, omdat dan de kwaliteit verloren zou gaan.. Tevens was hun standpunt dat Battlefield games nooit door een andere studio als Dice zouden moeten worden ontwikkeld, omdat ze dan geen 'Dice Stamp of Approval' zouden hebben, en die andere studio's dus gedwongen zouden zijn een de-facto kopie van de voorgaande BF uit te brengen, omdat anders het BFgevoel zou missen... Dat lijkt verdacht veel op wat er nu is gebeurt met Visceral en Hardline...
Los van dat alles: Ik vond de open Beta erg geinig, vooral de Hotwire en Heist (kreeg ik een beetje BC2 Rush gevoel bij. Tof!) modes bevielen me wel.. Maar ik ga 'm denk ik net als BF4 halen als ik het spel+premium voor minder dan een euro of 40 kan krijgen.
Op 'Official EU Europe' zoeken bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:02 schreef Verbal het volgende:
Hoe vind je officiële servers? Kun je dat aanvinken in de server browser?
V.
Yes:quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:02 schreef Verbal het volgende:
Hoe vind je officiële servers? Kun je dat aanvinken in de server browser?
V.
Hardline wordt wel iets uitgebreider dan BC2's Vietnam was. O.a een single player campaign (heb ik sinds BC2 niet gespeeld, maar toch) en nieuwe gamemodes en dergelijken. Maargoed, ik sta ook niet te popelen om ¤100,- uit te geven aan Hardline+Premium...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik denk dat ik (en een groot? deel van de community) een beetje een flashback heeft van BC2 en de vietnam war DLC. Dit lijkt verdacht veel op BF4 en Hardline.
Ongeveer hetzelfde, maar met een ander sausje. Want je kan nou niet echt zeggen dat Hardline heel veel anders is qua graphics e.d. als BF4.
Ik hoop op een jungle/bos achtige setting met een dorpquote:
Kost niks en dan is het nog niet goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:21 schreef Skull-splitter het volgende:
/care als het aankomt op die community map hoor. Alles is mooi meegenomen maar al met al sla ik voorlopig nieuwe titels even over.
Goed lezen: het boeit me gewoon niet genoeg om me er druk om te makenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kost niks en dan is het nog niet goed.
Eerst maar eens mee spelen, ik kan mijn joystick iig al niet meer normaal gebruiken in BF3 en 4...quote:
De Second Assault DLC kopen, daar zit ie bijquote:
Dit is voldoende hoor, ik geloof nooit dat het bij BF stopt.quote:
COD is nog ergerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Het was BF ook nooit nodig. Maar nu allerhande Cartmans, penissen en wijven, ik vind het gewoon niks wat BF tekort kwam...
Weet ik. Maar das precies het punt: ze proberen klanten van COD af te snoepen en slopen daarmee het meer volwassen spel van de gemiddelde BF-titel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |